Ik heb ook zo'n idee.. Maar denk dat in weze er wel onwijs vette spelen ok gecreerd zouden kunnen worden.quote:
Dan heb jij nog nooit supertux of ppracer gespeeld!quote:Op maandag 3 november 2008 20:05 schreef marq het volgende:
Nee, alle Linux spellen zijn gewoon kut.
ok, ik heb je reactie net gemist. Voor ppracer is net zo'n spel dat net niks is. Leuk een paar keer van een ding af vliegen en het is voorbij. Goed, supertux doet het nog netquote:Op maandag 3 november 2008 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit supertux of ppracer gespeeld!![]()
Dit is een wiki overzicht met veel linux spellen. Blob Wars is echt verslavendEn voor de volgende keer: google is your friend
quote:Op maandag 3 november 2008 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb jij nog nooit supertux of ppracer gespeeld!![]()
Dit is een wiki overzicht met veel linux spellen. Blob Wars is echt verslavendEn voor de volgende keer: google is your friend
1 |
Zoals we dat ook met jouw reactie doen.quote:Op maandag 3 november 2008 21:32 schreef vaseline het volgende:
niet iets wat je echt serieus kan nemen.
Maw totale verkrachting van het orgineelquote:Op maandag 3 november 2008 21:29 schreef Visitor.Q het volgende:
Wormux is een worms2 remake, niet superorigineel maar dat soort spellen heeft wel een extreem hoge speelbaarheid. En de characters zijn bekende open source figuren (workrave-schaap, firefox, gnu-gnoe, gimp, bsd-devil, etc)
zoek jij maar naar een fatsoenlijke free-roaming game voor linux en dan heb ik het niet over gta via wine...quote:Op maandag 3 november 2008 19:48 schreef Ulreazj het volgende:
HE weer iemand die iets vraagt zonder eens wat te doen.
heb niet zo lang geleden gezocht. Er zijn wel spelletjes, en wat aanzetjes tot game's. Maar niks wat zich fatsoenlijk kan meten met de grote commerciële games.quote:Op maandag 3 november 2008 22:30 schreef Visitor.Q het volgende:
[..]
Zoals we dat ook met jouw reactie doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |