abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 1 december 1999 @ 22:40:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_226478
Deze uitzending werd u aangeboden door Grolsch, MacDonalds en
Vermindering Goodwill Friesland. Daar dacht ik even aan vanavond, tijdens het kijken. Er uit gemonteerd, maar waarschijnlijk op de streams geweest, opeens de stem door het huis: "Willen jullie de Franse Frietjes op de afgesproken plaats neerzetten, op het zwarte kruisje op de tafel".
Iets later: "Ruud, we doen hem nog één keer. Je krijgt zo een nieuwe schaal patat, doe jij ondertussen je zuidwester weer even op. Dus het idee is, potverdikke, wat krokant gebakken, en zo vers" dat is de apeal die we van jou willen hebben. Sil de Strandjutter, half vier des ochtends op het strand, hou dat beeld vast, Sil scheurt van de honger en wat spoelt er aan, een Vegaburger. Die hungrienes, die overgave wil ik van jou. OK, iedereen klaar, GO!"
Veel banaler wordt het niet meer. Natte droom van iedere reclamemaker vanavond. Eerst een zoute bek eten aan het fast-food en daarna Ik Ruud Cremer verhalen bij een goede krat bier. Kuifje in Instanbul. Ik vond het trouwens weer ongelofelijk van Ruud. Hoe hij vertelde over die hachelijke situatie. "Ik sta daar jonge, alle deuren dicht en ik voelde me kut." Ruud blijft zich opwerpen als de Heiligste Transseksueel der transseksuelen . Hulde!
Karin had het er moeilijk mee. Die had dat het inmiddels tot een keihard versteend plekje geëvolueerde, net buiten haar mond geschoten, zaadlozinkje van Maurice wel eens uit haar dekbed willen laten schrobben. Het genot. Voor één nacht slapen onder een dekbed dat niet doorblazen en doorwasemt was van brute mannenwinden. Maar tevergeefs. Men ging voor de hamburgers.
De hele uitzending had een hoog Strandjuttersgehalte.. Geluidsband vervangen door zelf ingesproken geheel en je wint met deze Indoor Sil een Geile Beer in Montreux. Hartverscheurende televisie als je het een beetje listig nasynchroniseert.
Openingsshot in tuin. Sil vertelt aan achterlijke broer, die genegenheid toont door steeds met hoofd tegen hem aan te gaan hangen, over de tegenvallende Juttersresultaten. Heeft iets met de golfstroom te maken, expres door de Belgen met een gigantische pier afgebogen, zoiets. Op een vuur worden de laatste resten pekelvlees opgewarmd.
Daarna shot van Schele Bet, de vrouw van Sil, die aan de deur luistert of er nog iets aanspoelt. Zonen in de tuin. Hoe moet dat verder? Hoe moet ze deze goddelijke lichamen voeren"? Goede raad is duur. Shot van Tjottefiek en Schaapsklauw in de tuin. "Pa heeft weer gezopen. Het Jutten zit de klad in, Tjot." Muziek zwelt aan. Eindshot. Een einde van een tijdperk. Sil en achterlijke broer op bank met Stads eten. Licht aan. Staande ovatie.
Ik overdrijf niet. Als ze Floris gaan remaken en als je een oscar kan winnen met een documentaire over Andre Hazes dan kan dit ook.
Ik ben, net als 95 % van alle andere kijkers naar BB, volkomen paranoïde aan het worden, maar ik ben inmiddels bang dat wat gisteren nog door mij als een briljante zet werd gezien, een vuur brandend houden, niets meer blijkt te zijn dan een campagne van een week betaald door de Verzamelde Slagers Nederland om meer Outdoor te gaan Steengrillen.
Dus in plaats van met al je werknemers een weekeinde de Ardennen in en je de koelere lachen om die onbeholpen administratief medewerker van afdeling 5b, die minutenlang met zijn hoofd boven een woest stromende beek hangt juist weer helemaal terug naar de basis gaan en gezellig met zijn allen steengrillen onder netten met groene flessen. We krijgen het allemaal nog voor ons kiezen de komende weken. Nog volop Amazing Discoveries in Big Brother. We gaan het Willem nog horen zeggen. Naast Bart staande: "Dit ventje denkt dat ik deze vaat met
1 theelepeltje afwas kan doen. Zoals al 3 maanden lang, zal ik nu proberen het tegendeel te bewijzen"
Fantastische raad van Ruud. Die gooit de hele kinderpsychologie in een keer plat op de mat. Een kind van vier jaar op schoot nemen en zeggen: "Je hoeft je niet te schamen voor je eigen lichaam en seksualiteit". Een eye-opener van jewelste.
We hebben altijd met zijn allen te veel op ons knieën gezeten in onze contacten naar het kind toe. Ik denk dat Ruud hier revolutionair bezig is. Niet vragen aan een kind: "En wat wil je graag van Sinterklaas", maar gewoon straight zijn en zeggen: "Papa en mama willen jou absoluut je imaginaire substituut voor Liefde en Genegenheid Zonder Dat Het Iets Kost afnemen, maar, luister je, Suzanne, blijf eens uit je neus, je moet begrijpen dat de verpersoonlijking van het onbereikbare binnen handbereik, en dan ook nog met een baard jou later heel erg sterke gevoelens van onbehagen zal kunnen geven" En dat dan door Maurice op laten lezen.

Ik word inmiddels een beetje sentimenteel van die steeds luider wordende klaroenstoten uit de diverse mannenreten. Ik dacht vanavond dat het journaal begon, maar het was Willem die zijn sterk geurende gong terdege klepelde aan het eind van de uitzending. Over enkele weken, een zonderling op bezoek in de donderdagavondshow. Kan aan geluid van opgenomen en weer afgespeelde scheet horen welke trui de mannen aanhadden op het moment van Anaal uitademen. Ook staande ovatie.

Waar ik erg van geniet is het non-verbale gedrag van Willem als hij over Bart praat. Het doet iets met hem. Hij gaat er niet alleen zeven octaven lager van praten maar hij verandert ook lichamelijk. Het heeft iets te maken met in elkaar kruipen. Een net ontdekte plant op 40.000 meter diepte die zich voedt met wilskracht van anderen. Heel zachtjes meedeinend op de getijden en toeslaan door juist zo weinig mogelijk lichaam te laten zien. Leeft in symbiose met witte coltrui.


Tot morgen, Nico Dijkshoorn




pi_226479
Ik ga nu op aaraden van anderen eens de video van vanavond bekijken.

Helemaal Toppie!

we zien het..........

pi_226480
Je bent weer goed op dreef Nico!
Greetz Tina

pi_226481
Ik hoop dat je het puur voor de humor doet, want anders wordt het nu toch echt tijd voor een terapietje. Moet wel iedere keer smakelijk en tot ergenis van mijn (niet BB)medebewoners hardop schateren!!!

ga zo door

pi_226482
Bedankt

met paranoïde groeten,

Moor.

pi_226483
quote:
op 12-01-1999 om 10:46 PM schreef Allé het volgende:
Ik ga nu op aaraden van anderen eens de video van vanavond bekijken.

En? geinig om ze omgekeerd te volgen, hè?

groet, 160bits

  woensdag 1 december 1999 @ 23:51:00 #7
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_226484
quote:
op 12-01-1999 om 10:40 PM schreef doordevil het volgende:
Ik word inmiddels een beetje sentimenteel van die steeds luider wordende klaroenstoten uit de diverse mannenreten.


Waar ik erg van geniet is het non-verbale gedrag van Willem als hij over Bart praat. Het doet iets met hem. Het heeft iets te maken met in elkaar kruipen.


Het eerste puntje stoor ik mij ernstig aan, dus dat is niet geestig. De tweede spijker raak je erg hard op zijn hoofd, inderdaad zeg! Alsof Willem bang is om van BB op zijn flikker te krijgen voor achterbaks gedrag....

Al met al wel erg leuk, maar een hoop moeilijke woorden hoor! Niet zo verfrissend dus, maar ja, na 76 columns....

Keep it up!

pi_226485
Beste doordevil , ik lees je vanaf het begin maar post nu pas voor de eerste keren. Ik heb net mijn vriendin haar dagelijkse verhaaltje doordevil voor het slapen gaan verteld met het notebook op bed en ik wil je hierbij hartelijk danken voor deze 2 maanden van dagelijkse quality time in onze relatie.

ga door , jahaaa, ga door, door !!!

pi_226486
Altijd weer goede observaties in een geheel andere daglicht gesteld.Daar geniet ik van.
Mooie zinnen: Die had dat het inmiddels,tot een keihard versteend plekje............willen laten verschrobben.
Een kind van vier jaar op schoot nemen en zeggen:"Je hoeft je niet te schamen voor je eigen lichaam en seksualiteit.

Keep going on that strong.

Well,we all shine on...

  donderdag 2 december 1999 @ 01:49:00 #10
622 spider
in the worldwide web
pi_226487
Ik lees je al zo lang en nog nooit heb je iets van mij gehoord.
En dat terwijl je mijn held bent.
Niet alleen maar zijn je stukjes van een surrealistisch sarcasme, maar de manier waarop je kunstzinnig spottend elke keer weer
onze weke hersenen vrij te houden weet van
meme-besmetting is uniek.
Terwijl we zwoegen, kuchen en spartelen om
de hypnose van BB- BV te boven te komen, doe jij niets verder dan met een elegante
pen, een helse grijns en krachtige punt de grijze cellen van je medemens weer op vrij functioneel te zetten.

En als ik eraan denk dat je oog in oog met de draak gestaan hebt, en niet door het vergif van de populariteit bezweken bent, dan ben je voor mij de zwarte ridder van de vrije geest.

Je bent onze scandisk, onze nukenabber.


  donderdag 2 december 1999 @ 15:38:00 #11
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_226488
Kwootje van Spider:
quote:

En als ik eraan denk dat je oog in oog met de draak gestaan hebt, en niet door het vergif van de populariteit bezweken bent, dan ben je voor mij de zwarte ridder van de vrije geest.

Beste Spider,

Wist je dat je zelf ook helemaal 'niejt sjjleggt' (quote Mario de Pizzabakker) schrijft?

Dr.Love

Bemint eer ge bezint
  donderdag 2 december 1999 @ 17:15:00 #12
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_226489
Door een foutje van de video (eh, van mij dus eigenlijk...), heb ik de Mac- en Grolsch uitzending gemist.
Ik dacht dat ik nu eindelijk wel eens iets mocht missen (gewoonlijk mis je toch niets), maar daar kom ik nu voor 300% op terug!

Dankjewel Doordevil, voor het alsnog laten meegenieten met deze gemiste uitzending.

Maar misschien geldt hierbij hetzelfde als bij Paul de leeuw (Paul is een betere Ruud dan Ruud zelf): de Doordevil collum is leuker dan de uitzending!

  donderdag 2 december 1999 @ 18:52:00 #13
215 misterDre
Paint it black!
pi_226490
Gewoon weer TOP!

sterren vandaag!

  donderdag 2 december 1999 @ 20:18:00 #14
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_226491
Beste Doordevil, ben nog een feut en kom hier net kijken, maar ik geniet, geniet, geniet!!!!! Kijk al uit naar het volgende stuk. TOP!!!! Groeten Dark.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 2 december 1999 @ 22:33:00 #15
1088 @nette
Liever eigenwijs
pi_226492
Beste Doordevil,

Sinds ik een keer bij toeval heb ontdekt hoe grappig jouw collumns zijn, surf ik altijd als eerste op jou af. Zelfs als ik het niet met je eens ben, moet ik toch altijd lachen. Ik zal Big Brother niet missen, maar deze collumns straks wel. Wat ga beschrijven in 2000???

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')