abonnement Unibet Coolblue
pi_62883300
Heb genoten van jullie spel gisteren. Zat af en toe te klappen bij sommige combinaties
pi_62883776
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb genoten van jullie spel gisteren. Zat af en toe te klappen bij sommige combinaties
Ik vermoed dat DE combinatie vanavond ook wel bij 1 van de gasten bij Studio Voetbal het moment is wat zij hebben uitgekozen.
pi_62885350
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:18 schreef Gatalin het volgende:
Ik heb dus totaal niets van de wedstrijd gezien, zelfs geen samenvatting, alleen een gifje van de 3-3. Als ik de verschillende verhalen zo lees kan ik met een gelijkspel leven, al mag die voorzet nooit gegeven worden en als hij dan al gegeven wordt, dan moet Moreno er in ieder geval beter bij betrokken zijn.

Was Mendes trouwens de hele wedstrijd verdedigend een drama? En werd het echt beter toen Holman er in kwam?
JA!
Ja het werd zeker beter toen Holman erin kwam, meer aanvallend voetbal.
Kijk als bezoeker van dit soort wedstrijden word je gewoon vrolijk, mede danzij het verloop van de doelpunten.
En het zeer aanvallende spel van beide clubs.
Let op de samenvatting op AZ.nl maandag, dan zal je een aantal schitterende aanvallen zien van AZ.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_62888090
quote:
Op zondag 2 november 2008 15:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb genoten van jullie spel gisteren. Zat af en toe te klappen bij sommige combinaties
pi_62891094
quote:
Op zondag 2 november 2008 14:43 schreef El_Bassie het volgende:
Knappe conclusie.
Ik zeg toch qua rolverdeling en manier van spelen, niet qua niveau?
quote:
Pelle vind ik wel een goede speler trouwens. Toen was je vast nog voor Ajax, in de tijd van Petterson en Bergkamp.
Dat ben ik nog steeds, ik vergeet alleen niet waarom ik dat destijds was en jaren daarvoor ben geworden. Dat heeft met het voetbal zelf te maken, en daarom heb ik respect voor AZ en zie ik ze graag voetballen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 2 november 2008 @ 20:43:42 #81
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_62891739
Oké... Newsflash:

M'n zusje werkt dus in Harderwijk bij het dolfinarium en kennelijk was Van Gaal er vandaag met o.a. Mendes Da Silva, Van der Velden en Ari ("die met die flaporen") voor Spieren Voor Spieren. Er liep ook nog een delegatie van NAC rond, in ieder geval Zwaanswijk. Foto's gemaakt, handtekeningen enzo. Schijnt dat het park ook alleen open was voor uitgenodigde kinderen met spierproblemen.

Anyway, ze vonden de dolfijnenshow sehr cool en Mendes was van mening dat er heel veel lekkere wijven bij het personeel zaten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kriegel op 02-11-2008 20:48:53 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_62891788
Jullie hebben er wel flink profijt van dat je geen Europees speelt. Misschien moeten wij dat volgend seizoen ook maar eens uitproberen
pi_62891891
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:43 schreef Kriegel het volgende:
Oké...

M'n zusje werkt dus in Harderwijk bij het dolfinarium en kennelijk was Van Gaal er vandaag met o.a. Mendes Da Silva, Van der Velden en Ari ("die met die flaporen") voor Spieren Voor Spieren. Er liep ook nog een delegatie van NAC rond, in ieder geval Zwaanswijk. Foto's gemaakt, handtekeningen enzo. Schijnt dat het park ook alleen open was voor uitgenodigde kinderen met spierproblemen.

Anyway, ze vonden de dolfijnenshow sehr cool en Mendes was van mening dat er heel veel lekkere wijven bij het personeel zaten.
Liever dat Mendes het personeel van het Dolfinarium aan z'n roede rijgt dan een vrouwelijke partner van 1 van zijn mede collega voetballers. Alhoewel die laatsten misschien wat minder naar vis ruiken.
pi_62913014
Feli met jullie zwaarbevochten punt

Positief verrast door ons eigen spel zaterdagavond, na de vroege 1-0 begon er zelfs weer een sprankje geloof in eigen kunnen te komen.. Uiteindelijk een dik verdiende 3-3 in de slotminuten
Oja, en wat is die Moreno een smerige schoppert.. Die heeft ook geen bal geraakt volgens mij, alleen maar een stel enkels, knieën en achillespezen..

Jullie positiespel was dan wel weer aardig verzorgd al betwijfel ik dat het voldoende is om kampioen te kunnen worden. Als wij zonder Pranjic en Beerens al 3x tegen jullie weten te scoren, hoe moet het dan tegen clubs die wél goed draaien en topfit zijn?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_62913118
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Feli met jullie zwaarbevochten punt

Positief verrast door ons eigen spel zaterdagavond, na de vroege 1-0 begon er zelfs weer een sprankje geloof in eigen kunnen te komen.. Uiteindelijk een dik verdiende 3-3 in de slotminuten
Oja, en wat is die Moreno een smerige schoppert.. Die heeft ook geen bal geraakt volgens mij, alleen maar een stel enkels, knieën en achillespezen..

Jullie positiespel was dan wel weer aardig verzorgd al betwijfel ik dat het voldoende is om kampioen te kunnen worden. Als wij zonder Pranjic en Beerens al 3x tegen jullie weten te scoren, hoe moet het dan tegen clubs die wél goed draaien en topfit zijn?
Ach wij kunnen tegen elk team in de eredivisie 3x scoren, zeker als het een beetje meezit zoals zaterdag
pi_62914078
quote:
Op maandag 3 november 2008 17:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Jullie positiespel was dan wel weer aardig verzorgd al betwijfel ik dat het voldoende is om kampioen te kunnen worden. Als wij zonder Pranjic en Beerens al 3x tegen jullie weten te scoren, hoe moet het dan tegen clubs die wél goed draaien en topfit zijn?
Het scheelt al een hoop als Swerts weer terug is, maar de verdediging is al een aantal jaar een zorgenkindje. Mendes da Silva en Koenders wil ik ook niet meer in de 16 zien, want dat is een garantie voor problemen. Moreno speelde de laatste tijd best goed, maar heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien, al neem ik de mening van een Heerenveensupporter uiteraard met een gebruikelijk korreltje zout
pi_62914161
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:25 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Het scheelt al een hoop als Swerts weer terug is, maar de verdediging is al een aantal jaar een zorgenkindje. Mendes da Silva en Koenders wil ik ook niet meer in de 16 zien, want dat is een garantie voor problemen. Moreno speelde de laatste tijd best goed, maar heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien, al neem ik de mening van een Heerenveensupporter uiteraard met een gebruikelijk korreltje zout
Uiteraard

Overigens had ik het idee dat Mendes een beetje tussen verdediging en middenveld speelde en Moreno (links), Moisander (centraal) en Jaliens (rechts) op 1 lijn stonden. Kon op zich ook best gezien het 4-3-2-1 (Sibon in de punt, Paulo Henrique en Pawel Wojchiechowski er achter en dan 3 controlerender middenvelders) wat Sollied uit de hoge hoed had getoverd
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 3 november 2008 @ 18:36:13 #88
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_62914332
Eerder Bergkamp-Kluivert, Pelle kan redelijk kaatsen en boetseren.


²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_62928445
quote:
Aanwinst Jonathas maakt weer indruk bij AZ

Jonathas Cristian de Jésus lijkt zijn draai direct gevonden te hebben bij AZ. De Braziliaanse aanwinst, die vorige week tijdens zijn debuutwedstrijd voor Jong AZ direct de winnende goal maakte, was maandagavond opnieuw tweemaal trefzeker.

In de competitiewedstrijd van de Alkmaarse beloften tegen Jong Heerenveen (1-3) maakte Jonathas (19) de eerste twee AZ-goals. Coach Marcel Bout van Jong AZ is dan ook vol lof over de aanwinst. "Hij maakt drie doelpunten in twee wedstrijden, dat is een zeer behoorlijk gemiddelde. Ik ervaar hem als een zeer bereidwillige jongen die op alle vlakken probeert om zich het AZ-spel en het AZ-gedrag eigen te maken", zegt de oefenmeester op de officiële website van de Alkmaarse club.
Die jongen is lekker bezig zo....
quote:
Swerts nadert rentree bij AZ

Gill Swerts is op de weg terug. De verdediger van AZ was enkele weken uitgeschakeld met een hamstringblessure, maar speelde maandagavond alweer bijna een volledige wedstrijd met het tweede elftal van de Alkmaarders.

Swerts hield het tegen Jong sc Heerenveen ruim 75 minuten vol. De Belg viel in het competitieduel met Sparta Rotterdam (6-0) nog voor rust uit met een hamstringblessure.

Ook Gijs Luirink speelde weer met de beloften mee. De verdediger keerde afgelopen week al terug in het tweede elftal na een zware knieblessure.
Goed, die hebben we hard nodig, dat hebben we tegen H'veen kunnen zien!
quote:
Dubbelgoud lonkt voor El Hamdaoui

AMSTERDAM - Het dubbelprogramma leverde voor de stand van het Voetballer van het Jaarklassement geen wijziging op. Koploper Mounir El Hamdaoui van AZ wist zelfs zijn voorsprong uit te breiden. Het verschil met zijn clubgenoot Demy de Zeeuw is opgelopen tot anderhalf punt.

El Hamdaoui kreeg vorige week tegen Roda JC een zeven en afgelopen weekeinde in en tegen SC Heerenveen een 7,5. De stilist was in beide duels ook nog eens trefzeker. De in Rotterdam geboren dribbelaar voert met twaalf doelpunten eveneens de topscorerslijst aan. Dubbelgoud lonkt voor hem.

Ploeggenoot De Zeeuw bleef tweede met Matthew Amoah van medekoploper NAC Breda, De speler die het meest steeg in het klassement was doelman Gabor Babos van het zo goed draaiende NEC. De 34-jarige sluitpost van de ploeg uit Nijmegen, die in 2001 al een keer de Zilveren Schoen won en toen uitkwam voor NAC, is tot op heden bezig aan een voortreffelijk seizoen en klom van plaats 23 naar een gedeelde tiende positie.

Van alle spelers op de ranglijst zijn conform het reglement de vier slechtste resultaten afgetrokken. Uiteindelijk tellen dertig van de 34 duels die in de eredivisie gespeeld worden mee in de strijd om de Gouden, Zilveren en Bronzen Schoen.


[ Bericht 28% gewijzigd door fuckbuddy op 04-11-2008 10:04:19 ]
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_62965138
quote:
Dembélé voorlopig nog niet terug

De rentree van Moussa Dembélé laat nog wel even op zich wachten. De Belgische aanvaller van AZ neemt deze week juist gas terug, in plaats van de trainingsintensiteit op te voeren.

Het zag er dinsdag niet erg geruststellend uit: drie weken nadat hij geblesseerd raakte aan zijn knie, liep Moussa Dembélé alleen maar heel rustig rondjes op het trainingsveld. ,,We hebben ervoor gekozen om hem meer rust te geven'', zegt clubarts Edwin Goedhart in het Noordhollands Dagblad. ,,Dat kan betekenen dat het herstel iets langer duurt, maar die tijd nemen we. We kiezen voor zijn gezondheid in plaats van voor snelheid.''

Dembélé liep de knieblessure drie weken geleden op tijdens de warming-up voor de interland België-Spanje. De spits moest de wedstrijd aan zich voorbij laten gaan. In de dagen erna toonde een mri-scan geen ernstige beschadigingen aan de knie. De blessure leek derhalve mee te vallen. Dat zijn herstel nu toch al drie weken duurt, komt doordat niet geheel duidelijk is waar de klachten door worden veroorzaakt.

Wanneer Dembélé weer kan spelen, is niet te zeggen. ,,Dat hangt er helemaal vanaf hoe de knie reageert als Moussa weer meer gaat doen.''
Krijg nou niet de indruk dat ze weten wat er aan de hand is... Misschien een kijkoperatie uitvoeren, helemaal als het nog wel even gaat duren.
Dan vraag ik me af of Moussa voor de winterstop nog terugkomt in het eerste...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_62971138
quote:
AZ-doelman Romero opgeroepen door Maradona

De kersverse bondscoach van het Argentijnse nationale elftal, legende Diego Maradona, heeft doelman Roberto Abbondanzieri buiten zijn selectie gelaten. De 36-jarige doelverdediger lijkt zijn laatste wedstrijd voor Argentinië gespeeld te hebben. Onder Alfio Basile kreeg de sluitpost van Getafe nog de voorkeur, maar Maradona ziet meer in de jongere doelmannen Juan Pablo Carrizo en Sergio Romero. Laatstgenoemde staat onder contract bij AZ Alkmaar.

Ook Lionel Messi en Esteban Cambiasso ontbreken opvallend genoeg. Maradona roept Messi op verzoek van diens werkgever FC Barcelona niet op voor vriendschappelijke wedstrijden. Voor Cambiasso lijkt het echter, zoals eveneens bij Abbondanzieri, einde verhaal te zijn. De middenvelder van Internazionale is al op leeftijd en lijkt niet meer in de plannen van Maradona voor te komen. Onder de twee vorige bondscoaches, José Pekerman en Basile, zat Cambiasso altijd bij de selectie.

Nieuw in de Argentijnse selectie zijn middenvelders José Sosa en Lucho González, die respectievelijk onder contract staan bij Bayern München en FC Porto. Ook de 35-jarige Javier Zanetti zit bij de 26 geselecteerden. Javier Mascherano is door Maradona benoemd tot aanvoerder.

Voorlopige selectie:

Doel: Juan Pablo Carrizo (Lazio) en Sergio Romero (AZ)

Verdediging: Gabriel Heinze (Real Madrid), Fabrizio Coloccini (Newcastle United), Javier Zanetti (Internazionale), Nicolas Burdisso (Internazionale), Martín Demichelis (Bayern München), Daniel Cata Díaz (Getafe)

Middenveld: Javier Mascherano (Liverpool), Ángel Di María (Benfica), Fernando Gago (Real Madrid), Maxi Rodríguez (Atlético Madrid), José Sosa (Bayern München), Lucho González (FC Porto), Jonás Gutiérrez (Newcastle United).

Aanval: Sergio Agüero (Atlético Madrid), Ezequiel Lavezzi (Napoli), Germán Denis (Napoli), Carlos Tévez (Manchester United) en Lisandro López (FC Porto).
Tering wat een selectie
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_62975109
misschien zie je Maradona op de tribunes hier om Sergio Romero te zien keepen
AFC AJAX
  woensdag 5 november 2008 @ 17:16:10 #93
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_62975234
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:12 schreef BonJovi het volgende:
misschien zie je Maradona op de tribunes hier om Sergio Romero te zien keepen
Geef die man een klapper.
Confidence through competence
pi_62977411
quote:
Op woensdag 5 november 2008 17:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Geef die man een klapper.
Ja mazzel, zodra hij dat ding gevouwen heeft gooit ie die vouwen vol met suiker.
pi_62978730
quote:
Op woensdag 5 november 2008 18:47 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Ja mazzel, zodra hij dat ding gevouwen heeft gooit ie die vouwen vol met suiker.
Poedersuiker mag ik hopen dan?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_63006274
quote:
El Hamdaoui: ‘Eer om voor land te spelen’

Mounir El Hamdaoui gaat in op een eventuele definitieve uitnodiging van het Marokaanse nationale elftal voor de oefeninterland tegen Zambia. El Hamdaoui: “Het is een eer om voor mijn land uit te mogen komen.”

De topscorer van de Eredivisie is opgenomen in de voorselectie voor het duel met Zambia in Casablanca op 19 november. Komende zondag is de Marokkaanse bondscoach Roger Lemerre op bezoek in het Victorie-stadion. Daar zal hij, in het kader van zijn Europese tour, aanwezig zijn bij het duel tussen AZ en FC Twente.
Leuk voor El Ham, zolang ie daar maar niet geblesseerd raakt
quote:
Pellè: ‘N’Kufo thuis bestuderen ’

Graziano Pellè is de laatste weken basisspeler bij AZ. In een interview met AZ.nl laat de Italiaanse spits zijn ambitieuze kant zien. “Alleen winnen telt, ik wil kampioen worden.”

Hoe zie jij je eigen ontwikkeling?
Pellè: “In Italië speelde ik vooral met mijn rug naar het doel. Die speelstijl zijn de trainers bij AZ aan het veranderen. Ze willen dat ik ook meer met mijn neus richting doel sta. De laatste actie tegen Heerenveen was daar een goed voorbeeld van. Ik dook achter de verdediging op en kon met Mounir El Hamdaoui alleen op de doelman afgaan. Maar ik werd teruggefloten. Een belachelijke beslissing: ik stond lang geen buitenspel.”

De laatste weken sta je in de basis. Hoe zie jij dat in de toekomst?
“Zolang ik goed blijf presteren is het aan de trainer om keuzes te maken. De selectie is zeer sterk. Dat een geweldige spits als Ari nu al een tijdje niet speelt, zegt genoeg. Om kampioen te worden moet iedereen het gehele seizoen lang het beste van zichzelf geven. Concurrentie stimuleert dat. Als Moussa Dembélé straks weer fit is zal de strijd om de spitspositie nog heviger worden. Maar ik heb vertrouwen in mijn eigen kunnen en Moussa kan ook op andere posities heel goed uit de voeten.”

Je straalt zelfverzekerdheid uit.
“Ik kom uit een land waar door supporters en journalisten een enorme druk op voetballers rust. Als je wint ben je koning; als je verliest kun je na de wedstrijd niet veilig naar huis. Mijn huid is door die achtergrond behoorlijk dik geworden. Als je onzeker bent en je laat beïnvloeden door externe factoren val je af.”

Dan komt Héctor Moreno aan tafel zitten. Met een gulle lach begroet hij ons. De verdediger begint onderuit gezakt in de AZ Spreekt te bladeren.

Wat is je doel met AZ dit seizoen?
Pellè: “Dat is niet zo moeilijk te benoemen. Ik ben een winnaar, dus het enige dat telt is het kampioenschap.”

Dan is een goed resultaat tegen FC Twente van belang. Daar speelt een sterke spits.
“N’Kufo is een vergelijkbare spits als ik, alleen is hij veel verder in zijn ontwikkeling. Het maakt hem niet uit of hij met zijn rug naar het doel of voorwaarts speelt. Het is moeilijk om hem uit te schakelen, maar ik heb alle vertrouwen in Héctor.”

De Mexicaan veert van zijn stoel op en lacht naar zijn vriend. Engels spreekt hij nauwelijks. Soms zeggen blikken genoeg.

Pellè lachend: “Op de training ga ik vaak op Héctor staan en geef ik hem wat porren in zijn buik. Dan kan hij alvast wennen aan N’Kufo. Hij zit nu op me te wachten omdat we straks bij mij thuis een video van N’Kufo gaan bestuderen. We zijn op alles voorbereid, haha.”
Volgens mij gaat het helemaal goed komen met Pelle
  donderdag 6 november 2008 @ 18:02:22 #97
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_63006442
Vet voor Mounir, alleen jammer dat ie niet meer bij Oranje kan komen. En Pelle wordt al een stuk minder arrogant als ik het zo bekijk.

Overigens:
quote:
Komende zondag is de Marokkaanse bondscoach Roger Lemerre op bezoek in het Victorie-stadion.
Iemand in notabene de pers noemt het Victorie-Stadion bij zijn echte naam in plaats van dat opgeplakte (en gaar klinkende) DSB?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_63007214
quote:
Ik dook achter de verdediging op en kon met Mounir El Hamdaoui alleen op de doelman afgaan. Maar ik werd teruggefloten. Een belachelijke beslissing: ik stond lang geen buitenspel.”
Hierover stond nog een mooie passage in de VI van deze week:
quote:
(...)
Maar zoals Van Gaal fantaseerde over een doeltreffende actie van Pelle zou je in gedachten net zo makkelijk een slechte afronding kunnen schetsen. Want de man van zes miljoen biedt nog steeds geen enkele garantie op doelpunten. Van Gaal blijft hem desondanks stug in bescherming nemen. Hij ergert zich aan de lage rapportcijfers in kranten en bladen en noemt de kritische benadering van de media zelfs een 'hype'. Hoe vaker er wordt geroepen dat de lange spits uit de toon valt, hoe fanatieker Van Gaal het tegendeel beweert. Zaterdag ging dat iets makkelijker omdat Pelle twee ballen opzij legde die door Mounir El Hamdaoui en Brett Holman knap werden ingeschoten. Wie naar de overige handelingen keek wist wel beter. De vervanger van Moussa Dembele, tegen FC Volendam en Roda JC niet voor niets voortijdig gewisseld, leed achttien keer balverlies, een bijzonder hoog aantal voor een speler die als aanspeelpunt dient. Omdat aan de voeten van El Hamdaoui momenteel alle ballen in goud veranderen wordt de schotloosheid van Pelle aardig gecamoufleerd. Zoals het ook geen toeval is dat het spel minder sprankelend werd vanaf de dag dat Dembele wegviel. Nimmer valt Pelle te betrappen op een actie waarin allure of pure doelgerichtheid schuilt. Een centrumspits wordt in de eerste plaats afgerekend op doelpunten. En in deze ploeg is het bijna moeilijker een kans te missen dan 'm te benutten.
Ik vond het erg opportunistisch van Van Gaal om die kans als een bijna zeker doelpunt te rekenen. Tegen Roda kwam hij ook alleen voor de keeper en wist hij een 100% kans 100% te verprutsen, waardoor in plaats van de wedstrijd op slot te gooien en zakelijk uit te spelen je nog tot het einde vol aan de bak moet. Dan kan Louis toch ook wel begrijpen dat Pelle geen voldoende krijgt? Hij speelt de laatste wedstrijden inderdaad beter dan hij in het vorige seizoen heeft gedaan, maar ik zou graag zien dat hij in de winterstop een andere club weet te vinden.
pi_63007429
quote:
Op donderdag 6 november 2008 17:55 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Hij zit nu op me te wachten omdat we straks bij mij thuis een video van N’Kufo gaan bestuderen. We zijn op alles voorbereid, haha.”
.
  donderdag 6 november 2008 @ 18:58:29 #100
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_63007802
quote:
Op donderdag 6 november 2008 18:34 schreef Gatalin het volgende:

[..]

Hierover stond nog een mooie passage in de VI van deze week:
[..]

Ik vond het erg opportunistisch van Van Gaal om die kans als een bijna zeker doelpunt te rekenen. Tegen Roda kwam hij ook alleen voor de keeper en wist hij een 100% kans 100% te verprutsen, waardoor in plaats van de wedstrijd op slot te gooien en zakelijk uit te spelen je nog tot het einde vol aan de bak moet. Dan kan Louis toch ook wel begrijpen dat Pelle geen voldoende krijgt? Hij speelt de laatste wedstrijden inderdaad beter dan hij in het vorige seizoen heeft gedaan, maar ik zou graag zien dat hij in de winterstop een andere club weet te vinden.
Het verschil met Roda is dat Pelle nu samen met El Hamdaoui op de keeper af kon gaan in plaats van alleen te zijn, 2 tegen 1 resulteert zelden in een misser, 1 op 1 veel vaker. Een doelman hoort in principe kansloos te zijn tegen twee vrijgebroken spelers.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')