abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 5 november 2008 @ 11:07:12 #51
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_62964040
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Best kans? Je bent favoriet!
Dat vind ik wel link. Het zal ook niet de eerste keer zijn dat PSV akelig effectief met 0-2 wegkomt Als je dan ziet hoeveel moeite PSV heeft met NAC en Roda is dat wel hoopgevend. Willem II was dan weer kansloos PSV en bij Ado werd er weer gewonnen als een kampioen.

Al moet ik wel zeggen dat ik dit PSV nu toch echt beduidend zwakker vind dan de vorige jaren. Dat werd zo'n beetje elk jaar gezegd door de supporters. Kezman weg, Park weg, Bommel weg, Alex weg, Cocu weg, uiteindelijk leek het toch allemaal weer opgevangen te worden. maar nu is er gewoon te veel grilligheid bij PSV. Al duurt de competitie natuurlijk ook nog lang zat.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_62967633
Ik durf niets te zeggen over de uiteindelijke uitslag. NEC mag in verhouding met de reputatie op PSV al heel blij zijn met 1 punt. Maar ware het niet, dat NEC beter presteert, dan we van ze gewend zijn en bij PSV is het juist andersom. Laat ik het bij mijn gedachten op hoop houden. Natuurlijk is niets zeker tot de wedstrijd gespeeld heeft. Maar mocht NEC een kans hebben tegen PSV, dan is dat zeker nu.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_62967811
ook wel leuk om te lezen, zijn de stukje op het PSV forum
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/1567.php
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 5 november 2008 @ 13:35:01 #54
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_62967836
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:27 schreef BasNijmegen het volgende:
Maar mocht NEC een kans hebben tegen PSV, dan is dat zeker nu.
Nou, vorig jaar (2007) mocht PSV blij zijn dat het bij rust geen 6-0 stond.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_62968184
Dat klopt, maar toen was het onverwachter, dan wanneer het nu zou gebeuren... Dat we zo'n goed 2e seizoen hadden, dat had niemand zien aankomen. En dat het nu op een niveau blijft hangen is al een tijdje zichtbaar.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_62970445
worm zijn contract hoeft voor mij niet verlengd te worden

en ik ga der gewoon vanuit dat nec verliest.
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_62970684
Waarom zou het contract van worm niet moeten worden verlengd. Ik vind hem juist van waarde voor deze ploeg. Ik vind worm geen echte basisspeler, maar hij is wel de perfecte invaller. Hij kan een ingekakte wedstrijd nieuw aanvallend leven in blazen en pikt zo nu en dan een goaltje mee. In het voor seizoen van NEC pakte hij in elke wedstrijd een doelpunt. Nee ik hoop dat Worm blijft.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_62970957
kdenk niet dat NEC van PSV gaat winnen, eik.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_62976177
omdat worm voor nec op de lange termijn geen waarde heeft als ze op dit niveau blijven voetballen
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_62976740
***OETBAL******************************
**** Looijen dient ontslag in bij NEC
***************************************

**Leen Looijen heeft besloten om per 1
januari 2009 uit dienst te treden bij
NEC.Looijen is sinds 1 juli 2007 hoofd
scouting in Nijmegen en was daarvoor,
gedurende een periode van twaalf jaar,
technisch directeur van NEC.

Looijen heeft bij de club aangegeven
toe te zijn aan een nieuwe uitdaging in
het voetbal.
pi_62976798
EINDELIJK
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_62976859
Ooow was het zo erg???

Wie gaan ze daar aanstellen nu, enig idee??
pi_62977200
quote:
NEC hoopt in de komende periode de contracten van zes spelers te verlengen. Gabor Babos (34), Rein Baart (36), Rutger Worm (22), Saïdi Ntibazonkiza (21), Joël Tshibamba (20) en Moestafa El Kabir (20) mogen op gesprek komen.

De contracten van het zestal, waaronder twee keepers (Babos en Baart) lopen komende zomer af. NEC hoopt nog deze maand om de tafel te gaan met de zaakwaarnemers van het sextet.

Verder lopen ook de contracten van de NEC-talenten Mark van den Boogaart (23), Joey Brock (20) en Dominque Scholten (20) af, maar de Nijmegenaren hebben eenzijdige optie om de verbintenissen met een jaar te verlengen, weet De Gelderlander.
Geen idee, PT
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 5 november 2008 @ 18:56:23 #64
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_62977616
Leen heeft veel gedaan voor NEC, goede dingen maar ook veel slechte zaken helaas.

Ik zit er eigenlijk niet mee, ben nooit zo'n grote fan van de man geweest.
pi_62978524
En toch is NEC tijdens zijn dienstjaren opgeklommen van eerste divisionist en degradatiekandidaat tot stabiele middenmoter.

Maar hij had eigenlijk al geen echte functie meer bij NEC. Scouting en technisch beleid is voornamelijk in handen van Aalbers en Been.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_62979428
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:19 schreef Positive_Thinking het volgende:
***OETBAL******************************
**** Looijen dient ontslag in bij NEC
***************************************

**Leen Looijen heeft besloten om per 1
januari 2009 uit dienst te treden bij
NEC.Looijen is sinds 1 juli 2007 hoofd
scouting in Nijmegen en was daarvoor,
gedurende een periode van twaalf jaar,
technisch directeur van NEC.

Looijen heeft bij de club aangegeven
toe te zijn aan een nieuwe uitdaging in
het voetbal.
Misschien leuk extra baantje voor de gier
Website: Sneaker-forum.nl
  woensdag 5 november 2008 @ 20:35:16 #67
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_62980632
Bijna al onze beschikbare kaarten voor de bekerwedstrijden zijn verkocht! Zaterdag gaan de laatste tientallen kaarten eruit. Tot dinsdag, met een vol uitvak!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  woensdag 5 november 2008 @ 20:42:09 #68
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_62980880
Zitten hier nog supporters die komend weekend zin hebben om een sfeerverslagje te schrijven?

Let me know of stuur even een PM
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  donderdag 6 november 2008 @ 09:26:12 #69
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_62991222
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 11:28 schreef Mark het volgende:
Benieuwd of iemand hem wil hebben
Plaats verkocht via Skelper
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 6 november 2008 @ 10:41:12 #70
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_62992837
quote:
Op woensdag 5 november 2008 20:35 schreef uitje4life het volgende:
Bijna al onze beschikbare kaarten voor de bekerwedstrijden zijn verkocht! Zaterdag gaan de laatste tientallen kaarten eruit. Tot dinsdag, met een vol uitvak!
Ik las ergens dat jullie met een verplichte buscombi ( ) moeten komen, klopt dat?
pi_62998612
nee was een fout van nec
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
pi_62999028
Geen Affelay en Bakkal, dit moeten jullie winnen jongens!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_63000358
Is dat al zeker dan? Waren toch alleen twijfelgevallen?

Naja, opzich wel positief. Maar Afellay heeft de vorm van begin seizoen toch niet meer, terwijl Dzsudzsak die juist weer wel lijkt te krijgen..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_63004308
quote:
Op woensdag 5 november 2008 19:30 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
En toch is NEC tijdens zijn dienstjaren opgeklommen van eerste divisionist en degradatiekandidaat tot stabiele middenmoter.
Dat heeft meer te maken gehad met de professionalisering van NEC als organisatie, en die van het voetbal in het algemeen (met de daarbij behorende grotere budgetten).
quote:
Maar hij had eigenlijk al geen echte functie meer bij NEC. Scouting en technisch beleid is voornamelijk in handen van Aalbers en Been.
Zoals ik je al vertelde kwam Looijen bij NEC een paar uurtjes in de week zijn gezicht laten zien, verder wist niemand precies wat hij nou eigenlijk nog deed. Ik heb me laten vertellen dat Looijen binnen NEC vooral toch als een nogal vreemde man werd gezien.

Kortom, we missen er niks aan dat hij weg is. Al was het natuurlijk wel een beetje een clubicoon.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_63004438
Leuk (mega)interview met Been in de VI deze week.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')