abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 2 december 1999 @ 10:31:00 #1
995 PeteRp
What a decade!
pi_226616
Hallo allemaal,

Het is natuurlijk weer een ontzettende commerciele stunt, maar ook een leuke kans om berichten het BB-huis in te krijgen.
Vanochtend las ik nl. in de Spits dat de bewoners op 16 december allemaal een Telegraaf krijgen. Onder het mom van "Maak jezelf onderwerp van gesprek aan de ontbijttafel in het best beveiligde huis van Nederland" , kun je vandaag bellen met een 0900-nummer (1 gpm) en een boodschap inspreken. Emailen kan ook:

bewoners@big-brother.nl

Je zou verwachten dat de censuur weer op de loer ligt want Veronica ondersteunt het initiatief. Toch lijkt het me dat ze berichten moeilijk kunnen weigeren. Je plaatst immers gewoon een haasje in de krant waarvoor je betaalt.

Nogmaals: Ik vind het het zoveelste vies commerciele plan van Veronica/Telegraaf (de bewoners zouden toch geen nieuws krijgen van buitenaf???). Tegelijkertijd is het misschien DE kans voor ons om een soort Operation Message Ball te lanceren en de bewoners te voorzien van wat wapenfeiten die ze de schellen van de ogen doen vallen.

Grtz

PeteRp

Tell the others!
  donderdag 2 december 1999 @ 11:49:00 #2
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_226617
Ik heb ergens (kan helaas niet meer terugvinden waar) gelezen dat VOO de "leukste" berichten selecteert. Kritiek op BB of VOO zullen ze waarschijnlijk niet "leuk" genoeg vinden voor plaatsing. Het aantal berichten dat geplaatst wordt is beperkt en geeft VOO dus een excuus om alles wat hen niet aanstaat te weigeren
Terug uit het enge bos
pi_226618
peterp,

Op 30 nov heeft Hunter dezelfde topic al eens geplaats. Dus.......

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_226619
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_226620
De berichten die je emailt aan het gegeven emailadres gaan via Endemol. Er is nu een ook andere mogelijkheid om je berichten door te geven:
http://spitsnet.nl/bigbrothertelegraaf/

op deze manier gaat het niet via Endemol.

*De Telegraaf* selecteert de leukste berichten, aangezien de ruimte beperkt is.
Berichten als ´er wordt gerommeld met de stemmingen, jongens´ zijn natuurlijk niet interessant.

Het heeft gewoon weinig zin om de bewoners *spannende* info te melden via een boodschap van maximaal 250 tekens, tenzij je het verpakt in een geweldig leuke slogan.

Ik begrijp niet zo goed waar al die negativiteit vandaan komt. Natuurlijk gaat de Telegraaf lekker geld verdienen met dit project (het heeft ze ook genoeg gekost), maar maakt het uit?

Het is toch geinig om je eigen boodschap dat huis in te knallen?

pi_226621
Het kan wel geinig zijn. (vind jij dan) maar het slaat weer eens nergens op.
De slogan van het t.v programma is "geen nieuws etc.
Jammer veronica.
  donderdag 2 december 1999 @ 23:50:00 #7
995 PeteRp
What a decade!
pi_226622
Sorry voor het feit dat ik over het hoofd zag dat er enkele dagen geleden al een soortgelijk topic geopend was. (was bij mij al buiten de range gezakt)

Om even te reageren op de discussie: Selecteert V. berichten??
Wat ik mij afvraag is of het een echte krant betreft (zoals heel NL die 16-12 in de bus krijgt) of dat het gaat om een speciaal voor de bewoners gefabriekte krant met fakenieuws.

Als het de gewone editie betreft van de Telegraaf, kun je volgens mij alle censuur omzeilen door gewoon een ingezonden mededeling te plaatsen bij de advertentieafdeling (dus buiten het BB-team van V. en Telegraaf om). Dergelijke berichten, waar je voor betaald, kunnen onmogelijk gecensureerd worden, volgens mij.

Als je nu in de geest van Message Ball wat in het oogspringende (schandaal/manipulatie/etc.) kwesties in zo'n advertentie zet, heb je de bewoners geinformeerd over een aantal zaken waar ik erg benieuwd van ben hoe ze er op reageren.

Tell the others!
  donderdag 2 december 1999 @ 23:53:00 #8
995 PeteRp
What a decade!
pi_226623
Dat was twee keer, sorry

[Dit bericht is gewijzigd door PeteRp (Datum 02 December 1999).]

Tell the others!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')