abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 april 2009 @ 12:52:20 #276
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_68002734
Eind mei weer even in Argentina, waarvan 2 weekenden. hoop nog wat mooie wedstrijden mee te pikken

River - Independiente
Vélez - Boca
Argentinos - River
Independiente - Rosario Central.
Quilmes - Ferro
[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:15:31 #277
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_68022429
Ik heb de volgende tickets over:

1x Aachen - Frankfurt 19-04 (zondag (14:00)
3x Aachen - Oberhausen 03-05 (zondag 14:00)
1x Aachen Kaiserlautern 12-05 (dinsdag 17:30)

Grijp deze kans om Tivoli de laatste keer te bezoeken!
pi_68022518
Over een dikke 2 weken naar Liverpool-Newcastle, ben benieuwd.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:19:24 #279
164283 Luco
Buongiorno!
pi_68022600
Als het goed is naar Internazionale - Lazio Roma !
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_68047763
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:52 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Dus het is voor mij gewoon mogelijk om makkelijk aan kaartjes te komen in een redelijke prijsklasse?

Maar hoezo is The Old Firm overschat?
Zeker mogelijk, ik herinner me iets van 30/40 euro te hebben betaald.

Overschat omdat de sfeer me gewoon tegen viel, had er meer van verwacht. We zaten naast de uitsupporters, zodra iemand iets riep werd het mannetje eruit gehaald en verwijderd uit het stadion. Echt bizar. Die mannetjes liepen overigens lief mee zodra dit werd medegedeeld, zo apart man .
pi_68047775
weet hier iemand misschiien hoe duur de kaartjes voor alle vakken zijn voor de wedstrijd dortmund arminia bielefeld? en hoe ik daar het makkelijkst kan komen via a'dam( en goedkoopst en snelst) en waar ik die kaartjes kan aanschaffen . alvast bedankt
pi_68049300
quote:
Op woensdag 15 april 2009 18:58 schreef jaweljawel het volgende:
weet hier iemand misschiien hoe duur de kaartjes voor alle vakken zijn voor de wedstrijd dortmund arminia bielefeld? en hoe ik daar het makkelijkst kan komen via a'dam( en goedkoopst en snelst) en waar ik die kaartjes kan aanschaffen . alvast bedankt
op de site van dortmund kan je gewoon kaartjes bestellen met je creditcard.
pi_68057556
quote:
Op woensdag 15 april 2009 18:58 schreef jaweljawel het volgende:
weet hier iemand misschiien hoe duur de kaartjes voor alle vakken zijn voor de wedstrijd dortmund arminia bielefeld? en hoe ik daar het makkelijkst kan komen via a'dam( en goedkoopst en snelst) en waar ik die kaartjes kan aanschaffen . alvast bedankt
ICE richting Duisburg daar overstappen op de ICE richting Dortmund en vanaf daar is het gewoon achter de meute aanlopen , bij Duisburg begint het al een beetje

https://www3.eventimsports.de/shops/index.php3?shopid=20&sec_server=1&1239830509 hier kan je de prijzen al wel zien voor de Oost ,West of Noordtribune.( bestellen klikken en dan de tribune waar je wilt zitten )
Je moet toch al wel rekenen op 29 euro de reis erheen kan duurder uitpakken als je met de trein gaan ( helaas sturen ze geen kaarten naar Nederland geen enkele duitse club volgensmij ) anders kan je vanaf Duisburg met je wedstrijdkaarten verder reizen , ik had het 'geluk' tegen Werder Bremen wel ( via via ) en was 35 euro kwijt voor de ICE ( maar volgensmij heeft ze iets fout gedaan met de korting voor de OV ) maar je kan dan ook beter je treintickets bestellen via de site van de NS ben je goedkoper uit. ( zeker als je het langer van te voren boekt )
pi_68057646
Ik weet niet hoeveel je betaald voor een ticket van de ICE maar als je een ticket print @ home neemt bij Dortmund, kan je met de treinen van de Deutsche Bahn gratis reizen dus dan betaal je inprincipe maar je kaartje tot aan de grens.
pi_68057700
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:27 schreef Marioow het volgende:
Ik weet niet hoeveel je betaald voor een ticket van de ICE maar als je een ticket print @ home neemt bij Dortmund, kan je met de treinen van de Deutsche Bahn gratis reizen dus dan betaal je inprincipe maar je kaartje tot aan de grens.
o ja dat kan natuurlijk ook maar na wat ik begreep moet je nog altijd een treinticket kopen naar Duisburg en vanaf daar is je wedstrijdkaartje geledig ( vanuit daar is het dan ook nog maar 3 kwartier met de trein )
dan ben je 35 euro kwijt voor de trein (vanaf duitsland )
tel daarbij iets van 15 euro en je zou rond 50 euro uit komen ( weet niet of je kortingspas hebt ) maar dit kan je ook zelf nakjiken op nshispeed.nl

[ Bericht 12% gewijzigd door vitessezuid113 op 15-04-2009 23:35:46 ]
  donderdag 16 april 2009 @ 09:39:15 #286
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_68062530
quote:
Op woensdag 15 april 2009 18:57 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Zeker mogelijk, ik herinner me iets van 30/40 euro te hebben betaald.

Overschat omdat de sfeer me gewoon tegen viel, had er meer van verwacht. We zaten naast de uitsupporters, zodra iemand iets riep werd het mannetje eruit gehaald en verwijderd uit het stadion. Echt bizar. Die mannetjes liepen overigens lief mee zodra dit werd medegedeeld, zo apart man .
Serieus?
Dus niet die massale spreekkoren van die die hard hooligans waar heel Europa de mond van vol heeft?
Vreemd...

Zo zie je maar hoe een beeld kan verschillen van de werkelijkheid.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  woensdag 22 april 2009 @ 16:29:22 #287
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_68274830
Ben in januari dit jaar naar Arsenal West Ham geweest,
ga nu zaterdag naar Dortmund HSV in het uitvak, iemand nog tips waar het bier drinken gezellig is?

En het weekend van 15 16 17 mei naar Londen, iemand daar tips waar veel engelse sletjes zijn?
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
  woensdag 22 april 2009 @ 17:22:20 #288
248754 HairyArsedIrishman
I just raped your sheep...
pi_68276599
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef motherflocker het volgende:
En het weekend van 15 16 17 mei naar Londen, iemand daar tips waar veel engelse sletjes zijn?
Jeuj. Ik zit daar volgende week.

Die Engelsen zijn trouwens wel foeilelijk...

Tips zijn welkom.
Messin' with the Kid.
Alt en gries durf ge werre, bloos neej vrèk...
Celtic FC | VVV Venlo | Nijmegen Devils | Edmonton Oilers | FC Nordsjælland
  woensdag 22 april 2009 @ 17:32:26 #289
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_68276903
Zondag naar Koblenz - Alemannia Aachen.
  donderdag 23 april 2009 @ 10:06:29 #290
236716 motherflocker
live for the weekends
pi_68295756
quote:
Op woensdag 22 april 2009 17:22 schreef HairyArsedIrishman het volgende:

[..]

Jeuj. Ik zit daar volgende week.

Die Engelsen zijn trouwens wel foeilelijk...

Tips zijn welkom.
Niet alle Engelse vrouwen zijn lelijk hoor, in Londen zie je genoeg schoons lopen.

En HSVstuurt wél kaarten op naar NL, net als West Ham.
PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!
pi_68298283
23 mei naar de laatste wedstrijd van FC Koln tegen VFL Bochum. We zitten bijna op het dak voor 51 euro, hopelijk is het het geld waard En we overnachten iin een hostel met een Werder Bremen cafe
pi_68315816
Nou, das mooi .. Tickets geboekt, hotel geboekt ..

Wedstrijd verplaatst

Dus geen Newcastle - Middlesbrough voor mij ..

Dan maar Pints pakken
pi_68319731
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:37 schreef DutchieBre het volgende:
Nou, das mooi .. Tickets geboekt, hotel geboekt ..

Wedstrijd verplaatst

Dus geen Newcastle - Middlesbrough voor mij ..

Dan maar Pints pakken
Waarom ga je niet naar Hartlepool v Leeds (Leeds zal veel mensen mee nemen en kan in die wedstrijd definitief de play-offs halen) of Darlington v Brentford (Brentford kan promoveren in die wedstrijd). Qua stadions vind ik Hartlepool leuker. Darlington is erg saai.
  vrijdag 24 april 2009 @ 08:56:47 #294
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_68327249
Zondag naar Borussia MG-Bielefeld; degradatiekraker in de Bundesliga, ze verwachten dan ook 50.000 toeschouwers!
Vantevoren uiteraard enkele 'Weizen' op de markt in Mönchengladbach!!
pi_68335932
quote:
Op woensdag 22 april 2009 16:29 schreef motherflocker het volgende:
Ben in januari dit jaar naar Arsenal West Ham geweest,
ga nu zaterdag naar Dortmund HSV in het uitvak, iemand nog tips waar het bier drinken gezellig is?

En het weekend van 15 16 17 mei naar Londen, iemand daar tips waar veel engelse sletjes zijn?
En zo zijn het al 3 fokkers bij de wedstrijd
quote:
Op donderdag 23 april 2009 11:24 schreef TerroRobbie het volgende:
23 mei naar de laatste wedstrijd van FC Koln tegen VFL Bochum. We zitten bijna op het dak voor 51 euro, hopelijk is het het geld waard En we overnachten iin een hostel met een Werder Bremen cafe
zit je in de skybox ofzo
  maandag 27 april 2009 @ 10:15:10 #296
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_68415365
Afgelopen weekend bij de interland Zweden - Brazilië geweest. Helaas geen mannenvoetbal, maar vrouwenvoetbal. Op zich leuke ervaring, maar de volgende keer wordt het gewoon een mannenwedstrijd.

Waren trouwens in Göteborg. Leuk om te zien dat ze nu 2 stadions naast elkaar hebben liggen en het nieuwe Gamla Ulevetti (schrijf je het zo?) stadion is een sfeervol stadion waar je echt dicht op het veld zit. Zoiets had ik ook graag bij mijn clubje gezien.
pi_68416251
Ik zit van 16 tot 20 juli in Londen. Het seizoen is dan natuurlijk al voorbij. Weet iemand of er toevallig iets van een pre-season is in Engeland waar ik dan heen kan? Lijkt me wel heel vet om daar heen te gaan
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself.
pi_68416874
quote:
Op maandag 27 april 2009 10:15 schreef Professional het volgende:
Afgelopen weekend bij de interland Zweden - Brazilië geweest. Helaas geen mannenvoetbal, maar vrouwenvoetbal. Op zich leuke ervaring, maar de volgende keer wordt het gewoon een mannenwedstrijd.

Waren trouwens in Göteborg. Leuk om te zien dat ze nu 2 stadions naast elkaar hebben liggen en het nieuwe Gamla Ulevetti (schrijf je het zo?) stadion is een sfeervol stadion waar je echt dicht op het veld zit. Zoiets had ik ook graag bij mijn clubje gezien.
Dat stadion is speciaal voor het vrouwenvoetbal gebouwd toch? Het leuke is dat er zelfs 3 stadions in een straal van 500 meter liggen, achter het grote Ullevi ligt ook nog het kleine stadionnetje van Orgryte.
  maandag 27 april 2009 @ 11:25:04 #299
136810 Professional
Shoarmakoning!
pi_68417286
Is dat speciaal voor vrouwenvoetbal? Nee toch?
Er is onderin het stadion een fanshop waar je van alle 3 de clubs uit Goteborg artikelen kunt kopen, en op de tribune zag ik allemaal stickers van Anti AIK en dergelijke.

Dat kleine stadion hebben wij niet gezien. Wij zijn bij oude stadion links gelopen naar nieuwe, rechts hebben we niks gezien.
pi_68417669
Het stelt ook niks voor hoor dus het is makkelijk over het hoofd te zien. Ligt vlakbij dat IJshockycomplex bij Ullevi.

quote:
Gamla Ullevi is a football stadium in Gothenburg, Sweden that opened on 5 April 2009. The stadium replaced the city's previous main football stadium, also called Gamla Ullevi, and is the home ground of three football clubs: GAIS, IFK Göteborg and Örgryte IS. It is also the national stadium for the Sweden women's national football team. The new stadium was built on the ground of the now demolished old stadium. The construction of the stadium was surrounded by controversy, regarding the cost of the project, the supposedly low standard of the finished stadium, as well as the name of the stadium.
Dus inderdaad niet alleen vrouwen maar ook voor de drie teams uit Goteborg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')