abonnement Unibet Coolblue
pi_62871844
Ik moet hier toch wel even voor gaan zitten. Ik hoop dat de ouders van Lambiekje hem toch in de buurt van die molen laten rondhangen, met een beetje mazzel zet de volgende tik het weer recht.

@guncta: je zal een ADHD'r nooit horen zeggen dat het alleen maar negatief is, maar als jij je met geen mogelijkheid kan concentreren dan is het nou niet bepaald happy happy joy joy. En in godesnaam, big pharma. Een conspiracy kloon van lambiekje ofzo?
  zaterdag 1 november 2008 @ 22:54:20 #82
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_62871956
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 18:34 schreef Guncta het volgende:

[..]

Daar geef ik je zeker gelijk in. Alleen pak je zo de hele groep. Er is te weinig tijd (mensen te kort in de hulpverlenersbranche, etc) en zo wordt er veel meer gegeneraliseerd dan volgens mij nodig is. De westerse samenleving is een geweldig iets, zou zo 123 niet een betere samenleving kunnen bedenken voor mezelf, alleen kleven er hierdoor wel meer problemen en word er met andere waardes gemeten. En dat er op sommige gebieden veel meer van je wordt verwacht.
Denk dat je toch een paar docus moet/dient te bekijken. Hoe geweldig onze samenleving wel niet is. NOT!!!

Earthlings >> En je wilt dat de mensheid voorgoed vernietigd wordt. En dat meen ik serieus. Waar denkt de mens het godvergeven recht te hebben om uberhaupt te bestaan. Wat in vredesnaam bezielt de mens met zijn mogelijkheden !? Waren wij maar 70.000 jaar geleden uitgestorven....

TechnoCalyps : DNA, Hersenen, nanotech. We zijn WAY TOO FAR gegaan. Onstopbare waanzin. Al zou ik het wel stoer vinden om dromen te kunen opnemen straks. Bewustzijn copieren daarintegen lijkt met GEEN goed plan.

Zeitgeist Addendum: Goede doelen zijn slecht ook al lijkt het op eerste aanzicht oké. Financial hitmans om Tweede wereld landen te corrumperen.

The Corporation: Multinationals staan boven de wet. Wetten worden naar hun ideeen gemaakt. Politiek handelt naar hun eisen.

Money Masters: Money is Evil

Manufacturing Consent: Via propaganda (TV/Kranten) ons denkraam beïnvloeden. Zodat bigpharma, 911 en andere shit gewoon onder onze ogen mogelijk is. Mensen blind maken, stekeblind.

The Story of Stuff: 99% van alle rotzooi wat we produren beland binnen 6 maanden op de vuilnisbelt. Deels door Planned obsolescence.

Onze huidige westerse samenleving is BAD, REAL BAD. En dient per direct gestopt te worden.
quote:
Het gedrag van Big Farma is logisch en ze doen ook veel goed (ik ben er iig erg bij gebaat). Maar vergeet niet dat zij ook een commercieel iets zijn. Wat mij tijdens mijn behandeling bij GGZ ontzettend stoorde was de massale aanwezigheid van deze bedrijven. Mijn 'ziekte' was nog niet eens bewezen of ik wist al van alle mogelijkheden van medicijngebruik, vergoedingen en 'gebruikerservaringen'. De hele kamer zat vol met flyers en ik kon zelfs complete boekwerken meenemen, waarin met een speelse uitleg werd uitgelegd wat ADHD is, natuurlijk snel gevolgd door het <insert>-wondermedicijn. Deze mensen blindelings volgen is zeker niet goed.
Big Pharma, logisch ?! Uitgaande van bigmoney wel ja. Uitgaande van een gezond mens, NO WAY. Met geen enkele mogelijk valt dit goed te praten.

Jouw klacht/reele aandoening wat veroorzakt is door een andere tak van hun sport (Voedsel manipulatie en vaccinaties). Wordt totaal niet serieus genomen. Het liefst dient je huidige actieve kwaal onderdrukt te worden zodat er een andere dingetje zich begint te manifesteren op de korte of lange termijn. Bijeffecten zijn doelbewust verwerkt in medicatie.

Ziekte/aandoening is een marketing tool. Aandoeningen worden aangepraat, verzonnen en daarop worden onzin medicijnen gemaakt. De mens is aangepraat hypochondrisch. ~90% is met een dieet grotendeels oplosbaar. Maar ja niemand wil zijn wijntje, sigaartje en patat laten staan. Of nog beter zijn Light producten.

Symptoom bestrijding wat in de eerste plaats zich niet eens gemanifesteerd zou hebben in de eerste plaats als zij niet bestonden.

Uiteraard uitzonderingen daar gelaten. Maar daar kan een instituut als dit niet op bestaan.
quote:
Wat mij ook irriteert is dat deze bedrijven soms zeer geniepig te werk gaan. Juist die dingen benadrukken die ouders belangrijk vinden (geen enkele ouder denkt 100% egoistisch en koppelt wat goed is voor hun door naar hun kinderen, sterker nog, ze zullen vanuit de kinderen beginnen en dat door redeneren naar zich zelf en zien 2 vliegen in 1 klap). Van ouders kun je niet verwachten dat ze zich perfect inlezen in de materie. Daarom vind ik het niet meer dan normaal dan dat er meer van de hulpverleners wordt gevraagd.
Dit zie je echter nog lang niet. Zo worden op veel gebieden zelfs erg beinvloed door deze bedrijven, iets wat mij erg stoort.
Ouders ernstig misleiden zodat hun kinderen al op zeer vroege leeftijd verpest zijn en een gehele leven medicijnen dienen te slikken. Tuurlijk wil je het best voor je kind. En dat is het venijnige waar de klootzakken op in spelen. Een zeer kwalijke zaak. En tegen geluiden wordt op geen enkel regulier platform getollereerd.
En als je als arts je daar tegen verzet en toch negatieve publicaties plaatst wordt je verbannen uit je ambt.
Dat principe maakt het dat medische wereld een zeer zeer kwalijke wetenschap is. Het brengt/doet de mens alleen maar kwaad.
quote:
Bij de gesprekken die ik had (en dat zijn er aardig veel geweest), was ikmeer aan het uitleggen dan dat zij dat deden.
Zelfs de aanleg voor creativiteit (als je daar al van kan spreken) en ADHD was bij aardig wat mensen niet opgevallen (toevallig ook nog behandelt door het filmpje wat ik postte, al is mijn hypothese dat er nog veel meer dingen meespelen).

Ondanks dat ik me vaak niet kan vinden in wat Lambiekje schrijft ben ik blij dat zulk soort personen er op deze wereld zijn. Zij zorgen gelukkig voor een bredere horizon. Ik vind dat er van de oudere groep ADHD'ers ook meer verwacht kan worden. Kritisch nadenken klinkt misschien te beladen, maar daar komt het wel een beetje op neer. Dit kan je niet van kinderen verwachten en daarom vind ik het erg belangrijk dat er nu eindelijk een begin aan wordt gemaakt. Het is in mijn ogen niet meer dan normaal om een persoonlijkere behandeling te verwachten. Misschien ook omdat ik er een stuk beter van ben geworden.
Ik verwoord sommige zaken misschien niet altijd even goed. Maar mensen mogen best zelf wel eens op onderzoek uit gegaan. En concluderen dat Bigpharma en medische wereld er puur alleen op uit is om ons chronisch te drogeren en bakken met geld afhandig te maken.

Deze fascistische tak van wetenschap MOET ontmaskerd worden. En eigenlijk onze hele schijnwereld.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 1 november 2008 @ 22:56:22 #83
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_62872007
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:49 schreef Sora het volgende:
Ik moet hier toch wel even voor gaan zitten. Ik hoop dat de ouders van Lambiekje hem toch in de buurt van die molen laten rondhangen, met een beetje mazzel zet de volgende tik het weer recht.

@guncta: je zal een ADHD'r nooit horen zeggen dat het alleen maar negatief is, maar als jij je met geen mogelijkheid kan concentreren dan is het nou niet bepaald happy happy joy joy. En in godesnaam, big pharma. Een conspiracy kloon van lambiekje ofzo?
het KAN niet anders dan dat je voor BigPharma werkt of je laat je voor het karretje spannen van.

Ik zou me toch maar WEL verdiepen in voedsel in ADHD want dat is toch ECHT wel het geval. OOK in de gevallen waarbij het aangeboren is. Dan is het voornamelijk te wijten aan moeders die slecht voedsel, sigaretten , alchohol en aspartaam tot zich nemen ...

[ Bericht 7% gewijzigd door Lambiekje op 02-11-2008 09:26:52 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 2 november 2008 @ 01:35:18 #84
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_62875052
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
<grote grotendeels offtopic knip>

Ziekte/aandoening is een marketing tool. Aandoeningen worden aangepraat, verzonnen en daarop worden onzin medicijnen gemaakt. De mens is aangepraat hypochondrisch. ~90% is met een dieet grotendeels oplosbaar. Maar ja niemand wil zijn wijntje, sigaartje en patat laten staan. Of nog beter zijn Light producten.
Daarom heeft een goed onderzoek ook een controlegroep en/of dubbel-blinde opzet en/of controle op placebo effect etc. Je weet weer eens niet waar je het over hebt.
quote:
bestrijding wat in de eerste plaats zich niet eens gemanifesteerd zou hebben in de eerste plaats als zij niet bestonden.

Uiteraard uitzonderingen daar gelaten. Maar daar kan een instituut als dit niet op bestaan.
[..]

Ouders ernstig misleiden zodat hun kinderen al op zeer vroege leeftijd verpest zijn en een gehele leven medicijnen dienen te slikken. Tuurlijk wil je het best voor je kind. En dat is het venijnige waar de klootzakken op in spelen. Een zeer kwalijke zaak. En tegen geluiden wordt op geen enkel regulier platform getollereerd.
En als je als arts je daar tegen verzet en toch negatieve publicaties plaatst wordt je verbannen uit je ambt.
En daar heb jij onweerlegbare voorbeelden van?
quote:
Dat principe maakt het dat medische wereld een zeer zeer kwalijke wetenschap is. Het brengt/doet de mens alleen maar kwaad.
En toch leeft men langer en langer. Dat gaat niet samen met een vernaggelende medische wetenschap. Onzin dus.
quote:
Ik verwoord sommige zaken misschien niet altijd even goed. Maar mensen mogen best zelf wel eens op onderzoek uit gegaan. En concluderen dat Bigpharma en medische wereld er puur alleen op uit is om ons chronisch te drogeren en bakken met geld afhandig te maken.

Deze fascistische tak van wetenschap MOET ontmaskerd worden. En eigenlijk onze hele schijnwereld.
Eigen onderzoek is prima. Zeggen dat mensen aan de hand daarvan tot een bepaalde conclusie MOETEN komen is dat niet. Er is (voorlopig iig. Kom nou eens met die publicaties etc.) nml nog geen rationele reden om tot die conclusie te komen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 2 november 2008 @ 09:12:09 #85
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_62876850
quote:
Op zondag 2 november 2008 01:35 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daarom heeft een goed onderzoek ook een controlegroep en/of dubbel-blinde opzet en/of controle op placebo effect etc. Je weet weer eens niet waar je het over hebt.
[..]
Het is toch al debiel genoeg dat een placebo effectiever werkt dan de echte medicijnen. Dat zou een sterke indicatie moeten zijn dat wij mens een vele hogere genezingskracht bezitten. Maar dat wat natuurlijk niet graag onderzocht. Als dus een placebo beter werkt, geeft dus aan dat men dus maar een aandoening faked (omdat reclames nog als scheutig vertellen dat we ziek zien) en dus tussen de oren zit.

En zoals altijd zijn er uitzonderingen daar gelaten ...
quote:
En daar heb jij onweerlegbare voorbeelden van?
[..]
Kom op je weet best dat je als AIDS-onderzoeker of Kankeronderzoeker geen tegendraadse onderzoeken mag en kan plaastsen zonder je reputatie en of onderzoeksgeld te verliezen. Of beter eigenlijk onderzoek doen dat ADHD voedselgeraleteerd is, maar gelukkig komt daar wat beweging in.

Het enige wat je mag plaatsen is verderf. Want dat levert bigtime geld op! Echt oplossingen is uit den boze.
quote:
En toch leeft men langer en langer. Dat gaat niet samen met een vernaggelende medische wetenschap. Onzin dus.
Men leeft niet langer. Kindersterfte is alleen wat afgenomen. Maar zo als je vast wel weet is dat de babysterfte in Amerika veel hoger ligt dan dan van vele Afrikaanse landen.
quote:
[..]

Eigen onderzoek is prima. Zeggen dat mensen aan de hand daarvan tot een bepaalde conclusie MOETEN komen is dat niet. Er is (voorlopig iig. Kom nou eens met die publicaties etc.) nml nog geen rationele reden om tot die conclusie te komen.
Nee precies omdat men blind gepraat is voor de èchte FEITEN.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 02-11-2008 09:19:53 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_62876919
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het KAN niet anders dan dat je voor BigPharma werkt of je laat je voor het karretje spannen van.
Ja je hebt het helemaal goed gezien lambiekje. Ik ben een levensgevaarlijke spion van het heilige BigPharma, Hun woord is de wet, Zij zijn het grote voorbeeld voor de mensheid in deze zware tijden en Zij hebben mij hierheen gestuurd om jouw achterlijke geblaat belachelijk te maken. Nu terug in je mand. vort.
  zondag 2 november 2008 @ 09:27:37 #87
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_62876941
quote:
Op zondag 2 november 2008 09:24 schreef Sora het volgende:

[..]

Ja je hebt het helemaal goed gezien lambiekje. Ik ben een levensgevaarlijke spion van het heilige BigPharma, Hun woord is de wet, Zij zijn het grote voorbeeld voor de mensheid in deze zware tijden en Zij hebben mij hierheen gestuurd om jouw achterlijke geblaat belachelijk te maken. Nu terug in je mand. vort.
nee maar serieus wat is je relatie tot ADHD?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 2 november 2008 @ 09:46:54 #88
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_62877074
quote:
Op zondag 2 november 2008 09:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is toch al debiel genoeg dat een placebo effectiever werkt dan de echte medicijnen. Dat zou een sterke indicatie moeten zijn dat wij mens een vele hogere genezingskracht bezitten. Maar dat wat natuurlijk niet graag onderzocht. Als dus een placebo beter werkt, geeft dus aan dat men dus maar een aandoening faked (omdat reclames nog als scheutig vertellen dat we ziek zien) en dus tussen de oren zit.

En zoals altijd zijn er uitzonderingen daar gelaten ...
Hier zie je toch een duidelijk verschil in de benadering van onderzoeksresultaten. In de gevallen waar een placebo werkt kan dit verschillende oorzaken hebben, de kwaliteit van het medicijn kan onvoldoende zijn (omdat het een nieuw medicijn is dat nog niet in de markt gezet is) of slechts resultaat vertonen bij een kleine groep mensen.

Daarnaast maakt angst en onzekerheid mensen vaak ziek en daar kan een placebo wel degelijk op inspelen en kan daarmee een bijdrage leveren aan het herstel. Placebo heeft dus een sterk therapeutisch effect en heeft juist bij suggestibele personen het meeste effect (omdat ze bij voorbaat eerder geloven dat "een pilletje" ze beter zal maken).

Er zijn altijd aandoeningen die zich niet zo goed laten behandelen door placebo's en alternatieve genezing. Maar een groot vertrouwen en weggenomen onzekerheid kan zeker een belangrijke bijdrage leveren aan het genezingsproces.
pi_62877477
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 17:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee !!

De stelling dat wat de gevestigde orde stelt wel eens onjuist is !! Maar je mag die zielig bigpharma niet aanpakken wat ze zijn zo goed bezig voor ons.

Als er een industrie ACUUT moet stoppen met hun activiteiten dan is het de medicijnfabrikatie.
Als je eens een échte krant zou openslaan in plaats van je nieuws te zoeken op conspiracysites zou je weten dat 'de gevestigde orde' het er al jaren over eens is dat de farmaceutische industrie een niet geheel frisse business is. In Nederland vergoeden grote verzekeraars zelfs geen merkmedicijnen meer als er een generiek alternatief is.

Jouw ideeën dat de farmaceutische industrie verantwoordelijk is voor ziekten raken echter kant noch wal. Stoppen met de medicijnfabricatie? Inderdaad, dan gaat het aantal kankerdoden achteruit. Omdat dan iedereen overlijdt aan infectieziekten!
  zondag 2 november 2008 @ 12:32:33 #90
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_62879390
quote:
Op zondag 2 november 2008 10:33 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Als je eens een échte krant zou openslaan in plaats van je nieuws te zoeken op conspiracysites zou je weten dat 'de gevestigde orde' het er al jaren over eens is dat de farmaceutische industrie een niet geheel frisse business is. In Nederland vergoeden grote verzekeraars zelfs geen merkmedicijnen meer als er een generiek alternatief is.
Niet helemaal fris is iets anders dan misdadig crimineel. De echte vuige praktijken komt niet terecht in de reguliere media. Zijn behersen grotendeels dat. Alles en iedereen is afhankelijk van sponsoring en reclame.

Kijk naar afgelopen Kassa. Discutabel is het dat de nierstichting, darmstichting en hersenstichting zich lenen voor Unilever rotzooi producten. Terwijl het onbewezen is en daarnaast het is ernstige misleiding.

Nou dat is ook maar mondjes maat. En ook pas sinds dat Zembla/ Netwerk en radar wat oppervlakkige zaken aan het licht brengt. De algemene consensus en zeker bij Atuinhek en Sora zijn nog van de ignorance-garde die stellen dat alles wat bigpharma doet fantàstisch is.
quote:
Jouw ideeën dat de farmaceutische industrie verantwoordelijk is voor ziekten raken echter kant noch wal. Stoppen met de medicijnfabricatie? Inderdaad, dan gaat het aantal kankerdoden achteruit. Omdat dan iedereen overlijdt aan infectieziekten!
Verdiep je in de eerste plaats waarom we zo veel kanker hebben ??!

Wie zegt dat je dan compleet moet stoppen met je behandeling? Ik zeg alleen dat gevestigde orde methode faalt. Er zijn zat andere methodes. Maar daar valt geen droogbrood aan te verdienen en is het dus slecht.
Dat is een zeer kromme gedachten gang.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_62879609
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:32 schreef Lambiekje het volgende:

Wie zegt dat je dan compleet moet stoppen met je behandeling? Ik zeg alleen dat gevestigde orde methode faalt. Er zijn zat andere methodes.
Ja, de niet-reguliere behandelwijzen van kanker zijn ook bijzonder doeltreffend. Sylvia Millecam kan het navertellen. Oh nee, toch niet.

Nee, laat me raden, het geval-Millecam is een hoax van Big Pharma.
pi_62879881
quote:
Op zondag 2 november 2008 09:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee maar serieus wat is je relatie tot ADHD?
Ah kijk we proberen maar weer eens het 'guilty by association' principe.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 2 november 2008 @ 13:08:11 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_62880105
quote:
Op zondag 2 november 2008 09:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is toch al debiel genoeg dat een placebo effectiever werkt dan de echte medicijnen. Dat zou een sterke indicatie moeten zijn dat wij mens een vele hogere genezingskracht bezitten. Maar dat wat natuurlijk niet graag onderzocht. Als dus een placebo beter werkt, geeft dus aan dat men dus maar een aandoening faked (omdat reclames nog als scheutig vertellen dat we ziek zien) en dus tussen de oren zit.

En zoals altijd zijn er uitzonderingen daar gelaten ...
Wat snap je niet aan daar wordt rekening mee gehouden in goede medische studies? Zo lastig is dat toch niet? Het placebo effect krijgt wat dat betreft genoeg aandacht.
quote:
Kom op je weet best dat je als AIDS-onderzoeker of Kankeronderzoeker geen tegendraadse onderzoeken mag en kan plaastsen zonder je reputatie en of onderzoeksgeld te verliezen. Of beter eigenlijk onderzoek doen dat ADHD voedselgeraleteerd is, maar gelukkig komt daar wat beweging in.

Het enige wat je mag plaatsen is verderf. Want dat levert bigtime geld op! Echt oplossingen is uit den boze.
Ik weet dat dat zeker niet het geval is. Jij zou dat ook kunnen weten. Je plaatste laatst zelf nog een verwijzing naar een onderzoek met negatief resultaat voor een HIV vaccinatie
quote:
Men leeft niet langer. Kindersterfte is alleen wat afgenomen. Maar zo als je vast wel weet is dat de babysterfte in Amerika veel hoger ligt dan dan van vele Afrikaanse landen.
Bullshit
quote:
Nee precies omdat men blind gepraat is voor de èchte FEITEN.
En wat zouden die 'echte feiten' dan moeten zijn?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 2 november 2008 @ 13:10:48 #94
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_62880171
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:32 schreef Lambiekje het volgende:
...
De algemene consensus en zeker bij Atuinhek en Sora zijn nog van de ignorance-garde die stellen dat alles wat bigpharma doet fantàstisch is.
...
Tief toch ff een end op met je leugens. Dat stel ik (en Sora gok ik) niet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zondag 2 november 2008 @ 13:20:23 #95
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_62880390
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:43 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Ja, de niet-reguliere behandelwijzen van kanker zijn ook bijzonder doeltreffend. Sylvia Millecam kan het navertellen. Oh nee, toch niet.

Nee, laat me raden, het geval-Millecam is een hoax van Big Pharma.
Bij Silvia was het dat de artsen weigerden toe te geven dat haar nepborsten gelekt hadden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 2 november 2008 @ 13:21:17 #96
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_62880413
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tief toch ff een end op met je leugens. Dat stel ik (en Sora gok ik) niet.
nou !?!! ... ik heb nog nooit een kritisch geluid van jouw kant gehoord als het over de gevestige orde gaat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 2 november 2008 @ 13:23:25 #97
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_62880474
quote:
Op zondag 2 november 2008 12:56 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ah kijk we proberen maar weer eens het 'guilty by association' principe.
niet perse guilty. Wel belachelijk voorwoorden dat zij voedsel als triggeraar wegwuift. Als zij werkzaam is in dat gebied is dat gewoonweg misdadig. Precies zoals de belgische apotheker (boek adhd-megablunder) stelt: herapeuten hebben een license to kill.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zondag 2 november 2008 @ 13:27:38 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_62880585
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nou !?!! ... ik heb nog nooit een kritisch geluid van jouw kant gehoord als het over de gevestige orde gaat.
Ja dus?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_62882759
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nou !?!! ... ik heb nog nooit een kritisch geluid van jouw kant gehoord als het over de gevestige orde gaat.
En waarom zou ik als een randmongool gaan lopen schreeuwen over hoe de farmaceutische industrie de bevolking probeerd te vergiftigen? Er worden daar af en toe wel fouten gemaakt ja, maar om nu als een of andere conspiracy nut te gaan blèren, nee daarvoor heb ik functionerende hersenen meegekregen.
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Tief toch ff een end op met je leugens. Dat stel ik (en Sora gok ik) niet.
idem dito.
  zondag 2 november 2008 @ 15:29:15 #100
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_62883435
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:54 schreef Lambiekje het volgende:
Earthlings >> En je wilt dat de mensheid voorgoed vernietigd wordt. En dat meen ik serieus. Waar denkt de mens het godvergeven recht te hebben om uberhaupt te bestaan. Wat in vredesnaam bezielt de mens met zijn mogelijkheden !? Waren wij maar 70.000 jaar geleden uitgestorven....
Een betere wereld begint bij jezelf.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')