abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_226173
Goedemorgen allemaal,

Dag 77

De dagstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!!

Screenshot v/d dag
8.43 Maurice is al in de vroege uren bezig met een doos aan het maken om zijn kadootje in te pakken.


Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopent. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-01-1999 om 07:21 AM schreef Hunter het volgende:
7.13 u nog steeds testbeeld

Gisteren alleen beelden van binnen
Vandaag alleen testbeeld

Het begint er nu toch sterk op te lijken dat we deze week helemaal geen nachtbeelden van het vuur zullen krijgen, en dat de internet-kijkers expres van de interessante beelden wordt weggehouden. 24/7? Internet-kijkersbedrog!



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226174
DE streams staan nog op testbeeld.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226175

Laat mij een gokje maken. Weer krijgen weer beeld als de redaktie weer rond 9 uur op het werk verschijnt.

pi_226176
Streams hebben weer beeld, Willem zit aan de eethoektafel en is wat aan het schrijven. Maurice is zich aan het wassen voor de wastafel. Het lijkt erop dat zij met zijn tween het vuur bewaken die staat te branden op stream 3.

Willem is nu in beeld closeup en hij is aan het tekenen op de plattegrond van het BB huis.

8.25 Willem gaat even kijken naar het vuur en komt weer terug, het brandt nog goed dus hij neemt weer plaats aan de eethoek en gaat verder met dichten en pakjes.

W: "lekker die warme douche Maurice"

M: "hehe, ik heb lekker geslapen"

M: "is mooi geworden met die friese flag erop"

Ik zie dat Willem die tekening van het BB huis aan het inkleuren is met verf.

Ze drinken samen koffie.

8.36 W: "heb je je thuiskadootjes af Maurice?"

M: "bijna wel ja, nog wat kleine dingen maar die kan ik vandaag nog in elkaar zetten dan heb ik wat te doen"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226177
Maurice is bezig met een doos aan het kapotsnijden en hij maakt er een soort klein doosje van die dienst doet voor een suprise. Hij bewerkt die met een stanleymes. Willem is buiten even hout op de mand gooien en heeft zo te zien gedouched.

Bart is ook wakker en trekt zijn lange broek aan en gaat de keuken in en zegt "Goodmorning". Hij loopt naar de toilet.

Maurice is klaar met het snijden van karton en plakt alles bij elkaar zodat het een rechthoekig doosje wordt in de vorm van een boek.

W: "is het nog niet naar je zin Maurice?"

M: "nee nog niet echt het is wat scheef, even kijken wat ik eraan kan doen"

W: "mijn kleding zit nog zo raar"

M: "dat komt omdat je onder de douche hebt gestaan wordt alles strakker van heb jij dat niet?, dan voelt de huis altijd anders aan"

8.53 Maurice vult de doos op met een soort vulling. (vervanging van zaagsel) wat in een doos ligt bij de voorraadkamer. Vervolgens stopt hij er een kadootje met een gedicht in en plakt de boel dicht.

Ze hebben het over kerstpaketten en alles wat erbij hoort. M: "als wij een receptie hadden voor de kerst ging bijna iedereen in drie delig pak"

M: "mooi is een zwart pak en antraciet, maar dat lijkt gelijk op een begrafenisondernemer"

M: "draag jij wel eens een pak Willem?"

W: "jawel best wel vaak eigenlijk, zeker als er gelegenheden zijn waar het toch wel wenselijk is, zoals op school bij recepties en feesten"

Het vuur wordt weer gecontroleerd of het nog genoeg brandt.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226178
Maurice pakt zijn kadootje in en is er bijna mee klaar. Willem zie ik hetzelfde doen en hij zingt erbij.

Maurice gaat water opzetten. M: "ik zie nog telkens dingen die aanwezig zijn waarvan ik geen weet had"

Ze nemen hun dagelijkse vitaminepillen die op de plank staat bij het aanrecht.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226179
Willem heeft een hamburger voor beiden warm gemaakt, die hadden ze bewaard omdat het gisteren teveel was. Ze peuzelen die lekker op. Maurice een BigMac en Willem een cheeseburger.

Verder pakt Maurice zijn auto in die hij heeft gemaakt, de porsche.

Willem gaat het vuur weer controleren en gooit er een houtblok op.

9.53 Maurice heeft het over materiele zaken die voor sommige mensen zo belangrijk kunnen zijn in hun leven.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226180
Willem is bezig met twee emmers water naar buiten te dragen, zo te zien voor de was.

Maurice legt wat houtblokken op het vuur.

Ze halen de gele hoezen van de banken af om deze te gaan wassen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226181
Goedemorgen allemaal!

Willem en Maurice houden buiten de wacht bij het vuur. Ze zitten in het zonnetje???
Op stream 4 is een klein boompje te zien, die op de tafel staat, binnen in de woonkamer.

Buiten hangen de overtrekken van de bank over de waslijn.

Ze hebben het over de vriendin van maurice:
W: jullie kennen elkaar nauwelijks.
M: Ja dat klopt we kennen elkaar net.

W: je hoort niets van je vriendin, omdat dit het idee achter het spelletje is.
Ik hoor in principe ook niets

M: ja dat klopt GW

M: hetzelfde als met de brief van mijn zus..
Nou wordt het interessant om te verslaan is het geluid weg.

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_226182
Het zonnetje schijnt lekker in Almere en alleen Willem en Maurice zijn nog steeds op, de rest van de bewoners liggen nog in bed.

Willem heeft de overhandschoenen erbij gehaald en is nu hout op het vuur aan het leggen.

12.15 Ruud is wakker en loopt naar de keuken en begroet Willem die buiten zit. Ruud gaat even naar de toilet het is zijn beurt om Willem af te lossen en het vuur aan te houden.

Ruud neemt plaats naast Willem op de houtbalk.

R: "zullen we wel genoeg hout hebben godverdiekie joh he"

Ze hebben het over de eredivisie en Heerenveen. Ruud hakt wat grotehoutblokken in kleinere stukjes.

Verder is in huis niemand op, de andere 3 slapen dus nog mag ik aannemen.

12.26 Karin zie ik nu ook en begroet de jongens buiten.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226183
Dag Oliebol! Je bent wat eenzaam hier tot nu toe, maar je wordt wel gelezen!
pi_226184
Wich

Karin is uit bed en is al aangekleed, het lijkt erop dat Willem af wordt gelost door Ruud en haar. Willem steekt nog wel even de kachel aan binnen en gooit in de kachel wat hout.

Ruud is wat aan het vegen buiten zodat het er weer wat ordelijker uitziet en hij legt weer een voorraadje hout in de beurt van de korf.

12.40 Karin is in de DBK geweest en heeft baterijen gehaald die ze niet in de zenders krijgt. De Stem roept wat om. Maurice is er ook weer na een paar uurtjes geslapen te hebben.

Karin, Maurice en Ruud zitten aan de tafel en drinken een kop koffie en eten een boterham.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226185
12:43
Maurice roept tegen regie dat hij de psygoloog kan horen binnen. (geen reactie regie)
tegen Karin : "sjesus , dadelijk kan heel Nederland het horen"
iets later tegen Karin en Ruud :" het gaat zo hard dat heel Almere het kan horen"

(vond ik wel een leuk iets om ff te vermelden)

pi_226186
De camera man heeft er veel zin in.
Stream 1 en 3 geen beeld.
Stream 2 het gras. Oh hij wordt wakker. Ruud en Willem trappen een balletje.
Stream 4: de cameraman volgt een kip, je wordt er ziek als je er naar blijft kijken.

Wahhhh, stream 3:
Bart in een verschrikkelijk groen shirtje, en de rode pet van Ruud. Hij is alweer aan het verven.
Karin roept Ruud naar binnen. Waarom??

Karin: een helikopter
B: van het leger?
K: nee
B: dan vind ik het niet spannend meer.

Willem is nu alleen buiten, en trape een balletje.

B: hoe was het bij psych.
K: goed.Hij vroeg hoe het was om alleen tussen de mannen te zitten. K: het bevalt goed. En ik bemoei me niet met het hout.
B: maakt toch niet uit. Wij vinden dit leuk om te doen.
K: Nou precies, daarom doe ik het ookniet.

W komt binnen. Karin is naar buiten gegaan in haar sport outfit.
Wat ga je maken Bart? Ik ga een homp kaas maken.

Bart had aan Arjen gevraagt of hij ook zo uitkeek naar 31 dec. Nee had hij gezegt naar 1 jan, kijk ik uit.
Waarom doe je dit werk eigenlijk als je zo negatief bent.
Arjen: dit is mijn werk.
Bart vind hem wel een leuke gozer, dit vooral nav zijn opmerkingen.

Willem bemoeit zich nu ook met Bart zijn homp kaas.
Dit stuk, lijkt net op een huis. Karin lacht: dit zei ik net ook al.
Dit stuk lijkt wel op een stuk kaas.
Bart: dit is boerderijkaas.

Willem als je dit geeft moet je erbij zeggen dat dit uniekaas is, anders snappen ze er niets van.

Bart gaat zijn kaas uitzagen. Pokke herrie

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_226187
Ruud is buiten, en Karin loopt haar rondjes.
Bart stond van de stoel af en zei tegen Willem: ik ga even met psycholog praten.
Wille: waar ga je heen. Bart: ik ga even met de psych praten.

Willem haalde iets uit de oven en vroeg aan Ruud en Karin:
Wilen jullie ook koffie met een stuk landschap? en liet de plaat van de oven zien.

Zojuist was op stream 2 de vuur korf in beeld. En ja,het vuur brande nog.

Karin is rek en strek oefeningen aan het doen.

Weinig nieuws melden ze
Nu de lakens van de banken eraf zijn, ziet het erg binnen vreemd uit.


Ruud: mijn conditie is erg achteruit gegaan.
K: dat zal reuze meevallen hoor.

Bart schijnt iets voor sabine gemaakt te hebben. Iets om een kaars te laten branden. met hartjes (hahahah) erop.

Ruud en Willem praten met de mond vol. Weinig van te verstaan.

Ze praten waarschijnlijk over een reunie. Ruud: martin komt. Misschien komt Mona ook wel. Nee, zegt W, en toen zei hij iets over domme uitspraken.

Ze praten nu over de kinderoppas. Iem. met 1 kind vind geen oppas, en ik met 4 kinderen vind er wel een.

Karin tegen Ruud en W over de psych: Hij vroeg aan mij hoe ik het vond als enige vrouw.
K: Het bevalt harstikke goed. Ik word harstikke verwend, hoef geen hout te zagen.

Die hot-chair was geen idee van de psych, maar een idee van buiten af, volgens Ruud.


what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_226188
Karin, Ruud en Willem drinken thee en praten wat over gevoelens die naar boven komen als je op de hotchair zit.

K: "als ik gekozen wordt wil ik best naar huis serieus"

K: "zo erg is het niet, ik ben zover gekomen maar als ik wordt gekozen is het goed, er moeten er gewoon een paar afvallen, het is een spelletje"

R: "he daar is dat grote toestel weer in de lucht, godverdiekie joh he"

Ze kijken naar een groot vliegtuig. Bart komt uit de DBK kamer en gaat ook naar buiten.

K: "was het gezellig?" vraagt Karin aan Bart

B: "ze vroegen waarom ik zo lang in bed lag"

Bart eet een boterham en drinkt er melk bij. Hij heeft het rode petje weer andersom op zijn hoofd en een knalgroen T-shirt aan.

K: "hebben jullie alle kadootjes klaar?"

W: "ik maak nog een pakje, net zo eentje als Tina Turner"

K: "ik zeg de tijd gaat zo snel deze week maar het omt ook omdat we bezig zijn"

R: "ik vindt het echt leuk deze week, je kunt een beetje kletsen enzo."

W: "wat was dat een groot toestel he"

K: "ik heb vannacht zo raar gedroomd, over een feestje."

W: "ze waarschuwde ons vanmorgen een keer voor het vuur, maar het was nog steeds aan"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226189
Bart is terug van de psych.
Er kwam weer een heli over. Hij zei tegen de psych doei, ik moet weer gaan.Dit vertelde Bart tegen de rest.

Toen de heli overkwam rende iedereen naar buiten en zwaaide.

Karin tegen Bart:
En heb je je dromen uitgelegd. Bart: nee.

Willem tegen Bart: pak ook een stukje landschap. Hmmm lekker zegt Bart, maar er moet wel pindakaas bij. Willem: moet je eens kijken hoeveel er al inzit.

Ze praten nu weer over de gedichtjes en de cadeautjes.

Op stream 3 is de vuurkorf in beeld. Het brand nog goed.
Willem: het brand nu toch al 2x24 uur.

Karin: tegne de psych: het is hartstikke saai,maar de tijd vliegt voorbij.

Ruud had gezegt tegen de psych: je leert elkaar nu goed kennen, en dan hebben we hot-chair niet nodig.

Ruud is buiten en legt nog hout op het vuur.
en staart naar het vuur.

Ze hebben het erover dat vannacht de lampen feller gingen branden, en dat de spotjes aangingen.
Willem: dat was bij ons ook zo. Het leek wel alsof ze ons willen waarschuwen dat het vuur bijna uit is.
Datzelfde idee had karin ook

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_226190
Willem Karin Bart praten over de redactie.
Bart: ik hoorde iemand praten en die was aan het telefoneren. Dat hoor je hoe iem praat.
K tegen W: vraag of je ook even mag bellen.
Nee, zegt W.

Ruud is buiten het hout aan het hakken.
En Bart zingt weer aan het aanrecht


what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_226191
Willem Karin Bart praten over de redactie.
Bart: ik hoorde iemand praten en die was aan het telefoneren. Dat hoor je hoe iem praat.
K tegen W: vraag of je ook even mag bellen.
Nee, zegt W.

Ruud is buiten het hout aan het hakken.
En Bart zingt weer aan het aanrecht


what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_226192
Bart haalt twee eieren uit de koelkast en gaat een eitje bakken. Hij schijnt grote honger te hebben.

Willem en Karin zitten nog steeds aan de tafel en staren wat voor zich uit. Ruud is buiten bij het hout, hij zit bij het vuur.

Bart is bij Ruud gaan zitten met het gebakken eitje. De kipjes gaan ook gelijk kijken wat Bart op zijn bordje heeft....ja dat is van jullie dus

Bart slaat telkens een kip weg die wel erg nieuwsgierig is wat voor bekends op zijn bord ligt Hij is helaas niet duidelijk maar ik wil hem jullie niet weerhouden.


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226193
Ruud is buiten gebleven terwijl Bart zijn ommeletje op heeft.

Binnen zijn ze weer aan het knutsleen geraakt. Er komt weer een vliegtuig over.

14.53 Bart is aan het figuurzagen om zo te zien iets van een vliegtuig te maken. Ruud is nu ook binnen en pakt een vel papier om ook aan het knutselen te gaan. Ruud pakt zijn kadootje die hij in de boekenkast heeft en gaat ze inpakken allemaal.

Bart is even naar buiten gegaan om wat te schuren wat hij net heeft uitgezaagd.

Karin is terug en is onder de douche geweest, ze heeft haar haren gewassen, ze heeft een gele handdoek om.

K: "heb je dat gezien Ruud hoe Willem dat gedaan heeft met die sterretje?, misschien kun je dat ook zo doen"

Bart is weer terug van het schuren en hij is nu het hout een lakje aan het geven.

Ze zijn het liedje aan het zingen van George Baker.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226194
Jammer dat dit hier gemist is , dus maar een kleine aanvulling van mij.

W was voor K bij de psych. Had het met hem over de nominaties gehad en dat hij daar moeite mee had.
Psych gaf het advies het hier met elkaar (bewoners onderling) over te hebben.
B. gaf aan juist niet meer zoveel moeite te hebben met nomineren omdat je nu weet met wie je over wil blijven.
K gaf duidelijk aan dat ze het liefste had dat iedereen evenveel nominaties kreeg zodat het publiek kon kiezen (en had dit al eerder besproken blijkbaar). Iedereen was het er mee eens dat dit ook een optie was en ze het er met zijn allen eens over zouden hebben (ook al mocht dit eigenlijk niet).
Verder was er na terugkomst van R van de psych nog een leuk gesprek over gekwetst worden.
R : you always hurt the one you love the most (of zoiets).
Het gesprek ging over het feit dat je je niets hoeft aan te trekken van kritiek van mensen waar ""je niets mee hebt"". K haalde het voorbeeld van S nog eens aan (vond K stiekum). Ze vond dit eerst wel erg ""ik was perplex"" maar kon er later beter mee omgaan omdat ""zij niets met Sabine had""

pi_226195
Zazie welkom. Ruud en Karin zijn aan het knutselen en zeggen niet veel. Bart is buiten aan het schuren.

Verder niet veel te beleven op dit moment. Ik ga even ervan tussen tot straks bij het aanmaken van de avondstreams.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 01 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226196
Rond 15.30 uur kwam er een politie helicopter overvliegen.
Karin: misschien komen ze over vanwege het vuur.
Nu zwaaide er niemand

Bart zat hierna eventjes alleen bij het vuur, en de stem vroeg aan hem of hij de luidspreker bij een camera goed wilde hangen.
Dat deed hij. DE stem ze nog iets in de trand van de microfoon moet gelijk hangen met de camera , en datwas goed. Bart werd ook bedankt namens de audio dienst. bart tegen stem: je moet het knopje inhouden als je met me praat, anders versta ik je niet: Stem: mijn handen trillen, dus daardoor komt dit.
Jaja, zegt Bart, Je zult wel zenuwachtig zijn voor de toto uitslagen van vanavond. En marijke zal daar wel rondlopen.
Stem zegt niets terug.

En of Bart bij een andere camera de regencap wilde goedhangen. Ook dit deed Bart.

Ruud was zijn voetbal kwijt. B: die ligt niet binnen, daar heb ik al goed gezocht. Ruud: hij ligt toch niet buiten de hekken. B: misschien weet BB waar ie ligt. Geen commentaar.Bart zoekt verder, ligt ie naast het kippenhok
Ruud zit buiten bij het vuur met zijn gitaar.
Een mooie afsluiter voor vandaag

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_226197
Rond 15.30 uur kwam er een politie helicopter overvliegen.
Karin: misschien komen ze over vanwege het vuur.
Nu zwaaide er niemand

Bart zat hierna eventjes alleen bij het vuur, en de stem vroeg aan hem of hij de luidspreker bij een camera goed wilde hangen.
Dat deed hij. DE stem ze nog iets in de trand van de microfoon moet gelijk hangen met de camera , en datwas goed. Bart werd ook bedankt namens de audio dienst. bart tegen stem: je moet het knopje inhouden als je met me praat, anders versta ik je niet: Stem: mijn handen trillen, dus daardoor komt dit.
Jaja, zegt Bart, Je zult wel zenuwachtig zijn voor de toto uitslagen van vanavond. En marijke zal daar wel rondlopen.
Stem zegt niets terug.

En of Bart bij een andere camera de regencap wilde goedhangen. Ook dit deed Bart.

Ruud was zijn voetbal kwijt. B: die ligt niet binnen, daar heb ik al goed gezocht. Ruud: hij ligt toch niet buiten de hekken. B: misschien weet BB waar ie ligt. Geen commentaar.Bart zoekt verder, ligt ie naast het kippenhok
Ruud zit buiten bij het vuur met zijn gitaar.
Een mooie afsluiter voor vandaag

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


  woensdag 1 december 1999 @ 16:52:00 #26
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_226198
Ruud zit nogsteeds bij t vuur nu zonder gitaar de bal is ondertussen weer terrecht.

Er is een kip in de moestuin gekomen maar B haalt hem er vrij snel weer uit. De lucht ziet er erg mooi uit een ondergande zon. Ruud vertelde over het Noorderlicht wat hij op Discovery had gezien magnetisme enzo. Dat hij dat nog wel eens zou willen meemaken.

R is nu hout voor t vuur aan t zagen. Karin staat in de keuken en de rest zie ik effe niet.

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 1 december 1999 @ 17:10:00 #27
262 Re
Kiss & Swallow
pi_226199
1700
Bart en Ruud in de tuin
Karin in de keuken schoonmaken en iets klaarmaken
geregeld getoeter van buiten

Er trekt een paar honderd ganzen over en dat ziet er leuk uit
Bart is aan het zagen
Ruud speelt op z'n gitaar, beetje discussieren met Bart over het hout, niet echt mega heftige conversaties
M en W zullen wel aan het slapen zijn
Karin heeft haar haar los en dat vind ik er best wel uitzien
2 streams binnen keuken
2 streams donker buiten met felle lamp over de tuin
------------------
http://www.cruel.com/cgi/cruelette.cgi

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 01 December 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_226200
Deze Topic hebben we gesloten, de avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, iedereen bedankt namens de niet streamskijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002545.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')