abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_226726
Goedeavond allemaal,

Dag 78

De avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!!

Screenshot v/d dag
8.26 Maurice is zich op de oudewetse manier aan het scheren.

Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

Algemene opmerking:
Citeren graag alleen met bron-vermelding

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-02-1999 om 04:44 PM schreef Beppie het volgende:
Op het shot van de slaapkamer is moeilijk te zien wie, maar ik denk dat Bart en Maurice in bed liggen, er is eigenlijk geen bal te beleven dus ik stop er weer even mee.
groetjes
beppie

------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226727
Karin en Willem zitten bij het zitje bij de kachel en Bart komt zijn bed uit. Hij wil zich gaan douchen.

B: "heb je de kachel lekker aangemaakt"

W: "jazeker het is harstikke koud buiten en hier tocht het ook"

17.41 Bart is terug en zit bij Maurice op de bank. Ruud heeft er ook plaats genomen en hijhoudt het vuur in de gaten.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 2 december 1999 @ 17:59:00 #3
2029 Prole
dicere est facere
pi_226728
17.45: R, W en B zitten op de bank. K en M hoor ik ook maar ik zie ze niet.
Ze zitten allemaal met papier in hun handen, B en W schrijven.

K:leuk he? leuk om te lezen allemaal... allemaal hele simpele (gg)

Willem is naar buiten gegaan en zit alleen bij het vuurtje.

2 Banken hebben nog altijd geen hoes.

K: dan heb je overal die naalden in je trui... ik heb sinds kort een kunstboom, ideaal.

Bart zit in zijn groene t-shirt nu bij het vuurtje. Willem is weer binnen.

Ze eten iets op de bank met zijn allen. Misschien soep, het zit in idergeval in een kommetje.

K: dit is brief 1
B: die andere waren brief 2,3,4...
M: dan wordt het een beetje duidelijk.

W: Verteld hoe kwaad hij was in de DBK toen hij zijn scheerapparaat moest inleveren. Hij heeft hem keihard op de grond gesmeten. Hij zegt: ik was hels, ik ben nog nooit zo kwaad geweest.

Karin verteld dat ze van de regie deden alsof ze van nix wisten over de boosheid van W toen K daar in de DBK over begon.

W zegt dat hij zijn scheerapparaat moest inleveren omdat dat zo stoorde op zijn zender.

Prole

pi_226729
Ze zitten alle 5 nu op de bank in de woonkamer, de kachel is aan. Iedereen heeft een blaadje voor zich en laten hun gedichten aan elkaar zien.

Ze hebben soep gegeten en niet echt de tafel gedekt, een makkelijke maaltijd zo te zien.

18.15 Karin en Maurice hebben het nog even over het gesprek dat ze hebben gehad vandaag bij de psycholoog.

Ruud zit buiten met Bart bij het vuur en Ruud speelt wat op zijn gitaar.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226730
Ruud is buiten met zijn gitaar en speelt een leuk stukje muziek. Bart is erbij en hij zorgt weer voor een lading hout zodat ze niet telkens hoeven te lopen. Ik zie trouwens nog genoeg hout liggen dus wat dat betreft gaan ze het wel redden.

Maurice is binnen en is nog steeds druk doende met de pakjes en gedichten.

Ruud komt even binnen met zijn zwarte muts op.

R: "he godverdikkie dat wordt mooi Dries"

Willem is bezig iets aan het inzouten en zo te zien gaat dat op het vuur buiten om te grillen.

W: "gaan we voor zitten?"

M: "welja he we gaan lekker ordinair doen doen we al een aantal dagen om daar te eten"

Maurice heeft nu een hele doos vol met pakjes en lijkt toch nu eindelijk het einde te zien van het inpakken. M: "ik moet alleen nog een gedichtje overschrijven, dat vindt ik zo een pokkewerk" zegt hij tegen Willem.

Het lijkt erop dat ze vis gaan eten, Ruud heeft een blad met aluminiumfolie met wat erop meegenomen. Ik zie dat het bananen zijn, ze eten nasi met gebakken bananen.

Karin komt eraan en zegt : "hebben we de tafel nog niet gedekt?"

M: "nee we gaan lekker voor zitten, bij de kachel dat is lekker warm"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226731
Ze eten in de woonkamer bij het bankstel. Maurice gaat straks een lekker toetje maken van yoghurt en vla zegt hij.

Ze eten zo te zien nasi met een geballen ei en gebakken bananen die ze op het vuur hebben gebakken.

Onderwijl houdt Ruud het vuur in de gaten.

19.43 Karin en Willem zitten nog steeds in het bankstel terwijl Maurice aan het pakken is met papier. Ruud en Bart zijn buiten bij het vuur en gooien wat hout erop.

Willem ruimt de boel op en gaat een afwassopje maken.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226732
Willem en Karin hebben afgewassen en ruimen de boel op. Ruud zie ik de hoezen over de bank trekken, die zijn eindelijk droog en het staat ook weer beter.

20.03 Willem trekt de hoezen er weer af kennelijk had Ruud ze niet goed omgedaan en zit er verschil in de maat van de banken. Hij wisselt twee hoezen om.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226733
er is buiten de schutting weer wat gaande, er is wederom een kraanbedrijf gesignaleerd door R.en B.

bart begint spontaan het lied te zingen, wij zijn de mannen van de bouw van Bertus Stijgerpijp

[Dit bericht is gewijzigd door Dwientje (Datum 02 December 1999).]

pi_226734
Ruud en Willem zitten rustig buiten bij het kampvuur, zo te zien gebeurd er niets van buitenaf.

20.12


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226735
Bart: zingt "we zijn de mannen van de bouw...wij hebben altijd dorst, bier wordt nooit gemorst..."van Bertus Staigerpaip
ken je de dikke lul band, die hebben hele cd's vol, zingt: mijn naam is Fred en ik hou van pijn"...je lacht je helemaal rot.
Dikke lul dikke lul dikke lulullul... (hij zingt het echt hoor)
B:Neem jij de rolveger mee naar huis, zal het in je koffer passen?
zingt: ik ben een vrachtwagenchauffeur ik heb altijd een goed humeur.
Ruud lacht overal om.
er staan mensen buiten op het terrein, vindt Bart lachen "hebben die mensen ook weer een uitje"... we leven in een apart wereldje hoor. R: ik vind het wel leuk hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 02 December 1999).]

pi_226736
M: ik hoop dat alles een beetje heel blijft
K: vast wel
het gaat weer over de mannen op het dak:
K dat was het enige dat ze deden, zwaaien?
B meer mogen ze niet..
K denk je dat?

Er wordt nog steeds geknutseld...

pi_226737
Vis bakken?..ze hebben het eten al op .

Ruud en Willem gaan een balletje trappen en bart fluit als een gek rond.

B: "hij doet het goed he die bal"

R: "ja hij doet het goed"

Beppie welkom je doet het perfect.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226738
sorry oliebol
het was slecht te zien en ik dacht zoiets te horen, zal voortaan niet op de gok typen,
ik doe mijn best
groetjes
beppie
pi_226739
b en R nog druk aan het voetballen, B. schopte hem tegen de schutting rond de vuurkorf.
heren oppassen zometeen komt ie tegen de vuurkorf en dan mislukt de weekopdracht.

Er gebeurt toch echt wat buiten de schutting
R: gaaf man.
B: niet te hard roepen, zometeen komt er nog een 3000 kilo hout en moeten we de korf nog een week aanhouden.

maurice zijn kadootjes zijn klaar.
K: nou mooi dan kan jou doos ook weg.
M: ja dan kan mijn doos ook weg
B tegen R: nee ruud niet die man van het dak afschieten, die moet zijn werk doen.


Karin verteld M. over de brief die W. heeft gekregen en dat daar in stond: Alles gaat goed met ons, we hebben alleen last van de roddelpers.
K. vindt dat niet een prettig idee

zijn de heren weer aan het bedenken wat er gaat gebeuren.
R: het lijkt wel een laserapparaat, zo'n kleintje

K: (komt naar buiten) Marijke vraagt of we nog een stelling gaan doen, hebben we vanavond nog niet gedaan, na het eten
R: zeg maar dat we dat van de week oh nee vanavond niet doen. we slaan even over
B: bij de stellingen merk je hoeveel we al van elkaar weten.


[Dit bericht is gewijzigd door Dwientje (Datum 02 December 1999).]

pi_226740
De Stem riep tegen 20.30 iets en had het tegen Karin, de stem vroeg of ze wel aan de stelling hadden gedacht. Karin gaat eens op onderzoek uit.

K: "ze willen geen stelling doen, vandaag hebben ze er geen zin in. Ruud en Bart spelen buiten een partijtje voetballen"

Maurice vindt het zo te zien ook niet erg, hij wil de doos vandaag nog inleveren met zijn pakjes. Karin is met een rood lapje bezig te borduren.

Willem is nergens te bekennen, misschien is hij wel even zijn bed ingekropen.

Verder is het even rustig in huize BB, niet veel te melden.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226741
De stem roept en zegt tegen Karin of ze niet over de schutting willen kijken want dat kan en mag niet, dat is niet de bedoeling.

K: "jamaar het maakt ons soms nieuwsgierig"

Stem: "jawel maar het is niet de bedoeling dat dat gebeurd"

Verder hoor ik buiten veel lawaai, ik kan het nog niet thuisbrengen.

Bart en Ruud trappen weer een balletje. Karin brengt ze wat drinken en ze blijft zelf ook buiten met de jas van Ruud aan.

B: "dat is een geluidsbox en daar zullen ze wel alles horen"

B: "ik blijf de hele nacht op denk ik"

K: "waarom dat dan Bart"

B: "heb ik gewoon zin in, kan ik morgen overdag slapen"

Ze staren alle drie in het vuur. Karin zegt dat ze het jammer vindt dat ze geen fototoestel heeft om soms wat foto's te maken"

B: "ze hebben die lampen op het huis gezet zodat je van mijlen ver de verstralers kunt zien, dat doen ze ook om natuurlijk mensen te trekken"

K: "ik kan niet uitstaan dat ik alles nog niet af heb maar ik ga het afmaken straks, als ik iets in mijn hoofd heb wil ik het ook afmaken, zo ben ik nu eenmaal"

Ze hebben het over dat het 4 weken nog is en dan is het voorbij.

K: "ik denk dat de laatste dagen vreselijk lang duurt, ik had het er nog met Willem ook over, het lijkt me echt lang"

R: "godverdorie he nou zeg dat denk ik ook als oud en nieuw dichterbij komt"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226742
Karin, Bart en Ruud hebben het over het geldbedrag. Als je het zou delen dat het nog veel is.

Bart haalt de zonnebrillen op van alle drie en ze zetten die dus op voor de rook.

De stem roept of Bart even naar de woonkamer wil komen.

Karin en Ruud hebben het over hoe het zal zijn na het verlaten van het huis. K: "lijkt me best wel wat spannend en ook weer wennen"

De buitenlampen gaan verder aan. Bart komt weer terug, "ik moest de TV aansluiten en verder mocht ik er absoluut niet aanzitten"

B: "paarse lampen zijn het"

Het zijn van die lampen die je in de disco ook wel eens ziet. De studio is dus veel verlicht dat ivm de uitzending van straks.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226743
Bart heeft de TV en video weer eens uit de voorraadkamer gehaald en geinstalleert. De TV moest op AV1. Buiten komen er steeds meer lampen te staan.

21:41 B, K en R zitten weer buiten. M en R slapen waarschijnlijk. Stream 3 staat al een uur op niet beschikbaar, maar meestal omt daar op donderdag live de uitzending op. Vandaar misschien.

Licht buiten, een TV binnen. Zouden de bewoners een liveportret te zien krijgen ? (of uitzending ?).

Het gesprek tussen de drie buiten gaat over de Lampen.

Bart en Ruud zagen dat er iemand balken op het prikkeldraad had gelegd, een soort plateau. Hij stond erop maar toen donderde de stellage inelkaar.

Karin: Ik heb een gedicht over Willem zijn scheerapparaat gemaakt. "De sint had hem nog nooit boos gezien, maar nu" ? B, K en R vinden het ook nergens op slaan dat hij dat moest inleveren.

De bewoners hebben buiten zelfs de zonnebrillen opgezet, zoveel licht is er buiten !

21:52 Op stream 3 komt Maurice tot leven in de slaapkamer.

21:55 haha, het gaat ineens keihard regenen. badkuip weer boven de korf en Ruud fijn met de paraplu bij het vuur.

Willem komt ook uit bed, maar is nog een beetje duf (Bart: ....chagerijnig...)

Maurice doet die trui aan met die rits en capichon. Ruud heeft zijn zwarte trui aan en blauwe spijkerbroek.

Willem, en Karin zitten in de keuken. Willem heeft zijn kleurige trui weer aan.

22:01 Maurice had een "Lekkere vulgair smerige droom, over een lekker wijf"
K: Blij dat je op tijd wakker was
------------------
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding


[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 02 December 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_226744
K: wat krijgen we nou?...maarre toen in Dubai was het zo heet, 43 graden in de schaduw. Je kon haast niet over het strand lopen, als je naar de zee wilde moest je heel hard rennen.
B. testing one two
K hou nou op hij raakt zo in de war

het gaat nu over hun kapsels, het is nu wel langer maar het model zit er nog wel in volgens karin.

K. is dat ding nou gericht op ons of op de deur?
Ze vragen zich af wat er staat te gebeuren (ik ook moet ik bekennen)
Karin vindt het superkinderachtig dat willem zijn scheerapparaat moest inleveren na zo lange tijd, zeker omdat het vantevoren is doorgesproken.

Zullen we even een balletje trappen, gaan we die lichten kapot trappen.
HAHA
straks komt marco van Basten
K nou dat zou je wel gaaf vinden
B zeker, hij kan ook golfen.

21.54 Bart vindt Willem een beetje saggerijnig.

ik stop er weer mee.
PS oliebol bedankt voor de tip, het werkt
groetjes beppie

[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 02 December 1999).]

pi_226745
Ze trappen een balletje in de tuin en verder is het afwachten wat er gebeurd

Mensen voor mij is het genoeg geweest vandaag, tot morgen bij de dagstreams.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226746
22:13 W: ik ga een tekening voor Sinterklas maken. En ik zal niet meer chagerijnig zijn.
R: was je chagerijnig dan ?
W: ja !

De streams doen het op de derde na, maar er is geen bewoner tie zien, wel geluid:

M: Doe nou niet Willem, je verknoeit papier!
Ruud is met het nepmielerolding bezig.

R: Laat het spektakel maar beginnen.
22:19 Toiletgeluiden, maurice praat met karin. Maar geen beelden van de bewoners.

B: Weet je wat lachen zou zijn ? Een bigbrother lookalike band.

M: Hoe HAAAAAL je het in je hoofd.
M mij imiteren is heel makkelijk, dat doe je al 2,5 maand.

22:22 Beeldeb van de banken, Ze zitten er allemaal. De TV staat op testbeeld (die lijnen die wij ook wel eens zien). De bewoners zijn er klaar voor....

Paf, ook stream 4 ineens weg, en weer terug
Ik ga de uitzending bekijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 02 December 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_226747
De bewoners hebben weer een TV gekregen:

Kijken zo te zien naar een compilatie van de nachtstreams .

  donderdag 2 december 1999 @ 23:21:00 #23
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_226748
ze zijn nu de pas gekregen marsepijnen bigbrotherlogo aan t oppeuzelen.
Ze vinden m erg lekker. Bart zong een koekje van eigen deeg En dan nu meneer borsato in de tuin

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  donderdag 2 december 1999 @ 23:26:00 #24
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_226749
Klinkt erg als playback

Greetinx [eNeRGy]

Oxytocine, imagine a world without!
  donderdag 2 december 1999 @ 23:41:00 #25
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_226750
Is t ook
Ze zitten nu op de bank, ruud is aan t pingelen op z'n van marco gekergen gitaar.
M zegt hij begon gelijk aan je oor te likken zeg M tegen karin, lachen allemaal.

Bart is nu aan t pingelen op de gitaar. Ze zijn allemaal onder de indruk, potverdikkie zegt ruud.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')