abonnement Unibet Coolblue
pi_62852469
Hallo,

Ik wil wat kopen op een site in engeland, en ze vragen voor een meastro kaart het "issue number".

Nu kan ik nergens op mijn kaart een issue nummer vinden, laat staan dat ik weet wat het is. Ik heb een Europas van de rabobank waar met grote letters rechtsonderin meastro staat.

Iemand een idee hoe ik alsnog mijn aankoop kan doen?
pi_62852545
Is het niet gewoon het kaartnummer? "nummer van uitgifte", ofzo.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_62852601
ja je moet je pasnummer invullen, maar ook een issue nummer :-/
pi_62852958
Zijn het 3 cijfers die je in moet vullen?
ijs_beer fan!
pi_62853101
Volgens mij zijn het die 3 cijfers waar NanKing het over heeft, die staan op de achterzijde van je kaart, vaak bij het handtekeningvakje. Dat is een controlenummer om misbruik tegen te gaan/moeilijker te maken.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_62853125
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 23:17 schreef jslavenburg het volgende:
Hallo,

Ik wil wat kopen op een site in engeland, en ze vragen voor een meastro kaart het "issue number".

Nu kan ik nergens op mijn kaart een issue nummer vinden, laat staan dat ik weet wat het is. Ik heb een Europas van de rabobank waar met grote letters rechtsonderin meastro staat.

Iemand een idee hoe ik alsnog mijn aankoop kan doen?
Issue number is een uitgifte nummer. Het is een getal op de voorzijde van je kaart dat aangeeft de hoeveelste kaart dit is met hetzelfde accountnummer. Dit getal bestaat uit 1 of 2 cijfers. Het is niet hetzelfde als de 3 cijferige beveiligingscode die op de achterzijde van veel creditcards staat. Als jouw creditcard geen issue number heeft, dan moet je dat veld op de site gewoon blanco laten.
pi_62853402
In Engeland hebben ze debit cards. Dat is een soort bankpas tussen onze bankpas en een creditcard in.
Met Maestro bedoelen zij meestal zo'n debit card. Op zo'n debit card staat wel een issue number namelijk. En dat betekent dat je met je rabopas niet kan betalen op die website. Dus als je geen creditcard (of zo'n debitcard die eigenlijk alleen in de UK gebruikt wordt) hebt, en ze hebben geen andere mogelijkheid tot betalen, dan is het jammer maar helaas.

Edit:
Zie ook: http://en.wikipedia.org/wiki/Maestro_card
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_62853546
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 @ 00:07 schreef spijkerbroek het volgende:
In Engeland hebben ze debit cards. Dat is een soort bankpas tussen onze bankpas en een creditcard in.
Met Maestro bedoelen zij meestal zo'n debit card. Op zo'n debit card staat wel een issue number namelijk. En dat betekent dat je met je rabopas niet kan betalen op die website. Dus als je geen creditcard (of zo'n debitcard die eigenlijk alleen in de UK gebruikt wordt) hebt, en ze hebben geen andere mogelijkheid tot betalen, dan is het jammer maar helaas.
Misschien is het dan mogelijk met paypal te betalen? Das ook een (digitale) vorm van een debit-card die vaak maestro accepteert.
pi_62853565
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 00:15 schreef mcDavid het volgende:
Misschien is het dan mogelijk met paypal te betalen? Das ook een (digitale) vorm van een debit-card die vaak maestro accepteert.
Dat ligt aan de makers van de website natuurlijk. Als zij paypal accepteren, dan kan dat.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_62853751
Kan niet bij play.com / game.co.uk
pi_62854284
Van game.co.uk:
We accept VISA, MasterCard credit cards as well as Maestro, Solo and Delta debit cards.

Debit cards dus. Geen bankpasjes van de Rabo. Jammer maar helaas dus.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')