abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 1 december 1999 @ 12:21:00 #1
1491 Patje
Amsterdam girlie
pi_226230
Geen roddel, maar een waarheid die berust op de lichamelijke aanwezigheid van een vriend van mij die vorig weekend in het BB-huis is geweest. Sommige mensen hebben nou eenmaal hele goede connecties!!!!!
Deze vriend, wiens naam onbekend zal blijven, was uitgenodigd door een van de vele regisseurs om een kijkje achter de schermen. Hij is dus in de regie-ruimte geweest in het midden van het huis, die je overigens bereikt door gewoon richting voordeur te gaan over het welbekende pad en dan rechtsaf te gaan i.p.v. rechtdoor, hieronder tref je enkele van zijn waarnemingen, wellicht bekend, maar 1 of 2 hele hete nieuwtjes!!!!!!!!!
1. Willem heeft reuma!!! Om een of andere reden wil hij dus duidelijk niet dat dit publieke kennis wordt (tja, dan had hij maar kok moeten blijven ....) maar tijdens de aanwezigheid van mijn vriend, was Willem in de dagboekkamer en vroeg om zijn medicijnen, want hij was door z'n voorraad heen ......... hmmmmmmm ik vind dit een behoorlijk saillant nieuwtje, waarom doet Willem daar zo geheimzinnnig over???? Terwijl Karin zo open is over haar ziekte????

2. Het huis is echt heeeeel klein, er worden niet een beetje groothoeklenzen gebruikt, maar mega-groothoeklenzen. Het is ook een hele goedkope, bouwvallige keet, maar dat is aan de buitenkant ook wel te zien .......

3. Normaal gesproken is er overdag altijd iemand van de redactie aanwezig ..... de redactie overruled ook alle beslissingen die eventueel door de regie genomen worden. Bij belangrijke gebeurtenissen (zoals gesprekken in de dagboekkamer, iemand die op wil stappen, of andere calamiteiten) is het altijd de redactie die de bewoners te woord moet staan!! Maar wat was er nou aan de hand op het moment dat onze Tara aangaf te willen vertrekken ....... juistem, niemand van de redactie was meer aanwezig, en op zo'n moment moet dus de hoofdregisseur die persoon te woord staan. Er schijnt een enorme paniek uitgebroken te zijn, want Tara had het helemaal gehad en wilde het liefst meteen weg. Dus er is als een dolle iemand van de redactie opgepiept die meteen naar het huis getogen is, terwijl in de regiekamer de gemoederen zeer hoog opgelopen schijnen te zijn. Zo zie je maar; ze zijn niet overal op voorbereid ..........

4. De regissuers (een stuk of 24) vervelen zich helemaal een pukkel, er gebeurd namelijk zo weinig, maar dat is op zich ook geen nieuws!! De meesten komen net van school en voor hen is BB een leerschool, zoals Paul de Leeuw al aangaf, dat is ook duidelijk te zien!!! Dus wat er nu gebeurd is vechten om de montagekamer in te komen, want daar gebeurd het allemaal, daar moet dus een interessant iets gebrouwen worden van een totaal oninteressante dag!!! De meeste regisseurs hebben het helemaal gehad en enkelen hebben al aangegeven er mee te willen kappen!

Zo, dat waren de feiten die ik even wilde melden. Ik wil er verder geen waarde oordeel aan hechten, maar wil nog wel even benadrukken dat er heel veel is dat wij niet te zien krijgen, dat er veel gemanipuleerd wordt (what else is new??) en dat niet wij, maar Veronica beslist wie de grote winnaar wordt!!!!!! Vergis je daar niet in!!!

pi_226231
hmm.. Ik denk dat je wel de waarheid verteld.

Temnminste weer eens wat inside infomation

Mooi zo

  woensdag 1 december 1999 @ 12:34:00 #3
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_226232
Tja, bewijst maar weer eens dat velen het hier wel doorhebben. Maar dat van die reuma? Dat is een echt nieuwtje! Maar of het waar is....
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_226233
quote:
op 12-01-1999 om 12:34 PM schreef Maurisico het volgende:
Maar dat van die reuma? Dat is een echt nieuwtje! Maar of het waar is....

Het is wel zeker dat Willem ergens medicijnen voor gebruikt (heb ik geloof ik een keer in de streamverslagen gelezen) misschien weet bijv. oliebol2000 er iets meer over te vertellen?

  woensdag 1 december 1999 @ 13:21:00 #5
1491 Patje
Amsterdam girlie
pi_226234
quote:
op 12-01-1999 om 01:14 PM schreef Beppie het volgende:
Het is wel zeker dat Willem ergens medicijnen voor gebruikt (heb ik geloof ik een keer in de streamverslagen gelezen) misschien weet bijv. oliebol2000 er iets meer over te vertellen?

Jongens, dit is echt waar!!!! Degene die mij dit vertelde heeft het echt gehoord letterlijk uit Willem's mond! Was ook erg verbaasd ..... en vroeg vervolgens aan mij of ik dit wist en of dat algemeen bekend was, wetende dat ik het allemaal erg in de gaten houd!!

pi_226235
van die oorspronkelijk aantal regisseurs zijn 5 weg .

betreffend de streams .

gisternacht geen beeld van het
vuur. gedurend de dag 4 streams , niet bzw nauwelijks geschakeld .

gister streams tijdens avond :
al het gebeuren vertoond , binnen en buiten ,
in vroege nachturen : kleurenbalken -
onderbezetting van die techniek ?

of nieuw internet regime die veel
interessanter is voor veronica budget :

nachts ( geen kijkers ) niets uitzenden ,

overdags ( weinig kijkers ) beperkte regie ,

avonds ( meeste internet kijkers ) weer
als voorheen .

deze nieuwe regime maakt mogelijk :
internet redactie met minder personeel .

als ook bigbrother - regie op maandcontract zijn ,
let dan op dat gister was de laatste dag van November .

breekijzer , snel en wijzer

  woensdag 1 december 1999 @ 13:40:00 #7
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_226236
Patje,
Ben ik wel benieuwd waarom Willem hier niet openlijk over praat/ dat doet hij vast wel maar het wordt nooit uitgezonden!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_226237
Hoi Patje,
Weet je ook hoe V bepaalt wie de winnaar wordt? Is b.v. het hele belgebeuren een farce waarbij de stemming totaal niet bijgehouden en de uitslag gefaked wordt????

Weet je (of een andere FOKker) b.v. iets te vertellen wat voor V belangrijk is om een bepaalde winnaar aan te wijzen. Uiteraard zal commercie de grootste rol spelen, maar bekijken ze b.v. welke BB-deelnemer na het programma het meest commercieel uitgemolken kan worden?????

Interessant nieuws trouwens en leuk dat je het op FOK plaatst

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  woensdag 1 december 1999 @ 13:48:00 #9
1835 Jangalene
From the Twilight zone
pi_226238
Volgens mij heeft Willem in het begin wel iets over zijn ziekte verteld. Hij heeft al op jonge leeftijd reuma gekregen en dat is de reden dat hij vrij klein is gebleven.
Maar inderdaad raar dat hij daar verder niets (meer) over verteld.
Door weinig te zeggen vertel je vaak meer dan door veel te zeggen.
  woensdag 1 december 1999 @ 13:53:00 #10
1491 Patje
Amsterdam girlie
pi_226239
quote:
op 12-01-1999 om 01:40 PM schreef Maurisico het volgende:
Patje,
Ben ik wel benieuwd waarom Willem hier niet openlijk over praat/ dat doet hij vast wel maar het wordt nooit uitgezonden!

M., jij weet wat dat betreft net zo veel als ik ..... misschien wil hij het wel geheim houden, er zijn meer mensen die dat doen. Ik weet niet of hij er openlijk over praat, ik denk eerlijk gezegd niet dat hij er met de andere bewoners over praat. Ik neem aan dat ze wel zien dat hij medicijnen inneemt, maar misschien weten ze niet waarvoor, of heeft Willem aangegeven dat hij het er niet over wil hebben??!! Ik weet het echt niet .... maar wat in ieder geval duidelijk is, is dat er is afgesproken dat dat dus niet in de openheid komt!!!

  woensdag 1 december 1999 @ 14:02:00 #11
1491 Patje
Amsterdam girlie
pi_226240
quote:
op 12-01-1999 om 01:41 PM schreef tiki het volgende:
Hoi Patje,
Weet je ook hoe V bepaalt wie de winnaar wordt? Is b.v. het hele belgebeuren een farce waarbij de stemming totaal niet bijgehouden en de uitslag gefaked wordt????

Weet je (of een andere FOKker) b.v. iets te vertellen wat voor V belangrijk is om een bepaalde winnaar aan te wijzen. Uiteraard zal commercie de grootste rol spelen, maar bekijken ze b.v. welke BB-deelnemer na het programma het meest commercieel uitgemolken kan worden?????

Interessant nieuws trouwens en leuk dat je het op FOK plaatst


Oops, ik bedoelde dat niet zo letterlijk als jij het hebt opgevat. Wat ik bedoelde is dat V. iemand in een negatief of een positief daglicht kan stellen door bepaalde scenes te monteren, bepaalde zaken uit het verband uit te zenden en Nederland op deze manier kan beinvloeden!! Ik ben ervan overtuigd dat ze dat ook doen, kijk maar eens naar Bart, die staat er opeens beter voor dan eerst .... dat komt o.a. door de scenes die ze nu uitzenden. Ze kunnen iemand sympathiek of onsympathiek over laten komen .... appeltje, eitje!!!!

Wat betreft het belgebeuren, daar kan ik niets feitelijks over zeggen ..... ik heb wel een vraag ...... door wie wordt V. gecontroleerd???????????????

En je vraag hoe ze een eventuele winnaar selecteren?? Ook daar kan ik alleen m'n eigen interpretatie aan geven ...... kijkcijfers baby ..... ze weten heus wel naar wie Nederland het liefst kijkt ..... om welke reden dan ook, en geloof me, die persoon zullen ze proberen er het langst in te houden!!! Ze hebben natuurlijk maar beperkte mogelijkheden, vanwege het nomineren ...... maar toch!!!!

Natuurlijk plaats ik dit op het Forum .... ik kan de feiten toch niet aan jullie neus voorbij laten gaan!!!!!

  woensdag 1 december 1999 @ 14:03:00 #12
1843 breekijzer
inside/outside
pi_226241
quote:
op 12-01-1999 om 01:41 PM schreef tiki het volgende:

Weet je (of een andere FOKker) b.v. iets te vertellen wat voor V belangrijk is om een bepaalde winnaar aan te wijzen. Uiteraard zal commercie de grootste rol spelen, maar bekijken ze b.v. welke BB-deelnemer na het programma het meest commercieel uitgemolken kan worden?????



voor de bart ligt een program ,
in februar te starten ,
al gereed als presentator .

breekijzer , snel en wijzer

  woensdag 1 december 1999 @ 14:10:00 #13
1491 Patje
Amsterdam girlie
pi_226242
quote:
op 12-01-1999 om 02:03 PM schreef breekijzer het volgende:

voor de bart ligt een program ,
in februar te starten ,
al gereed als presentator .

I REST MY CASE ...


pi_226243
Bedankt Patje voor je toelichting.

quote:
op 12-01-1999 om 02:02 PM schreef Patje het volgende:

Wat betreft het belgebeuren, daar kan ik niets feitelijks over zeggen ..... ik heb wel een vraag ...... door wie wordt V. gecontroleerd???????????????


Een goede vraag!
Is het niet zo dat er met het bellen ook een prijs gewonnen kan worden en dat d.m.v. soort loterij de winnaar bepaalt wordt?
Ik dacht dat je in Nederland bij het organiseren van 'loterijen' verplicht bent dit te laten controleren door een of andere onafhankelijke instelling/persoon (b.v. notaris). Zijn via zo'n instelling/persoon niet gegevens over de belrondes op te vragen? Misschien moeten ze die wel openbaar maken. In ieder geval kan zo misschien wel bewezen worden dat V zich aan de beluitslagen houdt of niet.

Los hiervan blijft het beinvloeden van de uitslag d.m.v. positief of negatief in beeld brengen van bewoners en andere manipulatie iddelen zoals hotchair, vuurtje, informatie doorspelen van familie etc. etc. natuurlijk hartstikke goed mogelijk, zoals je al zei. Volgens mij bestaat hierover bij niemand (van FOK) nog enige twijfel.

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_226244
quote:
op 12-01-1999 om 01:48 PM schreef Jangalene het volgende:
Volgens mij heeft Willem in het begin wel iets over zijn ziekte verteld. Hij heeft al op jonge leeftijd reuma gekregen en dat is de reden dat hij vrij klein is gebleven.
Maar inderdaad raar dat hij daar verder niets (meer) over verteld.

Ik heb dit inderdaad ook gehoord. Dat hij er verder niets over verteld is niet zo vreemd.
Of hij heeft een hele lichte vorm van reuma en valt er niet veel over te vertellen. Als hij wel last heeft van de reuma gaat dat vaak gepaard met (veel) pijn. Aan de buitenkant is hier meestal niets aan te zien voor de directe omgeving en daarom is het ook heel moeilijk om dit te communiceren naar anderen - weet ik uit ervaring - en is het eenvoudigste om het onbesproken te laten, tenzij er specifiek om gevraagd wordt.


pi_226245
Dat Willem reuma heeft is zijn probleem, en de rest wisten we al.
Ik ben online
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')