abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 1 december 1999 @ 18:44:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_226386
Even wat nieuws dat ik jullie, medefokkers, niet wil onthouden.
Morgenochtend, om 09.15 zendt radio M. (op 100.1 FM) een regionale site die vanuit Utrecht uitzendt, een interview met Anouk uit. Ze wordt tijdens het interview geconfronteerd met stukjes uit mijn dagelijkse gesproken column. Ik heb tijdens de periode dat Anouk in het huis zat op totaal krankzinnige wijze Anoukwatcher gespeeld.Kwam geen zinnig woord uit, maar de mensen vonden het wel leuk geloof ik.
Ben benieuwd naar de reactie. Denkt waarschijnlijk dat ik een psychopaat ben.

Overigens doe ik in hetzelfde programma, iedere vrijdag om kwart over negen des ochtends,tot eind december een soort Big Brother samenvatting. Ik vind het wel een sympathieke zender, met leuke mensen.

Wat het aanbod betreft om mij de video van BigBrother op te sturen waar ik dan weer commentaar op schrijf: erg aardig, maar ik sla een keer over. Heb mijn handen vol aan deze missie, namelijk tot en met 31 december bezten blijven schrijven over BB.

Tot vanavond, groeten, Nico

ps: Leuk interview Danny, in Trouw. Thanks.

pi_226387
Tof Nico, succes!

Anouk werd gisteren in Koffietijd trouwens best een beetje negatief benaderd, ik was even bang dat ze ging.

Greetz Tina

pi_226388
Ik ben benieuwd Nico, ik ga zeker luisteren.

Tina, kwam er nog wat zinnigs uit het gesprek met Anouk? Ik heb er hier nog niets over gelezen.


pi_226389
Leuk nieuws! Was ongerust dat je ermee wilde gaan stoppen vanwege gebrek aan input.
Ben erg blij dat je het niet meer over 'stukjes eruit rammen' hebt. Dat klinkt nogal banaal, mag ik dat zeggen? (Wat er btw nu staat is me niet helemaal duidelijk)
  woensdag 1 december 1999 @ 21:13:00 #5
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_226390
quote:
op 12-01-1999 om 07:48 PM schreef tina het volgende:

Anouk werd gisteren in Koffietijd trouwens best een beetje negatief benaderd, ik was even bang dat ze ging.


Wat!? Anouk in Koffietijd!? En ook nog negatief benaderd!? Kan me het nauwelijks voorstellen van Hans en Mireille. Want als Anouk een potje zou gaan , dan Hans en Mireille zo mee. Het is geen Oprah!

Maar Nico, is zeker een regionele zender dat Radio M. 's Wel jammer.

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_226391
Radio M is in Midden-Nederland ook op de kabel te ontvangen.
Zie voor de frequenties:
http://www.radiom.nl/

pi_226392
Ik was even bang dat je er mee ging stoppen.
Ben blij dat je tot de 31ste doorgaat.
Ik print al je columns en heb er dus al een aardig boekwerk van.
Ik lees ze meestal in bed voor het slapen gaan en lachen me slap bij jouw absurde voorstellingen.
Bedankt!

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')