abonnement Unibet Coolblue
pi_62845349
Welkom in het centrale topic over Pro Wrestling!

Is veel van dat worstelen nou echt, of is het nep
Veel van dit alles is wel ingestudeerd. Toch zijn er een hoop dingen echt. Als iemand van een ladder af springt of van een kooi wordt dat natuurlijk gevoeld. Het bloed is ook altijd echt.

Wat zijn nu de grootste organisaties tegenwoordig
Op dit moment zijn er 2 grote worstel organisaties, de WWE en TNA. Verder zijn er ook nog verschillende kleinere organisaties:

Word Wrestling Entertainment [WWE]

Dit is op dit moment de allergrootste worstel organisatie. De WWE heeft 3 brands op het moment, bestaande uit:

RAW

Het Live programma, in principe wordt dit als de beste show van de WWE gezien, omdat hier de grote namen zitten en hier meer aandacht aan wordt besteed.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de RAW site.

RAW wordt elke maandag in Amerika uitgezonden.

Raw champions:



Smackdown!

Smackdown! is de 2de show van WWE. Deze is niet live maar wordt eerder opgenomen. Smackdown! wordt vaak gezien als de show waar het nieuwe talent zit dat dan vervolgens naar RAW gaat als ze genoeg ervaring hebben.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de Smackdown! site.

Smackdown! wordt elke vrijdag in Amerika uitgezonden.

Smackdown Champions:



Extreme Championship Wrestling [ECW]

Het oude ECW ging failliet, maar WWE heeft de rechten gekocht en het weer teruggebracht onder de WWE vlag. Het grote verschil met de nieuwe en oude ECW is dat de nieuwe ECW standaard regels heeft bij elke match, in tegenstelling tot de oude ECW waar elke wedstrijd Extreme Rules was.

Voor Rosters en meer info kan je terecht op de ECW site.

ECW wordt elke dinsdag in Amerika uitgezonden.

ECW Champions:



Meer informatie over de WWE kan je vinden op de WWE site.

Total Nonstop Action [TNA]

Dit is de andere grote organisatie. Deze organisatie is verhuist naar het kanaal waar eerst de WWE zat die nu verhuist naar een ander tv station. De show duurt nu dan eindelijk 2 uur, waar ze een lange tijd op hebben gewacht. Het wachten is op de ratings die omhoog gaan. De enige show van TNA heet Impact en wordt elke donderdagavond uitgezonden in Amerika. Verder hebben ze net zoals de WWE maandelijkse pay per views.

Meer informatie over TNA kan je vinden op de TNA site

TNA Champions:


Ring of Honor [ROH]

ROH is een organisatie, gerund vanuit Philadelphia, Pennsylvania (waar vanuit ECW ook werd gerund) en opgericht in 2001. Ze zijn op dit moment de enige redelijk bekende worstel federatie die "pure" matches geven. Dus wedstrijden waar men zich aan de regels houdt, en waar de wrestling moves voorrang hebben op het Sports Entertainment gedoe (ala WWE).

Laat je daardoor overigens niet van de wijs brengen, want ze hebben er zeker ook wel aardige storylines. Op dit moment zijn ze zeer snel in opkomst, wat ook doet denken aan ECW. Dit heeft er natuurlijk mee te maken dat ze de fans iets geven wat de twee groten niet geven: echte wrestling matches. In ROH is het de bedoeling dat je met eer worstelt. Dus geen regels breekt. Indien dat wel gebeurd, kan je tegenstander een "bloodfued" aanvragen, waarbij de ere-regels niet gelden.

Sinds kort heeft ROH ook PPV's. Deze worden opgenomen en een maand later uitgezonden, dus er zit wel wat vertraging in.

Meer informatie over de Ring Of Honor kan je vinden op de Ring Of Honor site.

Ring Of Honor Champions:

Ring Of Honor World Champion: Nigel Mcguinnis

Ring Of Honor World Tag Team Champions: The Briscoe Brothers

Florida Championship Wrestling [FCW]



Nadat OVW stopte met het trainingskamp zijn van de WWE, nam FCW het stokje over. In een nieuwe arena worden de nieuwe sterren van de WWE getrained en klaargemaakt voor hun grote debuut. FCW heeft nu ook eindelijk een TV deal gekregen en komt nu wekelijks lokaal op TV.

Florida Championship Wrestling Champions:

Heavyweight Champion: Sheamus O'Shaunessy

Tag Team Champions: Sebastian Slater and Joe Hennig

Womans Champion: TBD

Wrestling Society X [WSX]

WSX was een worstel programma van MTV, en verschilt in veel dingen van alle andere shows. Ten eerste worden de afleveringen allemaal opgenomen en wordt dit als een seizoen uitgezonden. Ook kan je hier elkaar in het hele gebouw pinnen. Het idee erachter is dat het een geheime worstel club is en dat dit plaats vindt in een ondergrondse bunker.

Ook traden er iedere show bands op en geven die commentaar op de wedstrijden. Er zijn al een paar afleveringen van uitgezonden maar MTV weet niet precies of ze het nou willen houden of niet. WSX was ook een paar weken op NL TV te zien, maar voorlopig zal WSX niet terugkeren en is het geflopt.

WSX Champions:

WSX Champion: Ricky Banderas

Independents (Indy's)
Verder zijn er ook nog Indy's. Dit zijn worstel matches voor kleinere organisaties die meestal eenmalig zijn en daardoor verhaal lijnen missen. Als je niet vaak kijkt blijft dit toch erg vermakelijk en vaak worden er meer zogenaamde high-risk moves uitgehaald. Meer spektakel dus. Het zijn vaak clubs die alleen maar bekend zijn in 1 stad/dorp. Het is vooral een goed begin om wat ervaring op te doen voordat je groter wilt gaan.

Backyard Wrestling
Als laatste is er ook nog backyard wrestling. Dit is worstelen wat meestal gedaan wordt door jongeren bij iemand in de tuin (backyard). Hier worden de meest krankzinnige dingen uitgehaald en om te zien dat dat niet goed altijd goed gaat zijn er voldoende filmpjes op internet te vinden. Van gebroken nekken tot aan bizarre acties met gras maaiers.

Ik weet nog steeds niet genoeg en heb nog een hoop vragen
Stel ze in dit topic. Er zitten hier een aantal mensen die er veel vanaf weten en altijd bereid zijn om je te helpen

Spoiler regels

Omdat veel dingen eerder worden opgenomen, en omdat niet iedereen het gelijk kan kijken gebruiken we spoiler tags. Spoilen is erg vervelend. Daarom zijn er de volgende regels:

Raw = woensdagmiddag veilig
ECW = Donderdagmiddag veilig
SD! = zondagmiddag veilig
Impact! = zondagmiddag veilig
PPV= Dinsdagmiddag veilig

Heb je het dan nog niet gezien, kom dan gewoon niet het topic in.

Veel plezier hier!

Vaste klanten:






Info Sites:

Obsessed with wrestling
Wrestling Titles
PW Insider

Wrestling Merchandise:

WWE Shop
WWE Euro Shop*
TNA Shop

*Een shop die de rechten heeft voor WWE spullen, persoonlijk ga ik toch voor de normale WWE shop.

Worstel Vrouwen/Babes:

WWE Diva's
TNA Knockouts

De nieuws sites: *let op, op de meeste sites staan vaak spoilers!*

Impactwrestling
Lords Of Pain
Pro Wrestling.com
Wrestling Inc
PWMania
24 Wrestling

De vorige topics:

[centraal] Pro-Wrestling topic
[centraal] Pro-Wrestling topic #2
[centraal] Pro-Wrestling topic #3
[centraal] Pro-Wrestling topic #4: WM 22 in Chicago
[centraal] Pro-Wrestling topic #5: Voor Eddie
[centraal] Pro-Wrestling topic #6: LIVE !
[centraal] Pro-Wrestling topic #7 - 4, 6 of 8 kanten?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #8 - Biggest Party Of The Summer
[Centraal] Pro-Wrestling topic #9 Cena Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #10 All hail King Booker!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #11 DAMN!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #12 TNA vs WWE
[Centraal] Pro-Wrestling topic #13 Game Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #14 The Road To WrestleMania
[Centraal] Pro-Wrestling topic #15 All Grown Up
[Centraal] Pro-Wrestling topic #16 Wrestlemania 23!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #17 The New Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #18 Dead Man Walking?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #19 Draft Time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #20
[Centraal] Pro-Wrestling topic #21 Ongeloof
[Centraal] Pro-Wrestling topic #22 Time for a bash!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #23 The Party Is Over
[Centraal] Pro-Wrestling topic #24 Game And 619 On!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #25 Mark Henry Unforgiven?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #26 save_us.222
[Centraal] Pro-Wrestling topic #27 HBK! HBK! HBK!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #28 upon_us?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #29 Raw's 15th anniversary!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #30 Ready To Rumble!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #31 Hardy's #1 Swanton bomb
[Centraal] Pro-Wrestling topic #32 The Road Begins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #33 No Way Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #34 Wrestlemania XXIV
[Centraal] Pro-Wrestling topic #35 Wrestlemania XXIV - II
[Centraal] Pro-Wrestling topic #36 Thank you Flair! Woooo!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #37 Mike Adamle de beste!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #38 Regal - Lights Out
[Centraal] Pro-Wrestling topic #39 Draft time!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #40 Punk wins! Punk wins!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #41 Is he alive or dead!?
[Centraal] Pro-Wrestling topic #42 The Biggest Blockbuster!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #43 Have A Nice Day!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #44 No Mercy voor Don West!
[Centraal] Pro-Wrestling topic #45 3:16 Sunday

De OP kan je hier vinden.

[ Bericht 1% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 01-11-2008 01:44:03 ]
pi_62845368
Champions update ik zo

Plus de honka meter natuurlijk!
  Redactie Games vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:07:17 #3
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62845446
Cena returns
.....Kennedy
pi_62848126
Tvp, tevens klopt je tvp weer niet
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:33:54 #5
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_62849454
Cena ftl
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_62849970
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 20:41 schreef renwan het volgende:
Tvp, tevens klopt je tvp weer niet
Wiens TVP?
pi_62850519
Hey, leuke topic dit! TVP.

Heeft iemand nog wat vernomen van The great khali? Lang geleden dat ik een match van hem heb gezien.
pi_62850595
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:10 schreef Islamfokker het volgende:
Hey, leuke topic dit! TVP.

Heeft iemand nog wat vernomen van The great khali? Lang geleden dat ik een match van hem heb gezien.
Wie?
pi_62850825
Tvp
pi_62850863
*zucht* niet weer een troll. Zal de mods zo wel waarschuwen.
pi_62853075
Tvp
pi_62853625
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:52 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Wiens TVP?
OP OP OP!

Mijn fout, proost!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_62854856
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 00:21 schreef renwan het volgende:

[..]

OP OP OP!

Mijn fout, proost!
Wat is er mis dan?
pi_62854946
Jezus man, net als of Booker T niet erg genoeg is zonder accent

Wat ik van TNA de laatste weken heb gezien, gaat imo toch wel de verkeerde (lees WWE) kant op. Weinig worstelen, maar ook vooral shit zoals vorige week. De hele naam is opgebouwd en groot gemaakt imo door de X-Division, en dan doen zoiets als vorige week. Twee minuten voor een titlematch, 1 grote squash partij etc. Echt zonde, en dat nog wel bij zo'n groot event voor TNA
  zaterdag 1 november 2008 @ 02:09:52 #15
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_62855104
wat ik van TNA gezien heb (en ik ben echt geen fan ervan, dus neem dat mee) is dat ze vooral WWE kopieren of in discrediet proberen te brengen. Juist dat soort dingen zorgen ervoor dat ze zich niet onderscheiden terwijl ze echt een roster hebben wat een impact kan maken. Blijf het echt jammer vinden, want als WWE een goede concurrent krijgt moeten ze beter gaan doen en dat zorgt alleen maar voor meer interessante shizzle
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_62855154
Een tijdje terug was het vooral het worstelen wat het aantrekkelijk maakte. Verhaallijnen waren er wel, maar deden voor mij niet toe. Elke week stond TNA garant voor een paar goede matches, maar ze gaan inderdaad steeds meer richting WWE. Tuurlijk willen ze met grote namen kijkers trekken, maar er zit talent genoeg in de jongere garde. En vooral dat ze zo anders waren dan WWE maakte het aantrekkelijk, en daar zijn ze ook zo "groot" door geworden.

WWE was altijd meer soap met voor mijn idee meer statische matches. TNA was altijd spectaculair, meer risico en kwa wrestling veel aantrekkelijker te kijken.

Ze laten echt wel een enorme kans liggen. WWE is al tijden aan het aftakelen, teert grotendeels nog op oude sterren en richting zich steeds meer op een jonger publiek.

Hoewel de laatste Impact pretty damn sweet was
Zo had de uitzending van vorige week moeten zijn...

[ Bericht 12% gewijzigd door Unstoppable op 01-11-2008 02:54:12 ]
  zaterdag 1 november 2008 @ 09:20:20 #17
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62856418
Ik zeg al maanden zo niet minstens een jaar dat TNA teveel de WWE kopieert en zichzelf niet meer onderscheidt met ander soort worstelen.
Daarbij heeft een groot deel een soort van Attitude-era syndroom want de kwaliteit van het worstelen nu is een stuk beter dan de kwaliteit toen, het verschil is is dat je toen meer geinteresseerd was erin omdat het "nieuw" en "edgier" was dan wat je normaal zag. Ook was iedereen een stuk jonger en zag je leven er een stuk anders uit dan nu en heb je nu gewoon meer interesses en niet zo heel veel tijd meer om je tijd te investeren in de WWE.
Ik denk ook dat iedereen de goede dingen te graag herinnert en de slechte weg heeft gestopt, want voor elke goede angle/feud die er was waren er 3 hele slechte. Zet een groot deel van de angles in deze tijd en je zou ook denken van....WTF is dat nou weer?

Worstelen evolueert net zoals wij opgroeien, worstelen zal altijd voor jonge kinderen/tieners zijn aangezien die het meeste merchandise kopen...wij worden ouder.

Ik heb het gevoel dat de WWE zelf bang is om te evolueren, om overnieuw te beginnen als het ware. Geef mensen gimmicks die niet zo standaard zijn, laat ze anders worstelen dan de "WWE stijl", geef ze de controle over hun eigen personage (al hebben ze dat best wel als ik zo wat boeken lees van superstars). Geef iedereen wat te doen want als er 1 ding WEL heel goed was uit die periode is dat iedereen op de show een rol van betekenis speelde.
Vince heeft zoveel geinvesteerd in het succes van zn bedrijf dat hij nu weinig risico meer durft te nemen..

[ Bericht 21% gewijzigd door kidkash19 op 01-11-2008 09:26:35 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 1 november 2008 @ 09:32:32 #18
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62856522
TNA komt er wel
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62858182
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 01:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

Wat is er mis dan?
Je hebt 'm stiekem gemaakt!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:00:18 #20
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62858477
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 09:32 schreef Tazmaniac het volgende:
TNA komt er wel
Dat werd vorig jaar...en het jaar ervoor....en het jaar daarvoor.....en het jaar daar weer voor ook gezegd maar qua ratings en marktaandeel is er een minieme groei waar te nemen....ik zou bijna zeggen dat ze gewoon stagneren al die jaren.
Ook nu word er vertrouwd op de oude rotten in het vak die tegen de jonge gasten gaan vechten waarbij ik hoop dat de jonge garde aan het langste eind trekt maar ik dit niet zo heel snel zie gebeuren met de egos die in de Main Event Mafia zitten. Als ik zo de beelden op youtube zie is Sting niet eens een volledige heel terwijl de rest dat duidelijk wel is, ik bedoel....hij doet niet mee aan beatdowns (ok hij sloeg Styles neer maar ook pas na gespuugd te zijn) en geeft nog high fives aan de fans.....
TNA moet gewoon wat anders voorschotelen...daarom was ECW zo succesvol
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 1 november 2008 @ 12:33:08 #21
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62858955
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:00 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Dat werd vorig jaar...en het jaar ervoor....en het jaar daarvoor.....en het jaar daar weer voor ook gezegd maar qua ratings en marktaandeel is er een minieme groei waar te nemen....ik zou bijna zeggen dat ze gewoon stagneren al die jaren.
Ook nu word er vertrouwd op de oude rotten in het vak die tegen de jonge gasten gaan vechten waarbij ik hoop dat de jonge garde aan het langste eind trekt maar ik dit niet zo heel snel zie gebeuren met de egos die in de Main Event Mafia zitten. Als ik zo de beelden op youtube zie is Sting niet eens een volledige heel terwijl de rest dat duidelijk wel is, ik bedoel....hij doet niet mee aan beatdowns (ok hij sloeg Styles neer maar ook pas na gespuugd te zijn) en geeft nog high fives aan de fans.....
TNA moet gewoon wat anders voorschotelen...daarom was ECW zo succesvol
Heb je gelijk in, het is verre van perfect.. der zal zeker veel moeten gebeuren voordat ze een 1.5 gaan behalen ipv een leuke 1.2

maar tis wat het is.. WWE heeft gewoon de naam en behaald daarom hoge ratings (tov TNA)
ECW is echt niet beter dan Impact, no f'n way! Toch behalen zij wel betere ratings

en als ik ook weer lees dat de match tussen MMG en Volador/Takahashi gewoon slecht wordt bekeken, dan vraag k me echt af waar dat dan nou aan ligt

en er wordt gewoon een stuk minder op de WWE afgegeven terwijl daar ook genoeg op te merken zou zijn.. want zo geweldig is het allemaal niet imo
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62859289
Ik zit smackdown nu te kijken maar;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:14:53 #23
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62860784
tvp
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:28:20 #24
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62861027
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:33 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, het is verre van perfect.. der zal zeker veel moeten gebeuren voordat ze een 1.5 gaan behalen ipv een leuke 1.2

maar tis wat het is.. WWE heeft gewoon de naam en behaald daarom hoge ratings (tov TNA)
ECW is echt niet beter dan Impact, no f'n way! Toch behalen zij wel betere ratings

en als ik ook weer lees dat de match tussen MMG en Volador/Takahashi gewoon slecht wordt bekeken, dan vraag k me echt af waar dat dan nou aan ligt

en er wordt gewoon een stuk minder op de WWE afgegeven terwijl daar ook genoeg op te merken zou zijn.. want zo geweldig is het allemaal niet imo
Inderdaad heeft de WWE ook de naam en het bereik maar dan nog....ECW was toendertijd ook maar een kleine promotie zonder TV deal (later kregen ze die en dat deed het product wat zij brachten niks goeds) maar daar keek men WEL naar. Waarom? omdat het anders was en men investeerde in het talent wat ze hadden met meerdere verhaallijnen die soms zelfs door elkaar liepen.
Kijk....MMG zijn hartstikke goed hoor en kunnen een leuke match geven maar waarom zou ik om ze moeten geven? Ze krijgen geen interview - mictijd, ze zitten niet in een feud/storyline het enige wat ze doen is hun wedstrijdje worstelen en weer weggaan (hopelijk word dat nu anders)
Waarom kijken mensen wel naar een Kofi, Kozlov, Jesse/Festus enz enz enz? Omdat de WWE er tijd in steekt om die gasten bekend en bereikbaar te maken zodat de fans een connectie krijgen met die worstelaar, dat mis ik bij TNA gewoon heel erg en daarom kan ik er amper naar kijken. Waarom zijn Miz/Morrison zoveel in beeld? Omdat ze bij de WWE slim zijn geweest en die gasten een show hebben gegeven op internet net zoals ze dat bij Santino en Cryme Tyme hebben gedaan en dat is gewoon wat de WWE beter door heeft dan TNA. Ze hebben heel veel talent alleen er word zo bar weinig mee gedaan....alle tijd gaat nu op aan de Main Event Mafia en de young guys.....maar hoe gaan ze dat allemaal vormgeven? En wat gebeurt er met de rest? Straks is die feud over en dan?

De WWE is inderdaad verre van perfect maar op dit moment is het gewoon superieur in hun verhaallijnen van de afgelopen maand(en) en ook de PPVs die ze hebben, ik durf ook te zeggen dat Raw en SD! betere kwaliteit matches hadden dan Impact

[ Bericht 5% gewijzigd door kidkash19 op 01-11-2008 14:33:26 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62861108
MMAScoops.com can EXCLUSIVELY report that Kimbo Slice's name has recently come up in WWE creative meetings in recent weeks. There has been some talk about using him in some type of role. We'll see where this goes but WWE management is aware of his status and his name has come up in meetings according to MMAScoops.com sources.

!
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:35:52 #26
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62861155
Ok...apart maar ook dit is gewoon niet echt dom....Kimbo heeft (nog steeds) een grote naam op het internet en de underground fans enzo, dan mag hij wel dik verloren hebben zn laatste partij maar daar gaat het de WWE niet om. Het gaat ze erom dat ze een nieuwe doelgroep aanboren, als er door Kimbo bv 1000 man gaat kijken en van die 1000 blijven er 250 hangen voor langere tijd dan heb je er toch weer 250 bij en dus meer inkomsten...

Het is niet dat ik nou graag Kimbo in de WWE wil zien maar ik snap het wel.

Alhoewel...Kimbo als een soort Bodyguard......kan best werken...
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62861354
Hij lijkt wel op big zeke
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:51:00 #28
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62861458
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:28 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Inderdaad heeft de WWE ook de naam en het bereik maar dan nog....ECW was toendertijd ook maar een kleine promotie zonder TV deal (later kregen ze die en dat deed het product wat zij brachten niks goeds) maar daar keek men WEL naar. Waarom? omdat het anders was en men investeerde in het talent wat ze hadden met meerdere verhaallijnen die soms zelfs door elkaar liepen.
Kijk....MMG zijn hartstikke goed hoor en kunnen een leuke match geven maar waarom zou ik om ze moeten geven? Ze krijgen geen interview - mictijd, ze zitten niet in een feud/storyline het enige wat ze doen is hun wedstrijdje worstelen en weer weggaan (hopelijk word dat nu anders)
Waarom kijken mensen wel naar een Kofi, Kozlov, Jesse/Festus enz enz enz? Omdat de WWE er tijd in steekt om die gasten bekend en bereikbaar te maken zodat de fans een connectie krijgen met die worstelaar, dat mis ik bij TNA gewoon heel erg en daarom kan ik er amper naar kijken. Waarom zijn Miz/Morrison zoveel in beeld? Omdat ze bij de WWE slim zijn geweest en die gasten een show hebben gegeven op internet net zoals ze dat bij Santino en Cryme Tyme hebben gedaan en dat is gewoon wat de WWE beter door heeft dan TNA. Ze hebben heel veel talent alleen er word zo bar weinig mee gedaan....alle tijd gaat nu op aan de Main Event Mafia en de young guys.....maar hoe gaan ze dat allemaal vormgeven? En wat gebeurt er met de rest? Straks is die feud over en dan?

De WWE is inderdaad verre van perfect maar op dit moment is het gewoon superieur in hun verhaallijnen van de afgelopen maand(en) en ook de PPVs die ze hebben, ik durf ook te zeggen dat Raw en SD! betere kwaliteit matches hadden dan Impact
Ben k best wel met je eens.. ik snap alleen niet waarom mensen naar Jesse/Festus willen kijken ookal krijgen ze een 'goeie' build-up.. en Kozlov in het main event vind k ook alweer zoiets.. en laten we maar al helemaal niks zeggen over ons geweldig nieuwe tag team Punk/Kofi.. ik moet zeggen tag champions

maja goed, er zullen vast wel weer mensen zijn die hier een geweldige zet in zien
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 1 november 2008 @ 14:51:18 #29
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62861462
Zeke would kick his Ass

Nou ja Jesse/Festus zijn het komedie gedeelte, ik lag zelf persoonlijk in een deuk vorige week met zn Mexicaanse Mariachi band, de bel gaat, Festus flipt en gaat achter ze aan....Fatty McFatterson haalt het (per ongeluk) niet

Kozlov is gewoon een monster en is ook zo opgebouwd en tsja....een Rus doet het altijd goed zullen we maar zeggen. Kozlov is op dit moment ook ongeveer de grootste heel op SD! en is geloofwaardig als het gaat om HHH te verslaan.

Ik snap de zet Kofi/Punk wel omdat ze nu wraak hebben genomen op Priceless voor hun beatdown, Priceless zal nu wel achter ze aan gaan en krijgen denk ik hulp van Orton waar Punk ook nog wat mee te doen heeft, dus eigenlijk best wel een goede zet ja

[ Bericht 40% gewijzigd door kidkash19 op 01-11-2008 14:57:55 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_62862052
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 22:23 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
*zucht* niet weer een troll. Zal de mods zo wel waarschuwen.
Mits ik me enorm vergis, verkeer ik in de veronderstelling dat dit een Wreslingtopic is.
  zaterdag 1 november 2008 @ 17:22:19 #31
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62864450
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 15:20 schreef Islamfokker het volgende:

[..]

Mits ik me enorm vergis, verkeer ik in de veronderstelling dat dit een Wreslingtopic is.
user aangemaakt en hoppa meteen het wrestling topic ingedoken met de vraag waar great khali is

khoop dat iedereen je vanaf nu ook negeert.. mss ben je dan weer z.s.m. weg hier
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zaterdag 1 november 2008 @ 17:42:58 #32
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62864913
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 17:22 schreef Tazmaniac het volgende:

[..]

user aangemaakt en hoppa meteen het wrestling topic ingedoken met de vraag waar great khali is

khoop dat iedereen je vanaf nu ook negeert.. mss ben je dan weer z.s.m. weg hier
Misschien moet je even wachten voordat die post
Je kan ervoor ook een acoount hebben aangemaakt weetje wel
.....Kennedy
pi_62866504
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 17:42 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Misschien moet je even wachten voordat die post
Je kan ervoor ook een acoount hebben aangemaakt weetje wel
Dat dus
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 1 november 2008 @ 19:33:17 #34
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62867231
wat nou dat dus

wie maakt er nou een account aan om te vragen waar Khali is (die overigens elke week op tv is)

Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62868835
Ik begrijp niet waarover jullie het hebben maar als jullie graag haatdragend willen zijn hoeft het voor mij niet meer en zoek ik mijn info elders Doei.
pi_62869639
Doei
pi_62876488
Ze moeten echt meer doen met jimmy wang yang, publiek is al enthousiast als hij opkomt..
pi_62876764
quote:
Op zondag 2 november 2008 07:00 schreef wc-eend het volgende:
Ze moeten echt meer doen met jimmy wang yang, publiek is al enthousiast als hij opkomt..
opknopen boven in de ring

op het moment is de enige die leuk is Santino

Jesse en festus mogen van mij naar TNA ofzo want dat kijk ik toch niet
Narf!
pi_62877488
Ik kan ook meestal wel genieten van zijn matches, maar wat wil je nou met 'm doen? Hij zou een mooie cruiserweight champ zijn maar dat wordt moeilijk eh.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 2 november 2008 @ 12:41:05 #40
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62879559
SD
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zondag 2 november 2008 @ 13:16:13 #41
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62880281
Ik ben Helms nu al zat met zn suffe popups......... Im just sayin....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zondag 2 november 2008 @ 13:37:10 #42
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62880811
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:16 schreef kidkash19 het volgende:
Ik ben Helms nu al zat met zn suffe popups......... Im just sayin....
idd
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 2 november 2008 @ 14:14:12 #43
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62881757
het is wel tijd dat hij zijn in-ring return gaat maken. Teminste weer wat beter talent op Smackdown.
Vraag me af hoe lang hij het volhoudt als een face.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zondag 2 november 2008 @ 16:28:32 #44
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62884652
beter talent?

Helms?

Beter dan HHH, Hardy, MVP, Kozlov, THE Kendrick, Taker, Shelton, R-Truth, Big Show?...Nee Helms voegt niks toe....Im just sayin....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games zondag 2 november 2008 @ 16:42:11 #45
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62884910
Vind zelf dat Smackdown de laatste weken steeds een goed product leveren eigenlijk, terwijl het bij ECW en RAW vaak met ups en downs gaat.
.....Kennedy
  zondag 2 november 2008 @ 18:27:12 #46
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62887622
quote:
Op zondag 2 november 2008 16:28 schreef kidkash19 het volgende:
beter talent?

Helms?

Beter dan HHH, Hardy, MVP, Kozlov, THE Kendrick, Taker, Shelton, R-Truth, Big Show?...Nee Helms voegt niks toe....Im just sayin....
Ik ben een fan van Helms, vin dhem een erg goede wrestler. Er zijn natuurlijk wel betere, maar ik zie namen als Kozlov en Big Show in jouw lijstje staan die zijn echt niet beter hoor.

Maargoed, ik zou dus blij zijn als hij terug is. Hopelijk krijgt hij de kans op de US title, en zien we hem in Money In The Bank.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zondag 2 november 2008 @ 18:31:05 #47
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_62887715
US title zou tof zijn. Gewoon een zooi toffe kleinere mensen bij elkaar gooien en die lekker laten vechten erom. Paar high-flyers voor de actie, paar wat sterkere mensen voor de moves en een paar praters om het geheel leuk te maken.

Should be fun
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games zondag 2 november 2008 @ 18:32:20 #48
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62887743
Volgende week trouwens een US title match op Smackdown:

R-Truth-Benjamin
.....Kennedy
  zondag 2 november 2008 @ 18:34:28 #49
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62887799
Precies Pax maja dat lijkt de WWE niet echt te boeien allemaal

Ik vind Big Show trouwens ook niks op het moment.. skip vrijwel al zijn gepraat en gevechten..
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 2 november 2008 @ 18:41:33 #50
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_62887979
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:34 schreef Tazmaniac het volgende:
Precies Pax maja dat lijkt de WWE niet echt te boeien allemaal

Ik vind Big Show trouwens ook niks op het moment.. skip vrijwel al zijn gepraat en gevechten..
Big Show is verneukt doordat hij vroeger teveel heeft verloren. Hij komt niet meer over als die TE sterke gozer. Hij is verslaanbaar en dat weet iedereen, daardoor werken zijn gimmicks niet echt meer.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  zondag 2 november 2008 @ 23:27:21 #51
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62896941
TNA Fires Two Agents?
quote:
A rumor was circulating backstage at the TNA House Show in Anahiem that TNA Agents, Pat Kenney and Glenn Gilberti had been released by TNA.

I've now heard the same thing from several other sources who had more direct contact with both.

I'm not sure if this is immediate or not.

Both Pat & Glenn have been with TNA off and on since it's beginnings.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 3 november 2008 @ 10:58:01 #52
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62902655
quote:
Op zondag 2 november 2008 18:27 schreef The_Crippler het volgende:

[..]

Ik ben een fan van Helms, vin dhem een erg goede wrestler. Er zijn natuurlijk wel betere, maar ik zie namen als Kozlov en Big Show in jouw lijstje staan die zijn echt niet beter hoor.

Maargoed, ik zou dus blij zijn als hij terug is. Hopelijk krijgt hij de kans op de US title, en zien we hem in Money In The Bank.
Ik vind Kozlov en Big Show stukken beter dan Helms, Helms heeft mij nooit kunnen overtuigen, niet als Sugar Shane, niet als Hurricane en niet als Gregory Helms. Hij is weer typisch zo iemand die mede dankzij het internet beter lijkt dan dat hij werkelijk is. Hij is gewoon een gemiddelde worstelaar die mooi ergens in de midcard kan vertoeven.
Kozlov en Big Show zijn de monsters waarop het worstelen is gebouwd, Kozlov is nog een legitieme badass ook en zo komt hij ook over, zie ook de promo van SD!.
Big Show is als ze willen zo weer opgebouwd mede door zn size.

Het enige waar ik respect voor heb bij Helms is dat hij wel naast Velvet Sky wakker word
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 3 november 2008 @ 11:04:49 #53
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_62902810
Playboy Party
Maryse, Brie Bella, Eve Torres, Layla, Lena Yada, Maria Kanellis, and Candice Michelle were at the Playboy Halloween party.

Godvrrrr .... Als ik dat geweten had was ik niet naar Saw 5 in de bios gegaan
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
  maandag 3 november 2008 @ 14:53:58 #54
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62908343
quote:
Op maandag 3 november 2008 10:58 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Ik vind Kozlov en Big Show stukken beter dan Helms, Helms heeft mij nooit kunnen overtuigen, niet als Sugar Shane, niet als Hurricane en niet als Gregory Helms. Hij is weer typisch zo iemand die mede dankzij het internet beter lijkt dan dat hij werkelijk is. Hij is gewoon een gemiddelde worstelaar die mooi ergens in de midcard kan vertoeven.
Kozlov en Big Show zijn de monsters waarop het worstelen is gebouwd, Kozlov is nog een legitieme badass ook en zo komt hij ook over, zie ook de promo van SD!.
Big Show is als ze willen zo weer opgebouwd mede door zn size.

Het enige waar ik respect voor heb bij Helms is dat hij wel naast Velvet Sky wakker word
hahaha ja dat laatste heb je zeker gelijk in.
Maar over de skills enzo, ik ben meer van de technische luitjes dan de big bad-assen. Dus persoonlijk vind ik Helms in dat gebied veel beter. Maar ik snap je punt hoor.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  maandag 3 november 2008 @ 22:25:16 #55
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62920898
Gaat Orton vanavond op de speciale 3 uur lange Raw dan eindelijk eens wat meer doen dan praten? Ik hoop het!
Ik gok eigenlijk bijna van wel....hoop iets met Priceless/Punk & Kofi
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 4 november 2008 @ 11:59:45 #56
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62931624
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:15:14 #57
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_62933604
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 4 november 2008 @ 13:35:19 #58
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62934105
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 13:15 schreef kidkash19 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:03:13 #59
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62936272
RAW compleet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 4 november 2008 @ 16:37:18 #60
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_62938745
Orlando Jordan komt naar nederland ....

http://www.prowrestlingshowdown.nl/

Ik ga wel effe checken , vorige dutch wrestle event was echt diep diep diep diep diep bedroevend....
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_62940558
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62943972
Erg leuke RAW
pi_62944059
Raw was super

Volgende week ben ik erbij!
pi_62946354
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 19:58 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Raw was super

Volgende week ben ik erbij!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62946420
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:08 schreef Cubeforc3 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 november 2008 @ 21:16:44 #66
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_62946606
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:10 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62947866
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 21:16 schreef Wes_FR het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games dinsdag 4 november 2008 @ 23:09:13 #68
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62950585
Wát een bazen RAW
.....Kennedy
  dinsdag 4 november 2008 @ 23:37:10 #69
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62951623
bazen?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 4 november 2008 @ 23:44:16 #70
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62951874
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:37 schreef Tazmaniac het volgende:
bazen?


Geniale RAW dus
.....Kennedy
  woensdag 5 november 2008 @ 00:04:25 #71
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62952689
tis te merken dat ik in een dorpje woon
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games woensdag 5 november 2008 @ 00:09:37 #72
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62952875
Nog nooit van Nijswiller gehoord
.....Kennedy
  woensdag 5 november 2008 @ 00:14:32 #73
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62953043
quote:
Op woensdag 5 november 2008 00:09 schreef Wessiej het volgende:
Nog nooit van Nijswiller gehoord
wie wel

en zo mag het van mij best blijven
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  woensdag 5 november 2008 @ 11:44:12 #74
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62965008
ik zat ook al te denken... bazen???
maarja idd, woon in een dorp.

zo maar eens ECW kijken.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games woensdag 5 november 2008 @ 15:25:04 #75
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62971282
Bazen is vooral een Fok! woord, je moet vaker in andere sub fora hier komen
.....Kennedy
  woensdag 5 november 2008 @ 18:08:56 #76
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_62976533
ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_62976768
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 23:44 schreef Wessiej het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Geniale RAW dus
Komt hij nu ook al in dit topic !

Ik woon ook in dorp (weliswaar in de Randstad) maar ken het wel
  Redactie Games woensdag 5 november 2008 @ 18:22:18 #78
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62976786
ECW was matig
Zeer matig.
.....Kennedy
pi_62981143
ECW viel wat tegen ja.

Super Crazy is trouwens ge-future endevored
  woensdag 5 november 2008 @ 21:12:40 #80
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62981919
met enige vertraging
quote:
The following has been posted on WWE.com

World Wrestling Entertainment has come to terms on the release of SmackDown Superstar Super Crazy as of Nov. 5, 2008. WWE wishes Super Crazy the best in all future endeavors.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62981955
En volgens JR heet Takers gogoplata nu "The Devils Triangle"
  woensdag 5 november 2008 @ 21:21:15 #82
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62982278
haha het beestje hoeft maar een naam te hebben he

Ik zag net ook een berichtje staan over Chuck Palumbo.. helemaal vergeten dat die er ook nog was
zo te horen echter niet meer zo heel lang
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games woensdag 5 november 2008 @ 21:22:03 #83
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_62982305
Terecht, Chuck Palumbo
Wel een van de ergste samen met Kenny Dykstra.
.....Kennedy
pi_62982628
Geen grappen met Onur! Wanneer laten ze Palumbo gaan dan
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_62985986
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:13 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
En volgens JR heet Takers gogoplata nu "The Devils Triangle"
Een stuk beter dan "that choke hold".
  woensdag 5 november 2008 @ 23:53:22 #86
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_62987434
HA! ik ben er eindelijk achter waar k die grap van HHH eerder had gehoord

- the camera adds 10 pounds
"so how many camera's were on you"

Chandler die Monica belachelijk maakt
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_62988638
Hele oude grap ja. Vond hem daarom ook niet zo grappig
  donderdag 6 november 2008 @ 17:17:25 #88
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63005375
quote:
Op woensdag 5 november 2008 21:22 schreef Wessiej het volgende:
Terecht, Chuck Palumbo
Wel een van de ergste samen met Kenny Dykstra.
Dykstra vind ik wel erg goed in de ring, alleen hebben ze hem helemaal belachelijk gemaakt op Smackdown. Palumbo mag van mij gaan.

Opzich jammer van Super Crazy, alleen had hij toch nooit een kans iets grootst te behalen in de WWE. Geen cruiserweight title, maar daarvoor was hij toch al niet de beste.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_63006478
waar parkeren jullie morgen avond (voor de gene die naar de survivor series gaan)
Narf!
  donderdag 6 november 2008 @ 18:13:25 #90
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63006690
In Brussel? Bij de Arena ergens in een straat of op de heuvel, er is nergens anders plek
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games donderdag 6 november 2008 @ 18:39:23 #91
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63007336
Morgen naar Survivor Series ja
Wie gaat nou allemaal van hier?

Sickert
kidkash19
Paxlie
Ik


Nog meer?
.....Kennedy
  Redactie Games donderdag 6 november 2008 @ 20:56:18 #92
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63011523
WWE Championship Match : Triple H vs. Vladimir Kozlov
No Disqualification Match : The Undertaker vs. Big Show
Tag Team Match : Jeff & Matt Hardy vs. Mark Henry & Umaga

Et toutes vos stars préférés de Smackdown et de la ECW ...

Shelton Benjamin
MVP
The Miz
John Morrison
Michelle McCool
Maria


Voor morgen
.....Kennedy
  donderdag 6 november 2008 @ 23:22:00 #93
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63017809
quote:
On Monday at the Raw taping in Tampa, Gail Kim was introduced to the roster in a meeting and was identified as the newest addition to the Diva roster.

This suggests she will be starting up with WWE soon.
Ik hoorde laatst nog dat ze mss terug naar TNA ging
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_63018045
Hoorde ik ook ja, maar toen ging TNA opeens van: Last time Gail Kim in TNA, last match blabla. Dus ik had al het gevoel dat ze niet meer terug kwam

Adamle schijnt ook helemaal klaar te zijn, helaas. Kunnen we niet meer om hem lachen

-- Mike Adamle is done with WWE, at least for the short term. There is a good chance he won't be returning. The word backstage is that both WWE and Adamle came to an agreement that he was just not cut out for the business, so he was taken off television. Many found it fitting that on what was probably his final night with the company, he screwed up his lines in true Adamle fashion.
  donderdag 6 november 2008 @ 23:34:08 #95
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63018154
-- Mike Adamle is done with WWE, at least for the short term. There is a good chance he won't be returning. The word backstage is that both WWE and Adamle came to an agreement that he was just not cut out for the business, so he was taken off television
Many found it fitting that on what was probably his final night with the company, he screwed up his lines in true Adamle fashion.

-- In an interesting pairing, at yesterday's Raw brand house show in Mannheim, Germany, Randy Orton tag teamed with Cody Rhodes in a match against WWE World Tag Team Champions CM Punk and Kofi Kingston. Punk ended up pinning Rhodes. This past Monday night on Raw, Orton was enraged that Ted DiBiase caused him to lose his match with CM Punk. He punted DiBiase in the head as retaliation before going backstage. Later, Orton explained to Cody Rhodes & Manu that the punt he dealt out to DiBiase was not only revenge for them interrupting his match, but also an attempt to kick some sense into the three competitors.

-- As we reported earlier, former ROH & TNA star Low Ki wrestled a dark match at this week's SmackDown tapings. According to ProWrestling.net, there are two top WWE superstars pushing management to sign the talented performer. Rey Mysterio and MVP are two the wrestlers who helped Low Ki get his tryout match. Mysterio went as far as to pitch two storylilne ideas for WWE to bring Low Ki in for - either as a heel Rey Mysterio impostor or a new masked superstar to feud with him.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 6 november 2008 @ 23:35:16 #96
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63018191
Low Ki
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 6 november 2008 @ 23:59:48 #97
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63018704
quote:
WWE Championship Match : Triple H vs. Vladimir Kozlov
No Disqualification Match : The Undertaker vs. Big Show
Tag Team Match : Jeff & Matt Hardy vs. Mark Henry & Umaga

Et toutes vos stars préférés de Smackdown et de la ECW ...

Shelton Benjamin
MVP
The Miz
John Morrison
Michelle McCool
Maria
Was de card in Nice van vandaag idd, weet niet of het morgen ook zo is...ik EIS The Brian Kendrick!!!!!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games vrijdag 7 november 2008 @ 00:00:49 #98
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63018728
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:59 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

Was de card in Nice van vandaag idd, weet niet of het morgen ook zo is...ik EIS The Brian Kendrick!!!!!
Meestal is het ongeveer hetzelfde.

The Brian Kendrick moet ja, evenals MVP, dan is mijn dag goed
.....Kennedy
pi_63021958
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:39 schreef Wessiej het volgende:
Morgen naar Survivor Series ja
Wie gaat nou allemaal van hier?

Sickert + Vriendin
kidkash19
Paxlie
Ik


Nog meer?
waar zitten jullie ergens? mischien zie ik een van jullie nogwel
Narf!
  Redactie Games vrijdag 7 november 2008 @ 08:50:40 #100
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63022581
O 5-60
.....Kennedy
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:30:56 #101
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63023202
A 4-47
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 7 november 2008 @ 09:51:25 #102
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_63023608
O 4-46 & O-4-47
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_63027082
D-9-133
Narf!
pi_63027760
Word hier dus rustig vanavond
  Redactie Games vrijdag 7 november 2008 @ 12:46:48 #105
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63027829
Ik kan Paxlie aanraken
.....Kennedy
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:50:06 #106
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63036778
Hey mannen veel plezier allemaal
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_63037344
Smackdown was trouwens erg vet, wat een leuke matches deze week zeg
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En jawel hoor:

WWE released Paul London and Chuck Palumbo today as part of their new cost cutting initiative. Neither man's release was a surprise. Palumbo has already sent out feelers in Mexico looking for work while London hasn't been used in some time. Of course, "WWE wishes them the best in all future endeavors."

[ Bericht 23% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 07-11-2008 23:59:39 ]
pi_63047044
Ik heb HHH aangeraakt
althans hij mij

woeij!

whehe
ik vond het vet en ik denk derest ook

iedereen gezien die ik wilde zien

yay! slapen!
Narf!
  zaterdag 8 november 2008 @ 03:06:14 #109
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_63047488
het was echt een toffe show weer
Wessiej zat letterlijk achter me, nog ff een lift naar zijn hotel gegeven.

Nu echt kapotmoeslapen
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_63047663
Ik kies voor de kant van de TNA Orginals
Ze hebben 100% gelijk als ze zeggen "the legends cant keep up". Matches met bv Booker T of de Dudleys vind ik automatisch vaak al minder leuk. Het is allemaal zo standaard en imo boring. Als ik die stijl wil zien kijk ik de matches van Raw/Smackdown wel.
Ze houden idd de wrestlers als AJ, Samoa Joe, hele X-division, MCMG, etc tegen. Ze moeten hun normale tempo verlagen, steeds zelfde spots verkopen en proberen om die oldtimers er nog goed uit te laten zien. Die oude sterren zijn helaas niet allemaal als HBK/Undertaker/Flair/Angle, die nog een goede/geweldige match kunnen neerzetten op hun oude dag.

Ik wil bij TNA de nieuwe generatie zien. De X-division, de vette tag-teams etc. Ik hoef er niet per aflevering 45 mins aan gelul + 20 mins oude mannen wrestling te zien...

Oja, Booker T

Lekker begin van Impact ook weer deze week

Even tussendoor, waar zijn Daniels, Low Ki en al die topsterren van de X-Division gebleven

Ik snap ook niks van de booking bij TNA. In de afgelopen paar weken moesten eerst Lethal en Creed gewoon jobben. Totaal geen offence en binnen een paar minuten gepint. En nu staan ze in de spotlight bij de main-event storyline

[ Bericht 6% gewijzigd door Unstoppable op 08-11-2008 04:17:10 ]
  zaterdag 8 november 2008 @ 11:05:11 #111
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63049707
Je weet toch dat ze geen echte ruzie hebben he?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 8 november 2008 @ 11:56:35 #112
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63050569
Daniels is er nog hoor, gewoon even goed je ogen open doen.

Bill Behrens reported that Gail Kim attended the WWE Raw taping on Monday was introduced as the newest addition to the Diva roster. There is no word on which brand she will work for.

People within TNA feel that since Kim's departure the Knockout Division has been suffering.


Ze mag wel een keer opschieten eigenlijk. Heb dr liever op RAW als ze dan maybe toch naar WWE terug komt. Phoenix vs Gail, Mickie vs Gail, Melina vs Gail mag allemaal van mij.

[ Bericht 80% gewijzigd door The_Crippler op 08-11-2008 12:04:11 ]
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games zaterdag 8 november 2008 @ 16:09:23 #113
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63054992
Geniale show was het zeg
Paxlie met zijn grote kop voor mij, zag helemaal niks

Matches waren (zo even uit mijn hoofd)

Carlito & Primo - Miz & Morisson voor Tag team championship
Jack Swaggaaaaaa - Finlay
Khali - Braddock ofzo
Hardys-MVP & Henry
Ezekiel - kung fu naki
Maryse met cameltoe en Natayla - McCool & Maria
HHH - Kozlov voor WWE championship
Undertaker - Big Show NO DQ
Shelton nigger - WASSUP - THE BRIAN KENDRICK voor US title.

Mooiste punten
Mijn hotel
Paxlie die mij naar mijn hotel bracht
Maryse der Cameltoe

Minpunten
2 mensen in het publiek, rechts achter en linksachter.
Links zat een hele lelijke fransman die moest bij alles op een opmerking maken...in het fransig engels.
YOE SOK.
L'ATTENTION UNDERTEKU

Rechtsachter een te dik paard dat zat te schreeuwen BIG SHOW SUCKS, UNDERTAKER, en dan zeer irritant. Chromosoompje te weinig

Slotje
.....Kennedy
pi_63055195
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:09 schreef Wessiej het volgende:
Maryse der Cameltoe
Pic?
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:22:27 #115
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63055246
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:19 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Pic?
or it didn't happen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:28:36 #116
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_63055369
trust me it happened

liplezen galore
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games zaterdag 8 november 2008 @ 16:33:50 #117
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63055468
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:19 schreef wc-eend het volgende:

[..]

Pic?
Hier zie je het redelijk


Maar toen ze zo op de turnbuckle voor je neus ging staan
.....Kennedy
  Redactie Games zaterdag 8 november 2008 @ 18:53:43 #118
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63058134


Win
.....Kennedy
  zaterdag 8 november 2008 @ 18:55:21 #119
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63058174
I didn't know there were gonna be slot machines
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_63064674
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:09 schreef Wessiej het volgende:
Geniale show was het zeg
Paxlie met zijn grote kop voor mij, zag helemaal niks [ afbeelding ]

Matches waren (zo even uit mijn hoofd)

Carlito & Primo - Miz & Morisson voor Tag team championship
Jack Swaggaaaaaa - Finlay
Khali - Braddock ofzo
Hardys-MVP & Henry
Ezekiel - kung fu naki
Maryse met cameltoe en Natayla - McCool & Maria
HHH - Kozlov voor WWE championship
Undertaker - Big Show NO DQ
Shelton nigger - WASSUP - THE BRIAN KENDRICK voor US title.

Mooiste punten
Mijn hotel
Paxlie die mij naar mijn hotel bracht
Maryse der Cameltoe

Minpunten
2 mensen in het publiek, rechts achter en linksachter.
Links zat een hele lelijke fransman die moest bij alles op een opmerking maken...in het fransig engels.
YOE SOK.
L'ATTENTION UNDERTEKU

Rechtsachter een te dik paard dat zat te schreeuwen BIG SHOW SUCKS, UNDERTAKER, en dan zeer irritant. Chromosoompje te weinig

Slotje
die ^@%^@^*!( fransman zat met zn rotte grafkop voor me
ik heb m tot 3 maal toe gevraagd normaal te doen waarna ik hem ben gaan uitschelden voor stokbroodpijper


steeds maar aan mn vriendin vragen voor wie ze was en de mensen naast ons

was echt een super show

HHH die alle mensen al een handje had gegeven en mij 2 meter verderop zag staan en alsnog een hand kwam geven
vanaf nu is het echt mn held

Hardy's waren ook wel tof

ik vond bij het horen van de muziek van morrison mn avond al geslaagd het begon met een grijns en die ging pas weg toen ik een verkeerde afslag nam

top avond nu smackdown even downloaden en morgen kijken!
Narf!
pi_63065065



Narf!
  zondag 9 november 2008 @ 00:03:44 #122
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_63065487
morgen post ik pics (die geslaagd zijn dan)

er is ook een pic met mij en wessiej erop
denk alleen niet dat hij online wil, dus dat wordt censureren, klein kutventje dat het is
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_63065966
gefreakte hardy
leuke build up
ben benieuwd naar volgende week



wel een vermakelijke smackdown
vind de kahli kisscam ook wel geinig zo afentoe
Gister in Brussel waren ze wel heel erg pro kahli trouwen
zo erg dat zelfs ok ging klappen en schreeuwen voor m
Narf!
  Redactie Games zondag 9 november 2008 @ 00:40:28 #124
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63066133
Khali pop in Brussel was idd overdreven, alsof HHH binnen kwam
.....Kennedy
  zondag 9 november 2008 @ 11:03:44 #125
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63070017
Ik zag gisteren Khali in get smart 'acteren'
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_63073982
Impact was trouwens ook goed

Nu even kijken wat ik allemaal nog moet doen, vertrek morgenochtend
  zondag 9 november 2008 @ 19:30:53 #127
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63081742
Khali heeft op dit moment gewoon en leuke uitstraling en je ziet dat hij er echt wel lol in heeft dat is denk ik meer de reden van het juichen.

Brussel was erg leuk trouwens.

Leuke woorden en gebarenwisseling gehad met Miz/Morrison
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_63081837
quote:
Op zondag 9 november 2008 19:30 schreef kidkash19 het volgende:
Khali heeft op dit moment gewoon en leuke uitstraling en je ziet dat hij er echt wel lol in heeft dat is denk ik meer de reden van het juichen.

Brussel was erg leuk trouwens.

Leuke woorden en gebarenwisseling gehad met Miz/Morrison
Precies
ik vind de kiss cam briljant en Kahli in een komische rol veel leuker
dan kun je veel beter verhullen dat je worstel technisch wat minder bent
Narf!
pi_63090452
Nou, ik ga zo slapen en dan morgen vroeg vertrek ik naar Liverpool, en dan naar Manchester

Hoop wel dat het nu Raw/ECW op maandag is en 2 keer Smackdown op dinsdag. Lijkt me wel leuk
  Redactie Games maandag 10 november 2008 @ 00:16:45 #130
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63092068
Oja morgen tna ppv hé

Preview staat op bladzijde 5
.....Kennedy
pi_63099430
Vreemd dat ze bij de house shows blijkbaar wel nog de oude hardy's entrance gebruiken
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  maandag 10 november 2008 @ 14:14:48 #132
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63101412
zucht,

Mijn bestelling was helemaal compleet, maar zitten er verschillende maten M tussen. Sommige waren dus te klein. Weten jullie mensen die misschien interesse hebben in shirts, voor redelijk goedkoop prijsje?? Mn andere Orton shirts waren gelukkig wel goed.

http://link.marktplaats.nl/207157383

http://link.marktplaats.nl/207156239

http://link.marktplaats.nl/207155458
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  maandag 10 november 2008 @ 14:21:09 #133
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63101568
ging wat fout, dit is dus een lege post.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games maandag 10 november 2008 @ 14:26:02 #134
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63101693
Wat is de achterkant van Randy Orton ding.
.....Kennedy
  maandag 10 november 2008 @ 14:32:29 #135
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63101839
quote:
Op maandag 10 november 2008 14:26 schreef Wessiej het volgende:
Wat is de achterkant van Randy Orton ding.
staat in het rood Legend Killer op.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games maandag 10 november 2008 @ 19:03:56 #136
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63109032
Zou trouwens wel leuk zijn als Turning Point ooit te download komt.
.....Kennedy
  maandag 10 november 2008 @ 19:21:26 #137
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63109514
is er al lang hoor
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games maandag 10 november 2008 @ 19:21:55 #138
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63109531
Op usenet niet, vervelende zaak
.....Kennedy
  maandag 10 november 2008 @ 19:25:51 #139
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63109646
World Wrestling Entertainment has come to terms on the release of SmackDown Superstar Kenny Dykstra and ECW's Elijah Burke and Lena Yada as of Nov. 10, 2008. WWE wishes them the best in all future endeavors.

Jammer
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  maandag 10 november 2008 @ 19:27:00 #140
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63109692
quote:
Op maandag 10 november 2008 19:25 schreef The_Crippler het volgende:
World Wrestling Entertainment has come to terms on the release of SmackDown Superstar Kenny Dykstra and ECW's Elijah Burke and Lena Yada as of Nov. 10, 2008. WWE wishes them the best in all future endeavors.

Jammer
vooral voor Burke, die vond ik altijd erg goed. Lena vond ik altijd erg schattig, nu moet Gail Kim helemaal terug komen.


Ja ik deed het alweer, ipv mn eigen bericht aanpassen, hem te quoten. Ben nie zo wakker vandaag.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  maandag 10 november 2008 @ 19:28:01 #141
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63109721
Burke naar TNA

Ze zijn trouwens wel met een mooie schoonmaak bezig
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games maandag 10 november 2008 @ 19:32:23 #142
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63109842
KENNY DYKSTRA WEG, HELL YEAH.
.....Kennedy
  maandag 10 november 2008 @ 20:35:53 #143
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63112017
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

niet Burke

Not my paragon of virtue, my black pope

SONS OF A BITCHES!

Eerst London, nu Burke......goh....blij dat snitsky er nog zit!

fuckers....

[ Bericht 49% gewijzigd door kidkash19 op 10-11-2008 20:41:09 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  maandag 10 november 2008 @ 21:43:35 #144
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63114441
The next six future endeavors according to Tazmaniac

- Hacksaw Jim Duggan
- DH Smith
- D'Lo Brown
- Ron Simmons
- Layla
- Hardcore Holly
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games maandag 10 november 2008 @ 22:24:42 #145
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63115972
Ja Brown, dat was een hele goeie
.....Kennedy
  dinsdag 11 november 2008 @ 00:19:18 #146
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63119282
DH Smith no chance denk ik, is nu Tag champ in FCW met TJ Wilson en die 2 staan op het punt opgeroepen te worden als tag team

Hacksaw is wel een kans maar denk het niet
Holly zit in rehab dacht ik
Ron Simmons - zie Hacksaw
D'Lo is wel een kans ja
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 11 november 2008 @ 00:25:35 #147
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63119393
begin van Turning Point
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 34% gewijzigd door Tazmaniac op 11-11-2008 00:51:52 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_63120432
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:43 schreef Tazmaniac het volgende:
The next six future endeavors according to Tazmaniac

- Hacksaw Jim Duggan
- DH Smith
- D'Lo Brown
- Ron Simmons
- Layla
- Hardcore Holly
Damn!

Wat doet Holly trouwens nog in de WWE?! Die zit daar al maanden een salaris op te strijken zonder iets te doen
  dinsdag 11 november 2008 @ 08:49:56 #149
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63121816
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ja...kan iemand....WIE DAN OOK...Rey zn arm ofzo per ongeluk breken? Mijn god...Rey begint net zo irritant te worden als Ashley of Candice

[ Bericht 38% gewijzigd door kidkash19 op 11-11-2008 09:55:59 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 11 november 2008 @ 13:36:53 #150
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63127866
quote:
Op maandag 10 november 2008 21:43 schreef Tazmaniac het volgende:
The next six future endeavors according to Tazmaniac

- Hacksaw Jim Duggan
- DH Smith
- D'Lo Brown
- Ron Simmons
- Layla
- Hardcore Holly
Hacksaw, Simmons en D'lo mogen van mij weg.
Holly moeten ze houden denk ik als Road Agent ofzo, op een een of andere mannier mag ik hem altijd wel.
DH Smith zal binnenkort wel weer terug komen, nu misschien ietsje beter.
Layla mag niet weg, die is mooi.
Laten ze Snitsky eerst maar gaan. Maar dat zal wel niet al te lang meer duren.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:11:46 #151
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_63128690
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 01:52 schreef Cubeforc3 het volgende:

[..]

Damn!

Wat doet Holly trouwens nog in de WWE?! Die zit daar al maanden een salaris op te strijken zonder iets te doen
Holly is al lang gereleased Hij was heterdaad betrapt van diefstal van pijnstillers van collega worstelaars
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:36:32 #152
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63129220
oh ja?

toch apart dat hij nog wel op het roster staat op wwe.com maar dat London allang ervan af gehaald.....

http://www.wwe.com/superstars/raw/
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 11 november 2008 @ 14:50:18 #153
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63129593
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:11 schreef CabinFever het volgende:

[..]

Holly is al lang gereleased Hij was heterdaad betrapt van diefstal van pijnstillers van collega worstelaars
hij is er nog steeds hoor,
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:02:29 #154
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_63129931
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 14:50 schreef The_Crippler het volgende:

[..]

hij is er nog steeds hoor,
Excuse moi ... mis informatie van mijn kant :

Although it has been reported that he quit because of creative problems, or that he was fired for an unspecified reason, the truth is that WWE superstar Hardcore Bob Holly has been suspended and is currently in rehab for a pain pill addiction.

He was caught stealing pills from another wrestler's bag and was immediately put into a rehab facility. He has been away from the WWE for a few months now and it is unclear when he will be back.
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:26:09 #155
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63130596
Ja dat had ik dan ook gelezen,
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal het dan toch gebeuren en zien we Christian Cage binnenkort weer terug in de WWE? Ik hoop het wel. Hebben we dan Christian en Gail Kim terug.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  dinsdag 11 november 2008 @ 15:32:28 #156
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_63130775
Kennedy's Return
In a recent interview, Mr Kennedy stated that his return date is scheduled for February 28, 2009. It could be sooner than that.

Scott Hall blijft de idiot uithangen ...

Scott Hall Kicked Out of TNA Locker Room

Scott Hall's drinking has caused him to be kicked out of the locker room at the Turning Point pay per view.

The four time former WWE Intercontinental Champion made an unannounced appearance at the Turning Point pay per view on Sunday. He, along with rappers/wrestlers ICP, sat at ringside. His unwanted appearance was evident as a handful of wrestlers yelled at him from the ring. Plus, the announcers and camera crew generally avoided him.

After watching a couple of matches, Scott Hall made his way backstage, where he does have several close friends. However, since he was evidently drunk, management decided that it was best that he leave the premises.
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
  Redactie Games dinsdag 11 november 2008 @ 15:46:07 #157
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63131169
28 februari, een mooie dag
.....Kennedy
  dinsdag 11 november 2008 @ 16:47:05 #158
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63132918
Als hij niet gecut word (voor jou) wel ja.....

Ik denk dat iedere minder tot redelijk presterende worstelaar op dit moment nergens zeker van is en an bedoel ik mensen als:

Burchill
D'Lo
Haas (ook al heeft ie een soort van push)
Deuce
Layla
Snitsky
Venis
Hawkins/Ryder
DH (al denk ik niet, zie boven)
Yang
Kennedy
Braddock
Goldman
Estrada
Neely
Boogey
Spears

en wat developmental gasten....

De meeste besparingen zullen worden gedaan achter de schermen en zullen we weinig van merken maar er zullen er nog wel wat volgen

Zeker als ze Christian terug gaan halen.....Ik zie zn return al voor me

Edge komt terug om Taker face to face aan te spreken, spreekt op de ramp over dat Taker zn carriere bijna beeindigt heeft en dat hij door een hel is gegaan....maar dat er altijd iemand was die hem steunde.....

IF YOU CLOSE YOUR EYES YOUR LIFE, A NAKED TRUTH REVEALED

CHRISTIAN!

[ Bericht 10% gewijzigd door kidkash19 op 11-11-2008 16:53:30 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 11 november 2008 @ 18:49:44 #159
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63136090


laat hem voorlopig maar lekker in TNA blijven
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games dinsdag 11 november 2008 @ 18:57:35 #160
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63136305
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 18:49 schreef Tazmaniac het volgende:


laat hem voorlopig maar lekker in TNA blijven
Volgens de altijd mooie geruchten heeft hij een aanbod staan van de WWE en wilt hij daarop ingaan voor zijn portemonnee.
.....Kennedy
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:44:21 #161
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63146043
en gelijk heeft ie..... qua exposure zit je daar ok beter, wie weet zit er wel een (crappy) film in wat ook geld meebrengt en misschien kans op meer acteerwerk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:47:08 #162
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63146126
hij zal nooit voor het geld gaan hoor.. hooguit voor de exposure oid
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 11 november 2008 @ 23:49:30 #163
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63146201
Zeg nooit nooit....money talks....en zeker op die leeftijd wil je denk ik toch nog een redelijke slag slaan
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 12 november 2008 @ 09:47:14 #164
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_63151174
Spoiler Update On Christian Cage Leaving TNA For WWE
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_63155146
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 15:46 schreef Wessiej het volgende:
28 februari, een mooie dag
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  woensdag 12 november 2008 @ 17:07:46 #166
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63163538
quote:
Op woensdag 12 november 2008 09:47 schreef CabinFever het volgende:
Spoiler Update On Christian Cage Leaving TNA For WWE
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja tis afwachten he, ik zie hem liever in de WWE dan TNA.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_63179354
Zo terug van Raw/ECW en 2 Smackdown tapings !!

Enorm vet zeg, vertel er straks of morgen meer over. Heb veel foto's. Raw/ECW zat ik low tier en beetje veraf. Maar bij de 2 Smackdown tapings eerste rij bij de ring post. Kon dus iedere keer bij de barrier staan als er iemand binnenkwam, of bij een talk segment.

Moesten trouwens ook steeds weg als er "iets" ging gebeuren daar maar meer daarover morgen

Veel nieuws trouwens met releases en switches lees ik overal. Ga morgen Turning Point kijken, al flink wat over gelezen helaas maar ok
  Redactie Games donderdag 13 november 2008 @ 00:51:42 #168
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63179490
Vond Turning Point zelf echt een kut ppv, echt kut.
.....Kennedy
  donderdag 13 november 2008 @ 11:01:17 #169
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_63184866
Speciaal voor The_Crippler



En voor everyone else ...

My Hero



My Bizzo



The Giant

“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_63185631
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:51 schreef Wessiej het volgende:
Vond Turning Point zelf echt een kut ppv, echt kut.
Dude

Ik vond het een goede PPV. Ook al zaten er een paar mindere matches tussen, er zaten ook zeker een paar goede bij.
Rhino v Bashir en de Women tag match vond ik niet zo.
Maar de X-Division match, Beer Money v MCMG, Angle v Abyss en AJ v Sting waren gewoon goed. Samoa Joe v Nash was redelijk/goed en Cage v Booker redelijk.

Zeker geen slechte PPV, 1 van de betere die ik van TNA gezien heb sinds mijn "return"

Ik heb trouwens liever dat Christian Cage bij TNA blijft. Heb meer het gevoel dat hij daar echt kan laten zien wat hij kan, en echt een verschil kan maken/bij kan dragen aan het product. In WWE krijgt hij vast een aardige push, maar dan weer terug naar de midcard...
pi_63186478
Ik wacht trouwens nog steeds met smart op een RKO
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_63196125
Haha, staat ook een poll op wwe.com: Wie wint er bij UFC 91: Randy Couture of Brock Lesnar

Trouwens, net Raw gekeken, ben in het begin paar keer wel te zien van ver af, maar niks duidelijk of zo, bij ECW dus ook niet. Bij Smackdown de hele tijd volgens mij

Was bij Raw ook een heel grappig stukje met JBL die 1000 pond ging weggeven. En kwam er iemand uit het publiek die 5 presidenten van Amerika moest noemen, toen dat gelukt was moest hij van all die presidenten hun vice-president noemen dus dat lukte niet, en kwam cryme time het geld jatten en uitdelen. Maar helaas niet uitgezonden.
  donderdag 13 november 2008 @ 19:03:28 #173
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63198109
quote:
Op donderdag 13 november 2008 11:01 schreef CabinFever het volgende:
Speciaal voor The_Crippler

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
hahha top hoor.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_63205966
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:51 schreef Wessiej het volgende:
Vond Turning Point zelf echt een kut ppv, echt kut.
Wtf

Net klaar met kijken van Turning Point, wat een tering goeie PPV zeg Wat een matches

Rhino/Abdul match was gewoon ok, Knockouts match was ook wel redelijk goed. En de rest was echt fantastisch
  Redactie Games donderdag 13 november 2008 @ 23:47:28 #175
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63208075
Kom op, MEM wint al hun matches, hoe hard kan TNA hun storylines verneuken
.....Kennedy
pi_63208452
TNA bouwt altijd naar de toekomst hoor. Dit hele verhaal zijn ze al een jaar (!) mee bezig. En met winnen is het steeds bij elke match maar net. Denk je dat het hier eindigt of zo?

En zelfs op de uitkomsten na, de matches zelf waren enorm goed. En vooral de X-Division en Tag Team match. (waar het dus amper om MEM ging)

Top PPV
pi_63209246
quote:
Op donderdag 13 november 2008 23:47 schreef Wessiej het volgende:
Kom op, MEM wint al hun matches, hoe hard kan TNA hun storylines verneuken
Dat was juist het enige wat ze imo hadden kunnen doen om de storyline interessant te houden en de MEM een extra schepje heel mee te geven..

Is bv bij Evolution ook wel eens voor gekomen dat ze al hun matches in een PPV wonnen. Ik vind het helemaal niet erg, het help de verhaallijn juist. Ik vind het iig tot nu toe aardig in elkaar zitten en ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen. Ik hoop op een revenge match voor Cage tegen Booker, alleen deze keer staat Booker T's accent op het spel

Neem aan dat we nu mogen spoileren:
- Samoa Joe moet bakken vol offense incasseren, powerbombs, low blows etc voordat hij eindelijk kan worden gepind.
- Abyss zag er ook absoluut niet slecht uit, zeker geen easy win om Angle te boosten
- Cage kon moeilijk winnen, no way dat Booker meteen zijn eigen title kwijtraakte, was logisch dus
- Styles werd ook niet easy gepint

Het waren allemaal moeilijke overwinningen, waar alle MEM leden de nodige smerige truckjes moesten gebruiken. De Originals zagen er totaal niet zwak uit, en is dus alleen maar extra olie op het vuur voor MEM als absolute heels.

Die dive van Angle vanaf het podium was sick

[ Bericht 12% gewijzigd door Unstoppable op 14-11-2008 00:34:50 ]
pi_63209863
Helemaal eens met Unstoppable

Mijn foto's trouwens!

Dark Match/ECW:







Raw:









Smackdown:

















Lichte Spoiler pics

http://c2.ac-images.myspa(...)b391b32b9d1c7e69.jpg
http://c3.ac-images.myspa(...)aa8e694204ab5852.jpg
http://c1.ac-images.myspa(...)8ed472d0fe548b20.jpg
http://c3.ac-images.myspa(...)a194118d7e69f34e.jpg
http://c3.ac-images.myspa(...)97e67a8594cd555a.jpg
http://c3.ac-images.myspa(...)ae2cba2d55be8a6e.jpg

Crowd controll is echt enorm erg bij de WWE trouwens. Signs worden gecontroleerd (op zich logisch) tijdens wedstrijden moet je dus zitten, maar als er iemand wint of binnenkomt mag je wel tegen de barricade staan zeg maar, dat deed ik dus de hele tijd. Sta dus de hele tijd bij de rechter ring post waar Triple H altijd op staat. Maar het grappigste vond ik wel dit, (met lichte spoilers dus vandaar de spoiler tag)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dark match was trouwens Snitsky vs Rowdy Haas Piper. Werd echt gek toen die muziek ging omdat ik dacht dat hij er wel zou kunnen zijn omdat het in Engeland was, maar werd dus goed genept

Was echt enorm grappig maar wel zeer vet allemaal
  Redactie Games vrijdag 14 november 2008 @ 01:00:43 #179
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63209992
Anders had je even de beste plaatsen bij smackdown.
.....Kennedy
pi_63210013
2 Smackdowns zelfs! Deze week en volgende week
  Redactie Games vrijdag 14 november 2008 @ 01:02:23 #181
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63210016
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:26 schreef Unstoppable het volgende:

[..]

Dat was juist het enige wat ze imo hadden kunnen doen om de storyline interessant te houden en de MEM een extra schepje heel mee te geven..

Is bv bij Evolution ook wel eens voor gekomen dat ze al hun matches in een PPV wonnen. Ik vind het helemaal niet erg, het help de verhaallijn juist. Ik vind het iig tot nu toe aardig in elkaar zitten en ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen. Ik hoop op een revenge match voor Cage tegen Booker, alleen deze keer staat Booker T's accent op het spel

Neem aan dat we nu mogen spoileren:
- Samoa Joe moet bakken vol offense incasseren, powerbombs, low blows etc voordat hij eindelijk kan worden gepind.
- Abyss zag er ook absoluut niet slecht uit, zeker geen easy win om Angle te boosten
- Cage kon moeilijk winnen, no way dat Booker meteen zijn eigen title kwijtraakte, was logisch dus
- Styles werd ook niet easy gepint

Het waren allemaal moeilijke overwinningen, waar alle MEM leden de nodige smerige truckjes moesten gebruiken. De Originals zagen er totaal niet zwak uit, en is dus alleen maar extra olie op het vuur voor MEM als absolute heels.

Die dive van Angle vanaf het podium was sick
Ok

Moet ook eerlijk zeggen dat ik er in sneltempo doorheen ben gegaan ivm tijd, maar je kan hierbij wel gelijk hebben
.....Kennedy
  vrijdag 14 november 2008 @ 09:57:44 #182
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63213520
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 00:26 schreef Unstoppable het volgende:


Die dive van Angle vanaf het podium was sick
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_63226909
Smackdown (al had ik hem al gezien ) was erg vet, matches waren sterk En hetzelfde voor Impact leuke show
  zaterdag 15 november 2008 @ 09:45:31 #184
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63239543
Leuke SD! Veel ontwikkeling op personage gebied de laatste maanden dar...Freddie Prinze JR maybe??
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 15 november 2008 @ 11:53:26 #185
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63240941
SD
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_63252862
SD

Hardy is zoals Cripler zei in deze rol veel toffer
ben het dan weer niet eens dat je zegt dat hij overrated is wat betreft mic skills wel maar qua moves en entertainment zeker niet en hij heeft zn extreme looks mee en die had hij al op 16 jarige leeftijd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown is de laatste weken zeer goed bezig!

nu RAW nog

daar mis ik HHH (die wel knalt op Smackdown)
Kozlov vind ik ook heel tof alleen jammer van dat rusisch hoop dat hij snel overstapt op Engels volgens mij kan die gast ook coole promo's geven als je zn kop zo bekijkt

zou mooi zijn als Edge daar ineens opduikt ipv op Smackdown om bv in een fued met EX rated RKO'r Orton te komen

vind namelijk dat RAW echt een goede spreker te kort komt sinds HHH daar weg is
Jericho kan me namelijk niet boeien hij is iig niet op zn oude nivo

ben benieuw naar maandag en de survivor series
Narf!
pi_63268697
UFC 91 (nee ik zit niet verkeerd!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_63269071
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:44 schreef roepdeman het volgende:
UFC 91 (nee ik zit niet verkeerd!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63269720
quote:
Op zondag 16 november 2008 18:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 16 november 2008 @ 19:47:05 #190
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63270216
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 16 november 2008 @ 19:53:18 #191
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63270402
Snap, nou moet ik nog snel ufc91 gaan kijken ook
.....Kennedy
pi_63273181
quote:
Op zondag 16 november 2008 19:47 schreef Tazmaniac het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 16 november 2008 @ 21:32:51 #193
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63273215
Neej heb je ook wel gelijk in maar om hem meteen af te schrijven vind k een beetje te simpel geredeneerd
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_63273286
Denk dat Angel nog wel redelijke kansen zal hebben hoor. Zijn wel meer gasten in UFC met een belachelijk slechte stand-up maar hele goeie ground skills. Ligt vooral aan de tegenstander denk ik. Gaat hij tegen Chuck Liddel of Rampage dan ligt hij natuurlijk zo op de grond. Maar als hij tegen een andere worstelaar zou gaan zou hij wel veel kans hebben denk ik.

En ja, dan kan hij net zo goed een grappling match kunnen doen, maar ok

Edit: Ah
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 19% gewijzigd door The-Brahma-Bull op 16-11-2008 22:46:42 ]
  maandag 17 november 2008 @ 00:07:31 #195
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63278054
wat een losers
quote:
WWE.com has an article up commenting on last night's UFC 91 PPV which aired last night. The article takes quite a few shots at UFC and the MMA business itself, at one point saying the PPV bouts were ending quickly "leaving UFC producers scrambling to fill the three-hour event with content."

WWE went on to say "The dearth of hearty competition left many viewers to watch less prestigious undercard fights and only served to bolster claims that UFC pay-per-view events can often be a "crap shoot" in regards to filling the full three hours."
Zeggen de mensen die hun programma wekelijks vullen met de grootste crap waar niemand om geeft

en less prestigious undercard fights.. kan wel zo zijn, maar ze waren stuk voor stuk geweldig om te zien!
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:24:17 #196
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63311556
1 thing and one thing only....

Akorn...



LEGEND!
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games dinsdag 18 november 2008 @ 13:37:38 #197
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63315338
Je bent vandaag laat kidkash, spijtig.
.....Kennedy
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:56:07 #198
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63317360
que??

Wel voor het eerst in een paar weken dat Santino weer erg op dreef was
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  Redactie Games dinsdag 18 november 2008 @ 15:01:37 #199
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63317504
Normaal post je elke dinsdag om 08.00, nu 11 uur.
.....Kennedy
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:12:36 #200
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_63317794
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:01 schreef Wessiej het volgende:
Normaal post je elke dinsdag om 08.00, nu 11 uur.
jankzak
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games dinsdag 18 november 2008 @ 15:19:24 #201
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63317975
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:12 schreef Paxlie het volgende:

[..]

jankzak


Just saying.
.....Kennedy
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:28:11 #202
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63318219
ik voel me gevleid dat er toch weer elke dinsdagochtend naar mijn posts word uitgekeken .

Mijn welgemeende excuses voor het te laat posten op dinsdagochtend jl. Door niet voorziene omstandigheden kwam het er niet van om op tijd mijn mening te ventileren.
Ik hoop dat er enig begrip is voor het oponthoud.

Hoogachtend

KidKash
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_63318445
Held! hahahahaha
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  Redactie Games dinsdag 18 november 2008 @ 16:12:53 #204
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63319362
Ik wil Vince terug en Santino was geweldig, kusje dag
.....Kennedy
pi_63319690
Raw was leuk, vooral HBK
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:44:21 #206
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63320147
RAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  Redactie Games dinsdag 18 november 2008 @ 16:44:36 #207
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63320158
Evan Bourne lijkt nu op Tweener uit Prison Break
.....Kennedy
  dinsdag 18 november 2008 @ 18:01:23 #208
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63322114
Rey Mastrio.......ik kan iemand die alleen de onderste 2 touwen gebruikt om heen en weer te rennen toch echt niet serieus nemen.....

en het gaat rap met iemand zn carriere

The reason Ted DiBiase Jr. was written out of WWE storylines is because he's landed a movie role. He will be starring in WWE Films' second straight-to-DVD movie, The Marine 2. John Cena, who starred in the first Marine film, is not currently scheduled to appear in the sequal. DiBiase is expected to be off television
for a while.

[ Bericht 60% gewijzigd door kidkash19 op 18-11-2008 18:10:44 ]
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_63322405
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 18:01 schreef kidkash19 het volgende:


The reason Ted DiBiase Jr. was written out of WWE storylines is because he's landed a movie role. He will be starring in WWE Films' second straight-to-DVD movie, The Marine 2. John Cena, who starred in the first Marine film, is not currently scheduled to appear in the sequal. DiBiase is expected to be off television
for a while.
pi_63325509
The Marine 2
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:06:32 #211
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63325903
Leuke RAW

Santino
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  dinsdag 18 november 2008 @ 20:22:52 #212
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63326343
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 19:54 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
The Marine 2
ik kon nou niet zeggen dat deel 1 een top film was. Die kun je eerder met recht "klote" noemen.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
pi_63331224
Over films gesproken:



Interessant? Of totaal niet?
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_63333232
redelijke Raw de promo's waren het tofst de matches vielen tegen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Narf!
  dinsdag 18 november 2008 @ 23:55:34 #215
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63333539
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-- Christian Cage has indeed been offered a contract from WWE to return to the company. He is of course mulling it over. Cage is scheduled to work a pair of independent shows next month. He is advertised for the BSE Pro shows in Northern Canada on Dec. 12-13. Traci Brooks and Christy Hemme are also scheduled to appear at the events.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_63333816
Orton superman noemen Hij loopt altijd weg, is bang voor alles en kidkash verteld de rest in zijn spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
World Wrestling Entertainment has come to terms on the release of ECW Superstar Armando Estrada as of Nov. 18, 2008. WWE wishes him the best in all future endeavors.

  Redactie Games woensdag 19 november 2008 @ 00:09:30 #217
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63333881
En weer een nieuwe endeavors na Estrada

.....Kennedy
pi_63335446
quote:
Op woensdag 19 november 2008 00:06 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Orton superman noemen Hij loopt altijd weg, is bang voor alles en kidkash verteld de rest in zijn spoiler.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
World Wrestling Entertainment has come to terms on the release of ECW Superstar Armando Estrada as of Nov. 18, 2008. WWE wishes him the best in all future endeavors.

Escucha Me! My naaaame es Armandooo Allejandroooo Estrrrrrrrrrrrrrrrrrada! Ha-ha!

Jammer dat hij te populair werd en niet meer mocht managen een paar jaar terug, en daarna als GM was er niks aan. Achterlijke matches met Colin "who?!" Delaney schieten me te binnen.
pi_63335601
Jammer ja, vond dat echt fantastisch toen hij Umaga managede. My naaammmmee
pi_63337059
naja laat ik het dan zo zeggen
ik heb een hekel aan Orton zn RKO
verder niet maar die RKO

wat een belachelijke move zeg er zit ook totaal geen fun in
Narf!
  woensdag 19 november 2008 @ 09:08:41 #221
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63337324
Just like the stunner......simple, niet flashy maar wel effectief

Guess the Santa

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 19 november 2008 @ 10:46:42 #222
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_63339444
Ohhh yeahhh!

Savage mark 4 life.

Blijft schandalig hoe Vince hem negeert.
  woensdag 19 november 2008 @ 10:58:42 #223
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63339756
Nou ja ik denk dat Randy toch zelf iets schandaligs heeft gedaan , wat weet ik niet maar als je ziet dat....

Hogan altijd kritisch is op Vince, de WWE verliet op een kritisch punt en alle shit die er bij komt kijken en ze het altijd weer goed maken.

Bret heeft Vince zelfs bespuugd, KO geslagen en meerdere slechte dingen gezegd over hem. Wie was 1 vd eerste mensen die Bret belde toen die in het ziekenhuis lag met zn stroke?...Vince.
Bret heeft nu een mooie DVD uit, zit in de Hall of Fame en het lijkt erop dat het redelijk koek en ei is tussen die 2.

Vince is dus best wel vergevingsgezind....wat heeft Randy dan gedaan wat ZO erg is dat vince niet eens een soort Warrior DVD wilt maken van hem waar ze Macho belachelijk maken....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 19 november 2008 @ 12:45:30 #224
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_63342665
Ach hij was slechts een geweldige heel, face, draw in beide promoties, all-time great WWF en IC champion, aan de top van twee verschillende boom perioden, oozed charisma, kon tegenstanders carry'en, had een ton aan klassiekers en is één van de bekendste worstelaars aller tijden.

Maar hey, het is Vince's wereld en Tony Atlas, Pete Rose en Rocky Johnson zitten er allemaal in boven figuren als Savage.

Dat verhaal over Stephanie is sowieso bullshit, dit was op een forum ergens begonnen en steeds verder gegroeid.
pi_63344254
- For whatever reason WWE has come to their senses and stopped the plan to call all of their wrestlers entertainers. They are back to using the generic athletes, superstars, performers etc. We still have to endure WWE Universe though.

Mooi
  woensdag 19 november 2008 @ 13:55:14 #226
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63344488
Ik blijf de RKO de beste move vinden op het moment. Ben dan ook een die-hard orton fan.

ECW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 22:37 schreef roepdeman het volgende:
Over films gesproken:

[ afbeelding ]

Interessant? Of totaal niet?
De film lijkt mij wel interessant. Hopelijk is het meer een drama, ben wel benieuwd.
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  woensdag 19 november 2008 @ 13:56:13 #227
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63344511
quote:
Op woensdag 19 november 2008 12:45 schreef Wes_FR het volgende:
Ach hij was slechts een geweldige heel, face, draw in beide promoties, all-time great WWF en IC champion, aan de top van twee verschillende boom perioden, oozed charisma, kon tegenstanders carry'en, had een ton aan klassiekers en is één van de bekendste worstelaars aller tijden.

Maar hey, het is Vince's wereld en Tony Atlas, Pete Rose en Rocky Johnson zitten er allemaal in boven figuren als Savage.

Dat verhaal over Stephanie is sowieso bullshit, dit was op een forum ergens begonnen en steeds verder gegroeid.
Precies...dus wat heeft Savage dan WEL gedaan? Het is niet zomaar dat ze hem bijna compleet negeren natuurlijk.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 19 november 2008 @ 14:33:19 #228
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_63345543
Ik denk persoonlijk dat we daar óf nooit achterkomen, óf pas wanneer Savage (of Vince) overlijdt. En dan nog moet je maar zien of het de waarheid is.
pi_63345850
De enige verklaring van Macho is wel het hele Stephanie verhaal...En anders heeft hij een relatie met Linda gehad, want anders zou ik het echt niet weten :s

@ Crippler:
Als je ooit een andere film van Aronofski hebt gezien, dan verwacht je wel een hele realistische drama. Ik ben in ieder geval erg benieuwd, mede omdat Aronofski erop zit.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  woensdag 19 november 2008 @ 15:02:18 #230
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63346407
Ernest "The Cat" Miller speelt er ook in mee

"somebody call my momma"
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_63352582
ECW was leuk deze week
pi_63362447
Wie volgt er hier nog Hogans wrestling?

net ep 5 gezien en nu alweer zin in 6

vind het erg vermakelijk
deze keer kwam RVD langs en volgende keer Bill Goldberg

het is meer als dat ik er van verwacht had zelfs en vermaak me zelfs nog meer als een gemiddelde aflevering smackdown/Raw
Narf!
  donderdag 20 november 2008 @ 00:01:24 #233
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63362488
uhm nee....heb 1 aflevering half gezien en ik vond het persoonlijk te lachwekkend voor woorden.
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_63362891
CCW is leuk ja. Maar net zoals bij American Gladiators is vooral het Amerikaanse irritant. Op dat na is het wel leuk om te kijken.
  donderdag 20 november 2008 @ 00:37:49 #235
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63363188
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 20 november 2008 @ 14:57:53 #236
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63374869
Gerucht gaat dat Kendrick the weedroker is die al een x of 12 gepakt is ...... take that for what its worth....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  donderdag 20 november 2008 @ 16:09:03 #237
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63377029
Is volgens mij nu meer dan een gerucht.. hij zou zelf toe hebben gegeven dat hij het niet erg vond om telkens $1000 te moeten betalen als dat inhield dat hij kon blijven blowen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 20 november 2008 @ 16:44:49 #238
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_63378147
Drug Testing
At the Raw tapings this week, WWE conducted a major drug test backstage. The results should be pretty interesting.

Profitable Tour
WWE's recent tour of Europe helped to bring in more than $12 million into the company. Expect to see more tours soon.

En voor The_Crippler

Boogeyman's Return
WWE has announced that the Boogeyman will be making his return to ECW next week. He had been recovering from an injury.
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
  donderdag 20 november 2008 @ 23:55:08 #239
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_63391624
quote:
Originally Posted by wrestlingtruth.com
It was assumed that low rent Hollywood actor Freddy Prinze JR, who was recently signed on as a WWE creative writer for its storylines, would simply act as a consultant and offer his input here and there from a “Hollywood” perspective. But against everyone’s expectations Prinze has rose to the occasion and is quickly becoming a well liked and respected creative writer.

In fact I’m told that he was one of the main forces behind Jeff Hardy’s new attitude, which is perhaps the greatest thing to happen to Hardy in years and could be a sign of more good things to come.

Wrestlers have nothing but good things to say about Prinze JR, saying he is very accessible and receptive to ideas and input, which a lot of other creative team members are not. Its said to be a strange situation where the other writers “suck up” to him because of he’s famous, but he doesn’t abuse this, instead using his power to actually do good by the wrestlers.

This goes to show that fans (he’s said to be a long time fan) can successfully write about wrestling and that it works!

Freddy Prinze currently woks on the Smackdown brand alongside Michael Hayes.
pi_63392758
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:55 schreef Wes_FR het volgende:

[..]
Ik ben fan van 'm dan!
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_63393164
http://www.tmz.com/2008/1(...)-his-hart-ripped-out

Tja..

Trish heeft zich aangemeld bij WWE Universe site (De Myspace/Hyves voor WWE fans). Het is een echt profiel want ze staat onder een superstar profiel. En dan heeft ze ook nog eens dit gezegd:
quote:
- Former WWE Women's Champion Trish Stratus, who just finished filming for her travel show, told WWE.com that if things are right, she is open to returning to the ring. Trish said:

"I've heard that Beth Phoenix and this new Diva Natalya have talked [trash] about me," Stratus said coyly in an interview on WWE's website. "I've said it before, but if they ever decided to call me out, I wouldn't hesitate to step into the ring."

As noted earlier, Trish has recently joined the WWE Universe site.
Nou..
  vrijdag 21 november 2008 @ 01:35:38 #242
191164 Wes_FR
The Loose Cannon
pi_63393346
quote:
Ach ja, laat de man toch lekker met rust denk ik dan..
  vrijdag 21 november 2008 @ 09:32:37 #243
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63396477
ik zei het al dat Freddie achter de diepere persoonlijkheden zat op SD! Alleen maar een goede ontwikkeling
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 21 november 2008 @ 16:31:17 #244
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_63408351
Kendrick on Drugs

Reports have surfaced throughout the internet that Brian Kendrick is the mystery wrestler who has failed the marijuana test multiple times.
Earlier this month, reports surfaced that a Smackdown wrestler has failed the marijuana test approximately 12 times.
Of course, all eyes were on Jeff Hardy because of his past issues with drugs.
However, it turns out that the finger is now being pointed at Brian Kendrick.

Push Paused
WWE has become a lot more strict when it comes to marijuana.
Right now, the company's policy is simply to find the wrestler $1,000 for an infraction. It does not count Against the three strikes program.
What management has decided to do is to punish the wrestlers by putting an end to their pushes.
If you look at Brian Kendrick over the last few weeks, it's easy to notice that his push has been on a decline as of late.
At Unforgiven, Brian Kendrick was given a tremendous opportunity. He was one of the five wrestlers involved in a championship scramble match for the WWE Heavyweight Championship.
After that, though, his momentum has been declining quite a bit because his push has been suddenly halted.

Straighten Up

If the allegations are true, then Brian Kendrick really needs to straighten up.
He has an opportunity of a lifetime right now, and he needs to capitalize on that.
WWE has a lot of faith in him, as evident by the push that he was given at Unforgiven.
He's an awesome in-ring performer who really needs to work on his character and mic work.
If he can stay clean, then there's a blockbuster feud with Jeff Hardy just waiting for him.
A feud between the two could be just what Brian Kendrick needs to establish himself as a main event performer.

More Popular

In a weird way, Brian Kendrick might actually become even more popular because of the marijuana allegations.
There's a large amount of wrestling fans who enjoy marijuana. These particular fans are actually complimenting Brian Kendrick for standing up for his personal hobby.
It worked for Rob Van Dam back in the days. It might work for Brian Kendrick now.

[ Bericht 5% gewijzigd door CabinFever op 21-11-2008 16:36:28 ]
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
  vrijdag 21 november 2008 @ 16:32:55 #245
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_63408403
Acupuncture Therapy
Matt Hardy underwent acupuncture (with 12 needles) therapy recently to reduce the pain in his midsection.
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
pi_63411127
Impact:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smackdown:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Games vrijdag 21 november 2008 @ 21:19:38 #247
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63415754
Als ze een WWE show in Letland voor 10 man zouden houden maakten ze nog meer geluid dan dit publiek bij Smackdown, slecht zeg

Survivor Series wordt wel erg vet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 23% gewijzigd door Wessiej op 21-11-2008 21:59:07 ]
.....Kennedy
pi_63418721
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 21:19 schreef Wessiej het volgende:
Als ze een WWE show in Letland voor 10 man zouden houden maakten ze nog meer geluid dan dit publiek bij Smackdown, slecht zeg

Survivor Series wordt wel erg vet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden iedereen natuurlijk al gezien. De show was dan ook bijna 4 uur lang. Denk dat de meeste het na de eerste 2 uur wel gezien hadden.
pi_63420851
trailer van The Wrestler: http://www.ropeofsilicon.com/movie/wrestler/trailers/6327
en iets betere kwaliteit: http://www.apple.com/trailers/fox_searchlight/thewrestler/

deed me een beetje denken aan Jake the Snake
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
pi_63421160
Dit moment blijft leuk

pi_63423063
TNA booking is echt fucked.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iig doen ze wat WWE al tijden niet doet, elke ep haat je het en vind je het heerlijk. Kwa storyline en built up doen ze het er goed, minder/korter/langere matches en ze doen het geweldig. Ik kijk elke week uit naar de volgende aflevering, ik zit te vloeken en te juichen, het is dus zeker interessant.
En ik wil fuckin RVD in TNA

De laatste mins/seconds waren iig goed gefilmd

Ow en kwa Smackdown:
Zoveelste keer op een rij dat die (zogenaamde HD) rips van MoRPH0 waarvan het geluid absoluut crap is

[ Bericht 3% gewijzigd door Unstoppable op 22-11-2008 04:55:13 ]
  zaterdag 22 november 2008 @ 11:09:05 #252
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_63424837
Wie is de volgende wrestler die gaat acteren na: the Rock, Stone Cold Steve Austin en John Cena? (Oh ja, en eeuwen geleden Hulk Hogan.)
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 22 november 2008 @ 12:20:55 #253
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_63426084
Ted Dibiase Jr....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  zaterdag 22 november 2008 @ 13:54:47 #254
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63427938
feast or fired is coming up.. ik heb wel wat suggestie's
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_63428983
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 04:33 schreef Unstoppable het volgende:
Ow en kwa Smackdown:
Zoveelste keer op een rij dat die (zogenaamde HD) rips van MoRPH0 waarvan het geluid absoluut crap is
Morph0 doet geen HD, maar DSR. Hij capped het in Australie en daar hebben ze nog geen HD, dus dat kan ook niet. En omdat hij het daar capped is het al op vrijdag ochtend uit. Anders wacht je toch een dag voor een betere?
  zondag 23 november 2008 @ 00:22:05 #256
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63440540
ben ik trouwens de enige die de SS card ontzettend vind tegenvallen?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 01:32:42 #257
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63441610
quote:
Op zondag 23 november 2008 00:22 schreef Tazmaniac het volgende:
ben ik trouwens de enige die de SS card ontzettend vind tegenvallen?
Ja
.....Kennedy
pi_63441824
quote:
Op zondag 23 november 2008 01:32 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ja
Inderdaad.
  zondag 23 november 2008 @ 10:16:47 #259
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63443861
ok =(
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  zondag 23 november 2008 @ 12:19:24 #260
90624 The_Crippler
The Guru of Greatness
pi_63445733
nou dat is dan duidelijk he, haha
"Hi I'm John Morrison, and The Catholic church omitted me from the bible because they thought I'd outshine Jesus"
  zondag 23 november 2008 @ 12:42:39 #261
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63446391
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_63447488


Moet nog Ric Flair Shoot kijken, ROH PPV en dan is er vanavond ook nog eens Survivor Series! Druk druk. Vooral aangezien die Flair shoot 13 uur is of zo
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 13:46:08 #263
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63448323
wwe.com
quote:
BOSTON – Jeff Hardy was found unconscious in a stairwell at his hotel in Boston today, and was rushed to the nearest emergency room.

Due to privacy issues, WWE is not releasing the name of the hospital.
.....Kennedy
pi_63448471
wow, klinkt dat even als Eddie zeg

Als je het van de main page leest lijkt het nep. Met het stukje: "What does this mean for tonights PPV, stay tuned for wwe.com for details"

Maar de laatste tijd zijn ze wel wat meer echt nieuws aan het posten op wwe.com. Twijfel geval.
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 13:58:48 #265
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63448708
quote:
Op zondag 23 november 2008 13:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
wow, klinkt dat even als Eddie zeg

Als je het van de main page leest lijkt het nep. Met het stukje: "What does this mean for tonights PPV, stay tuned for wwe.com for details"

Maar de laatste tijd zijn ze wel wat meer echt nieuws aan het posten op wwe.com. Twijfel geval.
En het staat onder PPV news ipv News, en normaal geven ze wel de namen van het hotel + ziekenhuis, dus tja...
.....Kennedy
  zondag 23 november 2008 @ 14:01:47 #266
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_63448788
storyline nieuws
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 14:17:21 #267
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63449223
Ja dit moet wel nep zijn idd
.....Kennedy
  zondag 23 november 2008 @ 14:21:29 #268
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_63449336
quote:
Op zondag 23 november 2008 14:17 schreef Wessiej het volgende:
Ja dit moet wel nep zijn idd
let's hope so
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 14:23:44 #269
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63449390
Geen ziekenhuis naam = je kan niet kijken of het klopt
WHAT DOES THIS MEAN FOR TONIGHTS PPV MY GAWD = fail
.....Kennedy
  zondag 23 november 2008 @ 14:25:51 #270
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63449462
nu valt Hardy ook nog weg mss dan
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_63449885
Nou als het nep is, zou ik het wel erg vreemd vinden dat WWE dat zo zou doen. In de tijden met het hele Benoit/Eddie gebeuren duidelijk op de main page neerzetten dat 1 van je topsterren weer bewusteloos in een hotel is gevonden is niet echt goeie reclame lijkt mij.

Met dat in het hoofd "hoop" ik dat het wel echt is. Anders zou het best laag zijn vind ik.
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 14:42:56 #272
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63449940
Het zou pas laag zijn als het echt is en ze erbij zetten "What does this mean for tonights PPV, stay tuned for wwe.com for details"
.....Kennedy
pi_63450108
quote:
Op zondag 23 november 2008 13:58 schreef Wessiej het volgende:

[..]

En het staat onder PPV news ipv News, en normaal geven ze wel de namen van het hotel + ziekenhuis, dus tja...
Het staat gewoon op de main page?
pi_63450907
Dit stond bronloos ergens anders, geen idee of het een zelfverzonnen iets is of niet.


Edge has been spotted arriving in Boston where SS is being held. Will he intervene in the stale La Familia story, or will he take a crack at the title? Maybe an explanation for a beatdown on Hardy...
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 23 november 2008 @ 15:15:02 #275
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63450988
HHH zal Hardy wel neer hebben gemept omdat hij bang was dat ie weer een victory zou krijgen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 15:16:37 #276
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63451035
Mensen verpesten mijn preview dor dingen al te zeggen
.....Kennedy
  zondag 23 november 2008 @ 15:19:06 #277
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63451110
dan zal ik maar niet zeggen dat SCSA een surprise visit maakt he
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 15:34:26 #278
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63451531
.....Kennedy
  zondag 23 november 2008 @ 15:36:33 #279
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63451584
hehe het topic moet vol, dan kan Brahma mooi een nieuwe maken voor SS
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 15:53:13 #280
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63452001
Ik post mijn preview wel 30x, kusje dag.
.....Kennedy
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 16:00:39 #281
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63452182
Smackdown vs raw 2009 & WWE presents: Survivor Series


23 November 2008, en we kunnen genieten van WWE's 4e grootste ppv van het jaar, Survivor Series.
Het concept staat vast, 2 teams van 5 man hebben een elminiation tag match, wat inhoud dat je elkaar moet pinnen of laten submitten, en dan moet die persoon weg, wat dus neerkomt dat je op het eind ook 5 tegen 1 krijgt MY GAWD. En dit allemaal op deze besneeuwde dag, wat een feest



Undertaker vs Big Show in een casket match
Undertaker en Big Show zijn al een tijdje bezig met elkaar, en dat komt dat The Big Show Undertaker laat overkomen als een pussy, door met zijn mooie boks-vuist hem even het licht uit zijn ogen smijt, boks ouwe.


Dit vind Undertaker natuurlijk een beetje een nare kwestie, dus gooit hij een van zijn favoriete match type's erin, een Casket match.

Buiten de ring staat een hele mooie grafkist, en het is de bedoeling dat je de ander erin gooit, en dat je die mooie grafkist ook dichtgooit, waardoor die persoon door de vriendelijke monniken naar hun laatste rustplaats kan worden gebracht, de kleedkamer.
Natuurlijk zal Vickie nog wat vieze trucjes in petto hebben, want ze vind Undertaker toch een nare man, ontslaan, dan boos worden op een andere nare man, dan hem weer terug halen met liefde , en dan hem weer een nare man vinden. Wat een vrouw is het toch

Of, of horen we nog you think you know me
Het kan allemaal, op Survior Series


Jeff Hardy vs Triple H (c) vs Kozlov voor de WWE Championship
Jeff Hardy, de man die steeds faalde als het om de titel ging, mag het sinds vrijdag nog een keer proberen toen hij van HHH won bij Smackdown. Maar komt hij wel vanavond, aangezien die net ''bewusteloos naar een geheime ziekenhuis is gebracht''? We weten nog allemaal niet hoe dat zit, maar zoals het er nu uitziet, zit hij niet in de wedstrijd vandaag, sad.
Kozlov is de lelijke man uit Rusland, die iedereen afschrikt met zijn 'kop'stoot. The Moscow Mauller mag het dan vanavond opnemen tegen HHH en misschien ook nog Hardy, maar kan hij de gedoodverfde titelhoudetr zijn?

En onze vrind HHH vind het allemaal wel relaxed, vrijdag voor het eerst verloren sinds Wrestlemania volgens mij, maar dat maakt niet uit, want hij is er wel overtuigt van dat hij de titel behoud, zo kan het ook.


Team Batista vs Team Orton in een Elmination tag match
Team Batista ; R-Truth, Matt Hardy, CM Punk, Kofi Kingston en Batista zelf nemen het op tegen Team Orton ; Mark Henry, Cody Rhodes, William Regal, Shelton nigger en Orton natuurlijk zelf.
Dit is een orginial SS match, en als je dit wint ben je een fijne knaap
Bijna iedereen in elkaars team hebben een fued met elkaar, wat een toeval. Het is Orton-Batista, Punk en Kofi-Rhodes, Shelton-Truth en Hardy- Henry. William Regal is gewoon een baas.


Team HBK vs Team JBL in een elimination tag match
Team HBK ; Khali, Mysterio, Cryme Tyme en HBK vs Team JBL ; Kane, MVP, M&M en JBL.
MVP MOET vanavond winnen of iemand pinnen wil hij niet zijn million dollah moeten terug geven, al kan JBL die wel financieel supporten. MVP doet het natuurlijk erg goed, verliezen van een local, is dat wel eens eerder gebeurd? Wat een push voor die vent
Dan hebben wij de nog realistischere fued Kane vs Mysterio, waarin Rey altijd wint, want ja, als je 2 meter bent verlies je wel vaker van mensen van 1 meter 60.
En natuurlijk moeten er weer criminele negerts in zitten, want zonder dat kan het natuurlijk niet, gelukkig moeten ze tegen de bazen Morrison en Miz, dat kan niet fout gaan

En dan heb je nog HBK, die nu een beetje met JBL bezig is, stoel op iemand zijn hoofd slaan hier, een SCM daar. O wat een feest.


Team Smackdown vs Team RAW
Gelukkig heet King het naar zijn zin.


Chris Jericho vs John Cena voor de WHC
Cena keert terug, en dat zal de wereld WWE Universe weten ook
Elke episode 10 minuten reclame over Cena, over zijn leven en dan zie je toch dat het een fijne knaap is.
En waarom ook niet meteen een title shot, het is toch een baas, en der verzinner van dit, Shane is ook een baas en 1+1 maakt een nieuwe titelhouder, Cena.

Maar wacht, er doet er nog 1 mee, Jericho, die het allemaal wel leuk vind dat Cena mee mag doen, maar toch nog even duidelijk wilt maken dat hij de beste is, 10 jaar geleden en nu ook. Of hij nou tegen The Rock en SCSA op 1 avond moet, HBK en 5 ander op 1 avond of alleen tegen Cena, het maakt hem allemaal niet uit.
Zo ook 4 zinnen gemaakt voor Y2J, hij belde mij op, wou even veel tekstruimte hebben als Cena

Maar de ultieme match is hier, op een ultieme ppv, alles kan, in the WWE Universe

.....Kennedy
  zondag 23 november 2008 @ 16:41:25 #282
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63453100
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 17:30:45 #283
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63454494
Ik denk, ik denk:

Vickie komt, ja Hardy kan niet mee doen, maar EXCUSE ME er moet een triple Threath komen. DUSSSSSS

you think you know me
.....Kennedy
  zondag 23 november 2008 @ 17:36:15 #284
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63454615
Ik denk dat Cena beide titles wint vandaag
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 17:38:23 #285
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63454670
Ik denk dat ik geweldig ben.
.....Kennedy
  zondag 23 november 2008 @ 17:45:36 #286
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63454851
Waar is iedereen?
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_63454900
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:30 schreef Wessiej het volgende:
Ik denk, ik denk:

Vickie komt, ja Hardy kan niet mee doen, maar EXCUSE ME er moet een triple Threath komen. DUSSSSSS

you think you know me [ afbeelding ]
En dan gelijk de titel winnen door Kozlov te pinnen
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 17:47:37 #288
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63454906
08-29 SmackDown - Pinfall loss to Jeff Hardy.
09-05 SmackDown - Pinfall loss to Shelton Benjamin.
09-07 Unforgiven - Pinned twice; by Jeff Hardy, and by Triple H at the conclusion of the match.
09-12 SmackDown - Lost Fatal Four Way Match to Jeff Hardy when Kendrick was pinned.
09-19 SmackDown - Pinfall loss to Triple H.
09-26 SmackDown - Pinfall loss to Triple H in tag match vs. Triple H & Jeff Hardy.
10-03 SmackDown - Pinfall loss to Jeff Hardy in All Star Eight-Man Tag Team Match.
10-10 SmackDown - Pinfall loss to Jeff Hardy.
10-17 SmackDown - Pinfall loss to R-Truth.
10-24 SmackDown - Pinfall loss to Kung Fu Naki in tag match vs. R-Truth & Kung Fu Naki.
10-31 SmackDown - Pinfall loss to Jeff Hardy in six-man tag match vs. The Hardys & Rey Mysterio.
11-03 Raw - Pinfall loss to Matt Hardy in tag match vs. The Hardys.
11-07 SmackDown - Pinfall loss to The Khali.
11-14 SmackDown - Pinfall loss to Kung Fu Naki.
11-21 SmackDown - Pinfall loss to James Mason.

Mvp is een baas
.....Kennedy
  zondag 23 november 2008 @ 17:49:27 #289
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63454960
Die hele storyline slaat nergens meer op
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 17:52:05 #290
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63455035
Is niet echt een storyline, maar hij heeft een paar maanden geleden tegen zo'n drugs test garcon gezegt van : Heb je nou hiervoor gestudeerd, om mensen te zien pissen.

Maar dan wat agressiever, dit is zijn straf.
.....Kennedy
pi_63455084
Multiple reporters have contacted sources and it appears to be a work to perhaps hype up tonight's WWE Survivor Series PPV. More on this when it becomes available.

source : wrestleview.com


[ Bericht 0% gewijzigd door renwan op 23-11-2008 17:53:55 ([i] [s] soms heel verwarrend) ]
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_63455219
De storyline is dat als hij wint hij een enorme geld bonus krijgt. En als hij niet wint op SS (of ervoor dacht ik) dan moet hij het terug betalen. Zit dus wel een storyline in/bij.
  zondag 23 november 2008 @ 17:58:15 #293
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_63455223
zullen ze nodig hebben om het te hypen
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 18:01:07 #294
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63455304
quote:
Op zondag 23 november 2008 17:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
De storyline is dat als hij wint hij een enorme geld bonus krijgt. En als hij niet wint op SS (of ervoor dacht ik) dan moet hij het terug betalen. Zit dus wel een storyline in/bij.
Ja ok maar het gaat om die reden die ik net zij.
.....Kennedy
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 18:03:17 #295
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63455369
Kuttopic
.....Kennedy
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 18:03:36 #296
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63455382
Bijna slotje.
.....Kennedy
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 18:05:57 #297
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63455429
Zin in Survivor Series

Ik denk:

Batista
Y2J
Edge/HHH
RAW
JBL
Taker
.....Kennedy
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 18:06:26 #298
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63455442
Brahma heb je al een nieuwe klaar staan, anders even niet posten
.....Kennedy
pi_63455461
Bijna!
pi_63455475
Dicht!
  Redactie Games zondag 23 november 2008 @ 18:08:07 #301
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63455479
Not
.....Kennedy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')