abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 november 2008 @ 18:41:14 #226
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_63295409
1e festivaldatum bekend! 7 juli @ festival de Nimes,France.
pi_63295499
Toch best wel klein festivalletje?
pi_63295824
Komen ze echt niet nog een keer naar Nederland ???
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_63295853
Zou er niet op rekenen, maar als ze toch festivals gaan doen wellicht wat voor Fields of Rock / Goffertpark (als die wel weer een editie gaan houden, na de annulering vorig jaar)
pi_63296032
quote:
Op maandag 17 november 2008 18:55 schreef matjuhhh007 het volgende:
Komen ze echt niet nog een keer naar Nederland ???
Ik heb iets gehoord dat ze 24 of 25 juni in het Goffertpark kwamen spelen samen met AC/DC...
Heb helaas geen betrouwbare bron, maar er valt wel eea over te vinden...
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=metallica+ac%2Fdc+goffertpark&meta=

Het zou wel heel vet zijn

edit-
24 juni staan ze al in Italië, dus dat zal hem vast niet worden.
  maandag 17 november 2008 @ 19:38:11 #231
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_63297146
Ik denk dat ze nog wel een concertje in Nederland gaan doen... indoor of festival.Denk dat er voor europa nog wel het e.e.a bekend gemaakt gaat worden...

Maar ja....dat denk ik.. Zegt niets dus
pi_63298401
quote:
Op maandag 17 november 2008 19:03 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Ik heb iets gehoord dat ze 24 of 25 juni in het Goffertpark kwamen spelen samen met AC/DC...
Heb helaas geen betrouwbare bron, maar er valt wel eea over te vinden...
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=metallica+ac%2Fdc+goffertpark&meta=

Het zou wel heel vet zijn

edit-
24 juni staan ze al in Italië, dus dat zal hem vast niet worden.
Hoorde al eerder daar iemand over, maar kan me niet voorstellen dat Mojo dat doet, ze kunnen ze makkelijk er beide los zetten en de Goffert dan 2x uitverkopen, waarom het dan op 1 avond proppen en maar 1x uitverkopen.

Plus sowieso, welke band mag afsluiten, wie speelt er langer, dat soort gezeik... Denk echt niet dat 2 van die mega-bands op 1 avond gezet worden
pi_63302697
vanavond een interresant stukje op Tros Radar over hoe slecht je kaarten kon krijgen voor Metallica via Ticketservice.
Oeverloos in de wacht staan op internet en op een andere site kon je de kaarten gewoon direct bestellen voor hetzelfde concert
pi_63303138
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:32 schreef deliberator het volgende:
vanavond een interresant stukje op Tros Radar over hoe slecht je kaarten kon krijgen voor Metallica via Ticketservice.
Oeverloos in de wacht staan op internet en op een andere site kon je de kaarten gewoon direct bestellen voor hetzelfde concert
Deze avond? Lang item of werd t ff kort genoemd?
pi_63307717
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:32 schreef deliberator het volgende:
vanavond een interresant stukje op Tros Radar over hoe slecht je kaarten kon krijgen voor Metallica via Ticketservice.
Oeverloos in de wacht staan op internet en op een andere site kon je de kaarten gewoon direct bestellen voor hetzelfde concert
Nu nog maar hopen dat er ook echt iets gaat gebeuren n.a.v. die aflevering. Helaas zie ik het somber in, en gaat het gewoon zo door op deze manier.
pi_63312933
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)9403/bb.20081117.asf

Uitzendinggemist van Radar, vond t wel een goede reportage.
Maar goed, tegen de tijd dat die wetgeving er is ben ik al te oud om concerten te bezoeken waarschijnlijk
pi_63313479
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:09 schreef Loveless85 het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)9403/bb.20081117.asf

Uitzendinggemist van Radar, vond t wel een goede reportage.
Maar goed, tegen de tijd dat die wetgeving er is ben ik al te oud om concerten te bezoeken waarschijnlijk :D
Yep, wij allemaal waarschijnlijk wel
pi_63328685
Verklaring van Mojo (http://www.trosradar.nl/f(...)s_Radar_20081117.doc):
quote:
Metallica en AC/DC

Vanuit beide bands kwam het uitdrukkelijke verzoek om maar 2 kaarten per persoon te verkopen om doorverkoop door handelaren te minimaliseren. De enige manier waarop Mojo Concerts die garantie kon geven, was door de kaarten online te verkopen. Ook Mojo is niet geheel tevreden over hoe de verkoop van de tickets online is verlopen. Van tevoren was duidelijk dat de belangstelling voor de concerten minimaal tien keer hoger was dan het aantal kaarten dat beschikbaar was. Daarvan is Ticket Service op de hoogte gesteld en zij hebben maatregelen genomen om de verkoop goed te laten verlopen.

Uiteindelijk zijn er veel bezoekers teleurgesteld geraakt. Dat ptimal niet anders; ptima 10.000 kaartjes beschikbaar zijn en er in de eerste seconde al 60.000 verzoeken binnenkomen, leidt dat in alle gevallen tot teleurgestelde fans. Wij verwachten geen problemen bij online verkoop van het merendeel van onze concerten maar zullen wel bij een volgend concert, waarbij een veel grotere vraag dan aanbod wordt verwacht, bekijken hoe ptima ptimal mogelijk kan worden gedaan. Zo wordt er bijvoorbeeld afgestapt van het maximum van 2 kaarten per persoon, tenzij de artiest ons dit toch oplegt zoals bij AC/DC het geval was.
pi_63330963
..."Zo wordt er bijvoorbeeld afgestapt van het maximum van 2 kaarten per persoon, tenzij de artiest ons dit toch oplegt zoals bij AC/DC het geval was."....

Ja doe 4 a 6 per persoon,heb je nog minder kans
Welk systeem je ook bedenkt,de vraag blijft altijd veels te groot t.o.v. het aanbod.
  dinsdag 18 november 2008 @ 23:20:35 #240
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_63332568
Weer een gerucht!

30 juni in de Goffert! Zonder AC/DC btw...die zullen volgens hetzelfde gerucht de 24e daar staan.
  dinsdag 18 november 2008 @ 23:32:11 #241
128457 supkaa
Geölte Blitz
pi_63332908
Was normaal niet zo van Metallica maar vind die nieuwe cd echt verslavend
En ik moet zeggen dat ik ook erg onder de indruk was toen ik ze op pinkpop zag
  woensdag 19 november 2008 @ 00:43:16 #242
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_63334518
Hmmmm....zit er toch erg aan te denken om naar die show in Nimes te gaan..die locatie!! Ben er al weg van sinds ik de dvd van Rammstein heb gezien..echt waanzinnig!

Nu nog iemand vinden die net zo gek is als ik
pi_63400434
Goed artikel van Tros Radar!
pi_63407812
quote:
Op maandag 17 november 2008 22:32 schreef deliberator het volgende:
vanavond een interresant stukje op Tros Radar over hoe slecht je kaarten kon krijgen voor Metallica via Ticketservice.
Oeverloos in de wacht staan op internet en op een andere site kon je de kaarten gewoon direct bestellen voor hetzelfde concert
Ik heb het idd ook gezien.
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
pi_63424165
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 23:32 schreef supkaa het volgende:
Was normaal niet zo van Metallica maar vind die nieuwe cd echt verslavend
En ik moet zeggen dat ik ook erg onder de indruk was toen ik ze op pinkpop zag
Tijd voor heropvoeding voor jou!

Nog steeds into Muse?
<a href="http://www.bmwe30club.nl" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 Club Nederland</a>
<a href="http://www.e30fansite.nl/Forum/viewtopic.php?f=24&t=8185" target="_blank" rel="nofollow">BMW E30 M-Tech II 325i</a>
pi_63426506
Hoe zit het trouwens met de 'valse' kaarten?

Ik werd gisteren gebeld door iemand die beweerde 4 veldkaarten voor mij te hebben voor de kostprijs, via een advertentie die ik op marktplaats had gezet. Zijn dit gewoon 'gestolen' blanco ticketservice kaarten die door die gasten zelf worden bedrukt oid?

Hij wilde wel een afspraak maken dat ik langs kon komen, het waren ook geen e-tickets oid... Ik vertrouw het niet helemaal, maar ik wil toch wel even gaan kijken...
pi_63426756
Hmm vaak idd zoiets, of ze vervalsen gewoon de hele tickets.

Wat ik gehoord heb zijn de echte kaartjes echt niet door te scheuren (is ook echt waar, probeer het kaartjes waar je adres op gedrukt staat maar eens te verscheuren) en die neppe tickets wel echt heel simpel. Dus wellicht onopvallend proberen er een klein scheurtje in te maken? Ik kan je verzekeren dat dat bij de echte, ECHT niet gaat, heb er een hoop kracht op zitten zetten toen, maar moest gewoon schaar aan te pas komen
pi_63426931
Ook vragen om de bevestigingsmail van Ticketservice of een betalingsbewijs waardoor deze persoon kan bewijzen dat hij ze ook daadwerkelijk heeft gekocht. Als diegene dan gaat tegensputteren, dan is de kans groot dat het valse kaarten zijn.

Edit: en als die persoon zegt dat hij de bevestigingsmail niet meer heeft, vraag dan of hij wil inloggen op zijn ticketmaster-account, daar moeten dan de aankoopgegevens in staan.
Klinkt een beetje paranoide allemaal, maar dan laat je in ieder geval merken dat je het zekere voor het onzekere neemt.

[ Bericht 39% gewijzigd door Felixa op 22-11-2008 13:08:35 ]
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_63429608
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 12:53 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm vaak idd zoiets, of ze vervalsen gewoon de hele tickets.

Wat ik gehoord heb zijn de echte kaartjes echt niet door te scheuren (is ook echt waar, probeer het kaartjes waar je adres op gedrukt staat maar eens te verscheuren) en die neppe tickets wel echt heel simpel. Dus wellicht onopvallend proberen er een klein scheurtje in te maken? Ik kan je verzekeren dat dat bij de echte, ECHT niet gaat, heb er een hoop kracht op zitten zetten toen, maar moest gewoon schaar aan te pas komen
Ik word nieuwsgierig of het lukt maar laten we het toch maar niet proberen
pi_63430468
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 15:25 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Ik word nieuwsgierig of het lukt maar laten we het toch maar niet proberen
Met z'n allen gezellig kaartjes proberen door te scheuren
"De kabel aan je gitaar is als de band onder je auto: Klein stukje rubber en wat metaal maar o zo belangrijk..."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')