abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_226302
Ik neem aan dat het jullie allemaal wel op gemerkt hebben dat R. en W. niet meer zo dik zijn met elkaar. Willem merkte het zelf op tijdens de uitzending van 30/11 tegen Bart. Het klonk zelfs of ie het niet helemaal kon hebben. ("Ruud brengt de laatste tijd veel meer tijd door met jou dan met mij"). Gisteren tijdens de "nachtwacht" bij het vuur, had ik ook de indruk dat Ruud niets meer moet hebben van het geklets van Willem over Bart hebben, toen Willem koffie ging halen, maakte Ruud een opmerking wat neer kwam op "take your time", (blijf vooral maar even een tijdje weg....). Dit zal wel weer de nodige consequenties hebben voor het nomineren. Ruud die op Willem stemt (zou er dan eindelijk es iemand zijn die op Willem stemt, I do hope so! )
  woensdag 1 december 1999 @ 15:04:00 #2
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_226303
Dat idee had ik ook al, leek wel of ruud er van baalde dat willem met hem wacht moest houden. wat voor een consecenties zal dit hebben binnen het huis
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_226304
Het is ook duidelijk dat Bart en Ruud het meest van deze weekopdracht genieten, ze zullen denk ik ook een beetje meer naar elkaar toe groeien. En misschien gaat Ruud dan ook eindelijk inzien hoe Willem eigenlijk in elkaar steekt...
Luidt deze weekopdracht de val van Willem in?!?
Loose all time, Love your mind, Free your soul
  woensdag 1 december 1999 @ 15:37:00 #4
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_226305
quote:
op 12-01-1999 om 03:32 PM schreef drolage het volgende:
En misschien gaat Ruud dan ook eindelijk inzien hoe Willem eigenlijk in elkaar steekt...


Ik denk dat dat wel meevalt, Drolage, daarvoor zou hij namelijk hersencellen moeten hebben. Zolang er geen overtuigend bewijs hiervan bestaat, neem ik aan dat dat niet het geval is. Het perceptief vermogen van zijn zenuwknopen lijkt me niet afdoende om de gluiperigheid van Willem te detecteren...

groetjes, Casey

pi_226306
Dat komt omdat die Willem altijd een bek heeft over anderen in het huis, Zelfs als je een meegaand persoon bent zoals Ruud, weet die mafkees het af te kraken.
Praat je over friesen dan praat je over dooien!!
Ik ben online
  woensdag 1 december 1999 @ 16:19:00 #6
2004 sunshine
Still shining!
pi_226307
Om niet van roddel en achterklap te houden hoef je niet persee over een groot aantal hersencellen te beschikken, hoor!
Volgens mij is dat een kwesie van fatsoen, en Ruud is een fatsoenlijke, gezonde hollandse jongen!!!

Nee, ik ben geen fan.

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  woensdag 1 december 1999 @ 17:21:00 #7
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_226308
en dan is willem zeker alleen maar een Fries
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_226309
Ja er is duidelijk waar te nemen dat Ruud meer naar Bart trekt. Willem is een beetje geisoleerd op het moment.
Ik verwacht dan ook dat hij Bart en Ruud gaat nomineren.
  donderdag 2 december 1999 @ 01:07:00 #9
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_226310
't is alleen Veronica die het bij gebrek aan enigerlei opwinding en verhaallijnen suggereert. Vandaag zaten Willem en Ruud gewoon langdurig bij het vuur en volgens de site heeft Ruud Willem ook nog een uitgebreide massage gegeven.... geen sprake van dus... als je nu nog op de ondergang van iemand zit te wachten is het te laat, kaarten zijn echt geschud en alleen door kleine voorvallen enorm op te blazen kun je nog valse hoop koesteren...
pi_226311
Helemaal mee eens, Perico !
En zeer helder verwoord, daarvoor dank.
  donderdag 2 december 1999 @ 01:24:00 #11
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_226312
Hallo Perico,
De foto die jij gebruikt is dat Willem of is het een afbeelding van jezelf? Het valt me op dat de afbeelding een bepaalde gelijkenis vertoond met Willem uit BB. Dezelfde profiel en gekrulde mondhoekjes. Ben jij soms ...? Nee dat kan toch niet... zo objectief is Willems broer toch niet
met een glaasje tjendol erbij...

  donderdag 2 december 1999 @ 01:48:00 #12
1234 HiZ
Istanbullu
pi_226313
Ok, Willem geeft V ruimschoots materiaal voor het hem neerzetten als een roddeltante. En V. maakt daar ook ruimschoots gebruik van, dus het beeld van Willem op TV wordt steeds negatiever. Maar zelfs als je Willem nou niet zo heel erg sympathiek vindt op basis van wat je op het eerste gezicht ziet is het misschien de moeite waard om Willem toch eens beter te bekijken. Is wat ie zegt nou werkelijk zo kwaadaardig ? Ik (een bartfan) vind het nog wel meevallen. Als ik Willem zie (op TV) zie ik iemand die weliswaar heel veel kletst over Bart, maar ik zie niettemin niet iemand die z'n uiterste best doet om Bart of één van de anderen onderuit te halen. Volgens mij is Willem (met beide ogen op de poet) per saldo ook niet zo'n ontzettend sterk persoon. Met z'n gepraat over anderen is ie de hele tijd bezig om uit te vinden hoe hij eigelijk in de groep staat. Dat doet ie niet zo heel handig in mijn ogen, z'n 'methode' kan snel gezien worden als een poging om anderen te schaden, maar volgens mij zit ie gewoon een ook met zichzelf in de knoop. Wat overigens niet zo vreemd is als je in aanmerking neemt dat Willem na een relatie van 21 (één-en-twintig) jaar plotseling alleen op deze wereld staat. Een hoop van de mensen die keihard oordelen over Willem hebben de leeftijd van 21 nog niet bereikt, maar zouden toch wel even kunnen stilstaan bij de mogelijke effecten die een scheiding op een persoon heeft. Willems tranen bij het zien van z'n kinderen en het in elkaar klappen bij het vertrek van Sabine is ook een stukje van de zogenaamde 'aartsintrigrant'. Waarmee deze bij mij toch niet zo heel populaire meneer toch positieve gevoelens losmaakte.
  donderdag 2 december 1999 @ 03:16:00 #13
622 spider
in the worldwide web
pi_226314
quote:
op 12-02-1999 om 01:07 AM schreef Perico het volgende:
't is alleen Veronica die het bij gebrek aan enigerlei opwinding en verhaallijnen suggereert. Vandaag zaten Willem en Ruud gewoon langdurig bij het vuur en volgens de site heeft Ruud Willem ook nog een uitgebreide massage gegeven.... geen sprake van dus...

Helemaal mee eens.
Ergens anders had iemand geschreven, dat de opmerking van R naar W bij het vuur "Take your time" als hij nog een bakje koffie ging zetten, negatief geinterpreteerd word.In de zin van: Ik kan je geroddel niet meer horen.
( sorry, maar ik ben de naam van de poster kwijt)
Persoonlijk had ik dat juist heel positief geinterpreteerd, namelijk: Blijf maar rustig binnen een tijdje, ik heb wel gezien dat je al een tijdje zat te bevriezen.
Zorgzaamheid van R naar W dus.



pi_226315
Katjoeng, een paar dagen zit ik mezelf al in te houden, om met een dergelijke reactie te komen als jij: Perico ben jij een broer van Willem?
Of een leerling, buurjongen of een Fries?
Je verdedigt Willem in iedere topic zo sterk dat het inderdaad lijkt of je je alles persoonlijk aantrekt wat hier geschreven wordt.
Niet doen hoor Veronica laat toch alleen die winnen die zij willen, kunnen we hier nog zoveel neerzetten als we willen.
Dus als dat Willem toevallig zou zijn ( wat ik zelf niet hoop ) het zij zo.
Groetjes
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_226316
quote:
op 12-02-1999 om 01:48 AM schreef HiZ het volgende:
Volgens mij is Willem (met beide ogen op de poet) per saldo ook niet zo'n ontzettend sterk persoon. Met z'n gepraat over anderen is ie de hele tijd bezig om uit te vinden hoe hij eigelijk in de groep staat. Dat doet ie niet zo heel handig in mijn ogen, z'n 'methode' kan snel gezien worden als een poging om anderen te schaden, maar volgens mij zit ie gewoon een ook met zichzelf in de knoop. Wat overigens niet zo vreemd is als je in aanmerking neemt dat Willem na een relatie van 21 (één-en-twintig) jaar plotseling alleen op deze wereld staat.

HiZ, je hebt het zo goed verwoord dat ik het wel met je eens moet zijn in dit geval. Ik denk inderdaad dat zijn hele achterklap gebeuren gebaseerd is op zijn onzekerheid.

Maar toch... is dit een geldig excuus om over anderen negatief te praten? Achter hun rug?
Mijn conclusie nadat jij me even aan het twijfelen hebt gebracht: Nee, onzeker of niet, dit gedrag zit in de aard van het beestje.

Als ik Willem persoonlijk zou kennen, zou ik me na het volgen van BB toch even af gaan vragen: Wat zegt hij over mij achter mijn rug?


  donderdag 2 december 1999 @ 08:40:00 #16
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_226317
Alle bewoners praten wel negatief over elkaar. Het feit dat in de uitzendingen Willem steeds zo'n gesprek begint wil nog niet zeggen dat hij dat in werkelijkheid ook doet. Zoals al vaker door velen is opgemerkt knipt en plakt Veronica de beelden naar eigen keuze. Zouden ze dat niet ook met de roddelgesprekken doen waarin Willem nu steeds zo negatief naar voren komt?
Terug uit het enge bos
pi_226318
quote:
op 12-02-1999 om 08:40 AM schreef Bor het volgende:
Alle bewoners praten wel negatief over elkaar. Het feit dat in de uitzendingen Willem steeds zo'n gesprek begint wil nog niet zeggen dat hij dat in werkelijkheid ook doet. Zoals al vaker door velen is opgemerkt knipt en plakt Veronica de beelden naar eigen keuze. Zouden ze dat niet ook met de roddelgesprekken doen waarin Willem nu steeds zo negatief naar voren komt?

Het valt mij op dat in alle verschillende topic's betreffende voorkeur/afkeer voor bepaalde BB personen iedereen de conclusie trekt dat VOO behoorlijk manipuleert!! Als je dit in ogenschouw neemt hoe kun je dan nog een voorkeur of afkeer voor een bepaalde persoon naar voren brengen?? in de streamverslagen, kan ik niet echt ontdekken dat iemand (willem) zich zeer negatief over mensen uitlaat. Als je alles op een rijtje zet zie je dat de persoonlijkheid van elke BB deelnemer (afgezien van Karin tot nu toe) gedurende de afgelopen weken een metamorfose heeft ondergaan.
1] Maurice bracht de eerste tijd geen zin in z'n geheel uit, blijkt nu toch een stuk ammusanter
2] willem ontpopt zich tot intrigant 1e klas
3] Ruud wordt met de dag dementer, potverdikie joh he
4] Bart wordt hoofdrolspeler/entertainer
5] oke Karin mag ook meedoen want die begint maurice af te stoten en te vervangen door Bart.

Ik zal zo langzamerhand wel flink paranoia zijn, maar ik begin zelfs te geloven dat alles in scene is gezet en heel nederland betrokken is bij een complot!! En er helemaal niemand in een keet in Almere zit!!!!! Het gebeurd allemaal gewoon in de studio met script, regiseur, make-up en alles wat er bijhoort. Misschien hebben ze nog een bijrol voor me????

pi_226319
een bijrol zit er voorlopig niet in, VOO doet zijn uiterste best om niemand vrijwillig het huis meer te laten verlaten.
En als willem weg gaat wordt het echt back to basic
ik ben mezelf niet of nooit geweest

  donderdag 2 december 1999 @ 13:55:00 #19
1234 HiZ
Istanbullu
pi_226320
Athena,
fijn dat je het met me eens bent, of toch niet ? Je reactie bracht me eventjes in de war.
Een excuus om mensen in een negatief daglicht te stellen is het natuurlijk niet (bestaat voor niemand). Maar als ze mij 24 uur zouden volgen en dan in 5 minuten alle potentieëel onaardige dingen die ik zeg over m'n vriend achterelkaar monteren, zou je denken dat we op het punt staan uitelkaar te gaan ipv op het punt te trouwen.

quote:
op 12-02-1999 om 04:12 AM schreef Athena het volgende:
HiZ, je hebt het zo goed verwoord dat ik het wel met je eens moet zijn in dit geval. Ik denk inderdaad dat zijn hele achterklap gebeuren gebaseerd is op zijn onzekerheid.

Maar toch... is dit een geldig excuus om over anderen negatief te praten? Achter hun rug?
Mijn conclusie nadat jij me even aan het twijfelen hebt gebracht: Nee, onzeker of niet, dit gedrag zit in de aard van het beestje.

Als ik Willem persoonlijk zou kennen, zou ik me na het volgen van BB toch even af gaan vragen: Wat zegt hij over mij achter mijn rug?



pi_226321
quote:
op 12-02-1999 om 01:55 PM schreef HiZ het volgende:
Athena,
fijn dat je het met me eens bent, of toch niet ? Je reactie bracht me eventjes in de war.
Een excuus om mensen in een negatief daglicht te stellen is het natuurlijk niet (bestaat voor niemand). Maar als ze mij 24 uur zouden volgen en dan in 5 minuten alle potentieëel onaardige dingen die ik zeg over m'n vriend achterelkaar monteren, zou je denken dat we op het punt staan uitelkaar te gaan ipv op het punt te trouwen.

Gefeliciteerd met je voorgemomen huwelijk HiZ!

En nee, ik was het inderdaad uiteindelijk toch niet helemaal met je eens. Wel heeft je reactie mij tot nadenken gestemd en dat gebeurt niet zo vaak .

Als dank voor jouw brainstimulating teksten wil ik je graag een wederdienst bewijzen en wel met de volgende tip: als jij inderdaad net zo over je partner praat als Willem over Bart, dan moet je misschien nog maar even wachten met jullie bruiloft... (, niet al te serieus opvatten hoor)

Wat ik wel serieus denk, is dat ook uit de streams vaak blijkt dat Willem niet zo loyaal is richting Bart (lees loyaal als understatement). En geef toe, zelfs Oliebol, die de hele dag de streams nauwgezet volgt, heeft een zekere antipathie tegen Willem.
Natuurlijk manipuleert V (of JdM?) het programma, maar toch acht ik mezelf in staat om mijn eigen conclusies te trekken.
De anti-Mona en anti-Sabine stemming hier, heb ik ook volledig langs me heen laten gaan.

Blijkbaar vind V het inderdaad nodig om Willem negatief neer te zetten, maar nogmaals gebruik ik hier zijn eigen voorbeeld weer, omdat die zo grandioos weergeeft hoe ik het zie: W: "Ze kunnen natuurlijk manipuleren met de beelden, maar ze kunnen absoluut geen beelden van Sabine laten zien waarin ze aan het werk is". (vrij gequote, de letterlijke tekst weet ik niet meer)

Snap je wat ik hiermee bedoel? Beelden te over van Willem die zich negatief uitlaat over Bart. Niemand kan toch ontkennen dat hij dit soort dingen niet veelvuldig zegt? En of V ze nu achter elkaar monteert, of helemaal niet laat zien, op de streams komt hetzelfde beeld naar boven.


  donderdag 2 december 1999 @ 15:33:00 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_226322
Hiz, je hebt helemaal gelijk, als je de streams een beetje volgt blijkt dat het idd best wel meevalt, en idd, als je alles achter elkaar monteert lijkt het heeeeeeel wat.

Mensen, verlies niet uit het oog dat ze 100 dagen samen in een relatief kleine ruimte door moeten brengen, en ga zelf maar eens na als je een week met vrienden op vakantie gaat, hoe snel dan de irritaties loskomen.

De redactie manipuleert de uitzending zeer nauwgezet, en wij trappen er met ogen open in......
Dat wil niet zeggen dat ik een Willem fan ben, want wat ik eerder schreef, komt ie op mij als een onderhuids type over, en ik heb er nu eenmaal een hekel aan als mensen me niet aankijken tijdens het praten, maar Willem wordt nu wel erg stereotyp als een gladjakker in elkaar gemonteerd.

Ik ben echt ontzettend benieuwd naar de volgende nominaties.......

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_226323
quote:
op 12-02-1999 om 03:28 PM schreef Athena het volgende:
<snip>
Snap je wat ik hiermee bedoel? Beelden te over van Willem die zich negatief uitlaat over Bart. Niemand kan toch ontkennen dat hij dit soort dingen niet veelvuldig zegt? En of V ze nu achter elkaar monteert, of helemaal niet laat zien, op de streams komt hetzelfde beeld naar boven.

Athena, waar ik nou zo benieuwd naar ben steeds, is wààr jij deze uitlatingen van Willem een teken van vindt.
Mijn visie schreef ik in een andere topic: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002561.html

Wat is de jouwe ?

pi_226324
quote:
op 12-02-1999 om 03:41 PM schreef Moor het volgende:
Athena, waar ik nou zo benieuwd naar ben steeds, is wààr jij deze uitlatingen van Willem een teken van vindt.
Mijn visie schreef ik in een andere topic: i/s/Forum21/HTML/002561.html

Wat is de jouwe ?


Ook mijn visie kun je in bovengenoemde topic vinden.
Sorry als ik niet duidelijk was. Mijn poging niet met allerlei negatieve benamingen te komen heeft de zaak blijkbaar geen goed gedaan.

Anyway, in het kort vind ik zijn uitlatingen een teken van nogal nare karaktertrekken, zoals huichelen en achterbaksheid.

Als mededierenvriend zul je ook begrijpen dat mijn mening over Willem al negatief werd gevormd sinds hij (begin oktober al) meende onder tafel een kip een rotschop te moeten geven. En enkele dagen later in de DBK meedoen aan de oproep om goed te zijn voor dieren... Maar ik wil niet gaan crosspointen. Mijn mening hierover is te vinden in de topic 'Willem moet blijven' (deel 1)


  vrijdag 3 december 1999 @ 03:05:00 #24
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_226325
Voor Katjoeng en eli ten langen leste, die zich (gepikeerd of niet) afvroegen wat mijn relatie met Willem is, en al iets opperden in de richting van gelaatsachtige danwel regionale verwantheid:
driewerf neen, mijn besten. Ik woon zelf in Heerlen en da's het diepe zuiden. Dus zou ik voor Ruud moeten zijn (waarin ik ook een eind mee kan gaan). En wat mijn fysiologische kenmerken betreft: de foto lijkt niet op Willem, maar door de wijze waarop Willem zich vanaf het begin ontplooide, kon ik me het meest met hem vereenzelvigen. Vandaar dat ik hier (wat te vaak) voor hem op ben gekomen specifiek, omdat ik vond dat hij wel wat support kon gebruiken in de hetze die op gegeven moment ontstaan was en daar ik kon invoelen wat er door hem heen moest gaan. Als hem iets niet lekker zit, praat hij er over, een echt gevoelsmens dat een klankbord nodig heeft, waardoor hij zich niet buiten of boven de groep plaatst in ieder geval.
Magoed ik denk dat ik inderdaad het doel van mijn missie wel bereikt heb, al gaat het onderuithalen van Willem hier nog rustig door (met tina, oliebol en doordevil als harde kern onder andere).
pi_226326
Alhoewel jij ons het tegendeel wil laten geloven, zie ik wel degelijk regionale overeenkomsten, tussen Willem en jou,lieve Perico.
Zo komen jullie beide uit regios die bekend staan om hun drang naar afscheiding/ afzondering binnen nederland. Dat moet in mijn ogen toch wel degelijk een band scheppen.
En het is toch algemeen bekend dat Limburgers en Brabanders niet al te goed met elkaar overweg kunnen, vandaar dat jou voorkeur zeer zeker never en nooit niet naar Ruud zou gaan.
Ik heb na a.v. jouw postings echt geprobeerd om met die roze bril ( die jij waarschijnlijk op
hebt als je naar Willem zit te kijken ), naar Willem gekeken en geconstateerd dat we beide kennelijk een andere opticien hebben.
Dus sorry, niet gelukt.
Maar toch hartelijke groetjes
eli


Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  vrijdag 3 december 1999 @ 04:07:00 #26
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_226327
quote:
op 12-03-1999 om 03:53 AM schreef eli het volgende:
<knip>
Zo komen jullie beide uit regios die bekend staan om hun drang naar afscheiding/ afzondering binnen nederland. Dat moet in mijn ogen toch wel degelijk een band scheppen.
En het is toch algemeen bekend dat Limburgers en Brabanders niet al te goed met elkaar overweg kunnen, vandaar dat jou voorkeur zeer zeker never en nooit niet naar Ruud zou gaan.
<knip>
Maar toch hartelijke groetjes
eli



Sprekende voor alle Brabo's die het al jaaaaaaaren met een Limbo doen (ik dus) kan ik alleen maar zeggen: hahahahahahahaha, wat een DOM gelul!!!! Post dan niks, alsjeblieft zeg!!!!!!!!!

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 3 december 1999 @ 04:11:00 #27
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_226328
Bovenbeste eli, ik kan je alleen maar met alle openhartige eerlijkheid antwoorden dat het niet mijn regionale identitieit is die mij Willem wel een aardige vent doet vinden. Ik heb echt tegen geen provincie of regio een antipathie, dus ook niet tegen Brabanders. Magoed, ik heb wel eens te maken met Randstedelijke arrogantie of met het vooroordeel dat iedereen hier dommelijk is, of achtergesteld. Maar ik beoordeel mensen op hun gedragingen, en veel nieuwe vrienden van mij komen uit de Randstad. Maar volgens jij maakt de provincie Willem en omdat ik ook in een "uithoek" woon zit ik hetzelfde in elkaar? Willem is Fries, een outcast en ik een Spaanse Limburger, dus vandaar? Gaat mij wat ver. Zoek het eens wat dichter bij ongebreideld toeval...
  vrijdag 3 december 1999 @ 04:14:00 #28
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_226329
quote:
op 12-03-1999 om 03:53 AM schreef eli het volgende:

Dus sorry, niet gelukt.
Maar toch hartelijke groetjes
eli


Oh bah! Hier stoor ik me dus vooral aan. Hebt Gij de wijsheid in pacht? Wat denk je wel niet!?! Had het nog niet eens gezien zeg, zo overweldigd door walging was ik. Bah bah. Heb nog nooit zo'n felle uithaal naar wie dan ook op dit forum gedaan, maar dit tart werkelijk elke verbeelding, vooral de jouwe, want jij schijnt je nogal wat te verbeelden. Waarom me deze reactie zo VRESELIJK stoort kan ik niet verklaren, maar mijn nekharen gaan er van overeind staan. Driewerf BAH!

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 3 december 1999 @ 04:31:00 #29
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_226330
Ja, ik weet het: het badinerende toontje! Dat is het. Zo , ben eruit, kan nu lief in mijn Brabantse bedje kruipen. Belachelijk dat ik me hier om 4:24 nog druk om kan maken, maar zoals Ruud het vanavond al treffend zei: You only hurt the ones you love, dus trek ik me hier maar niks van aan, puur vanwege het feit dat je het tegen Perico had en ik me dus hier met m'n grote grote bek niet mee had moeten bemoeien. (Madonna, Erotica, het nummer, niet de CD, alhoewel het nummer wel op de CD staat, daar is die quote van Ruud onder andere van afkomstig)
Ik ga maar slapen, lijkt me beter. Excuses voor grof taalgebruik en/of hoofdletters. Ajuu
Ben te zaai voor een signature
pi_226331
Roache, slaap lekker, ik heb meer brabants bloed dan jij denkt.
En ik ben zeer zeker niet iemand die iemand anders als achterlijk, randstedelijk arrogant betiteld Perico.
Misschien toch nog maar eens mijn opmerking lezen en dan pas kwaad worden.
Groetjes eli
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  vrijdag 3 december 1999 @ 07:33:00 #31
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_226332
quote:
op 12-03-1999 om 05:39 AM schreef eli het volgende: (...)ik heb meer brabants bloed dan jij denkt.(...)
Aha! Dat verklaart meteen waarom je het nooit met die Limburger Perico eens bent.

Het bloed stroomt nu al naar naar niet nader omschreven delen van mijn lichaam als ik fantaseer om mezelf vanavond even lekker te badineren. Eerst even opzoeken wat dat betekent natuurlijk.

Rotdag gehad beste Roach? Het was natuurlijk weinig gezouten kul die eli verkondigde, maar moet je hem/haar nu zo de grond in stampen?

In een ding heeft hij/zij trouwens wel gelijk. Er bestaan wel degelijk halve garen die vooroordelen koesteren jegens inwoners van andere provincies. Dat jij daar boven staat en (okay, laat ik je 't voordeel van de twijfel gevel) dat Willem zich daar ook niet schuldig aan maakt wil nog niet zeggen dat eli compleet uit zijn/haar nek lult.

quote:
op 12-03-1999 om 04:31 AM schreef Roache het volgende: (...)en ik me dus hier met m'n grote grote bek niet mee had moeten bemoeien.(...)
En nu bemoei ik me er ook al mee. Waar houdt dit op? Is dit het begin van WOIII?

Help.

Haalt gelijk bij rechter.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')