abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_226696
ik heb gister eens extra goed gekeken naar BB. Het viel me op dat het een soort wedstrijd is geworden tussen Willem en Bart. Alleen zij komen in beeld, en dan geroddel van Willem, en geweldige, wijze, spannende, aardige verhalen van Bart. Het begint er op te lijken dat Hummy bang is dat Bart, haar lieveling, het pand moet gaan verlaten. Om dat te verkomen zet ze Willem in een heel slecht daglicht en hoopt zo de Willem "fans" overte laten stappen naar Bart. Ik vond de uitzending van gister echt te duidelijk. Maar blijkbaar werkt de propaganda wel, want ook de, toch wat intelligentere kijkers dan gemiddeld, fokziners praten alleen nog maar over Bart en Willem, en Willem als rat en engerd. moeten wij ons zo laten leiden door de mening van dat enge mens?
  donderdag 2 december 1999 @ 13:06:00 #2
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226697
wat voor een engerd Willem ook is of hoe eng die ook ooit mag worden: voor Bart zal ik NOOIT zijn.
Ik werd misselijk van Bart toen ik dat konijnekontje op-en-neer penetrerend en bibberend onder het dekbed zag wiebelen.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_226698
: Veronica's propaganda werkt ook hier


'tuurlijk het gemiddelde nederlandse publeik zit toch hier te chatten of niet, nou dan vind ik logisch dat een aantal met VOO meegaan, we zijn hier echt niet meer VERHEVEN dan degene die niet FOKKEN hoor :

fake a dream
pi_226699
quote:
op 12-02-1999 om 01:06 PM schreef BadGirl het volgende:
wat voor een engerd Willem ook is of hoe eng die ook ooit mag worden: voor Bart zal ik NOOIT zijn.
Ik werd misselijk van Bart toen ik dat konijnekontje op-en-neer penetrerend en bibberend onder het dekbed zag wiebelen.



Badgirl, meid, ik heb een hoop gezien in mijn leven, maar een op en neer penetrerend en wiebelend bibberig konijnekontje,.....nee!
Lieve Badgirl, penetreren doe je (als man) met iets wat aan de andere kant hangt, en wat in Barts geval ook wel op een konijntje zal lijken

Ik ben online
pi_226700
Badgirl, misselijkmakend of niet, was het niet zo dat Bart onder lag tijdens die bedscene met Bart en Sabine? Ik heb het niet zo gevolgd, want ik wilde het ook allemaal destijds eigenlijk niet weten. Met jouw post hiero raak ik echter aan het twijfelen over mijn eigen middellange-afstands-geheugen.

Badgirl, je moet wel toegeven dat Bart een onwijze Bart is. (Een typisch geval van Bart). Even een eervolle vermelding voor Kimmie die met het werkwoord Barten kwam aanzetten.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  donderdag 2 december 1999 @ 15:39:00 #6
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226701
weet jij veel hawk wat er op dat moment uitstak.

maar smerig was het wel.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 2 december 1999 @ 15:43:00 #7
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226702
Hoi Jaybee, Dat is bart ja, Bart was veel te bart op dat mobart, ik vond het errug barf, eh, bart om Bart zo te aanbarten. Maar er zijn vast wel barten die het bart vonden om Bart zo te zien barten.

quote:
op 12-02-1999 om 03:26 PM schreef JayBee het volgende:
(..)Badgirl, je moet wel toegeven dat Bart een onwijze Bart is. (Een typisch geval van Bart). (..)

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_226703
Volgens mij had Sabien er een hele Bartkluif aan!!
Ik ben online
  donderdag 2 december 1999 @ 16:11:00 #9
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_226704
[quote]op 12-02-1999 om 03:26 PM schreef JayBee het volgende:
Badgirl, misselijkmakend of niet, was het niet zo dat Bart onder lag tijdens die bedscene met Bart en Sabine? Ik heb het niet zo gevolgd, want ik wilde het ook allemaal destijds eigenlijk niet weten. Met jouw post hiero raak ik echter aan het twijfelen over mijn eigen middellange-afstands-geheugen.

Het was inderdaad Sabien die Bart bereed.

Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 2 december 1999 @ 16:37:00 #10
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_226705
Nu hebben ze ook al Willems scheerapparaat dat op batterijen werkt afgenomen omdat ie soms batterijtjes van zijn zendertje erin stopte, zegt men. Welnu, normaal krijgt men onbeperkt batterijen, maar Hummie heeft deze slag ook al weer binnen.. weer willem in een rottig perspectief in beeld.. Hij had inderdaad het ding nooit moeten inleveren...
  donderdag 2 december 1999 @ 16:48:00 #11
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226706
perico je reageert er nooit op maar wat heb jij met Willem?
Ben jij soms Tessa ofzo? Het lijkt wel of je stapel op hem bent.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_226707
quote:
op 12-02-1999 om 04:48 PM schreef BadGirl het volgende:
perico je reageert er nooit op maar wat heb jij met Willem?
Ben jij soms Tessa ofzo? Het lijkt wel of je stapel op hem bent.



Welnee, Perico probeert alleen het slechte imago dat Willem hier heeft wat te nuanceren. Maar je hebt gelijk BadGirl, je valt erg op als je je op dit forum positief over Willem uitlaat.
En Perico: ga zo door! Red Willem uit de klauwen van Hummie!!
Under the spreading chestnut tree
I sold you and you sold me

*******

Ruud: En de helft, da's vijftig procent!

  donderdag 2 december 1999 @ 17:32:00 #13
1234 HiZ
Istanbullu
pi_226708
Ik kom Perico nou zo'n beetje overal tegen waar het om Willem gaat en de standaardreactie lijkt te zijn : Willem goed, Bart slecht, Willem goed, Bart slecht. Volgens mij heeft dat niks te maken met nuanceren maar alles met het partij kiezen voor Willem en tegen Bart.
Enne, inderdaad, nu je het zegt, ook ik schrijf bijna alleen nog maar over Willem en Bart, maar dat zegt meer over mijn stijl dan over het succes van de propaganda van V. ik ben nou eenmaal meer reactief ingesteld. Dus wanneer Karin, Maurice en Ruud weer eens besproken gaan worden .

BTW : lees net op de Voze site dat Willem vindt dat Bart een mooie kop heeft.
------------------
Te veel verjaardagen zijn onmiskenbaar slecht voor je gezondheid

[Dit bericht is gewijzigd door HiZ (Datum 02 December 1999).]

  vrijdag 3 december 1999 @ 01:41:00 #14
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_226709
quote:
op 12-02-1999 om 04:48 PM schreef BadGirl het volgende:
perico je reageert er nooit op maar wat heb jij met Willem?
Ben jij soms Tessa ofzo? Het lijkt wel of je stapel op hem bent.


Badgirl, ik reageer er nooit op? Ik heb eeerlijk waar nooit een berichtje gelezen waar gericht aan mij deze vraag gesteld werd.
Maar ik wil er best op antwoorden. Ik zal niet onder stoelen of banken steken dat ik Willem al vanaf week 1 sympathiek vond en dat heeft ook met een stukje zelfidentificatie te maken. De reden waarom ik voor hem op de bres ben gesprongen is omdat er hier een hetze tegen hem op gang is gekomen van (niet toevallig) allerlei mensen die uitgesproken pro-Bart waren, die ook veel te ver doorsloeg.
Ik ageer(de) met name tegen aangevoerde zaken, die met groot gemak ook positief uitgelegd konden worden. En soms chargeer(de) ik ook ja, omdat de goede man wel erg veel vuil over zich heen kreeg en niet veel medestanders kende. Inderdaad merk ik nu ook dat ik te vaak in de tegenaanval ben gegaan, je wordt ook zo een beetje een militante karikatuur. Vaak heb ik de bewieroking van Bart wat gemarginaliseerd, omdat die ook alomtegenwoordig was. Maar wat ik wel steeds heb proberen duidelijk te maken is: Willem en Bart kunnen best met elkaar overweg, met een paar kanttekeningen. Ieder nieuw akkefietje heeft eigenlijk dezelfde boodschap. Ik denk dat ik mijn doel in deze wel bereikt heb.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')