abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:35:30 #1
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_62849488
Vorige voorspellingen jaren:
Voorspelling voor 2004
Wat heeft 2006 in petto? Doe hier je voorspellingen!
Voorspelling 2007
Voorspelling 2008


Zo zo .... 2008 is alweer bijna voorbij.......

Game on with voorspelling 2009 !!! Tijd nu voorspellen...
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:41:13 #2
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_62849639
De val van het kabinet Balkenende door financieel wanbeleid van Minister Wouter Bos.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:25:39 #3
16874 creno
born this way
pi_62850922
- Obama blijkt een opzienbarende president.
- Beatrix neemt afscheid als koningin.
- Grote stroomstoring in Nederland als gevolg van een aardbeving.
- Internet ondergaat een grote verandering/vernieuwing.
- RTL5 komt met een kijkcijferhit.
- UFO's gaan meer in het nieuws komen.
- Grote onenigheid tussen Amerika en China.
- De zomer wordt weer warm en met een hittegolf, de winter wordt koud met een witte kerst.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  Admin vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:32:32 #4
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_62851145
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:25 schreef creno het volgende:
- Obama blijkt een opzienbarende president.
- Beatrix neemt afscheid als koningin.
- Grote stroomstoring in Nederland als gevolg van een aardbeving.
- Internet ondergaat een grote verandering/vernieuwing.
- RTL5 komt met een kijkcijferhit.
- UFO's gaan meer in het nieuws komen.
- Grote onenigheid tussen Amerika en China.
- De zomer wordt weer warm en met een hittegolf, de winter wordt koud met een witte kerst.
quote:
RTL5 komt met een kijkcijferhit.
Tot zover was het aannemelijk
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_62851350
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:41 schreef DrDarwin het volgende:
De val van het kabinet Balkenende door financieel wanbeleid van Minister Wouter Bos.
Nou eerder door een struikelblok voor de voeten van Balkenende...
sorry kon het niet laten...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 22:49:14 #6
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_62851646
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:38 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou eerder door een struikelblok voor de voeten van Balkenende...
sorry kon het niet laten...
Als hij met zijn gristenfundi's maar opzout, dan is het mij om het even.
pi_62851826
- Barack Obama wordt neergeschoten tijdens de inauguratie, maar overleeft de aanslag.
Hij legt zijn ambt neer en John Biden wordt president.
- VS trekt zich terug uit Irak.
- Elvis Presley wordt gespot in Thailand
- Grote escalaties tussen Christenen en Moslims wereldwijd, met als hoogtepunt een Deense
vlag die verbrand wordt door hysterische geitenneukers.
- Het 3de grote ongeluk met een Space Shuttle zal het einde inluiden van de Amerikaanse
hegemonie t.a.v. ruimtevaart. China en Iran maken een gigantische inhaalslag.
- De Paus overlijdt als hij tijdens Pasen van het balkon valt door een gigantische rukwind.
Zijn laatste woorden zijn: O fors, o fatum scelaratum atque impium
I feel kinda Locrian today
pi_62852999
-De vogelgriep breekt uit.
-Al Gore voorspeld een nieuwe ijstijd.
-Er komt een 11stedentocht.
-Terreuraanslag schiphol.
pi_62854048
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 02:41 schreef zoalshetis het volgende:
quote:
Op zondag 28 oktober 2007 02:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Voorspellingen:

Eindstand 1e 3 Eredivisie: 1. Feyenoord 2. PSV 3. Ajax
CL-winnaar: Manchester United
VS vallen Iran aan
Olie doorbreekt grens 100 dollar
Dollar daalt naar dieptepunt van $1.50 per ¤
Zware overstromingen Bangladesh
Bomaanslag voorkomen tijdens EK 2008 in Zwitserland/Oostenrijk
Duitsland wint EK 2008, Nederland ligt er na de kwartfinale kansloos uit
Marco v. Basten stapt op en wordt in verband gebracht met Ajax
Olympische Spelen in Peking 2008 verlopen rommelig vanwege smog, enkele onderdelen verplaatst naar zuidelijker gelegen steden
Kleine aanslag in Denemarken, enkele gewonden en twee doden (de zelfmoordterroristen zelf)
RTL 8 van de buis

Dat was 'm. Niet echt een spannend jaar verder.
quote:
klinkt plausibel.

je krijgt van mij 5 euro per goede voorspelling, het zijn er 12.

herinner me er even aan als het 2009 wordt....
*Herinnert*

Ik tel zo gauw 4 goede voorspellingen?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:03:53 #10
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_62857655
Ik ga hier dus een seizoenen legging voor doen, kijken in hoeverre ik in de richting kan komen:

Mijn legging gaat mbv tarrotkaarten. Het is een deck van 78 kaarten. Voor meer informatie en over leggingen ga je naar:
leggingen, lezingen, dobbelstenen en etc voor iemand anders

Ik ga als volgt te werk. Ik haal alle 78 kaarten uit de doek waar ze +- alweer zo'n 3 maanden roerloos lagen. Vroeger gaf ik ook in bovengenoemde topic vele leggingen voor users in truth. Ik schat dat ik zo'n 30 leggingen op mijn naam staan. Ik zal straks een foto maken van de legging zodat jullie de kaarten ook kunnen zien.

Het is vandaag zaterdag 1 november ik begin met deze spreuk:
men moet zich in de jeugd een stok snijden,
zodat men er in de ouderdom op leunen kan

Legging gaat over de seizoenen van 2009. Ik maak alles klaar en begin ermee. De eerste periode is die van jan-mrt/apr

de toren jan-mrt/april
We krijgen in deze periode de laatste grote klap. Het gebouwde fundament valt geheel onder ons weg. Het is een tragische ondergang. Ik(persoonlijk) denk dat we door de kredietcrisis in deze periode nog een hele zware klap gaan krijgen. Het is een bliksem van een bovennatuurlijke kracht die de toren raakt. Voor de mensen zal deze "ondergang" een bevrijding zijn. Torens die gebouwd waren raken in verval. We zagen de laatste klap niet aankomen. Dit is echter wel een nieuw begin en iets waaruit we heel veel lering trekken.

mei-juni

staven 8
8 stokken "vliegen" in een open landschap. Zie deze kaart als een hele open kaart. In deze periode kan het allerlei kanten opgaan. Het verleden en het heden zijn er eigenlijk niet op dat moment. Een tip van de kaart is dat je je in deze periode helemaal niet persee aan allerlei zaken vast moet klampen. Eigenlijk wil de kaart juist dat je ervan afwijkt zodat je meer kansen aanpakt.

De kaart van de zomer:
juli-aug

pentakels/munten vier
laat zien dat we de bovengenoemde kansen nog niet goed hebben aangepakt. We zitten op een energie van pentakels/munten en we twijfelen tussen een hele hoop zekerheid en nieuwe avondturen. Energiestromen zijn hierdoor geblokkeerd. Het ziet erna uit dat de persoon op de kaart erover nadenkt om het een en ander weg te geven. Het is een soort vrekkigheid wanneer hij dit niet doet.


periode sept-okt-nov

de hogepriesteres
Een periode van een hele hoop vrouwelijke energie. Zij kent de wetten. Deze zijn voor haar niet geheim. Er zal rust zijn na de periode's die hiervoor kwamen. Er is een film gestart en de hogepriesteres staat al geprojecteerd. Het is slechts aan jou om door het doek te stappen en mee te doen in die wereld. Het is een periode van vrede en rust.

Op naar 2010!!

  zaterdag 1 november 2008 @ 14:32:26 #11
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_62861088
Voorspelling van Vice-president in spe Joe Biden, eens horen wat hij te zeggen heeft.





Colin Powel is meer specifiek wat datum betreft.


pi_62861664
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 schreef starla het volgende:

- De Paus overlijdt als hij tijdens Pasen van het balkon valt door een gigantische rukwind.
Zijn laatste woorden zijn: O fors, o fatum scelaratum atque impium
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 1 november 2008 @ 22:19:45 #13
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62871079
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:01 schreef nokwanda het volgende:

[..]




Ik heb mijn voorspellingen in 2008 staan .
En de vraag wie de WK Voetbal gaat winnen.
Ze passen hier beter.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_62871518
En hier is de mijne dan, na lang nadenken en in de sterren lezen.

Ik zie het volgende gebeuren in 2009

Iemand van K.H. krijgt een dochter.
Aanslagen op wilders en Balkenende.
grote ( biochemische? ) aanslag in europa ( parijs, Keulen, Den haag?)
Amerika begint oorlog in syrie.
Aanslag op Obama.
Marsrovers ontdekken water en tekenen van ( voormalig?) leven.
Beide rovers zullen vlak na de ontdekking, tegen het eind van het jaar stoppen met functioneren.
Terroristische aanslag op Schiphol.
aardbeving bij Sumatra krijgt vervolg, er komt er nog een.
dodental zal gezet worden op 250.000 waaronder 46 Nederlanders.
enorme chaos en vele, vele aanslagen in Irak waarbij 100den buitenlanders gedood zullen worden.
Mick Jagger overlijdt.
Na aanslag Wilders neemt vreemdelingenhaat enorm toe, randje burgeroorlog, groepen rechts radicalen en Noordafrikanen gaan op de vuist waarbij doden vallen, ook zullen mensen van Marokaanse afkomst willekeurig op straat vermoord worden.
wederom tragische gebeurtenis rond koningshuis.
Enorme kettingbotsing begin van het jaar eist vele doden.
spaceshuttle krijgt te kampen met problemen in de ruimte en kan niet meer terug, reddingsactie mislukt.
pi_62871871
Mogelijk ook stakingen volgend jaar 2009 en massademonstraties. Demonstraties richten zich tegen de privacy op internet.

Een doorbraak op het gebied van nieuwe technologieen, of meerdere afzonderlijke doorbraken van techniek en uitvindingen.

Kredietcrisis verdwijnt later 2009 naar de achtergrond.

Geen hevige oorlogen, maar ruimte voor vrede en diplomatie.

(overigens heb ik in een ander topic geschreven dat er een revolutie aan zou kunnen komen, dat geloof ik nog steeds, maar volgend jaar is de kans minder groot als het jaar daarna)
Satanisten zijn pedo's
  zaterdag 1 november 2008 @ 23:10:11 #16
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_62872283
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:03 schreef Spellmeista het volgende:
Ik ga hier dus een seizoenen legging voor doen, kijken in hoeverre ik in de richting kan komen:

Mijn legging gaat mbv tarrotkaarten. Het is een deck van 78 kaarten. Voor meer informatie en over leggingen ga je naar:
leggingen, lezingen, dobbelstenen en etc voor iemand anders

Ik ga als volgt te werk. Ik haal alle 78 kaarten uit de doek waar ze +- alweer zo'n 3 maanden roerloos lagen. Vroeger gaf ik ook in bovengenoemde topic vele leggingen voor users in truth. Ik schat dat ik zo'n 30 leggingen op mijn naam staan. Ik zal straks een foto maken van de legging zodat jullie de kaarten ook kunnen zien.

Het is vandaag zaterdag 1 november ik begin met deze spreuk:
men moet zich in de jeugd een stok snijden,
zodat men er in de ouderdom op leunen kan

Legging gaat over de seizoenen van 2009. Ik maak alles klaar en begin ermee. De eerste periode is die van jan-mrt/apr

de toren jan-mrt/april


We krijgen in deze periode de laatste grote klap. Het gebouwde fundament valt geheel onder ons weg. Het is een tragische ondergang. Ik(persoonlijk) denk dat we door de kredietcrisis in deze periode nog een hele zware klap gaan krijgen. Het is een bliksem van een bovennatuurlijke kracht die de toren raakt. Voor de mensen zal deze "ondergang" een bevrijding zijn. Torens die gebouwd waren raken in verval. We zagen de laatste klap niet aankomen. Dit is echter wel een nieuw begin en iets waaruit we heel veel lering trekken.

mei-juni

staven 8
8 stokken "vliegen" in een open landschap. Zie deze kaart als een hele open kaart. In deze periode kan het allerlei kanten opgaan. Het verleden en het heden zijn er eigenlijk niet op dat moment. Een tip van de kaart is dat je je in deze periode helemaal niet persee aan allerlei zaken vast moet klampen. Eigenlijk wil de kaart juist dat je ervan afwijkt zodat je meer kansen aanpakt.

De kaart van de zomer:
juli-aug

pentakels/munten vier
laat zien dat we de bovengenoemde kansen nog niet goed hebben aangepakt. We zitten op een energie van pentakels/munten en we twijfelen tussen een hele hoop zekerheid en nieuwe avondturen. Energiestromen zijn hierdoor geblokkeerd. Het ziet erna uit dat de persoon op de kaart erover nadenkt om het een en ander weg te geven. Het is een soort vrekkigheid wanneer hij dit niet doet.


periode sept-okt-nov

de hogepriesteres
Een periode van een hele hoop vrouwelijke energie. Zij kent de wetten. Deze zijn voor haar niet geheim. Er zal rust zijn na de periode's die hiervoor kwamen. Er is een film gestart en de hogepriesteres staat al geprojecteerd. Het is slechts aan jou om door het doek te stappen en mee te doen in die wereld. Het is een periode van vrede en rust.

Op naar 2010!!

[ afbeelding ]
De toren: zou ook kunnen betekenen dat de overheid 'te hoog van de toren blaast'.

Staven acht: zou ook kunnen betekenen dat 'een nieuw begin' onderweg is. Met onderweg bedoel ik, het staat al vast dat het gaat komen.

Munten vier: zou ook kunnen beteken dat alles veel gecontroleerder zal worden.

De Hoogpriester: zou ook kunnen betekenen dat wat er gaat komen nog 'een geheim' is. Omdat het voor ons onbekend is, kunnen wij er (nog) geen voorstelling van maken.

Dit lijkt mij een wat meer logische uitleg van de betekenis van de kaarten.
Of dit echt gaat gebeuren???
Volg je hart, gebruik je verstand.
  zondag 2 november 2008 @ 01:55:06 #17
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_62875328
2009


Het "slechte" nieuws
-Negeren en inperken burger- en mensenrechten gaat gewoon door.
-Grote cooperaties krijgen meer open spel.
-De EU steldt zich open voor meer dubieuze handel.
-Ook lokaal laat het ware fascisme zijn gezicht weer zien en de grens voor dwangmedicatie, dwangverpleging en dwangsterilisatie meerdere malen ter discussie gesteld.
-Mensen bang gemaakt (of in slaap gesust ?) omtrent voedsel.
-Verschoning en decentralisatie van de energiemarkt blijkt uiteindelijke toch weer naar marktmonopolies te stinken.
-Genebank geplunderd.


En dan het "goede" nieuws
-Steeds meer mensen herkennen de machtstructuren en worden wakker. Eenmaal wakker ontwricht het overgrote deel niet de openbare orde maar zet zich in hun inzichten te delen. Door het uitdelen van CD's en boeken, het maken van muziek en natuurlijk op het internet.
-Creative Commons in de schijnwerpers.
-"Nieuwe" paddestoelen blijken idd goed in het afbreken van vrijwel alle kwalijke stoffen en ook vele soorten straling. Er is hoop!


En "algemeen" nieuws.

-Mysterie rondom het verdwijnen van bijen opgelost, bleek toch om een "onschuldig" markt meganisme te gaan.
-Pogingen verdere inperking burgerrechten in EU mislukken grotendeels.
-Spectaculaire vorderingen met de Large Hadron Collider laten op zich wachten.
-MarsPhoenix out of order?
-Wereldwijd "radicale verlichting" blijkt ongekent populair onder hoogopgeleiden jongeren. Ondanks twijfelachtige aandacht laten zij zich niet criminaliseren.
-Nieuwe actie groepen ontstaan. Ze willen, zoals de borden doen lezen, "een echte democratie".
-"We Shall Overcome" een wereld hit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Odysseuzzz op 02-11-2008 02:29:09 ]
  zondag 2 november 2008 @ 21:25:23 #18
52513 whosvegas
The Trickster
pi_62893109
quote:
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 22:55 - De Paus overlijdt als hij tijdens Pasen van het balkon valt door een gigantische rukwind.
Zijn laatste woorden zijn: O fors, o fatum scelaratum atque impium
Are you nuts??
  maandag 3 november 2008 @ 10:28:43 #19
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62902015
ik ga gierend rijk worden in 2009
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62908182
Ik ga in 2009 met Barra
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 3 november 2008 @ 14:51:04 #21
79143 Darkwolf
To the moon I howl
pi_62908272
Ik ga in 2009 een grote verandering meemaken zowel innerlijk als uiterlijk!
  maandag 3 november 2008 @ 14:57:23 #22
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_62908415
quote:
Op maandag 3 november 2008 14:47 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga in 2009 met Barra
be carefull what you wish for!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_62910450
Geinig ... laat ik er ook eens een paar doen .

Slecht nieuws:
- Januari / februari 2009 komt de grootste klap in de krediet crisis; de financiėle markten in Amerika gaan onderuit en de zeepbel van de dollar knapt uiteen. Deze implosie geeft een schokgolf tot gevolg, welke over de hele wereld voelbaar is, ook in komende jaren erna.
- Als gevolg van deze implosie gaan de grootmachten hun onderlinge machtsverhoudingen opnieuw tegen het licht houden. Dit wordt vooral merkbaar in de zomer en het najaar, waarbij zelfs enige militaire schermutselingen plaatsvinden.
- In Nederland moeten de mensen over het algemeen de buikriem nog iets meer aanhalen. De voorspelde economische groei wordt niet gehaald, waardoor de koopkracht achterblijft.
- De oorlogen in Afrika blijven doorgaan, zoals ze al tijden doen, ondanks internationale inspanningen.
- De terugtrekking uit Irak die beloofd is, verloopt slecht en wordt publiekelijk - vooral in de Arabische landen - gezien als een nederlaag voor Amerika & Co.
- In Nederland zijn een aantal mensen het gedrag van bepaalde biculturele medemensen zo zat - en vooral het uitblijven van ingrepen van de politiek om het structureel aan te pakken - dat ze het recht in eigen hand nemen en het tot een aantal bloedige conflicten komt, waarbij meerdere doden te betreuren zijn.
- Er vindt een aanslag plaats op een belangrijk politiek persoon, vanwege het uitblijven van deze ingreep.
- Topsalarissen van topmannen rijzen opnieuw de pan uit, het grote graaien gaat onverminderd door. De hoop op zelfregulatie na de impact van de krediet crisis blijkt niet te werken.
- Er vindt een grote crash van een belangrijke internet node plaats. Hierdoor raakt het wereldwijde internet verkeer gedurende enkele dagen ernstig verstoord. In de periode erna zijn de effecten nog steeds merkbaar.

Neutraal nieuws:
- Minister Camiel Eurlings keurt een plan voor de A4 door Midden Delfland goed en in het derde kwartaal van 2009 begint de aanleg ervan.
- Er wordt begonnen met de bouw van een nieuwe kerncentrale, ondanks protesten van milieu organisaties.
- Schiphol groeit weer meer dit jaar dan toegestaan. Dit is goed voor de economie, slecht voor de omwonenden en het milieu.
- Het voorjaar (voornamelijk mei, maar ook april en een deel van juni) worden uitzonderlijk warm. Vanaf eind juli en in augustus regenen we echter te pletter. Daarna worden september en begin oktober weer erg warm.
- In december hebben we meer sneeuwval dan in afgelopen jaren. Een witte kerst is zelfs realistisch voor grote delen van Nederland (alleen in de buurt van grote industrie gebieden zoals de Rijnmond blijft het te warm).
- De koningin kondigt aan wanneer ze zal gaan aftreden. Het aftreden zelf zal niet in 2009 zijn, het is slechts een aankondiging en in de aanlopende periode naar de troonbestijging door Wim-Lex zal hij steeds meer verantwoordelijkheden van Beatrix overnemen.
- Onderzoek naar aanleiding van de internet crash toont aan dat het internet nu echt zijn limiet heeft bereikt. Het gereed brengen van "internet 2" krijgt daardoor hogere prioriteit.
- Ook in dit jaar komt de Noord-Zuid lijn in Amsterdam niet gereed.
- In dit jaar is de Tour de France nog steeds niet doping-vrij. In aanloop van de Tour worden enkele vedettes aan de publieke schandpaal genageld. Tijdens de Tour wordt er een trui-drager gediskwalificeerd vanwege doping gebruik, waarna zijn hele ploeg de Tour verlaat.

Goed nieuws:
- Er komen steeds meer bewijzen dat de Global Warming wordt veroorzaakt door natuurlijke processen, en dat de menselijke invloed gering is.
- Wel wordt ook duidelijk dat de hoeveelheid troep die wij als mensheid in de natuur lozen, een grotere invloed heeft op ons biologische systeem en biologisch evenwicht dan tot nu toe gedacht. Dit leidt tot het (langzame) begin van een mentaliteitsverandering, die in de komende jaren steeds sterker wordt en uiteindelijk zal gaan leiden tot duurzamere producten die minder belastend zijn voor het milieu.
- In aansluiting op de bouw van de nieuwe kerncentrale, wordt ook geinvesteerd in duurzame energie: er wordt ook begonnen met de aanleg van een groot windmolen park in de Noordzee.
- Er word in Diergaarde Blijdorp een nieuwe "Knut" geboren (niet per se een ijsbeer, maar wel met dezelfde media hype eromheen). Vele mensen zullen hier op afkomen om het dier te zien.
- De OV chipkaart wordt in het voorjaar definitief naar de prullenmand verwezen. Hierna gaat gezocht worden naar een alternatief (waarbij met nadruk het idee voor het gratis maken van het openbaar vervoer besproken wordt), maar een besluit wordt niet in 2009 genomen.
- De kwalificatie voor het WK in 2010 voorloopt voorspoedig. De Nederlandse spelers weten steeds beter een team neer te zetten, die voor elkaar willen spelen. Het gretige aanvalsspel komt daardoor goed uit de verf en de punten stromen binnen.
- Een Nederlandse wielrenner eindigt bij de eerste 3 op het podium in Parijs tijdens de Tour de France.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_62959575
volgpost
in a crowd you lose humanity
  woensdag 5 november 2008 @ 06:32:46 #25
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_62959636
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:25 schreef creno het volgende:

- Beatrix neemt afscheid als koningin.

Dat was al duidelijk
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')