abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 1 december 1999 @ 23:20:00 #1
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_226494
het was al gisteren, maar toch....
net nu ik dacht die ruud valt helemaal door de mand heeft ie een in mijn ogen wel toffe actie: hij verschijnt in snookershirt
gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
  donderdag 2 december 1999 @ 14:29:00 #2
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_226495
heeft ie al vaker aan gehad.

jimmy 'whirlwind' white.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_226496
Hey mogen we het hier over de kleding van de Bb'ers hebben?
Ik wordt een beetje eng van die afschuwelijke ruitjes broek van Bart die hij gelukkig niet al te vaak aan heeft.

Nog een vraag: letten psychologen oook op de kledeing vna de bewoners, ik meen zoiets wel een keer gelezen te hebben over dat joggingpak van Anouk. Maar is dat nu echt de dagelijkse praktijk van een psycholoog om daar ook een conclusie aan te hangen. Maar goed ik dwaal af.

fake a dream
  donderdag 2 december 1999 @ 17:09:00 #4
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_226497
[quote]op 12-02-1999 om 02:29 PM schreef bogus het volgende:
heeft ie al vaker aan gehad.

jimmy 'whirlwind' white.

Oh dat heb ik dan gemist, wat jammer nou dat het Jimmy is nog zo'n loser

Tuurlijk mag jij het over de kleding hebben van de BB'ers: kleren maken de man toch en wellicht ook wel de vrouw.

Die ruitjesbroek van Bart kan ik ook niet helemaal plaatsen in zijn karakter, maar hij is wel behoorlijk fout

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
  vrijdag 3 december 1999 @ 03:15:00 #5
1829 Jewel
De enige echte!
pi_226498
quote:
op 12-02-1999 om 05:09 PM schreef zonnedauw het volgende:
[quote]op 12-02-1999 om 02:29 PM schreef bogus het volgende:


Die ruitjesbroek van Bart kan ik ook niet helemaal plaatsen in zijn karakter, maar hij is wel behoorlijk fout


Als ik even heel erg oppervlakkig mag zijn; het maakt mij niet zo veel uit wat Bart aan heeft als het maar strak zit.
Dat gifgroene T-shirt is trouwens nog erger dan die ruitbroek. Maar dat smaak niet in de familie zit dat hebben we al gemerkt aan Bart's broertje, Sjoerd z'n (zoals Maurice het zegt) poony.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')