abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_226351
Goedeavond allemaal,

Dag 77

De avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!!

Screenshot v/d dag
8.43 Maurice is al in de vroege uren bezig met een doos aan het maken om zijn kadootje in te pakken.


Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopent. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-01-1999 om 05:10 PM schreef Re het volgende:
1700
Bart en Ruud in de tuin
Karin in de keuken schoonmaken en iets klaarmaken
geregeld getoeter van buiten

Er trekt een paar honderd ganzen over en dat ziet er leuk uit
Bart is aan het zagen



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226352
Karin is in de keuken bezig iets aan het prutsen, volgens mij wat aan het afwassen.

Ruud speelt gitaar buiten bij het kampvuur.

K: "er is iemand binnen gestapt met de halve tuin aan zijn schoenen zo te zien met groot profiel"

B: "ik zou het niet weten"

K: "dat kunnen er eigenlijk maar twee zijn"

Bart steekt de kachel aan.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 1 december 1999 @ 17:23:00 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_226353
1716
Ruud speelt een beetje gitaar en zingt One van U2
Bart is aan het hakken
Kamer ineens violet gekleurd, very spooky, stream 2 lekker aan het inzoomen op het plafond en op Bart die aan een camara morrelt

BDK zegt bedankt tegen Bart

r: godver hij is toch uitgegaan!!!!

het vuurtje brand alweer op de streams dus mischien even uitgeweest of had tie het over de kachel
K: iemand heeft een stuk tuin meegenomen naar binnen
B: ik weet wel wie, Ruud of Ik
K: iemand met een diep profiel
K: is aan het NMRDingen
K: ik hou er mee op, helpt toch niet
K: wijsneus ( over legen van apparaat)
B: wat.. wipneus
K: nee wijsneus
Maurice is heel even voorbij gekomen
K: lekker geslapen
M: ik ga gelijk weer
1727
Ruud is binnen aan het broodkneden, Bart zit in de woonkamer te freubelen voor de kachel
stream 4 close up vuurtje buiten.. brand mooi met oranje vlammetjes

1732
4x telfort, the prognosis looks even better
------------------
http://www.cruel.com/cgi/cruelette.cgi


[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 01 December 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_226354
Re perfect, was een hint volgens mij, ik heb er even een screenshot van genomen. Zo ziet het kampvuurtje er dus uit.

En gelijk schieten alle 4 streams op testbeeld

17.40 er is weer beeld. Bart legt houtjes op het vuur buiten maar het rookt nu als de pest. Er komt weer een vliegtuig over.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 1 december 1999 @ 17:45:00 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_226355
1737
weer beeld op alle 4... waarschijnlijk helemaal niets gebeurt maar zo houden ze de spanning erin toch?
Bart is het vuurtje aan het opstoken buiten
Ruud is nog aan het kneden
Willem liep voorbij met een zeer onuitgeslapen kop
Bart gaat het deeg rollen en staat samen met Ruud te neurieen
K en W staan buiten beeld te praten maar door het keuken lawaai niet te volgen
Willem bemoeit zich weer met het deeg... is het al een keer gerezen b:ja
gaat over de deegroller b: die is geperst anders is tie 2 keerzo zwaar
Ruud heeft weer plaats genomen bij het vuurtje
Karin kan het niet laten en is weer aan het NMRDen in de gang en gaat nu de tafel dekken voor 5 personen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_226356
Ze zijn bezig deeg aan het rollen en het gaat de oven in misschien om de pizza te maken.

K: "op die plaat kunnen we ook wel eens koekjes bakken"

Karin heeft het huis wat opgeruimd, aangeveegd met dat nepmielerolding en vervolgens met stoffer en blik de boel aan de kant gemaakt.

B: "ik heb even alles op tafel gezet"

K: "dat geeft toch niet"

Karin dekt de tafel voor de helft en Bart is op de andere helft bezig met ijn kadootjes.

B: "die Bigmac vindt ik wel lekker"

W: "maar niet koud dat vindt ik niet lekker, maar je mag hem wel opeten hoor"

Karin en Bart zijn een beetje elkaar aan het plagen en aan het sarren.

B: "moet ik je wat drinken brengen Karin"

K: Nee hoor, ik heb me heerlijk lang gedouched vandaag, mijn eigen was gedaan, de was gedaan van jullie, alles opgeruimd, mijn haren lekker gewassen dus ik heb een tevreden dag gehad"

K: "gaan de visjes nog wel op de grill?, zijn ze nog wel goed?"

W: "jazeker die zijn nog vers"

K: "anders eet ik wel brood hoor"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226357
Bart pakt aluminiumfolie en pakt daar de vis in, allereerst wrijft hij het in met boter.

K: "ik heb weinig tijd om de kadootjes af te maken door de nachterlijke verstoring van de rust"

B: "wie had dat schema ook alweer gemaakt?

W: "ik heb een kaars gemaakt vandaag en hem ook beschilderd"

Ruud is buiten en bekommert zich om het vuur en Bart assisteert hem.

K: "heeft hij hem daarover geraadpleegt?"

W: "nou geraadpleegd, ik had gezegd dat het zo niet door kan gaan," waar Willem het over heeft weet ik nog niet.

K: "oud eten gooien we niet weg dan geef het maar aan de kippen" zegt ze tegen Bart.

Bart roept: "Ruud ze zeggen dat je naief bent"

K: "niet zo zeggen dan hebben we hem de hele avond van streek"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 1 december 1999 @ 18:10:00 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_226358
1750

Karin heeft gehoord dat haar kadootjes onderweg zijn naar hun bestemming en ziteen beetje lol te trappen met Bart, geheimzinnig in een tas te graaien waar een borduurseltje zit
K: ik heb lekker lang warm gedouched netzolang totdat het luxe werd
K: somt op watze allemaal gedaan heeft, opgeruimd was gedaan
gaat over de kaas... W: de kaas is gereserveerd of op of apart gezet maar in principe is tie op
K: zitten er dan ook nog graatjes in
W: ja hel veel
K: ahh dat vind ik niet lekker

K: vannacht moet ik weer met Bart
K: kan ik weer mijn kadootje afmaken, waarvan ik hoop dat bart blij is, zoveel werk eringestopt ik hoop dat hij het waardeerd
W: wie heeft het schema dan gemaakt
K: ik
Ruud zit eenzaam buiten
bart gaat naar buiten
k: tegen willem... zegt tie dat tie niet nieuwsgierig is.. maar hij zit constant naar buiten te kijken
maurice ligt op bed
B: de lol die jullie beleven aan de kadootjes is veel groter dan van degene die het krijgt

W en K hebben het over de Psych gaat waarschijnelijk over de hotchair.. of ze iemand hebben geraadpleegd
K: we gooien nix weg Bart we eten alles op.. we zijn Back to basic dus we gooien nix weg, eten alles op, behalve oud brood want dat gaat naar de kippen
K: in amerika doen ze het met een doggiebag, heel genant
W: ik ben hier wel mee bezig maar ik heb helemaal geen trek
B: het eten?
W: ja
Ruud heeft de vis op het vuur gelegd
Bart roept naar buiten ..Ruud... Willem zegt dat je naief bent
ze hadden het over lief niet naief
B: hij zegt dat je gemeen met voetbal speelt
B: karin vind dat Willem maar een stomme Fries is

bart is dus weer een beetje baldadig

1809
Karin praat over wat ze lekker vind
kwekkeboom kroket
tournedos in rode wijnsaus
zalm
boerenkool vind ik ook lekker zuurkool simpele maaltijden bruine bonen met uitgebakken spek

hmmmmm ik krijg honger mensen

Ruud en Willem zitten samen buiten
Karin en Bart binnen, bart is een beetje aan het klooien met koken
------------------
http://www.cruel.com/cgi/cruelette.cgi

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 01 December 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_226359
Karin maakt iets van een petje en Willem zegt dat ze best iets kan maken nog voor een kadootje voor hem. Dat wil ze best doen.

K: "dit lijkt me heel leuk"

Ruud, Willem en Bart zijn buiten bij de vuurkorf.

18.31 Willem heeft het nog over de psycholoog die vandaag is geweest en heeft het over de stem ervan, die is zo zachtjes en met een zachte "g"

Maurice is ook op en begeeft zich naar de keuken. Hij is onder de douche geweest.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 1 december 1999 @ 18:34:00 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_226360
18.28
Willem zegt tegen Ruud dat hij heel veel last heeft van zijn linker been, hij kan er haast niet op staan

heeft het over linksbenigen en rechtsbenigen

ik gaat er vandoor

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_226361
Maurice komt met een door vol kadootjes die hij heeft gemaakt hij gaat alles even nakijken.

M: "ik douche me altijd wat koud, vindt ik een lekker gevoel"

K: "ooh bah nee ik niet, doe mij maar lekkere warme stralen"

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226362
Ze zijn Pizza aan het eten met een flesje bier erbij die ze nog van gisteren hebben bewaard. Karin drinkt cola. Ze praten wat over uitspraken zoals "siepel", wat ui betekent.

Willem verteld een verhaal over Urk waar ze nog oude tradities hebben.

W: "In een sluis komen mensen op het binnenwater die naar het ijsselmeer toe willen kijken want het is een machtig mooi gezicht"

W: "bij die sluis waar ik vlak bij woonde, is het water in de polder wat naar emmeloord gaat een doorgang"

19.43 R: "het was heerlijk"

Bart eet alle restjes op en de borden zijn schoon leeg. Het valt op dat Bart echt veel eet sinds dat hij niet meer rookt als dat maar goed gaat

M: "wie met er nog sla?"

Ze kijken naar het vuur en bewaken het goed. Karin vraagt wie er voor haar even wil kijken want ze wil de kadootjes afmaken.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226363
We kunnen wel een spelletje doen zegt Willem vanavond.

K: "ja het Big Brother spel"
Ze immiteren wat vragen over BB in de vorm van Triviant.

Bart verteld dat Karin s'nachts zo zchrikt in de slaap als je haar wakker maakt of per ongeluk tegen haar aanstoot.

K: "ik had het koud vannacht hoor, ik ga twee dekbedden overdoen vannacht"

Karin en Bart ruimen de borden op en ze beginnen met het toetjes. Yoghurt.

W: "we moeten ook nog een stelling doen, die hebben we gisteren ook niet echt gedaan"

Bart haalt een stelling die ze niet willen doen, ze besluiten een nieuwe te pakken en die stelling is "Ultieme kick."

B: "ik heb een keer gesprongen per parachute, je springt een kilometer hoog naar beneden en als het vliegtuig zakt dan is dat echt een kick, de vrije val dat gevoel is niet te beschrijven."

M: In New Zealand was dat ook boven een vulkaan dan kon je daarboven springen maar dat koste wel veel geld"

W: "ik heb ooit achter een boot met zo een parachute gezeten parasailing, dat was geinig, boven het water en ik vondt het spannend en leuk maar een echte kick was met voetballen. Ik speelde in 1C en er kwam een bal van links, ik kreeg hem volop op de slof en schoot hem zo doel in dat was pas een kick, toen was ik een jaar of 15. Dat geeft je een goed gevoel, om iets spannends te doen heb ik niet, een keerin de achtbaan maar verder niet"

K: "ik heb niet echt een kick, het enige waar ik een kick van krijg is dat mensen om me heen zo gelukkig kunnen zijn en als ik daar wat aan kan doen krijg ik er een kick van en dan de geboorte van mijn kinderen dat is het mooiste wat mij is overkomen."

M: "bungyspringen was bij mij de kick in New Zealand, ik had het zo vaak in gedachten en ik wist wel hoe het zal gaan maar het is echt anders, want je gaat met 120 Km per uur naar beneden. Het was tegen 9.30 en we zaten hoog alles was heel wit het had gesneeuwd in een Canyon, ik was tot een uur of 6 wezen stappen en we waren nog wat misselijk, het was al een beetje mistig en toen springen, maar het is echt iets geweldigs, heel raar als je die afgrond op je af ziet komen. Duiken is ook prachtig maar dat bungyspringen vondt ik echt de kick, duiken is de stilte die je hebt is mooi, op 40 meter diep de grot in , allemaal vissen om je heen, net of je in een soort sprookje zit, maar bungyspringen was bij mij de mooiste ervaring"

R: "mijn vriendin was zwanger en bij de zwangerschapgym, het onderwerp was eens daar, hoe kun je je kind beschermen en ik hou de hand op haar buik en ik kreeg me toch een trap, dat was echt een kick joh he, dat vondt ik zo een fijn gevoel. Dat het kindje je dan zo kan voelen, echt godverdikie joh he, een kindje is dan zo kwetsbaar en als jij dat beschermd is dat zo prachtig joh he, dan de geboorte dat is helemaal wonderlijk hoe zo een kindje op de wereld komt".
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 1 december 1999 @ 20:05:00 #14
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_226364
20:03

Het geluid is hier heel slecht maar als ik het goed heb begrepen is de ultieme kick voor Karin dat de kinderen zijn geboren.

Greetinx [eNeRGy]

Oxytocine, imagine a world without!
pi_226365
Ze praten nog wat na over de kick en ze vullen aan wat hun eng lijkt. Liften komt aan bod en dan hoe dat in Amerika aan toegaat.

K: "het lijkt me doodeng"

B: "ik heb wel eens gelift van een zwembad naar huis"

R: "in vrachtwagens zie je dat ook wel dat vooral meiden gaan liften ik zie dat toch een beetje sceptisch, ik vindt het wat raar."

B: "liften vindt ik toch wel wat link, als ik wil reizen ga ik met de trein of met de bus"
Bart verteld een verhaal wat hij meemaakte in Zwitserland toen hij bij zijn broer was. Bart zeg: "in buitenland heb ik dus wel gelift"

B: "ik heb nog maar net mijn rijbewijs en een auto hoeft niet zo voor mij, als ik een auto zou willen kopen kan ik dat van een vriend doen die binnen kort naar Cyprus afrijst"

Ze ruimen af en Karin zegt dat ze dit keer niet afwast. "ik heb de was vandaag ook gedaan dus ik was niet af"

Maurice en Bart ontfermen zich over de was. Verder klagen zo over het feit dat het koud is in huis.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  woensdag 1 december 1999 @ 20:46:00 #16
228 Big Brother
is watching too
pi_226366
Bart zit in de dagboekkamer wat wordt uitgezonden op internet.
Ruud is buiten voor het vuur aan het zorgen en de rest zit binnen bij de open haard.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 01 December 1999).]

pi_226367
Karin gaat bij de kachel zitten in het zitje in de woonkamer, ze heeft het duidelijk koud.

W: "we hebben toch genoeg hout dus we kunnen rustig goed binnen stoken"

Maurice, Willem en Karin praten nog over het gesprek met de psycholoog die ze gehad hebben vandaag.

W: "het is gewoon uitzitten als het kan tot 31 december, ligt eraan hoe het gaat lopen"

Bart zit inderdaad in de DBK op stream 2 maar geen geluid dus BB geef zelf even verslag
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226368
Maurice knutselt nog wat met karton en Karin heeft een boek op haar knieen liggen en heeft zich genesteld voor de kachel.

K: "wij vieren sinterklaas thuis met zijn allen, we nemen allemaal een kadootje mee voor de kleinkinderen en dan maken wij een suprise, de groten hebben het jaar ervoor ook allemaal een kadootje met een gedicht, maximaal 15 gulden, gewoon een aardigheid, echt leuke dingen"

M: "wij hadden op school ook dat we elkaar een kadootje gaven met een suprice, nu trok ik een jongen die noemden we altijd eikel en ik heb dus een eikel gemaakt als suprise, was wel lachen, ik heb eens een keer voor mijn nichtje een poppewagentje gemaakt en mijn zus heeft er een dekentje ingemaakt en dat kind heeft er nog een heel tijdje mee gelopen"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226369
Ruud is bezig met de laatste stukjes van de afwas en is wat aan het flauwekullen. Bart helpt hem erbij en ze zijn bijna klaar.

Karin is weer aan het borduren geslagen.

21.32 Knutselavond wordt het denk ik en af en toe het vuurtje in de gaten houden.

Mensen het is voor mij genoeg geweest voor vandaag, tot morgen bij de dagstreams.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226370
22.40
R+W zitten buiten bij het vuur te praten over bezittingen.
W:het gaat altijd maar over "ik heb,ik heb",
nou,ik heb een huis, twee kinderen een autootje en een caravan van zeven en een half honderd en daar ben ik heel tevreden mee.

wat is die Ruud toch slecht te verstaan

geluid valt weg

pi_226371
22.40
R+W zitten buiten bij het vuur te praten over bezittingen.
W:het gaat altijd maar over "ik heb,ik heb",
nou,ik heb een huis, twee kinderen een autootje en een caravan van zeven en een half honderd en daar ben ik heel tevreden mee.

wat is die Ruud toch slecht te verstaan

geluid valt weg

R we hebben het goed samen en we hebben een leuk kind...

W waarom gaan mensen uit eten?
r het is gewoon een heel sociaal gebeuren.

conclusie van beide heren, uit eten is heel sociaal..

w.de meeste gesprekken komen naar voren als je aan het eten bent.
r het is ook gezellig...

geluid valt weg

  woensdag 1 december 1999 @ 23:06:00 #22
228 Big Brother
is watching too
pi_226372
Maurice is buiten bij de mannen gaan zitten die nog steeds bij het vuur zitten. En ook Karin komt erbij.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 01 December 1999).]

pi_226373
23.05
Willem is afgelost door Maurice, het geluid is erg slecht ik probeer wat op te vangen van het gesprek tussen Ruud en Maurice, in de korf brandt nog steeds een aardig vuurtje...
Karin is er ook bij komen zitten, ze heeft de gele jas van Ruud aan en als ik het goed zie die enorme schoenen van Bart
het spijt me ik kan ze niet verstaan
pi_226374
quote:
op 12-01-1999 om 11:06 PM schreef Big Brother het volgende:
Maurice is buiten bij de mannen gaan zitten die nog steeds bij het vuur zitten. En ook Karin komt erbij.


BB ik hoop dat jij nog wat meer kunt verslaan want ik ga er weer vandoor,
groetjes Beppie

  woensdag 1 december 1999 @ 23:37:00 #25
228 Big Brother
is watching too
pi_226375
Nog steeds zitten Maurice, Ruud en Karin
buiten bij het vuur verhalen te vertellen. Verschillende onderwerpen passeren de revu:auto's,treinen, muziek.
23.38 zijn naar binnen gegaan en Ruud speelt op de gitaar wat van Van Morrisson, waar ze het buiten over gehad hebben.
Ook Willem is erbij komen zitten.

A: Jullie zouden allemaal naar bed gaan, maar nu zitten jullie allemaal in de kamer.
W: Op onze slaapkamer is het 14 graden en hier 26.


[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 02 December 1999).]

pi_226376
23:42 Ruud , Maurice en Willem zijn naar binnen gegaan. W en M nemen nog een appeltje en gaan dan slapen. Ruud jengelt wat op zijn gitaar. Bart slaapt nog.

Karin zat nog even buiten, maar vind het alleen niet gezellig daar. Ze komt even binnen om wat te drinken.

23:44 Karin is nog steeds binnen en heeft de gele jas uitgedaan, gaat zitten en roept ineens naar maurice: "Maurice, kijk eens naar het vuur"...

Karin: "In de slaapkamer is het 14 graden, hier (de woonkamer met kachel aan) 27... (wat een hitte)

23:55 De discussie gaat over "wat is trouw" Ruud: Trouw zijn is als je niet met een ander wijf in bed duikt." Ruud vindt trouwen onzin. "Je weet namelijk nooit hoe het gaat lopen." Karin is het hier niet meer eens. Maurice wel. Willem houdt zich bij dit onderwerp heel stil.

M: "Als je naar een ander wijf kijkt, is dat ontrouw ?"

R en M: Neen is het algemene antwoord. Als je een lekker wijf ziet dan is dat natuurlijk om naar te kijken niet ontrouw. Willem hierop (op Ruud en maurice). "Dan zie je gewoon een mooi iemand, als mens." "Maar dan hoef je hem of haar nog niet te hebben. "Ik zie ook wel eens een mooie Jas, maar dan koop ik die nog niet meteen" "Ik vind Bart een mooie kop hebben, maar dan ben ik nog geen Homo !!"

0:00 M verteld een mop over een piloot ilot: die stewardess hierachter die kan er wat van, maar mijn vrouw is beter. Die tweede piloot: eens effe kijke, dus die gaat met die stewardess in de weer, komt terug en zegt: nou je had gelijk, je vrouw doet het toch beter..."

Niemand die echt moet lachen. Willem: "Ik ga naar bed" en ineens is iedereen daar wel voor.

0:02 Ha, Karin legt de termometer op zijn trui, bij de bank en stream 3 zoemt daaop in: geeft aan iets van 28 graden.

Op de slaapkamer blijkt het overigens 20 graden te zijn.

0:06 Willem en Maurice zijn de tanden aan het poetsen. Stream 2 staat constant op de korf gericht (zouden die gebeden verhoord zijn ?)

0:08. W: Hee, de verwarming doet het ook gewoon. De elementen zijn ook warm.

k: Ja, het is hier hollen of stilstaan. Ze doen het wel of niet. Vandaar dat het ineens warmer is geworden in de slaapkamer.

0:11 Karin heeft wacht bij de korf, maar dat doet ze binnen. ! Af en toe een blok erop en vlug terug ! Ze is nu weer in de weer met knutselen. Van de mannen geen spoor meer. zzzzzzz

0:18 Ha, Bart staat op ! Hij heeft dus samen met karin de wacht !
B:"Jezus wat is het warm hier zeg"
B: "Heb je mijn kadootje al af ?"
K "ja, het is heel leuk geworden"
K: M vroeg al of ik iets goed had te maken
B: "Heb je dat dan ?"
K "En ik ga ook nog iets leuks voor Ruud maken. Heeft ie wel nodig" Karin wil iedereen dus steunen door het maken van kadootjes.

0:23 Bart heeft weer de rode pet van Ruud op.
Karin is de schaar kwijt, de scherpe.
Ook Bart gaat nu weer knutselen/tekenen

Bart laat Karin wat van zijn gedichten lezen. Hij is aan dat van maurice bezig. Karin leest het door. "leuk" zegt ze. Bart: "Lees je de ahterkant ook ?" K: "O het gaat nog verder , jeetje man"
k: Enig gedicht. K heeft een idee. Weet je wat je doet: knip je even een shirtje en broekje bij van een stofje.
B: "kijk, dat soort dingen laat ik anderen lekker bedenken."

B 31 graden nu (op de thermometer die op de stoel bij de banken en kachel ligt)

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 02 December 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_226377
0:33 Karin maakt voor Ruud een boxershort. Bart zegt bijna de zelfde taille omvang te hebben als Ruud. K" Niet handig, ik heb de ene kant ruimer geknipt dan de andere kant. Nu is het helemaal scheef"
Blijft zich verbazen
pi_226378
De regie heeft het verzoek kennelijk gelezen:
de vuurkorf staat nu permanent op stream2:

pi_226379
0:37 Tjonge jonge Oliebolletje zeg, hoe hou je het toch steeds vol. Ik ben nu een uur aan het tikken en nu heb ik het helemaal gehad. Er gebeurt op dit moment weinig. Stream 2 staat nog steeds continu op de korf gericht.

R, M en W slapen. B en K hebben wacht.

Blijft zich verbazen
pi_226380
0:45
Bart en Karin aan de eettafel.
Karin aan het borduren en Bart zit ook nog te frobelen.
pi_226381
Bart en Karin zitten nog steeds aan de keukentafel.
U vraagt wij draaien.
Stream 1: Bart en Karin
Stream 2: Vuur (close-up)
Stream 3: Vuur
Stream 4: Vuur (close-up)

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 02 December 1999).]

pi_226382
1:09


B&K hadden het net over een boekje dat Bart mee zou nemen voor zijn broer in Zwitserland. Maar toen hij aankwam had Bart het laten liggen in de bus. Hij heeft het later opgestuurd. Het was een boekje van een tientje.

K vind het ook erg boeiend zo te horen..

Bart zit wat te zingen.En te frobelen.
K geeft aanwijzing: Dan knip je het uit, maak je het eerst kleiner dan doe je het in een envolop, dat is mooi.

B: ja prachtig .

(Vreemd het geluid van de activiteiten binnen zit bij de vuurstream. En het geluid van buiten zit weer bij de binnnen stream)

Ze hebben het over een kunstwerk dat bart heeft gemaakt.

K: Zou de verwarming gewoon kapot zijn geweest. Kan best.
K: Het is nu gewoon bloed en bloed heet.
K: Nooit goed hé?

B: tegen kou kun je je nog kleden..

../..
K: Dat ze vroeger een naaimachines hadden en alles met de hand moesten naaien..
B: Ja.

../..
[Een fijn onsamenhangend flardje uit het geheugen van Bart, volgt hieronder ]

B: Pas nog een leuk boek gekocht: het Leisteenskelet.
K: Ken ik niet.
B: Van de wereld bibliotheek.

B: Over een kerel die opgravingen doet in een leisteengroeve.
B: Hij vindt een skelet. Maar dat kan helemaal niet, want alles wat ze opgraven is meer dan 50 mln jaar oud. Er waren geen mensen. Dan komt hij een man tegen met een diamand tussen z'n tanden. Zegt geloof ik wat rare dingen, geeft kadootjes.

B: Nee, eerst komt hij de man tegen en pas dan vind hij het skelet, met een diamand in de tanden.

B: Ja, hij kwam eerst op een onderzoekstocht in hongarije of tsjechie terecht, waar hij door grotten loopt ergens in die grotten kom je in het verleden terecht, 50 miljoen. jaar geleden. Er zwerven daar verschillende mensen rond, onder andere die man met de diamand. (Tobias) En een professor die wat experimenteert met plantjes, kijken hoe dat er later uit komt te zien bij de opgravingen. En er zit ook een kerel die heeft het prima naar zijn zin, beetje klooien met botjes en zo.

B: Wat hij uiteindelijk wil bewerkstelligen is dat die Tobias niet dood gaat, zodat hij hem niet hoeft te vinden. Hij probeert iedereen over te halen om mee te komen naar de tegenwoordige tijd. En op de terugtocht ... loopt de man met de diamant in de moerassen: dood.

K: Dus hij kon de toekomst niet veranderen.

B: De professor van de plantjes is meegegeaan en woont bij de opgraver in huis. En gaat later opzichzelf wonen, opzichzelf weer een verhaal in het verhaal.

B: Echt een leuk boek, mooi beschreven.

K: Wel een grappig idee

B: Mooi, met rare beesten, leuk verhaal. was ik erg mee in m'n nopjes.

../..

Karin vertelt over haar gescheiden zus. [Flarden op te vangen, moeilijk te verstaan.]

K: Heel leuk , gingen altijd met elkaar op vakantie
B: Oh da's helemaal mooi.
K: Zal nu wel niet meer gaan.
B: Lastig,

K: Scheiding is nooit leuk, ze zijn nog vrienden. Ja, het gaat wel goed. Nu moeten ze alstijd alles dubbelddoen, snap je. Om het weekend zijn ze bij de een dan bij de andere, dus de weekenden worden meestal om de kinderen heeen gepland. Vroeger was het altijd makkelijker. Da's wel jammer hoor.

K: Vreemd, hij nu met z'n nieuwe vriendin. Die vriend en die vriendin zijn trouwens ook weer ex-en van elkaar. Hij had het eerste een vriendin, daardoor zijn beide huwelijken opgebroken. En toen heeft de man die alleen kwam contact opgenomen met mijn schoonzusje en toen zij die bijelkaar gekomen. Wel handig.

K: Op zich niet zo gek, er is toch iets dat je inelkaar aantrekt. Maar het maakt het wel moeilijk. We vierden altijd met elkaar sinterklaas, nou gaat dat niet meer. Schipperen. Vierden altijd met elkaar Kerst.

B: Doe je toch met z'n allen.

K: Gaat dus niet.

B: Ben heel erg close met m'n broer, en met m'n broertje. Hoewel we elkaar bijna nooit zien.

K: Hartstikke leuk als je close kunt zijn met je broer, ik had dat ook heel erg

B: Als je kijkt naar Sabine, die is enig kind. Toch mist ze dat. Wat wij hebben, dat heeft zij niet, dat haal je never nooit ergens uit.

K: Maar het hoeft niet altijd zo te zijn dat je close bent
B: Nee, dat is ook zo

B: Nou is het in mijn vriendenkring wel zo. Als ik zie hoeveel broers daar nog tussen zitten. Eén meisje heeft ook nog een broer, regelmatig met elkaar gesingaleerd. Een andere zie je ook altijd in de kroeg met z'n broers. Sebas [?], zie je ook overal.

Het vuurtje is erg laag, Karin gooit er wat bij.

Bart vertelt over zijn grootouders. [ik kan het niet verstaan] ze zijn of waren 84. Pacemakers, gordelroos...

[En misschien pikt iemand anders dit op..]

Bart zegt dat hij weer gaat roken als hij eruit komt.
K: Dat is wel stom.
B: Die discussie hebben we wel eens vaker gehad. Heel veel gezonde dingen doen, en één ongezonde. ben niet echt gestopt met roken, meer gestopt met kopen...

[Tis niet meer te verstaan.]
160bits zegt: 'Trustie..'
1:45:57

[Dit bericht is gewijzigd door 160bits (Datum 02 December 1999).]

pi_226383
Nog steeds houden Karin en Bart de wacht. Ze zitten aan de keukentafel. Bart vertelt wat stoere verhalen.


Vuur brandt nog.

2.34 En brandt nog..........
Allebei zijn ze aan het knutselen en praten weinig.

2.37 Bart gooit wat hout op het vuur.

K: Bijna uit.
B: Ja het vuur was bijna uit.

2.44 Bart loopt nog maar eens naar het vuur.

Temparatuur binnen is nu 29 graden.

B: Wat vind je ervan om de eieren te verkopen aan de redactie.
K: We kunnen ze ook als sinterklaaskado geven.

B: We geven ze de kans om zondag een mooie uitzending te maken.
Het wordt een mooie uitzending als we kadootjes en gedichten aan elkaar geven.

3.07 Bart heeft Ruud en Willem wakker gemaakt die de volgende wacht tot 6 uur heeft. Ruud gaat meteen buiten naar het vuur en Maurice en Karin poetsen hun tanden.

3.13 Ook Willem is nu zijn bed uitgekomen.

3.47 Ruud en Willem houden de wacht buiten bij het vuur en vertellen elkaar verhalen bij het vuur.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 02 December 1999).]

pi_226384
7.15 u

Maurice en Bart houden de wacht. Binnen is het kennelijk nog steeds erg warm (Bart in T-shirt zonder mouwen). Ze zitten wat te schrijven. Maurice loopt zo nu en dan naar buiten om het vuur te controleren. Keurig 1 stream op het vuur en ook nog eens 1 stream op de tuin met de kippen. Oh almachtige redactie, dank voor het verhoren van onze gebeden, "we are honoured by your presence"

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_226385
Deze Topic hebben we gesloten, de dagstreams zijn weer aangemaakt, iedereen bedankt namens de niet streamkijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002558.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')