abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_226582
Goedemorgen allemaal,

Dag 78

De dagstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!!

Screenshot v/d dag
8.26 Maurice is zich op de oudewetse manier aan het scheren.

Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopent. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-02-1999 om 07:30 AM schreef Hunter het volgende:
7.15 u

Maurice en Bart houden de wacht. Binnen is het kennelijk nog steeds erg warm (Bart in T-shirt zonder mouwen). Ze zitten wat te schrijven. Maurice loopt zo nu en dan naar buiten om het vuur te controleren. Keurig 1 stream op het vuur en ook nog eens 1 stream op de tuin met de kippen. Oh almachtige redactie, dank voor het verhoren van onze gebeden, "we are honoured by your presence"



-----------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226583
Maurice en Bart drinken koffie in de keuken en Bart is onderwijl ook bezig brood te bakken.

8.00 Maurice is zich aan het scheren op de heuze oudewetse manier..ik vindt het wel wat hebben . Het is zelfs in zwart-wit uitgebeeld. Hij is kennelijk onder de douche geweest. Bart is bezig met de bakvorm, deze wordt ingevet en het deeg ligt klaar om gebakkken te worden.

In de woonkamer zie ik dat er weer 1 bankhoes op de bank ligt, de andere twee zijn nog kaal.

8.17 Bart zit aan de keukentafel en zit te schrijven en af en toe een blik te werpen op het brood dat in de oven zit. Maurice is buiten geweest om hout op het vuur te gooien.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 2 december 1999 @ 08:55:00 #3
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_226584
08.28 Bart scheert zich.

08.40 Maurice bied Bart een "rottig stukje (pizza?) aan, zo, nu zitten we allebei in dezelfde ellende , zegt hij.
Bart vraagt of hij het rot zou vinden om naar huis te gaan.
Nee hoor , zegt Maurice, er zullen leuke dingetjes zijn, maar ook minder leuke dingen.Bart denkt er ook zo over.Maurice vraagt of Bart nog een kopje thee vind, overheerlijke thee.

pi_226585
Maurice is bezig om hout op het vuur te gooien en is met de zaag in de weer. Zo te horen met veel moeite want hij moet behoorlijk kracht zetten. Bart neemt het over en Maurice trekt de trui maar weer aan.

B: "pokkewerk het is rothout om te zagen, nog een klein stukkie"

Maurice is wat met de was bezig hij is een sopje aan het maken.

B: "zullen we zo een boterham eten?"

M: "even wachten het brood is bijna klaar"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226586
Maurice is aan het gedichten geslagen dat heb ik hem ook nog niet zien doen eigenlijk dan alleen knutselen dus wordt het tijd. Hij heeft een groot blad (inpakpapier) gepakt en is nu aan het schrijven.

9.37 Bart helpt Maurice met woorden te zoeken wat rijmt. Hij snijdt het brood aan en maakt een ontbijt voor beiden.

Het zonnetje schijnt wat flauwtjes naar binnen. Bartgaat op de grond zitten om wat tralen op te vangen.

M: "weet je wat je wel kunt doen Bart, enveloppen maken voor de gedichten, is dat een goed idee?"

B: "misschien ik zal eens kijken"

Bart zingt "wat zullen we drinken 7 dagen lang", dat liedje is ook in het duits zegt hij tegen Maurice.

M: "echt joh, dat klinkt toch niet"

B: "een goeie band is sky dogs , dat is een goeie band in Duitsland".

M: "ja dat heb je geloof ik al eens verteld dat je die goed vindt"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226587
Bart heeft het over een optreden van die band.

B: "alle lokale jeugd uit de omgeving kwam erop af, duizenden mensen, veel drank, mooi om naar te kijken. Je moest wel een uitnodiging hebben anders kon je er niet in. Ik had geen uitnodiging ik kwam eraan met mijn broertje en vroegen ze "heb je geen uitnodiging?", nee zei Bart, maar we deden net of we erbij hoorden want een neefje van mij hielp daar, dat was wel gaaf. Het was alleen jammer dat het zo regende die avond verder was het harstikke leuk. Mijn broertje heb ik op een gegeven moment naar huis gestuurd die liep er rond als een Sombie"

9.54 Maurice haalt een stapel vellen van inpakpapier op en stapelt die beter op.

M: "inpakken vindt ik wel leuk werk"

Ze controleren beide het vuur buiten en gooien er nog een blok op.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226588
Het eierwekkertje gaat weer.....en er komt een vliegtuig over.

M: "mooi vliegtuig zeg, lachen"

B: "maar het brood is nog niet klaar het moet nog afgebakken worden. We kunnen wel een eitje bakken zo of niet?"

M: "ja lekker kunnen we wel doen"

B: "we hebben nog sla, ketchup en zelfs nog spek, dus dat wordt een lekker eitje"

M: "ik ga eigelijk nooit naar MC Donalds, ik ben er wel eens geweest maar dan met mijn zus en zwager toen we naar de film zijn geweest"

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226589
maurice praat tegen de kippen en fluit wat voor zich uit.

M. voert een gesprek waarschijnlijk met B

M. ik ga de banken even aan gort zagen dat is ook wel leuk.

M. Zaagt

ik ben mezelf niet of nooit geweest

  donderdag 2 december 1999 @ 10:33:00 #9
2029 Prole
dicere est facere
pi_226590
10.04 B schuift een brood? in de oven.

B en M zijn samen in de keuken. M zit aan tafel te knutselen, B staat er naast. Ze praten maar het geluid is slecht en valt steeds weg. Het gaat in ieder geval over Amerika. Bart zit nu zo te zien weer te dichten. Geen geluid...

M is ook aan het dichten en B helpt mee.

Op de achtergrond zaaggeluiden, geen idee of het W of R is die aan het zagen is.
M is nu ook naar buiten gegaan.
B zit aan de keukentafel en zingt.

B roept naar buiten: "Je kan toch een stukkie van de bank afzagen? Het is heel veel werk maarja..."

B: is het leuk?
B: maakt toch niet uit joh? dit ziet er toch ook leuk uit?
M: nee bart!
B: ik vind dat het er leuk! uiziet.
M: zo kan het wel weer.
B: niet te... dan ziet het er helemaal niet meer uit.
M: niet te bijdehand
M: nog nooit zoiets moois gezien

Bart heeft het gedicht voor Sabine op de binnenkant van het pakpapier gezet, met potlood. Het is moeilijk te lezen en valt niet op. Je moet het echt weten want anders flikker je het zo weg....

B: weegt het brood: 900 gram. M en B zijn het er over eens: het brood ziet er goed uit. Bart denkt dat het een mooie stevige structuur van binnen heeft.

B: *GEEUW*
B: Had jij je rijbewijs toen je 18 was?
M: ja
B: ik ben benieuwd of mijn broertje er nu al mee begonnen is .... geloof er nix van.
M: ik was in juni 18 geworden en had het in januarie.

M: Ik was in totaal nog geen fl. 3000,-- kwijt.

Ze praten nog wat door over rijlessen en de kosten daarvan.

En ik ga er mee stoppen, dit was mijn eerste poging tot een streamverslagje en dat valt helemaal niet mee!

Voor alle andere posters hier: succes alvast!

Prole

pi_226591
Stella en Prole welkom, Maurice en Bart zijn nog steeds in de keuken en knutselen wat. Maurice pakt alle kadootjes in.

11.11 Bart heeft zijn appelgroene T-shirt weer aan en ze praten over wat hun te wachten zou staan als ze het huis uit komen.

Verder is er nog niemand gesignaleerd van de anderen, die liggen nog op één oor.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226592
Bart is aan het afwassen en ruimt de keuken wat op, Maurice is aan het zagen buiten en is inmiddels alweer binnen.

11.44 ze zijn buiten met zijn tweetje's om het vuur weer wat op te stoken. Karin, Ruud en Willem slapen nog steeds. Ze zitten geknield bij de vuurkorf en controleren of alles niet over verhit raakt.

B: "jeetje wat rookt het zeg, doet zeer aan de ogen"

M: "tering he we moeten erbij want het rookt teveel en gaat zo uit"

Ze gooien korte stukjes hout in de korf.

B: "zo is het beter ja, hij gloeit alweer"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226593
B: "we kunnen zo weer naar binnen toe als de zijkant ook weer brandt, de wind is vandaag erg sterk dus moeten we het wel goed in de gaten houden."

M: "dat hebben we snel gedaan vindt je niet?'

M: "ik ben ook blij dat we alle kadootjes bijna klaar hebben, het rijmen erbij dan is het helemaal af, moet jij nog een koppie thee Bart?"

Ze zijn weer binnen en er was even lichtelijke paniek maar het vuur brand weer. Maurice is weer aan het rijmen geslagen. Bart heeft nog even een onderonsje met de kippetjes en ze tokkelen terug.

12.13 je hoort een toestel in de verte overkomen. Bart kijkt de lucht in.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226594
Wegens een technische storing bij de KPN is de vaste lijn verbinding vanuit Almere verbroken...Tot gevolg dat er op dit moment geen streams zijn. Verwacht wordt dat ze binnen nu en 2.5 uur weer werken.
The truth is out there...does anybody know the URL?


pi_226595
Hier er is gewoon beeld geen paniek.

Maurice en bart zitten aan de koffie en Karin, Willem en Ruud zijn nu ook uit bed. Buiten brandt de vuurkorf goed.

Karin zit nog in haar blauwe ochtendjas aan tafel te schilderen. Willem maalt de koffiebonen en gaat koffie zetten. Ruud drinkt ook koffie mee, het is zijn beurt van vuurbewaking.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226596
Streams 1 t/m blauw beeld.
Stream 4:
Willem zit aan de tafel en is aan het knutselen.
Hij is opgestaan en gaat waarschijnlijk koffie/thee maken. Van de overige bewonders is niemand anders te zien. Wel hangt de charmante regenjas van Ruud aan de kapstok.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


  donderdag 2 december 1999 @ 14:28:00 #16
1234 HiZ
Istanbullu
pi_226597
Op stream 3 waren te zien :

NB : tijden zijn gebaseerd op MIJN PC tijd, die kan wat afwijken.

Karin poetst haar tanden uitgebreid en zette de douche aan om er vervolgens onder te gaan staan. Alle geluiden daarvan waren zoals gebruikelijk vermengd met de warmdraaiende jetmotoren te horen.

Willem was ondet tussen wat aan het knutselen aan de keukentafel zonder geluid.
14;17 staat willem op om water te gaan koken
Ruud is buiten hout aan het zagen en hij fluit er wat bij.
Karin is ondertussen uitgedoucht en heeft zich aangekleed, ze maakt even de wasbak schoon
14:18 willem was bij de wasbak z'n handen en kijkt bewonderend in de spiegel, hij zegt niets tegen karin.
ondertussen staan in de huiskamer nog steeds 2 banken zonder hoezen en eentje met
14:19 Willem is weer terug in de keuken en knutselt verder aan de tafel. Ik kan niet zien wat ie nu precies aan het maken is.
14.21 Karin is zich aan het opmaken, haar poederdoos (?) lijkt nagenoeg leeg te zijn, je kunt de bodem zien glimmen.
14.22 Willem is kennelijk kralen aan het rijgen.
14:24 van buitenaf hoor je geluid, het klinkt als Ruud die aan het zagen is.
14:24 Willem heeft kennelijk de armband af, hij heeft er een knoop in gemaakt en knipt het overtollige draad af.
14:25 Willem pakt een stuk papier dat een beetje lijkt op zijn plattegrond en gaat er iets op schrijven. Achter hem langs liep iemand met een groot stuk papier. Het blijkt Maurice.

M. spreekt onverstaanbaar
W. nee kan ik me voorstellen
M. ..
W. moest je weg
M. Ja

Maurice gaat ook aan tafel zitten

W. De vorige keer de opdracht wat was dat ook weer.. oh ja, die cadeautjes,

GW

W. ...
M. Wat zei je
W. niks zat even in mezelf

GW

14:30 de banken en keukentafel worden afgewisseld met als gevolg geen geluid

14:31
M. toch wel leuk
W. de dingen die je hier in huis doet zijn ook wel leuk (?)

GW

14:32 karin loopt door de keuken met een groot pak was (?) en is vervolgens ook in de huiskamer even te zien met iets wits in haar handen. Ook K. lijkt het nu tijd te vinden om te gaan knutselen, zij is bij W & M aan de keukentafel gaan zitten.

De enige persoon zich tot nu toe niet heeft laten zien is Bart.

14:40 stream 1 Ruud heeft het buiten kennelijk wel even gezien, hij trekt z'n handschoenen uit, gooit deze op de bank en laat het vuur het vuur, temidden van wat er in mijn ogen uitziet als een junkjard, het vuurtje brandt lekker door, met veel rook en vlammen die af en toe over de rand uitsteken.

14:44 stream 4 willem en maurice aan de tafel

M. hoe laat is het
K. vijf voor drie
M. ik ga stoppen
k. maak het nou af
k. je kunt het beter afmaken
w. ...
m. ja, ....
m.
k. dat je gewoon niet meer stoppen kan
m. nee, nou ik leer het nog wel
14:46 R. is ook gaan zitten aan de tafel
w. is begonnen met dichten
maurice is toch maar niet gestopt.

het geluid is extreem lastig te verstaan, het lijkt wel alsof er speciaal ruis aan wordt toegevoegd. Op Tv klinkt het nooit alsof ze in een emmer praten.

14:47 bart wordt geroepen, Ruud fluit en zingt een beetje, maar te zacht om te horen wat.

  donderdag 2 december 1999 @ 14:46:00 #17
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_226598
M en W zitten aan de keukentafel Maurice is nog aan t dichten en ruud is met het voor bezig. Karin is ook wakker en zegt dat er iemand op t dak zit, vast piet of sint zegt ze.

14:37 K legt net een plastic tas op tafel en pakt iets uit keukenkassie.
ze zit nu ook aan tafel ook met cadeaus bezig.

Stream 1 waar in elk geval Ruud is werkt niet

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_226599
Ruud, Karin, Willem en Maurice knutselen aan tafel. Ze zijn driftig in de weer.

R: "godverdieki joh ik weet even niet meer hoe ik dat moet doen"

R: "he die is stuk, wie heeft er nog een schaar"

Karin is nog wat aan het borduren, het lijkt op een knuffelbeest.

Maurice is met gedichten bezig.

15.06 Het vuur wordt gecontroleerd door Maurice, verder is het een knutselmiddag dus niet veel te melden.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 02 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 2 december 1999 @ 15:01:00 #19
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_226600
Ruud is ondertussen ook weer binnen. Hij is nu met plakbandjes bezig om iets in te pakken.

Weinig interresants verder

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  donderdag 2 december 1999 @ 15:11:00 #20
262 Re
Kiss & Swallow
pi_226601
1455
Stream 4 geluid
K: tegen Ruud : dan moet je gewoon zeggen dat je met hummie wil spreken
m: die vrouw met die lange roze nagels, moet je gewoon zeggen.. die moet ik nu spreken

gaat over de dagboekkamer en batterijen
Bart slaapt waarschijnlijk nog, de rest zit aan tafel nog steeds te knutselen
op stream 1 brandt het vuurtje nog steeds
Willem leest zijn gedichtje een beetje voor maar moet nog wat wijzigen

iedereen is een beetje stil
willem wil wel ruilen met Karin haar diesnt
K: maakt mij niet uit
W: mij wel
K hoezo wil jij liever...
Maurice checkt het vuurtje
Karin praat over haar dochter?.. zeer zacht geluid, gaat over een gaatje in je trommelvlies, willem heeft last van zijn oor door zijn werk
K: daar wordt je helemaal gek van, ze hebben vanalles gebrobeert
W: het jeukt van binnen
Vuurtje brandt heftig en de kippen zijn nieuwsgierig

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 2 december 1999 @ 15:23:00 #21
262 Re
Kiss & Swallow
pi_226602
1507
kippen hebben een meeting op het gras
Maurice is klaar, Karin hoeftalleen de binnenkant nog te doen
Karin heeft een muts gemakt, Maurice probeert hem K: pas wel op er zitten allemaal spelden in
Ruud heeft een stuk hout met daarin zijn naam trdy en bibi gebrandt voor op de binnenplaats met datum 1-12-99
K: de dagboekkamer gaat open?

K: dat ding voor Ruud wordt ook zo leuk
K: hij zij dat Bart geen kadootjes kan maken, maar hij maakt gedichtjes, hij kan heel goed schrijven, dat gaat hem gemakkelijk af dat rijmen
Ruud zit waarschijnlijk in de DBK voor ff want wilem zegt tegen karin iets over een fiets..
Ruud is weerterug en geeft wat aan Karin om open te maken
het is een brief van Michele en Michul die heeft een vriendin Annette op school, Ajax speelt kut maar staat wel boven aan, voor de rest mag ik nix ove het nieuws schrijven.. er zit nix van Valerie bij
brief gaat over lootjes trekken thuis
Ruud heeft ook een brief gekregen.. vrij oud want gaat nog over sabine, ze hebben een computer gekregen en kunnen nu naar Ruud kijken in de tuin, ze doen BB na thuis bibi speelt sabine.. bibi heeft ook haar diploma gehaald

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_226603
15:20 Ruud, Willen en Karin hebben post gekregen. De post van Willem is gedeeltelijk een beetje afgeplakt. Karin "Hoezo we lezen de post van de kinderen niet."
K: "Hee, ik heb niks van Vallerie" Misschien eruit gevallen.

Ruud leest voor (post van Bibi). "Bibi heeft een vriendje" "We hebben een computer gekocht en ik kan je zien in de tuin" En ik heb met Roasanne en... (andere dochter van Willem) gespeeld. Ze zijn heel leuk".

Willem leest ook wat voor: het gaat over sinterklaas aankomst in het dorp en over de pers.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 02 December 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_226604
15:15
Het vuur brand nog K, W en R zitten aan de tafel

Ruud heeft post en leest een brief van BiBi voor. de kinderen spelen big-brother na thuis.

Karin, ruud en willem hebben het over hun post. en over hun kinderen.

K heeft het idee dat het een oude.. ( brief was) ze hebben het gewoon opgespaard.

W. vanwege info van buiten ....

nou ja het geluid valt steeds weg misschien dat iemand anders het wel kan vers(l)taan

ik ben mezelf niet of nooit geweest

  donderdag 2 december 1999 @ 15:33:00 #24
262 Re
Kiss & Swallow
pi_226605
1519
Karin leest verder voor uit haar brief over surprises en partijtjes met groetjes van Claudia, thuis en op school gaat het goed
geen post van Valerie K: mischien is ze boos want ze schrijft altijd

bibi heeft een vriendje zegt Ruud..24 november K: ik denk dat dit een wat oudere brief, omdat sabine er nog in voor kwam
W: gaat over 1 october dat ze hier waren en ons zo konden horen zewilde naar binnen maar dat mocht niet dus deden ze het niet
Maurice en Bart zijn niet te zien
Karin heeft een ontbrekende brief gekregen.. die miste ik
Willem heeft dus ook post van 24 nov.
gaat over sinterklaas, over hoe ze op straat hoorde dat mensen zeiden dat ze de dochter can Willem hadden gezien
pap dit moet je hard oplezen
W: hardop namen voorlezen want ze willen even op tv.. nu mag je weerstoppen met hardop lezen
Trudy heeft een schilderij gemaakt op der werk
ook de dochter van Willem vind Sabine het leukst...
er zijn dus vrij oude brieven gegeven aan de ouders
W: ze hebben gewwon wat uit de bak gegraait
K: zonde dat er geen datum opstaat

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_226606
15:29 De post van Willem blijkt twee maanden oud te zijn (lijkt me iets recenter, het gaat over Willems verjaardag). Die van karin zijn iets recenter. mm, die andere die Willen heeft gekregen is ook recenter (getuige de aankomst van Sinterklaas).

Ruud: "Helemaal niets over Trudie !"

Dan gaat het verhaal tussen R, W en K over Muiderslot. Ik meen dat de dochters van Willem daar zijn geweest.

Ruud Leest " Ik heb allemaal chocolaatjes gekregen, en elke dag mag ik een deurtje openen" Het gaat hier om een soort Kinderadventkrans.

K: Ze lopen echt op het dak hoor. En ze rent naar buiten Ruud en Willen rennen ook naar buiten. R: "De verwarming is zeker kapot" De drie mannen op het dak zeggen echter NIETS terug en gaan stug door met werken, maar zijn duidelijk op stream 1 te zien.

Blijft zich verbazen
pi_226607
karin windt zich op over het feit dat ze oude post heeft gekregen omdat er in de brief nog over sabien werd geschreven. Ook Willem en Ruud lezen oude dingen in de brieven. (verjaardagen en weekendjes weg van de kinderen)

K: zonde dat er geen datum opstaat.

het gesprek gaat verder over de kinderen en schilderijen.
K: er was een vrouw die de uitdrukking, tot in de pruimentijd uitlegde.

R: Ik vond het mooi om daar rond te lopen daar hangt een historie aan, het was vroeger een verzamelplaats van intelectuelen die daar conversaties hielden.

R: elke dag mag ik een vakje opmaken en als alle vakjes open zijn dan is Big-brother voorbij.

Karin verteld hoe zij dat met het boek heeft opgelost

ik ben mezelf niet of nooit geweest

  donderdag 2 december 1999 @ 15:41:00 #27
262 Re
Kiss & Swallow
pi_226608
Bibi heeft een kalender gekregen met allemaal luikjes en als het laaste luikje open is is BB afgelopen
K: ja das leuk dan heeft ze iets om aan vast te houden
R: ze heeft een barbie gekregen en nog veel meer
trudy is een groot hok aan het maken voor flip en flap
K: ik ben benieuwd naar Michul zijn vriendin, hij heeft op de lagere school wel een vriendinnetje hehad
R: vind je dat geen raar gevoel
K: ja nu vooral dat ik niet thuis ben, ik wil haar wel zien
W: is het een knap meisje
K: dat zal wel
K: ze lopen hier op het dak hoor.. Karin rent naar buiten en zegt hoi
K: met zijn tweeen lopen ze op het dak, een met een kale kop
k: vraag ze of het voor de verwarming is
W: is het voor de kachel tegen de mensen op het dak
R: die mogen nix zeggen
bewoners laten ze redelijk links liggen
K: post is lekker, altijd lekker
R: ja ja als ik altijd kaarten krijg uit het buitenland
K: alle post is leuk, behalve rekeningen

1544
Willem en Karin bespreken dat er iets niet klopt met de post, ze zeiden dat er post was maar ... dc
------------------
http://www.cruel.com/cgi/cruelette.cgi

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 02 December 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_226609
15:46 K: Gek, dat er niets bij zat van Vallerie. het klopt gewoon niet" karin maakt zich een beetje zorgen
W: "Nou, ik denk dat ze gewoon gedacht hebben hiernaast van "O, die moeten nog post hebben vandaag, en gewoon wat van de stapel gegraaid hebben". Daar hoef je je geen zorgen om te maken"
Blijft zich verbazen
pi_226610
Ruud is even naar de psycholoog die riep hem net om. Verder knutselen en nog eens knutselen.

Tot straks bij het aanmaken van de avondstreams

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  donderdag 2 december 1999 @ 16:04:00 #30
262 Re
Kiss & Swallow
pi_226611
1550
Willem heeft de muts van Karin geprobeerd
R: de kinderen spelen BB goh, wat leuk
M en B nog steeds niet te zien buiten gaat de ruitenwisser over de camara

K: hey deze bank is ook doorgezakt hey en gaat zitten op de stoel om wat te schrijven, maar zit voornamelijk om haar heen te kijken
Ruud en Willem zitten in de keuken

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_226612
Er wordt aan Ruud gevraagd hoe het met het vuur gaat, het gaat goed....testbeeld..
Ruud port het vuur een beetje op en gaat er weer naar zitten staren
pi_226613
in de huiskamer zijn er nog steeds 2 banken zonder hoezen
karin zit op een stoel een beetje voor zich uit te staren misschien inspiratie opdoen voor een gedicht?
er wordt niet gesproken, er loopt wel iemand te fluiten...
pi_226614
Op het shot van de slaapkamer is moeilijk te zien wie, maar ik denk dat Bart en Maurice in bed liggen, er is eigenlijk geen bal te beleven dus ik stop er weer even mee.
groetjes
beppie
pi_226615
Deze Topic hebben we gesloten, de avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, iedereen bedankt namens de niet streamkijkers

ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002569.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')