abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 1 december 1999 @ 19:14:00 #1
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_226393
Waaaat ???
Zitten ze nou gewoon te Mac'en !???

Nu is het end echt zoek ..

[Dit bericht is gewijzigd door BAF (Datum 01 December 1999).]

  woensdag 1 december 1999 @ 19:16:00 #2
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_226394
door mijzelf gewist

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 13 Januari 2000).]

pi_226395
Tja een aardige uitzending, enne Willem tja ik zeg alleen maar even tegen de fans van Willem: "hebben jullie nu echt nog niet door waar hij mee bezig is". Zo niet zal het misschien met het woord "Fries" te maken hebben. Maar goed ik heb geprobeert objectief te kijken en het is me aardig gelukt..ehm

HAHA...en die Ruud, jeetje inderdaad zoals Willem zei een echte zwerver. Ze leken wel wolven en ook net kleine kinderen af en toe maar goed dat wordt je ook als je daar zit denk ik

Joehoe TINA waar blijf je?..haha

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226396
quote:
op 12-01-1999 om 07:32 PM schreef oliebol2000 het volgende:

Joehoe TINA waar blijf je?..haha


JA hier ben ik dan. Ik vond het ook wel een aardige uitzending. Bart en Ruud zaten tenminste relaxed over van alles en nog wat te praten en Willem Tja Willem kan echt alleen maar over anderen praten (en ook ik probeer hem deze hele week al objectief te bekijken). Karin had er volgens mij ook niet zo'n trek in.

En dat was weer lekkere reclame voor Mac en Grolsch zeg, ik kan me niet voorstellen dat ze daar geen boete van de com. v. d. media van krijgen, ach ze zijn toch miljardair en Grolsch zal denk ik heel wat betalen, dat kratje was wel erg lang in beeld.

Toch wel grappig die Mc Donalds scene, ze zaten echt als hongerige wolven te bunkeren, Ruud zag er toch wel schattig uit als een zwerver met een kommetje patat.

Greetz Tina

pi_226397
quote:
op 12-01-1999 om 07:14 PM schreef BAF het volgende:
Waaaat ???
Zitten ze nou gewoon te Mac'en !???
Nu is het end echt zoek ..

Ach BAF het is toch al lang niet meer back to basics dus Who Cares??
Hier hebben we het gisteren trouwens uitvoerig over gehad zie deze topic: i/s/Forum21/HTML/002525.html

Greetz Tina

pi_226398
hai, ja ik ook probeer dus objectief te kijken, maar willem je maakt het me heel moeilijk.
zag je ruud vreten? uitgehongerd. trouwens willem vertelde karin wat hij allemaal tegen Bart heeft gezegd. Volgens mij was dat toch iets heel anders, veel milder.
Eerst wilde ik dat Maurice er uit zou moeten, maar laten ze nu please please, Willem, pollewop , zottekop er uit stemmen.
Maar heb ernstige twijfels daarover, n.l zij vinden het wel prettig zo,n kok in huis, daarom ook zo weinig genomineerd?
  woensdag 1 december 1999 @ 20:01:00 #7
215 misterDre
Paint it black!
pi_226399
Ruud was duidelijk.... ....gek op Mac.
pi_226400
Tjonge Jonge wat was de boel weer verkapt weergegeven zeg ! Gisteravond op de streams begon Karin tegen Willenm over Bart. Onder andere roeg ze hem hoe het met Bart op de Stoel was geweest. En wat doet VOO ?? Die laten het zien alsof Willem effe alles pats op tafel gooit en alsof Karin er niets van wil weten. Bah, het was me nog nooit zo opgevallen, maar toevallig had ik deze stream van A tot Z zitten volgen op mijn koptelefoontje gisteravond. )en kon ik helaas niets posten omdat ik niet niet op de Foksite kon komen, druk ??) Karin stelde wel tig vragen aan Willem, en die zijn er allemaal uitgeknipt. Willem mag graag roddelen, das inmiddels zeker waar, maar Karin vertelde ook haar meningen en daar heb ik 0 van gezien in de uitzending vandaag !

Bah !

Blijft zich verbazen
pi_226401
Mooi plaatje misterDre, ik heb er honger van gekregen. Ik kan me voorstellen dat de bewoners dit echt een feest vonden. MacDonalds haalt echt het kind in je naar boven.

groetjes
------------------
ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 01 December 1999).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_226402
quote:
op 12-01-1999 om 08:06 PM schreef Kierewiet! het volgende:
Karin stelde wel tig vragen aan Willem, en die zijn er allemaal uitgeknipt. Willem mag graag roddelen, das inmiddels zeker waar, maar Karin vertelde ook haar meningen en daar heb ik 0 van gezien in de uitzending vandaag !

Bah !



Goed dat je de streams gevolgd hebt. heb je uiteindelijk nog wel verslag uitgebracht in de stream- verslagen? Dan wil ik het echte gesprek graag nalezen.
Want: Waarom zou Willem meer willen vertellen dan wat hij Bart verteld heeft? Beetje smeuiig maken voor Karin?

pi_226403
laat willem maar blijven en
maurice ook die loopt tenminste niet de
hele dag slap te ouwehoeren en werkt tenminste
hij is de hele dag bezig met die knutselopdracht
gooi bart er maar uit dat onzekere macho'tje
freesia


pi_226404
Waar was de cliffhanger???
Kijk morgen hoe...
pi_226405
quote:
op 12-01-1999 om 09:31 PM schreef wich het volgende:
Waar was de cliffhanger???
Kijk morgen hoe...


.... hoe Willem voor de spiegel staat en een wind laat.

Nou, je kan wel merken dat de jongere regisseurs nu ook steeds vaker in de montage-kamer mogen. Het poep en scheet gehalte wordt steeds hoger. (NB Kozz, heb je in dit verband de nieuwste Gummbah al gescand? zeer toepasselijk)

Opvallend: na 2 maanden weet Ruud nog steeds niet waar de borden staan. Kennelijk heeft hij nog noit de tafel gedekt.

Bart wist trouwens wel waar de borden stonden: "Onder de B!"

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 1 december 1999 @ 22:13:00 #14
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_226406
Ik weet niet of het andere mensen ook is op gevallen, maar ik zag bij Maurice een twinkeling in zijn ogen die ik inm eerste instantie niet kon plaatsen. Nadat ik er wat over nagedacht had kwam ik tot de conclusie:

die maurice zit vo; met zin! Laat ik gelijk ff mijn mening bij stellen over Maurice, ik begin die gast steeds meer te vertrouwen. Ik denk dat hij zat doet/zegt en dat waardeer ik, ligt dit aan mij of heb ik echt gezien wat ik heb gezien?

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_226407
quote:
Hunter meldde:
Het poep en scheet gehalte wordt steeds hoger. (NB Kozz, heb je in dit verband de nieuwste Gummbah al gescand? zeer toepasselijk)


------------------
Dit en meer op mijn Big Brother Nieuws & Stripjes site

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 06 December 1999).]

  woensdag 1 december 1999 @ 22:20:00 #16
1201 tina
Fok!Member
pi_226408
quote:
op 12-01-1999 om 10:13 PM schreef Jumparound onder andere het volgende:

... Laat ik gelijk ff mijn mening bij stellen over Maurice, ik begin die gast steeds meer te vertrouwen. Ik denk dat hij zat doet/zegt en dat waardeer ik, ligt dit aan mij of heb ik echt gezien wat ik heb gezien?



Hi Jump,

Mijn mening over Maurice heb ik ook bijgesteld, hij is best wel tof en komt soms grappig uit de hoek. Mijn mening over Willem heb ik nog steeds niet kunnen bijstellen hoe opjectief ik hem ook bekijk.

Greetz Tina

pi_226409
quote:
op 12-01-1999 om 10:13 PM schreef Jumparound het volgende:

...ligt dit aan mij of heb ik echt gezien wat ik heb gezien?


Ik was ook verbaasd over Maurice. Hij maakte zelfs nog een goeie grap, dat Ruud zijn biertjes in die Turkse Bar niet had betaald.
Ruud en Maurice keihard lachen. (Willem snapte de grap niet..)

Volgens mij zijn de snijers van VOO erop uit om Maurice in een wat beter daglicht te zetten.

pi_226410
quote:
op 12-01-1999 om 10:20 PM schreef 160bits het volgende:
Ik was ook verbaasd over Maurice. Hij maakte zelfs nog een goeie grap, dat Ruud zijn biertjes in die Turkse Bar niet had betaald.
Ruud en Maurice keihard lachen. (Willem snapte de grap niet..)

Volgens mij zijn de snijers van VOO erop uit om Maurice in een wat beter daglicht te zetten.


Ik moet zeggen dat ik maurice ook steeds prominenter aanwezig zie in de uitzendingen. Die jongen is in een klap genezen van een ernstig spraakgebrek!!!! Voorheen was ik nog een twijfelaar betreffende de manipulatie technieken van VOO, maar ik ben om. Nu betekend dit dat ik geen een uitzending meer serieus kan nemen. Het betekend echter ook dat ik de observaties die ik tot een dag of 4 a5 terugdeed volkomen moet herzien. Vanaf nu ga ik alleen nog uit van de stream verslagen, alhoewel ik daar soms toch ook nog een stukje mis (dit is niet bedoeld als kritiek, slecht een constatering, of zoek ik misschien niet voldooende). Ik denk dat ik ga proberen me vanaf nu geen mening meer te vormen van de BB bewoners, en gewoon afwacht tootdat iemand van FOK ze na 1 jan eens persoonlijjk aan de tand gaat voelen over wat er nu werkelijk gebeurd daarbinnen. Of ziet niemand zitten om zo'n diepte interview te doen????

pi_226411
quote:
op 12-01-1999 om 10:20 PM schreef 160bits het volgende:
Volgens mij zijn de snijers van VOO erop uit om Maurice in een wat beter daglicht te zetten.

Even commercieel denken:
Observatie: Mauwries ligt veel slechter bij het publiek als de andere bewoners.
Gevolg: Als bij de nominaties Mauwries zit (zeeeer grote kans) zal er niet zo veel gebeld worden omdat het dan wel duidelijk is dat hij verliest.
Actie: Mauwries beter afschilderen, zodat hij in de opinie weer aansluiting vindt bij de rest.
Resultaat: Na de nominaties een spannendere en gelijk opgaandere strijd dus meer bellen en meer poen voor VOO.

Of denk ik nu te ver door?

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 1 december 1999 @ 22:56:00 #20
2029 Prole
dicere est facere
pi_226412
Wat een sneue vertoning vanavond... ik vond ze allemaal zoooooo zielig! (En betrapte me op het gevoel mezelf ook wel zielig te vinden want ik bleef kijken!!! En nu al weet ik me morgen weer aan de buis gekluisterd...)

Het begon al met het horen van doorgedrongen geluiden buiten. Als uitgelaten kinderen pogingen ondernemend om een glimpje op te vangen van het feestgedruis achter het blauwe gordijn. "JAJA!!! Ik zie wat!!! Het zijn... mensen!!!

Vervolgens een shot van een aan de deur geplakte Karin... agosj... Zachtjes met een bepruild gezichtje meezingend met de flarden muziek die vanachter die deur schenen te komen. Om vervolgens boos en mokkend naar de keuken te stieren. Ja hoor! Zij hebben feest! En wij niet, het is niet eerlijk. Ik ken nog dat het-is-niet-eerlijk-want-zij-zijn-groot-en-ik-ben-klein-gevoel... van vroeger toen ik een jaar of 7 was. En net als Karin vanavond, aan de deur geplakt stond waarachter mijn ouders reuze gezellige feestjes organiseerden waar ik niet bij mocht zijn. Even verwachte ik nog de bijbehorende tranen...gelukkig bleven ze uit.

Het leverde wel de zelfde reactie op als toen ik nog klein was Bij mij was het een puntje taart waarmee ik zoet gehouden werd en onverminderd buitengesloten. De bewoners worden met hamburgers en bier tot stilte gemaand

Maar echt triest vond ik de vertoning van het Big Mac smulfeest. Hoe lang zitten ze daar nu? is het 2 maanden inmiddels? Zelf bezoek ik de Mac eens in het halfjaar ofzo... maar dit gedrag heb ik daarbij nimmer vertoond. Onder luidruchtige smik en smek geluiden worden de sompige broodjes naar binnen gewerkt, ondersteund door kinderlijke mmmmmmmmmmmmmmm geluidjes. Graaiende grote-mensen-handen in de kindermaaltijd die Willem ooit dreigde voor Anouk te zullen bereiden.

Van Big Brother tot Calimero...

Prole

pi_226413
quote:
op 12-01-1999 om 10:56 PM schreef Prole het volgende:
<snip>
Maar echt triest vond ik de vertoning van het Big Mac smulfeest. Hoe lang zitten ze daar nu? is het 2 maanden inmiddels? Zelf bezoek ik de Mac eens in het halfjaar ofzo... maar dit gedrag heb ik daarbij nimmer vertoond. Onder luidruchtige smik en smek geluiden worden de sompige broodjes naar binnen gewerkt, ondersteund door kinderlijke mmmmmmmmmmmmmmm geluidjes. Graaiende grote-mensen-handen in de kindermaaltijd die Willem ooit dreigde voor Anouk te zullen bereiden.

Van Big Brother tot Calimero...

Prole


Eigenlijk vreemd dat MacDonalds zelf toch meestal honderdduizenden guldens besteedt om ons in filmpjes: blije kinderen te tonen, beleefde kassa-bediendes: "Wat mag ik voor U doen", en pas kort geleden op andere boeg is overgeschakeld, met die hongerige huismoeder die als een hoogzwangere-moeder-met-paniek-en weeën naar de Mac Drive-In wordt gereden door man en kinderen (dat was toch Mac, of ben ik abuis). De vretende BB-laboratorium-muizen van vanavond (excusez le mot) zijn wel weer 'n stapje verder in die neergang, moet ik zeggen, maar ook dit vreet-feestje werd gesponsord door dezelfde MacDonalds.

  woensdag 1 december 1999 @ 23:36:00 #22
1443 The Cyclist
on my acoustic motorbike
pi_226414
Ach, geeft het genieten van MacVoer niet aan dat de bewoners langzaam instorten?

Zelf voeder ik alleen bij Mac als m'n zelfhaat zo ver is gestegen dat ik het zelfs niet meer de moeite vindt om een patatje met, of pizzaatje, te gaan scoren.
Goede remedie! Daarna kan het leven alleen maar beter worden!

Komt gelukkig minder dan eens per half jaar voor.

zonder luchtfietserij kun je niet om de wereld fietsen.

Op een beweeglijk standpunt sta je het sterkst (J.A. Deelder)


pi_226415
Is het nog iemand opgevallen dat Karin aan het begin van het programma, als Willem de slaapkamer binnenloopt, snel haar voet bij Bart onder het dekbed vandaan haalt?Of wordt ik nu ook al paranoide?

[Dit bericht is gewijzigd door Seven-9 (Datum 01 December 1999).]

  donderdag 2 december 1999 @ 00:10:00 #24
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_226416
Willem is een vies geniepig (zie zijn lichaamshouding als ie met karin praat) mannetje die (net als Mona vroeger) denkt door strategisch informatie te verspreiden iedereen voor zich kan winnen....

Bah, iedereen kan toch macaroni inelkaar hannesen, nou dan!

Het achterbakse gezuig van wilem stond in schril contrast met het gewone ge-OH van Bart en mauries.....

pi_226417
Zou het overdreven genieten van het mcFood door de groep wilem diep hebben geraakt na zich al 2,5 maand te hebben uitgesloofd om d rest een beetje culinair op te voeden ?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')