abonnement Unibet Coolblue
pi_62674177








Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC



  • Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner



    [*] .......
    [*] .......


    Download hier de OP!
  • Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62674201
    Nou die tt mag over een 45 min wel wat positiever.
    pi_62674218
    3 Zweedse goals. !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62674225
    Wat stel jij voor als TT ?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62674286
    Hoe kan ik radio Noord streamen?

    Radio en webcam doen nu beide niet. Iemand een oplossing. Zit in Wenen nml.
    http://www.radionoord.nl/media/media_live.asp#
    pi_62674348
    heb het al
    VLC player opent deze wel: http://media.exception.nl:8000/listen.pls
    pi_62674352
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 20:45 schreef Kerol het volgende:
    Wat stel jij voor als TT ?
    Dat ligt aan de komende minuten he. Ws een tt met Andersson en 6-0 gecombineerd
    pi_62674436
    gvd wat een topper die Andersson
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62674782
    Andersson geblesseerd eraf en De Roover ook..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62674815
    Gaan we weer ..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62675049
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 20:50 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Dat ligt aan de komende minuten he. Ws een tt met Andersson en 6-0 gecombineerd
    Klinkt goed
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:27:53 #12
    82589 S-Two
    barba macacu
    pi_62675236
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 21:08 schreef venomsnake het volgende:
    Andersson geblesseerd eraf en De Roover ook..
    Hopen dat het niet al te erg is met twee zware uitwedstrijden voor de boeg.
    Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
    Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
    Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
    or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
    pi_62675343
    Feli.
    pi_62675429
    7 wedstrijden, 3 doelpunten tegen. Ongelooflijk.
    pi_62675450
    Prima overwinning. Eerste helft was zeer goed. Met Andersson hebben we weer een topper in huis.
    2e helft matig, eigenlijk moet je dan gewoon doordrukken en aan het doelsaldo gaan werken, maar goed.

    Hopen dat de blessures van Andersson en De Roover meevallen.
    Vond Femi trouwens prima spelen, wat heeft hij veel weggehaald zeg, zat overal prima tussen.

    Weer geen tegendoelpunt
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62675489
    FC Groningen
    Hier zet ik niets neer!
    pi_62675681
    16-3 doelsaldo
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62675705
    Ha, prima!
    Hopen dat de blessures meevallen, maar dit hat 8-0 mogen zijn, aldus een kameraad ter plekke.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 21:55:17 #19
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62675844
    Dat lijkt me nogal wiedes.
    pi_62675924
    Soepele zege.. Benieuwd hoe jullie het op visite bij NEC en NAC gaan doen
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_62677814
    Voorpagina Expressen:

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:28:27 #22
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62677953
    Ja, i truppen!!!
      zaterdag 25 oktober 2008 @ 23:33:12 #23
    35245 bolivian
    Gun-toting hip gangster
    pi_62678058
    quote:
    Op zaterdag 25 oktober 2008 23:28 schreef Grulez het volgende:
    Ja, i truppen!!!
    !
    And so I throw the windows wide /
    And call to you across the sky
    Lissabon!
    pi_62678064
    quote:
    Lovre: ‘Ik heb ervan genoten’

    FC Groningen deed zaterdagavond wat het moest doen. De Trots van het Noorden won met 3-0 van Sparta Rotterdam. De doelpunten vielen in een fantastische eerste helft waar niet alleen het publiek van kon genieten. Gibril Sankoh, Berry Powel en Goran Lovre gaven unaniem aan met een lekker gevoel in het veld te hebben gestaan.

    Lovre was bij afwezigheid van Evgeniy Levchenko en Koen van de Laak – en het feit dat de eerst aangewezene Paul Matthijs op de bank begon – aanvoerder van de formatie van Ron Jans. Het was voor de middenvelder de eerste keer in zijn derde seizoen in Nederland dat hij aanvoerder was. “Een lekker gevoel, het was echt een grote eer om de band te mogen dragen. Natuurlijk is het wel jammer dat belangrijke spelers niet beschikbaar waren, maar we hebben het als team goed opgepakt met effectief voetbal.”

    Het team waarin Lovre een belangrijke schakel is, staat goed. Toch kan de Serviër het huidige elftal moeilijk vergelijken met de vorige seizoenen. “Je weet nooit wat er was gebeurd als de jongens vorig jaar waren gebleven, maar we laten zien dat we als ploeg enorm zijn gegroeid. We winnen nu vrij gemakkelijk van clubs als ADO Den Haag en Sparta Rotterdam.”
    Naast het aanvoerderschap gaf het goede spel van vooral de eerste helft Lovre een goed gevoel. “Ik heb ervan genoten. Het geloof in de ploeg is aanwezig en nu moeten we zorgen dat we het niveau hoog houden.”

    Om het niveau te behouden moet er geconcentreerd worden gevoetbald. Verdediger Gibril Sankoh gaf het goede voorbeeld. Waar de mandekker in het verleden nog wel eens een tegenstander op een gevaarlijke plek probeerde uit te kappen, speelde Sankoh de bal ditmaal gewoon over de zijlijn.
    “Ik word in mijn spel steeds meer volwassen. Dat probeer ik negentig minuten lang vol te houden. In de tweede helft zag je dat de concentratie bij de hele ploeg misschien toch een beetje weg zakte.”
    Over de eerste 45 minuten was Sankoh echter lyrisch. “De eerste twintig minuten stond het echt heel goed. Vooral de spelers in de aanval hebben het prima gedaan, maar als team stonden we goed. Daar doe je het voor.”

    Door de blessure van Koen van de Laak was er weer een basisplaats voor Berry Powel. Het verschil met Sparta Rotterdam was volgens Powel duidelijk. “We hebben het spel gedicteerd en een goed resultaat geboekt. We wilden binnen tien minuten de eerste goal maken.”
    De spits speelde vooral aan de linkerkant. “We kregen de opdracht het veld breed te houden. Ik denk dat we de ruimte aan de zijkanten goed hebben benut. Daardoor ontstond er ruimte in het midden en daar kwamen we ook goed doorheen. Uiteindelijk scoorde Andersson twee keer doordat hij goed vanaf rechts naar binnen kwam.”

    Bron: FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62678196
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62678495
    Tien Voor Powel.

    Okee, matige tvp. Jammer dat Berry niet heeft gescoord. Had ie zeker verdiend vandaag.
      zondag 26 oktober 2008 @ 00:12:55 #27
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62678771
    Wat een topper, die Andersson. Hij kan ook geweldig beuken.

    Voor het publiek jammer dat het gas er in de tweede helft enigzins af ging, maar ook begrijpelijk. Ben ik overigens de enige die vond dat Gonzalo goed inviel?

    Na Wetzel noemt ook Booy Groningen een geweldige ploeg, straks ga ik er nog in geloven ook. Benieuwd hoe we het tegen NEC en NAC gaan doen, dan weten we echt waar we staan. Hopelijk boekt NEC morgen een goed resultaat tegen Ajax.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 26 oktober 2008 @ 00:17:02 #28
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62678819
    Ik vond Garcia echt slecht en inspiratieloos overkomen.
    pi_62678882
    Goede eerst helft, alleen jammer dat in de tweede helft de score niet uitgebouwd werd.
    Wat een topper die Andersson... die gaat ons weer veel geld opleveren...
    Ook Ajilore wordt steeds beter!

    Andersson
    Granqvist
    Powel

    Ben echt zeer benieuwd met hoeveel punten FCG bij NEC en NAC wegkomt.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62678963
    Als NACCER vraag ik me af hoe jullie de aankomende match tegemoet zien ? Vol vertrouwen, toch enige twijfel ?

    Ik twijfel toch sterk of NAC puntjes gaat pakken van jullie .. Ben benieuwd ..
      zondag 26 oktober 2008 @ 01:16:31 #31
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_62679679
    Hoop dat de blessures meevallen. Verder goede wedstrijd gezien. Andersson is een topper, verdediging weer dikke prima. Gaat goed zo!

    Heb me wel dood zitten ergeren aan de mensen die begonnen te fluiten.
    pi_62680194
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 00:26 schreef DutchieBre het volgende:
    Als NACCER vraag ik me af hoe jullie de aankomende match tegemoet zien ? Vol vertrouwen, toch enige twijfel ?

    Ik twijfel toch sterk of NAC puntjes gaat pakken van jullie .. Ben benieuwd ..
    NAC's sterkte blijft voor mij net zo'n raadsel als Groningens sterkte in relatie tot de andere ploegen. Sparta en Ado waren hier bedroevend slecht. Heracles uit is nooit een wedstrijd geweest, gezien de rode kaart in de tweede minuut. Best raar dat ik nog steeds niet het gevoel heb hoe ik naar de huidige ranglijst moet kijken. Als de pot thuis wordt gespeeld heb ik er meer vertrouwen in dan aankomende pot. Ik heb het idee dat we beide ploegen zijn die de fouten op het middenveld van de tegenpartij goed kunnen afstraffen, zonder op countervoetbal te doelen overigens. Snelle omschakeling, dat werk. Zal het dan een Cruijffiaanse pot worden: wie de minste fouten maakt, wie wint de wedstrijd, ssshhlt maar das logiesj.
    pi_62680699
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 01:16 schreef Sef het volgende:
    Hoop dat de blessures meevallen. Verder goede wedstrijd gezien. Andersson is een topper, verdediging weer dikke prima. Gaat goed zo!

    Heb me wel dood zitten ergeren aan de mensen die begonnen te fluiten.
    verwenning kan snel omslaan naar ajax-achtige-taferelen ala uitfluiten als je met 3-0 voor staat..waanzin!
      zondag 26 oktober 2008 @ 09:55:29 #34
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_62682425
    Prima uitslag
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_62683391
    Jammer dat Powel niet scoorde, die gunde ik er wel eentje.

    Garcia op Marktplaats zetten, denk niet dat die voor ons van waarde kan zijn binnen en buiten het veld. En anders moet ie ons heel snel gaan verrassen.

    Verder natuurlijk jammer van de tweede helft, en mensen die dan gaan fluiten moeten lekker naar Amsterdam gaan. Niet leuk, maar wel begrijpelijk natuurlijk als Sparta het verder ook wel geloofd.

    Ons doelsaldo
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_62683444
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 02:02 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    NAC's sterkte blijft voor mij net zo'n raadsel als Groningens sterkte in relatie tot de andere ploegen. Sparta en Ado waren hier bedroevend slecht. Heracles uit is nooit een wedstrijd geweest, gezien de rode kaart in de tweede minuut. Best raar dat ik nog steeds niet het gevoel heb hoe ik naar de huidige ranglijst moet kijken. Als de pot thuis wordt gespeeld heb ik er meer vertrouwen in dan aankomende pot. Ik heb het idee dat we beide ploegen zijn die de fouten op het middenveld van de tegenpartij goed kunnen afstraffen, zonder op countervoetbal te doelen overigens. Snelle omschakeling, dat werk. Zal het dan een Cruijffiaanse pot worden: wie de minste fouten maakt, wie wint de wedstrijd, ssshhlt maar das logiesj.
    Kijk, ik heb precies hetzelfde gevoel, wij staan nu eerste, maar we weten natuurlijk ook wel dat dat maar tijdelijk is. Aan de andere kant zou ik niet weten wie er wel eerste zou moeten staan in deze rare competitie. Misschien is het wel eens terecht dat clubs als ADO (in het begin), Groningen en NAC eens bovenaan staan, dat zal de arrogantie van de "echte" topclubs eens de kop indrukken. Als we puur naar het voetbal en het resultaat kijken is NAC - Groningen een echte top wedstrijd. Als NAC zo speelt als tegen PSV thuis geef ik oons een goede kans tegen jullie, als we zo spelen als de 2de helft thuis tegen Stillem 2 dan zie ik jullie met een 0 - 5 vertrekken. Conclusie, ik heb geen flauw benul wat de uitslag zal gaan worden en zal geen centjes bij de toto in gaan zetten op deze wedstrijd
    pi_62683503
    Ik denk dat degene die de minste foutjes maakt gaat winnen.
    Beide teams hebben een makkelijk scorende spits, een bewegelijk middenveld en een solide defensie. Maar nog belangrijker, beide teams hebben vertrouwen.

    Geen idee wat het wordt, ik ga voor een 1-2
    Al durf ik er geen geld op te zetten..
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 11:01 schreef clauwheee het volgende:

    Ons doelsaldo
    Om in te lijsten.. Nog maar 3 tegendoelpunten..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 26 oktober 2008 @ 11:11:26 #38
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_62683594
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 00:12 schreef The_Verve het volgende:
    Wat een topper, die Andersson. Hij kan ook geweldig beuken. [ afbeelding ]

    Ben ik overigens de enige die vond dat Gonzalo goed inviel?
    Dat denk ik wel
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
    pi_62683654
    Garcia had 2 hele fraaie acties, verder speelde hij wat ongelukkig. Maar vergeet ook niet dat hij inviel op het moment dat het al 3-0 was en de rest van het team het wel best vond. Garcia oogt door zijn manier van lopen ook wat mider fel, alleen dat is schijn.. Hij kan gewoon prima voetballen, alleen is het een heel ander type dan bijvoorbeeld Andersson.. Garcia moet het puur van zijn techniek hebben.

    Neemt niet weg dat ik ook de voorkeur aan Andersson geef nu, want dat is een topper, dat zie je aan alles.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62683718
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 11:01 schreef clauwheee het volgende:
    Garcia op Marktplaats zetten, denk niet dat die voor ons van waarde kan zijn binnen en buiten het veld. En anders moet ie ons heel snel gaan verrassen.
    Ik wil hem wel op de fiets komen ophalen. Onbegrijpelijk dat hij daar blijkbaar zo slecht speelt, bij ons was hij vele wedstrijden fenomenaal. En niet alleen tegen de kleintjes, vooral tegen de sterkere teams als Heerenveen, Groningen, Twente en toen nog Feyenoord was hij de beste man op het veld.

    Ik schrijf hem nog niet volledig af bij Groningen.
    pi_62683782
    Garcia valt positief op binnen een 'mindere' spelersgroep. Daar kan hij zich laten zien en uitblinken met z'n techniek en gedribbel. Binnen een 'betere' selectie, een goed draaiend team blijkt gewoon dat hij voor de (sub)top te kort komt. Hij is te nonchalant, mist inzet, is te egoistisch, etc. Dat was bij ons al zo en dat is bij FC Groningen nu weer zo.. Voor mij in ieder geval geen verrassing
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_62683923
    Ze spelen wel goed en staan terecht bovenaan
    pi_62684071
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 11:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
    Garcia valt positief op binnen een 'mindere' spelersgroep. Daar kan hij zich laten zien en uitblinken met z'n techniek en gedribbel. Binnen een 'betere' selectie, een goed draaiend team blijkt gewoon dat hij voor de (sub)top te kort komt. Hij is te nonchalant, mist inzet, is te egoistisch, etc. Dat was bij ons al zo en dat is bij FC Groningen nu weer zo.. Voor mij in ieder geval geen verrassing
    Wilde dit idd net zeggen. Ik kan me nog herinneren hoe hier door Groningenen fans werd geroepen dat ze een topper hadden afgesnoept van Heerenveen. Niet dat ik jullie dat niet gun, maar vind het mooi om te zien dat het niet aan ons heeft gelegen. Dat hij bij Heracles goed draaide, kwam omdat de trainers daar dankbaar waren voor zijn aanwezigheid.
    Je ziet nu dat, wanneer hij zich moet aanpassen aan een hoger niveau, gewoon de wil en de mentaliteit niet heeft om te vechten. Wat dat betreft is het een grootse loser en ik hoop dat Groningen em nog voor aankooprijs kan doorverkopen aan een 1e divisie club.
    pi_62684109
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 11:03 schreef DutchieBre het volgende:

    [..]

    wij staan nu eerste
    Hoho. Wij staan nu weer eerste he. Zorg eerst maar eens dat je wint van Utrecht
    pi_62684159
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62684163
    tvp
    Twinning = boring
      zondag 26 oktober 2008 @ 11:51:07 #47
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62684319
    Opmerkelijk dat de Friezen nu al hun 'gelijk' willen halen...

    Garcia speelde gisteren absoluut niet slecht. Alleen is er door vorige week een vooroordeel geveld. Het publiek heeft Garcia al een beetje uitgekotst. Garcia zal zich nu dubbel moeten bewijzen. Al heb ik het idee dat Jans er nog alle vertrouwen in heeft.

    Garcia heeft nog amper kansen gehad, dat is het verschil tussen Groningen en Heracles. Hij heeft absoluut de kwaliteiten om te slagen bij de FC, maar dan wel op de nummer 10 en niet als spits.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62684408
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 11:38 schreef dagizmo het volgende:

    [..]

    -snip- vind het mooi om te zien dat het niet aan ons heeft gelegen. -snip-
    Haha dat gevoel kan ik me goed voorstellen. Ik weiger me vooralsnog erbij neer te leggen dat het niks is en niks wordt met deze speler. Gisteravond zette hij bijvoorbeeld Holla vrij voor de keeper op een manier die ik weinigen bij FC Grunn zie doen. Maar goed ik zie ook dat ie ontzettend veel dom balverlies lijdt.

    Ben benieuwd hoe het vanaf hier gaat.
    pi_62684540
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 11:51 schreef The_Verve het volgende:
    Hij heeft absoluut de kwaliteiten om te slagen bij de FC, maar dan wel op de nummer 10 en niet als spits.
    Dat denk ik ook.

    En dat hij geen werklust heeft vind ik ook een te snelle conclusie, bij ons was het natuurlijk geen Rob Maas, maar hij verrichte zeker zijn verdedigende taken. En met het egoïstische gepingel viel het bij ons al helemaal mee, hij viel mij vaker op door zijn snelle steekpasses waarmee hij spelers vrij voor de goal zetten. Natuurlijk maakte hij ook af en toe een actie, maar die vrijheid moet je zo'n speler ook niet helemaal ontnemen. Ook zijn indraaiende corners en vrije trappen waren constant gevaarlijk.

    Een speler na een maand of 3 afschrijven is sowieso het stomste wat je kunt doen, ik heb er nog wel vertrouwen in dat hij dit seizoen nog laat zien dat hij veel beter kan dan hij nu laat zien.
      zondag 26 oktober 2008 @ 12:27:17 #50
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62685029
    Geweldige eerste helft, matige tweede. Maar met een 3-0 voorsprong kan je wat hebben natuurlijk.
    Andersson is echt een topper en ook Femi begint eindelijk lekker te voetballen. Garcia redelijke invalbeurt, maar hij kan nog maar weinig laten zien als de rest gas terug neemt. Daarnaast had ik het Svejdik zo gegund dat die bal van hem erin vloog.
    Volgens mij valt het met de blessures wel mee, Andersson zou in elk geval geen last van zijn ribben hebben en Sepp zag ik gister nog in de 9e cirkel, dus lijkt me wel dat hij mee kan doen woensdag.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Bullet-tooth op 26-10-2008 12:54:45 ]
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62685290
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 26 oktober 2008 @ 13:24:22 #52
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62686245
    Zo cynisch heb ik Booy nog nooit gezien. Geweldig!
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 26 oktober 2008 @ 14:02:47 #53
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62687239
    Ik ben erg benieuwd naar woensdag...
    pi_62687447
    Staat de samenvatting al ergens online ?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62687539
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 14:10 schreef Kerol het volgende:
    Staat de samenvatting al ergens online ?
    Er staat een korte samenvatting op de site van eredivisielive.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62687831
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 14:14 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Er staat een korte samenvatting op de site van eredivisielive.
    Thanks
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 26 oktober 2008 @ 15:23:48 #57
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62689744
    Mooie 1e helft, maar na de 1-0 zag je Groningen al gas terugnemen. Het was al duidelijk dat dit Sp-Ar-Ta echt dramatisch was. Geen moment heb ik op het puntje van mijn stoel gezeten. De tweede helft had ook schriftelijk gekund, Groningen was al bij NEC van woensdag en Sparta kon he-le-maal niks. Was ook duidelijk aan Sankoh en Granqvist te zien, geen zorgen jongens.

    Beetje meer concentratie en wil van het team en je loopt er nog zo 4 of 5 keer doorheen.
    Erg jammer, want die voorspelde 7-0 had er gisteravond echt ingezeten.
    Maakt ook verder niet uit, we winnen, geen goals tegen en dus lekker onderweg.

    Wel jammer voor Garcia dat hij in zo'n draak van een tweede helft moest invallen. Hij probeerde het echt wel, maar als de rest niet meewerkt. Zette bijvoorbeeld wel Holla erg mooi vrij voor Wapenaar.
    pi_62691763
    En we zijn weer koploper
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 26 oktober 2008 @ 16:24:33 #59
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62691837
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 16:22 schreef Kerol het volgende:
    En we zijn weer koploper
    Gister ook al hoor .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62691979
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 16:24 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Gister ook al hoor .
    Maar toen had NAC nog een wedstrijd minder gespeeld
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 26 oktober 2008 @ 16:38:23 #61
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62692314
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 16:28 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Maar toen had NAC nog een wedstrijd minder gespeeld
    Dat verandert niks aan het feit dat wij gisteren gewoon koploper waren.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62692414
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 16:38 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Dat verandert niks aan het feit dat wij gisteren gewoon koploper waren.
    Ik vind dat je pas van een échte koppositie mag spreken als iedereen evenveel wedstrijden heeft gespeeld.. Maar om jouw blij te maken had ik beter neer kunnen zetten; Nog een week koploper!
    .

    Edit: Ownee kut, dinsdag/woensdag/donderdag is er alweer een speelronde.. dus: Minimaal 2 dagen koploper!

    [ Bericht 12% gewijzigd door Kerol op 26-10-2008 16:47:52 ]
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 26 oktober 2008 @ 16:46:43 #63
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62692582
    Woensdag NEC al weer. Wat speelden die dramatisch zeg. Zul je zien dat we nu van ze verliezen.
      zondag 26 oktober 2008 @ 16:57:33 #64
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62692932
    Na ajax nu NEC als echte test in een uitwedstrijd. Hier moeten punten gehaald kunnen worden. Ik vind NEC zeker niet beter dan vorig seizoen en Groningen vind ik wel beter dan vorig seizoen, dus een 5-1 reken ik niet op.
    Ik zeg een spannende 2-3.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62695718
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 26 oktober 2008 @ 18:48:01 #66
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_62696173
    16-3
    pi_62698548
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62698590
    Binnenkort 3 wedstrijden geschorst vrees ik.
      zondag 26 oktober 2008 @ 20:05:22 #69
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62698667
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 20:03 schreef Blawh het volgende:
    Binnenkort 3 wedstrijden geschorst vrees ik.
    Neu, niks aan de hand. Iedereen doet nu panisch omdat Sandra der sleutelbeen breekt. Duel om de bal, ongelukkig neergekomen. Geen bewuste elleboog.
    Als dit al bewuste elleboog wordt gezien, dan mogen er dit weekend wel meer schorsingen volgen.
      zondag 26 oktober 2008 @ 20:05:38 #70
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_62698675
    Voor een schouderduw waarna Van Gessel door een val zijn sleutelbeen breekt? Dat zou absurd zijn.
      zondag 26 oktober 2008 @ 20:06:24 #71
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62698708
    Daar ga ik voorlopig nog niet vanuit.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 26 oktober 2008 @ 20:07:31 #72
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62698743
    Maar ja.. we kennen allemaal de KNVB. Seedorf schorsen bij een aanstelactie van zijn tegenstander en Majstorovic vrijspreken waar de beelden tot 2x toe uitwijzen dat hij bewust de elleboog op het hoofd van Drent plaatst.
    Alleen maar omdat Bossen zei dat hij het beoordeeld had en vond dat het niks was.

    (dat heeft Kuipers overigens ook al gezegd over dit voorval)
      zondag 26 oktober 2008 @ 20:07:45 #73
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62698751
    Het zou onterecht zijn. Maar goed, het blijft de KNVB. En hun rechtlijnigheid is nog altijd zo krom als een elleboog...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62698795
    Ik zeg niet dat ik het een schorsing waard is, maar als ik net zag hoe Studio Sport het bracht dan vrees ik het ergste. De KNVB laat zich nog wel regelmatig leiden door het beeld dat door de media geschetst wordt.
    pi_62698884
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 20:01 schreef venomsnake het volgende:


    [ afbeelding ]
    Onze nieuwe topper
    Hey wat doet mijn filmpje hier



    Hopelijk wordt Andersson niet geschorst... we hebben hem hard nodig tegen NEC en NAC.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 26 oktober 2008 @ 20:12:24 #76
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62698895
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 20:09 schreef Blawh het volgende:
    Ik zeg niet dat ik het een schorsing waard is, maar als ik net zag hoe Studio Sport het bracht dan vrees ik het ergste. De KNVB laat zich nog wel regelmatig leiden door het beeld dat door de media geschetst wordt.
    Daar geloof ik niet zo in eigenlijk. Dat wordt beweerd, zeker als er weer een speler van de topclubs aan moet geloven.
    Recent nog Suarez versus Loval, alle Ajacieden over de rooie, want waar was het vooronderzoek naar Cornelisse? Die had toch zeker ook een elleboog uitgedeeld?
    Bleek dat daar ook gewoon een vooronderzoek naar werd gedaan, maar dat dat niet zo breed werd uitgemeten in de media.
    De KNVB heeft zelf al gezegd dat ze een team hebben die elke week alle wedstrijden nog een keer goed bekijken om situaties de herbeoordelen.
    pi_62699091
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 20:12 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    Hey wat doet mijn filmpje hier

    Ow, is ie van jou?
    Ik kijk na iedere speelronde even op youtube naar de nieuwe FCG filmpjes.
    Heb hem ook ff op de marcus berg blog gezet, hoef ik er zelf geen te maken..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62699142
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 20:12 schreef Prosac het volgende:
    De KNVB heeft zelf al gezegd dat ze een team hebben die elke week alle wedstrijden nog een keer goed bekijken om situaties de herbeoordelen.
    Dat geld en tijd kunnen ze beter investeren in het opleiden van de arbiters. Deze week ook weer een aantal grote fouten zoals buitenspelsituaties waar doelpunten uit voortkomen.
    Of je nu wint of verliest, Grunn fan ben je niet voor even maar voor heel je leven..
    pi_62699175
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 20:20 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ow, is ie van jou?
    Ik kijk na iedere speelronde even op youtube naar de nieuwe FCG filmpjes.
    Heb hem ook ff op de marcus berg blog gezet, hoef ik er zelf geen te maken..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62699617
    quote:
    Surprise gelooft in succes FC Groningen

    GRONINGEN - Met een eenvoudige 3-0 winst op degradatiekandidaat Sparta is FC Groningen de 'week van de waarheid' uitstekend begonnen. Met uitwedstrijden tegen NEC Nijmegen (woensdag) en NAC Breda (zondag) kan de ploeg van Ron Jans een reuzenstap zetten op weg naar Europees voetbal.
    Inmiddels dringt zich ook de vraag op of er niet veel meer in het vat zit voor de Groningers. De vakkundige manier waarop in de Euroborg de bezoekers uit Rotterdam-West aan de kant werden gezet, rechtvaardigt de vraag of er zelfs een verrassende gooi naar de titel kan worden gedaan. ,,FC Groningen het beste positiespel van Nederland?'' bloosde Jans zaterdagavond bijna. ,,Dan hadden we dat in het eerste half uur in de Arena tegen Ajax ook moeten laten zien. Toen stonden wij er niet.''

    Maar de swingende aanvalslinie, met de Zweden Petter Andersson en Marcus Berg, in de rug gesteund door de sluwe Serviër Goran Lovre, blijkt nauwelijks af te stoppen. Bovendien incasseert de defensie nauwelijks tegentreffers.

    Voor het oog nauwelijks zichtbaar, maar misschien wel de allerbelangrijkste kracht is de nieuwe middenvelder Oluwafemi Ajilore. De 23-jarige Nigeriaan, die door zijn deelname aan de Spelen in Peking pas drie dagen voor de start van de competitie in Groningen arriveerde, is de duurste aankoop uit de clubgeschiedenis. FC Groningen telde 3,5 miljoen neer voor de speler van het Deense FC Midtylland. Ajilore groeit razendsnel uit tot het cement op het Groningse middenveld.

    ,,Ik zou graag nog meer laten zien als ik aan de bal ben,'' glimlachte de 1.82 meter lange speler. ,,Maar met spelers als Andersson, Berg, Powel en Lovre voor mij, moet ik vooral voor controle zorgen. Zoals wij tegen Sparta speelden geeft dat ook veel voldoening.''

    Ajilore, die door zijn ploeggenoten 'Femi' wordt genoemd, past zich razendsnel aan in Nederland. Waar Sparta al jaren worstelt met de Nigeriaanse internationals Sani Kaita (inmiddels verkocht aan Monaco) en Dele Adeleye, valt de aanwezigheid van de immer vrolijke Ajilore in de Euroborg goed. ,,Iedereen is met mij bezig,'' zegt hij. ,,Als Nigerianen worden gesteund en aangemoedigd door de coach, dan groeien ze met de week.''

    Ajilore sluit niet uit dat FC Groningen zich structureel mengt in de race om de bovenste plekken. Maar het lijkt hem realistischer dat de aanval op de top pas de komende seizoenen zal plaatsvinden. ,,Als de club de beste spelers weet te behouden, dan is het mogelijk,'' zegt hij. ,,Spelers willen altijd hogerop en staan vaak open voor transfers, maar als de club het lef heeft om nee te zeggen tegen veel geld, dan kan dit elftal nog veel beter worden.''

    AD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 26 oktober 2008 @ 20:43:30 #81
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_62699852
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 20:05 schreef detulp050 het volgende:
    Voor een schouderduw waarna Van Gessel door een val zijn sleutelbeen breekt? Dat zou absurd zijn.
    Schouderduw? Je kan overduidelijk zien dat de elleboog verantwoordelijk is voor de sleutelbeenbreuk.
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
      zondag 26 oktober 2008 @ 20:44:41 #82
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_62699907
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 20:07 schreef The_Verve het volgende:
    Het zou onterecht zijn. Maar goed, het blijft de KNVB. En hun rechtlijnigheid is nog altijd zo krom als een elleboog...
    Zo onterecht was het niet. De behandelende arts zal waarschijnlijk wel verklaren dat de elleboog verantwoordelijk was voor de sleutelbeenbreuk en dan zijn het gewoon minimaal 5 wedstrijden schorsing.
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
      zondag 26 oktober 2008 @ 20:45:03 #83
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62699918
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 20:43 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Schouderduw? Je kan overduidelijk zien dat de elleboog verantwoordelijk is voor de sleutelbeenbreuk.
    Dat kun je helemaal niet zien, behalve als je röntgenogen hebt.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 26 oktober 2008 @ 20:48:34 #84
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_62700039
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 20:45 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Dat kun je helemaal niet zien, behalve als je röntgenogen hebt.
    Ook knap dat jij met je rontgenogen het tegendeel kan beweren

    We wachten het vooronderzoek wel af. Ik verwacht gewoon dat er een terechte schorsing aan komt voor Andersson op basis van de wedstrijdbeelden en de verklaringen.
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
    pi_62700106
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 20:48 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Ook knap dat jij met je rontgenogen het tegendeel kan beweren

    We wachten het vooronderzoek wel af.
    Eerst maar eens afwachten of er uberhaupt een vooronderzoek komt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 26 oktober 2008 @ 20:51:19 #86
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62700131
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 20:48 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Ook knap dat jij met je rontgenogen het tegendeel kan beweren

    We wachten het vooronderzoek wel af. Ik verwacht gewoon dat er een terechte schorsing aan komt voor Andersson op basis van de wedstrijdbeelden en de verklaringen.
    Wat is dat nou weer voor kneuzenopmerking? Je kan niet zien wanneer zijn sleutelbeen breekt ofwel?
    En we zullen inderdaad moeten wachten en ik denk dat er geen schorsing zal volgen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 26 oktober 2008 @ 20:52:19 #87
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_62700170
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 20:50 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Eerst maar eens afwachten of er uberhaupt een vooronderzoek komt.
    Waarom zou er geen vooronderzoek komen? Het is een verdachte situatie en er is letsel bij te pas gekomen. Zou juist raar zijn als er geen vooronderzoek komt.
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
      zondag 26 oktober 2008 @ 20:53:03 #88
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62700198
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 20:44 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Zo onterecht was het niet. De behandelende arts zal waarschijnlijk wel verklaren dat de elleboog verantwoordelijk was voor de sleutelbeenbreuk en dan zijn het gewoon minimaal 5 wedstrijden schorsing.
    Minimaal nog wel...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 26 oktober 2008 @ 20:58:13 #89
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_62700387
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 20:53 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Minimaal nog wel...
    Natuurlijk. Als de aanklager kan aantonen dat overtreder in kwestie met opzet zwaar letsel toebracht aan de tegenstander zou er nog veel meer geeist kunnen worden.
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
    pi_62700505
    Hij zet gewoon een blok, en ja zijn arm is wat hoog, maar echt geen harde bewuste elleboog om hem een ernstige blessure te geven. De scheids staat er trouwens met zijn neus bovenop dus die heeft het echt wel waargenomen.



    Doet Femi trouwens goed daarna..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62700638
    Scorpie ziet graag de concurrent verzwakt. Beetje bang voor Groningen.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:07:44 #92
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_62700764
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:01 schreef venomsnake het volgende:
    Hij zet gewoon een blok, en ja zijn arm is wat hoog, maar echt geen harde bewuste elleboog om hem een ernstige blessure te geven. De scheids staat er trouwens met zijn neus bovenop dus die heeft het echt wel waargenomen.

    [ afbeelding ]

    Doet Femi trouwens goed daarna..
    Ik zie een overduidelijke zwaaiende beweging van de rechterarm. Ben benieuwd naar het vooronderzoek

    Ook knap trouwens; hij valt op zijn rechterzijde en de botbreuk zit aan links. Wie beweerde ook alweer dat hij zijn bot brak bij de val?

    [ Bericht 7% gewijzigd door Scorpie op 26-10-2008 21:15:52 ]
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:21:53 #93
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62701322
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:04 schreef Ungeheuer het volgende:
    Scorpie ziet graag de concurrent verzwakt. Beetje bang voor Groningen.
    Ik zie inderdaad her en der "concurrenten" schreeuwen om minimaal 10 wedstrijden.

    jaja, we doen weer mee. Hoorde zelfs al van een collegasupporter dat er Friezen in het stadion zaten gisteren, als die al beginnen over te lopen.
    pi_62701374
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:21 schreef Prosac het volgende:

    [..]. Hoorde zelfs al van een collegasupporter dat er Friezen in het stadion zaten gisteren, als die al beginnen over te lopen.
    !
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62701439
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:01 schreef venomsnake het volgende:
    Hij zet gewoon een blok, en ja zijn arm is wat hoog, maar echt geen harde bewuste elleboog om hem een ernstige blessure te geven. De scheids staat er trouwens met zijn neus bovenop dus die heeft het echt wel waargenomen.

    [ afbeelding ]

    Doet Femi trouwens goed daarna..
    Sinds wanneer zet je een blok door met je elleboog naar achteren te zwaaien?
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:27:41 #96
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62701536
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Sinds wanneer zet je een blok door met je elleboog naar achteren te zwaaien?
    Vraag het eens aan Huntelaar.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62701556
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:27 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Vraag het eens aan Huntelaar.
    Voorspelbaar antwoord van je en totaal niet relevant voor dit topic.
    pi_62701591
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:27 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Vraag het eens aan Huntelaar.


    @sjimz. Als het antwoord zo voorspelbaar is, leg eens uit welke ervaring je hebt dat je ook aan Huntelaar dacht?
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:29:16 #99
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_62701592
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:21 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Ik zie inderdaad her en der "concurrenten" schreeuwen om minimaal 10 wedstrijden.

    jaja, we doen weer mee. Hoorde zelfs al van een collegasupporter dat er Friezen in het stadion zaten gisteren, als die al beginnen over te lopen.
    Hey verrek, daar heb je diegene die zei dat van Gessel zo ongelukkig terecht kwam en daarbij zijn sleutelbeen zou hebben gebroken. Heb je de beelden al bestudeerd?
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:30:13 #100
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62701638
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:27 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Vraag het eens aan Huntelaar.
    Nee joh, dat is wel altijd gewoon een normaal luchtduel, dan moet je je ellebogen wel gebruiken.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:30:42 #101
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62701660
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:29 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Hey verrek, daar heb je diegene die zei dat van Gessel zo ongelukkig terecht kwam en daarbij zijn sleutelbeen zou hebben gebroken. Heb je de beelden al bestudeerd?
    jup, niks aan de hand. Rood voor Sandra wegens aanstelleritis
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:30:57 #102
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_62701671
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:28 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Voorspelbaar antwoord van je en totaal niet relevant voor dit topic.
    boehoehoe!
    pi_62701673
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:30 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Nee joh, dat is wel altijd gewoon een normaal luchtduel, dan moet je je ellebogen wel gebruiken.
    Precies, waar moet je je armen anders laten?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62701702
    Wel lekker hypocriet van die Groningers
    Zo aandoenlijk.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:31:53 #105
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62701718
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:24 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Sinds wanneer zet je een blok door met je elleboog naar achteren te zwaaien?
    Op dat moment is het blok al geweest...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:32:26 #106
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_62701741
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:30 schreef detulp050 het volgende:

    [..]

    boehoehoe!
    Het is wel voorspelbaar. Zoals ik al eerder aangaf, als een Ajacied het had gedaan waren er 4 topics geopend, waren de mailboxen van KNVB, VI en Studio Voetbal overspoeld met boze reacties en weet ik al wat nog meer.

    Voornamelijk van Groningen supporters, me dunkt
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:33:28 #107
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62701796
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:32 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Het is wel voorspelbaar. Zoals ik al eerder aangaf, als een Ajacied het had gedaan waren er 4 topics geopend, waren de mailboxen van KNVB, VI en Studio Voetbal overspoeld met boze reacties en weet ik al wat nog meer.

    Voornamelijk van Groningen supporters, me dunkt
    Uiteraard, de standaardbrieven liggen daartoe al klaar. KNJB!!!

    pi_62701808
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:32 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Het is wel voorspelbaar. Zoals ik al eerder aangaf, als een Ajacied het had gedaan waren er 4 topics geopend, waren de mailboxen van KNVB, VI en Studio Voetbal overspoeld met boze reacties en weet ik al wat nog meer.
    Nou wat let je? Open er een topic over zou ik zeggen..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62701814
    Venom heb je ook een andere hoek van 'het' incident als GIFje ?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62701826
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef sjimz het volgende:
    Wel lekker hypocriet van die Groningers
    Zo aandoenlijk.
    Mooie comeback. Hou eens op met trollen anders waarschuw ik een modje.
    pi_62701854
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:33 schreef Kerol het volgende:
    Venom heb je ook een andere hoek van 'het' incident als GIFje ?
    Ik zal even een gifje maken.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62701861
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    Mooie comeback. Hou eens op met trollen anders waarschuw ik een modje.
    Ik trol niet ik constateer.
    Ik heb zelf ook een Ajax bril op dat zal ik niet ontkennen maar jullie hebben daar nu ook lichtelijk last van. (Groningen bril dan he)
    pi_62701869
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ik zal even een gifje maken.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:36:02 #114
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62701904
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:31 schreef sjimz het volgende:
    Wel lekker hypocriet van die Groningers
    Zo aandoenlijk.
    sorry

    *(#^&@#&*$^@#*&$^@#&*^$ Andersson!!! Hij moet $()#*($*&@#domme 8 wedstrijden aan de broek krijgen, schande dit. Maar omdat die kloteKNVB suarez ook al vrijsprak terwijl Loval geen kindjes meer kan maken zal dit ook wel weer in de doofpot gestop worden $*&#($@&#($*&

      zondag 26 oktober 2008 @ 21:36:41 #115
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62701937
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Ik trol niet ik constateer.
    Ik heb zelf ook een Ajax bril op dat zal ik niet ontkennen maar jullie hebben daar nu ook lichtelijk last van. (Groningen bril dan he)
    inderdaad, omdat we er een andere visie op nahouden hebben we een Groningen bril op.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:36:51 #116
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_62701940
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:33 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Nou wat let je? Open er een topic over zou ik zeggen..
    Er is al lang een discussie gaande in het scheidsrechterdwalingentopic. Kom eens uit het groningen topic zou ik zeggen Krijg je een wat objectievere blik op de voetbalwereld
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
    pi_62701969
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:36 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    inderdaad, omdat we er een andere visie op nahouden hebben we een Groningen bril op.
    Klopt.
    Het valt wel op dat alle Groningen aanhangers het niets vinden.
    Je zou bijna gaan denken dat ze dat expres doen.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:38:01 #118
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62701990
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:36 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Er is al lang een discussie gaande in het scheidsrechterdwalingentopic. Kom eens uit het groningen topic zou ik zeggen Krijg je een wat objectievere blik op de voetbalwereld
    Misschien moest jij eens wat beter om je heen kijken, dan zie je nog eens waar andere mensen in VBL uithangen.
    pi_62701993
    Pfffffffffff, wat een schwalbe van V Gessel. !

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:39:30 #120
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62702046
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:37 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Klopt.
    Het valt wel op dat alle Groningen aanhangers het niets vinden.
    Je zou bijna gaan denken dat ze dat expres doen.
    We staan bovenaan, dus liefst ziet de tegenstand ons verzwakt, geen wonder dat die nu moord en brand schreeuwen.
    Normaal duel, Andersson wil voor van Gessel komen. Als je hier voor geschorst wordt, dan zijn er dit weekend meer schorsingsmogelijkheden. Zo zag ik bij diverse corners weer allerlei ellebogen in diverse nekken.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:39:40 #121
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_62702057
    Gewoon een schouderduw dus
    pi_62702080
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:39 schreef detulp050 het volgende:
    Gewoon een schouderduw dus
    pi_62702086
    Ongelukkige schouderduw.. thats it..
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:40:53 #124
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_62702110
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:38 schreef venomsnake het volgende:
    Pfffffffffff, wat een schwalbe van V Gessel. !

    [ afbeelding ]
    Dus je vind het geen slaande beweging? Knap. Dan is de discussie over Huntelaar dus nu ook voor altijd beslecht neem ik aan?
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:41:05 #125
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62702121
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:38 schreef venomsnake het volgende:
    Pfffffffffff, wat een schwalbe van V Gessel. !

    [ afbeelding ]
    Elleboog

    Man, veel te hard duel waar Kuiper gewoon voor had moeten fluiten, maar een elleboog.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:41:25 #126
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_62702133
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:38 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Misschien moest jij eens wat beter om je heen kijken, dan zie je nog eens waar andere mensen in VBL uithangen.
    Moet je geen t-shirtjes drukken ofzo?
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:41:26 #127
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_62702138
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:40 schreef sjimz het volgende:

    [..]


    Heb je nu niets beters te doen dan in een Groningentopic de zielige troll uit te hangen? Ga ergens anders huilen over dingen die niet zijn gebeurd. Doei
    pi_62702152
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:40 schreef sjimz het volgende:

    [..]


    Zeg eens wat jij ziet op het tweede plaatje? Beetje dom om alleen een smiley te gebruiken heh
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62702167
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:41 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Elleboog

    Man, veel te hard duel waar Kuiper gewoon voor had moeten fluiten, maar een elleboog.
    Elleboog, slaande beweging. Wat is het verschil.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:42:17 #130
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62702174
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:41 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Moet je geen t-shirtjes drukken ofzo?
    quote:
    Voorspelbaar antwoord van je en totaal niet relevant voor dit topic.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:42:27 #131
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_62702176
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:41 schreef Scorpie het volgende:
    Moet je geen t-shirtjes drukken ofzo?
    Ja, over het bombardement op Rotterdam.
    Uitgespeeld?
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:42:40 #132
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62702180
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:40 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Dan is de discussie over Huntelaar dus nu ook voor altijd beslecht neem ik aan?
    quote:
    Voorspelbaar antwoord van je en totaal niet relevant voor dit topic.
    pi_62702186
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:41 schreef detulp050 het volgende:

    [..]

    Heb je nu niets beters te doen dan in een Groningentopic de zielige troll uit te hangen? Ga ergens anders huilen over dingen die niet zijn gebeurd. Doei
    Ik vind het gewoon grappig dat de Groningers hier helemaal niets in zien
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:42:54 #134
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62702189
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:42 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Elleboog, slaande beweging. Wat is het verschil.
    de elleboog
    pi_62702212
    Hij beukt er flink in inderdaad, maar volgens mij maakt van Gessel contact met de schouder en niet met de elleboog.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:43:31 #136
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_62702219
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:42 schreef detulp050 het volgende:

    [..]

    Ja, over het bombardement op Rotterdam.
    Uitgespeeld?
    En heb jij het te druk met printscreens van teletekstpagina 819 te maken?
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
    pi_62702222
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:42 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    de elleboog
    Dan maakt hij een slaande beweging.
    Zo goed?
    Even smerig.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:43:56 #138
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62702232
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:42 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Ik vind het gewoon grappig dat de Groningers hier helemaal niets in zien
    jazeker wel, alleen geen elleboog. 100% overtreding, veel te hard duel. Maar toch geen elleboog, kom op zeg. Zoals ik zei, dat mogen er naar aanleiding van dit weekend meer onderzoeken plaatsvinden.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:44:11 #139
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_62702241
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:42 schreef Prosac het volgende:

    [..]


    [..]


    Mooi, dan zijn we bij deze erover uit. Huntelaar doet geen ellebogen en die Zweed van jullie ook niet. Lekker rustig zal dat zijn, geen hypocriete jankende Groningers die boehoe gaan doen bij de KNVB
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
    pi_62702255
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:34 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Ik trol niet ik constateer.
    Ik heb zelf ook een Ajax bril op dat zal ik niet ontkennen maar jullie hebben daar nu ook lichtelijk last van. (Groningen bril dan he)
    Sorry flauw grapje was dat.

    Ik heb idd een groenwitte bril op en dat zal me ongetwijfeld soms hinderen in het neutraal aanschouwen van gebeurtenissen rond de FC. Het was een overtreding en ik denk dat veel Grunnegers het daar met me eens zijn. Ik geloof niet zozeer dat het een bewuste elleboogstoot was. Wel kwam hij veel te hard in met een bodycheck en daar had de scheids voor moeten fluiten.

    Ik vind het nogal wat dat supporters van andere clubs hier komen posten om schande te spreken van Andersson, terwijl naar ik vermoed ze niet over de ruggen van hun eigen spelers een soortgelijk punt willen scoren. Ik vind dat juist een beetje hypocriet. En vooral:
    pi_62702259
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:43 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    jazeker wel, alleen geen elleboog. 100% overtreding, veel te hard duel. Maar toch geen elleboog, kom op zeg. Zoals ik zei, dat mogen er naar aanleiding van dit weekend meer onderzoeken plaatsvinden.
    Zoals ik hierboven al zeg, slaande beweging.
    pi_62702261
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:40 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Dus je vind het geen slaande beweging? Knap. Dan is de discussie over Huntelaar dus nu ook voor altijd beslecht neem ik aan?
    Hij zet eerst gewoon een forse schouderduw in, vervolgens komt zijn arm wel wat hoog, ben ik met je eens.
    Maar volgens mij breekt ie zijn sleutelbeen door die schouderduw en niet door die arm die daarna een zwaai maakt.

    Gewoon een hard duel, maar Andersson is ook een mannetje die het duel niet schuwt, kan me nog dat duel met Timmer herinneren waar hij gewoon bleef staan . Speler naar mijn hart..

    Huntelaar maakt altijd van die sneaky overtredingen, hele andere speler.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:44:38 #143
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62702263
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:43 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Dan maakt hij een slaande beweging.
    Zo goed?
    Even smerig.
    Zie ik ook niet. Schouderduw, die te hard is.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:45:45 #144
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62702319
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:44 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Mooi, dan zijn we bij deze erover uit. Huntelaar doet geen ellebogen en die Zweed van jullie ook niet. Lekker rustig zal dat zijn, geen hypocriete jankende Groningers die boehoe gaan doen bij de KNVB
    quote:
    Mooi, dan zijn we bij deze erover uit. Andersson doet geen ellebogen en die PSV-er van jullie ook niet. Lekker rustig zal dat zijn, geen hypocriete jankende Ajacieden die boehoe gaan doen in het Groningen topic
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:46:16 #145
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_62702346
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:44 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    [quote]
    Huntelaar maakt altijd van die sneaky overtredingen, hele andere speler.
    Sorry hoor, maar die discussie ging ook over het feit dat Huntelaar elleboogjes zou uitdelen.
    Tis kiezen of delen, of je gaat je eigen spelers ook zo beoordelen of vanaf nu horen we er geen gemiep meer over.
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
    pi_62702357
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:44 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    Sorry flauw grapje was dat.

    Ik heb idd een groenwitte bril op en dat zal me ongetwijfeld soms hinderen in het neutraal aanschouwen van gebeurtenissen rond de FC. Het was een overtreding en ik denk dat veel Grunnegers het daar met me eens zijn. Ik geloof niet zozeer dat het een bewuste elleboogstoot was. Wel kwam hij veel te hard in met een bodycheck en daar had de scheids voor moeten fluiten.

    Ik vind het nogal wat dat supporters van andere clubs hier komen posten om schande te spreken van Andersson, terwijl naar ik vermoed ze niet over de ruggen van hun eigen spelers een soortgelijk punt willen scoren. Ik vind dat juist een beetje hypocriet. En vooral:
    Ik geloof ook niet dat het een bewuste elleboog was hoor maar dan kan het nog wel een slaande beweging zijn.
    Maar goed als er überhaupt een onderzoek komt zal de KNVB wel uitwijzen wat het volgens hun is.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:47:10 #147
    84244 Scorpie
    Abject en infaam!
    pi_62702378
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:45 schreef Prosac het volgende:

    [..]


    [..]


    Weet je het verschil al tussen links en rechts, jong? Links is waar je duim rechts zit
    Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
    Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
    Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
    Klopt. Ik ben een racist.
      zondag 26 oktober 2008 @ 21:48:33 #148
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62702441
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:47 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Weet je het verschil al tussen links en rechts, jong? Links is waar je duim rechts zit
    Ben je door je gevatte grapjes heen joh?
    vraag nog eens of ik geen t-shirtjes moet drukken, of nog grappiger, doe eens iets met brand en wcrollen.

    pi_62702482
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:46 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Sorry hoor, maar die discussie ging ook over het feit dat Huntelaar elleboogjes zou uitdelen.
    Tis kiezen of delen, of je gaat je eigen spelers ook zo beoordelen of vanaf nu horen we er geen gemiep meer over.
    Ehh, jij bent degene die nu over Huntelaar begint, niet ik.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62702540
    Jemig mensen doe eens ff relax. Ja, er zijn vaker zulke gevallen waarbij iedereen moord en brand schreeuwt. Of wij dat nu zijn, Ajax of Feyenoord, overal heb je af en toe iets. Wel beoordeeld, niet beoordeeld, terecht of onterecht.
    Ik lees al 3 pagina's gezemel over een vermeende elleboog. In Engeland lachen ze ons vierkant uit. Ik zag een wedstrijd tussen ManU en Everton dit weekend. Die kunnen elkaars bloed wel drinken, maar er werd een moment zeker 6 minuten achtereen lekker doorgespeeld zonder dat er uberhaupt afgefloten werd als er iemand op zn bakkes ging of even goed aangepakt werd. Dat hoort er daar gewoon bij. En wij maken ons dagenlang druk als Sandra een man tegen man (naja...) gevecht verliest en ongelukkig neergaat. Lullig voor hem dat ie nu zn sleutelbeen breekt, maar dat het nu zoooooon gemene vieze elleboog was. Mwah. Niet helemaal netjes misschien, maar als ze voor al deze dingen vooronderzoeken gaan instellen dan blijven we bezig. Al zou het me niets verbazen hoor, trouwens.

    Maar goed ik lees lekker mee hoor, het is zo rustig bij die Grunnigers, er moet natuurlijk wel érgens over gesproken worden.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_62702693
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:46 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Sorry hoor, maar die discussie ging ook over het feit dat Huntelaar elleboogjes zou uitdelen.
    Tis kiezen of delen, of je gaat je eigen spelers ook zo beoordelen of vanaf nu horen we er geen gemiep meer over.
    Als Andersson net als Huntelaar structureel in dit soort gevallen terecht komt dan mag je gaan twijfelen ja. Maar dit was pas de eerste keer dat Andersson op zo'n manier 'in opspraak' kwam.
    pi_62702741
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:44 schreef Scorpie het volgende:

    [..]

    Mooi, dan zijn we bij deze erover uit. Huntelaar doet geen ellebogen en die Zweed van jullie ook niet. Lekker rustig zal dat zijn, geen hypocriete jankende Groningers die boehoe gaan doen bij de KNVB
    Gast, jij bent degene die hier in het Groningen topic komt huilen.. Pannenkoek.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62702743
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:55 schreef Blawh het volgende:

    [..]

    Als Andersson net als Huntelaar structureel in dit soort gevallen terecht komt dan mag je gaan twijfelen ja. Maar dit was pas de eerste keer dat Andersson op zo'n manier 'in opspraak' kwam.
    Maar eigenlijk moet je elk geval weer apart beoordelen ongeacht iemands naam of geschiedenis.
    Dat dat lastig is kan ik niet ontkennen.
    pi_62702847
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:56 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Maar eigenlijk moet je elk geval weer apart beoordelen ongeacht iemands naam of geschiedenis.
    Dat dat lastig is kan ik niet ontkennen.
    Als scheidsrechter ja, wij als liefhebbers mogen best het verleden erbij pakken om een oordeel kracht bij te zetten vind ik. Het is toch niet toevallig dat er altijd een paar spelers in opspraak komen? De 1 voor schwalbes, de ander voor losse ellebogen, etc.

    Een speler die gewoon fair wil spelen komt niet structureel in opspraak vanwege wapperende ellebogen, al kan het natuurlijk best een paar keer voorkomen dat een duel er twijfelachtig uit ziet.
    pi_62702865
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 21:58 schreef Blawh het volgende:

    [..]

    Als scheidsrechter ja, wij als liefhebbers mogen best het verleden erbij pakken om een oordeel kracht bij te zetten vind ik. Het is toch niet toevallig dat er altijd een paar spelers in opspraak komen? De 1 voor schwalbes, de ander voor losse ellebogen, etc.

    Een speler die gewoon fair wil spelen komt niet structureel in opspraak vanwege wapperende ellebogen, al kan het natuurlijk best een paar keer voorkomen dat een duel er twijfelachtig uit ziet.
    Klopt helemaal.
    pi_62703248
    Ik heb de beuk van Andersson live gezien vanaf Zuid. Ik vond het een behoorlijke beuk en was verrast dat de scheids liet doorspelen. Maar het leek mij (zaterdagavond) een behoorlijke schouderduw die toch richting bodycheck ging. Niet zo gek natuurlijk met zijn Zweedse achtergrond.

    Na het zien van de beelden vind ik trouwens wel dat de scheids had moeten fluiten. Ik ben overigens wel van mening dat het geen bewuste opzet was om v. Gessel uit te schakelen. De scheids (die er overigens bovenop stond) oordeelde anders en vond het geen overtreding. Daarom is een vooronderzoek volgens mij overbodig. Hij heeft het immers gezien!

    laatste zin weggehaald. Laat me soms teveel meeslepen

    [ Bericht 6% gewijzigd door Jahike op 26-10-2008 22:20:55 ]
    pi_62703309
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 22:09 schreef Jahike het volgende:
    Ik heb de beuk van Andersson live gezien vanaf Zuid. Ik vond het een behoorlijke beuk en was verrast dat de scheids liet doorspelen. Maar het leek mij (zaterdagavond) een behoorlijke schouderduw die toch richting bodycheck ging. Niet zo gek natuurlijk met zijn Zweedse achtergrond.

    Na het zien van de beelden vindt ik trouwens wel dat de scheids had moeten fluiten. Ik ben overigens wel van mening dat het geen bewuste opzet was om v. Gessel uit te schakelen. De scheids (die er overigens bovenop stond) oordeelde anders en vond het geen overtreding. Daarom is een vooronderzoek volgens mij overbodig. Hij heeft het immers gezien!
    -edit-

    [ Bericht 13% gewijzigd door sjimz op 26-10-2008 22:22:02 ]
      zondag 26 oktober 2008 @ 22:15:21 #158
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62703465
    Over zulke zinnen moet je je toch niet druk maken.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62703488
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 22:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Over zulke zinnen moet je je toch niet druk maken.
    Nee maar het komt nogal...kuikenachtig over.
    Wat absoluut niet nodig is.
      zondag 26 oktober 2008 @ 22:19:53 #160
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62703625
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 22:15 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Nee maar het komt nogal...kuikenachtig over.
    Wat absoluut niet nodig is.
    Klopt, maar daar moet je gewoon boven staan vind ik. Anders verval je in die kinderachtige discussies over wie nou de grootste.....kuiken is.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62703666
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 22:19 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Klopt, maar daar moet je gewoon boven staan vind ik. Anders verval je in die kinderachtige discussies over wie nou de grootste.....kuiken is.
    Ook dat klopt.
    Maar het is gewoon jammer omdat er voor de rest gewoon een goed stuk staat over zijn beleving.
    pi_62703701
    aangepast
    pi_62703727
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 22:21 schreef Jahike het volgende:
    aangepast
    Ik ook.
      zondag 26 oktober 2008 @ 22:24:49 #164
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62703828
    Woensdag kop d'r veur en goan!
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62703889
    Hopen dat Levchenko, Koen en De Roover dan van hun blessures verlost zijn.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62703961
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 22:26 schreef venomsnake het volgende:
    Hopen dat Levchenko, Koen en De Roover dan van hun blessures verlost zijn.
    En Andersson is al volledig hersteld ?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62703986
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 22:26 schreef venomsnake het volgende:
    Hopen dat Levchenko, Koen en De Roover dan van hun blessures verlost zijn.
    Koen is toch allang weg bij FCG?
    pi_62704041
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 22:28 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    En Andersson is al volledig hersteld ?
    Die had volgens Jans een stomp in zijn maag gekregen en was wat misselijk. Maar op het eerste gezicht waren er geen kneuzingen aan de ribben oid.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 26 oktober 2008 @ 22:30:12 #169
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62704049
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 22:28 schreef Kerol het volgende:

    [..]

    En Andersson is al volledig hersteld ?
    Kreeg een por in de maag en die vond dat niet zo fijn. Hij heeft er naar alle waarschijnlijkheid geen last meer van.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62704076
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 22:30 schreef Bullet-tooth het volgende:

    [..]

    Kreeg een por in de maag en die vond dat niet zo fijn. Hij heeft er naar alle waarschijnlijkheid geen last meer van.
    Je bedoelt een elleboog?
      zondag 26 oktober 2008 @ 22:31:50 #171
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62704123
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 22:30 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Je bedoelt een elleboog?
    .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      zondag 26 oktober 2008 @ 22:32:03 #172
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62704133
    Ik ben benieuwd woensdag. NEC is een gevaarlijke tegenstander. Speelden vandaag echt heel zwak in de Arena. Misschien wil Sankoh nog iets goedmaken voor afgelopen seizoen, maar misschien loopt het ze direct al dun in de broek.

    gaan iets van 50 supporters mee geloof ik
    ook al omdat de vertrektijd op 15:00 ligt.
      zondag 26 oktober 2008 @ 22:32:19 #173
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62704146
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 22:30 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Je bedoelt een elleboog?
    slaande beweging eerder.
    pi_62704179
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 22:28 schreef sjimz het volgende:

    [..]

    Koen is toch allang weg bij FCG?
    .

    Maar heb het natuurlijk over deze strijder:

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62704204
    Dat is een held, maar dat is natuurlijk omdat hij van de FCDB afkomt!
    pi_62704280
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 22:32 schreef Prosac het volgende:
    Misschien wil Sankoh nog iets goedmaken voor afgelopen seizoen, maar misschien loopt het ze direct al
    Valt me trouwens op dat Sankoh helemaal geen Sankoh'tjes meer maakt.. Hij straat echt geweldig te verdedigen de laatste weken. Hij zoekt geen ingewikkelde oplossingen meer als hij in de problemen zit, maar hij ramt dan gewoon de bal over de zijlijn.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 26 oktober 2008 @ 22:37:31 #177
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62704328
    quote:
    Op zondag 26 oktober 2008 22:36 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Valt me trouwens op dat Sankoh helemaal geen Sankoh'tjes meer maakt.. Hij straat echt geweldig te verdedigen de laatste weken. Hij zoekt geen ingewikkelde oplossingen meer als hij in de problemen zit, maar hij ramt dan gewoon de bal over de zijlijn.
    true, gisteren ook een paar keer. 3-0 voor, maar gewoon die bal over de zijlijn rossen omdat je geen mogelijkheid ziet tot snel doorzetten.
      zondag 26 oktober 2008 @ 22:52:02 #178
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62704851
    Jeetje wat gaat dit ineens hard. Een beetje boven dat nodeloze gejengel staan. Dat geprikkelde gereageer komt soms wat kinderachtig over. Andersson is gewoon een harde en Van Gessel niet. Een Zweedse schouderduw (tegen idd Timmer kan je zien hoe sterk hij is) waar VG niet tegen bestand was. Dat zijn arm daarna ook zwaait werkt niet in zijn voordeel, maar heeft niks met het incident te maken (zijn arm zit nota bene boven de schouder).

    pi_62706279
    Geen elleboog volgens Jol maar een hevige bodycheck.
    En Jol, die kan het weten

    [ Bericht 14% gewijzigd door Kerol op 26-10-2008 23:41:05 ]
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62707742
    De enige aan tafel die het op een elleboog vond lijken was Youri, maar die is voor Twente dus dat telt niet.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 27 oktober 2008 @ 08:20:53 #181
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_62709356
    3,4 spelers hebben een clausule in hun contract. Eén daarvan is Goran Lovre. Een tijdje geleden had Hans Nijland het nog over 1 speler met een clausule. Zullen de nieuwelingen Femi, Garcia, Granqvist, Andersson dan een clausule hebben?

    bron: Lovre in de papieren DVHN

    [ Bericht 2% gewijzigd door Sef op 27-10-2008 08:31:03 ]
    pi_62709420
    Ik geloof dat Sankoh er nog één heeft, en het zou me niets verbazen als Granqvist een clausule in zijn contract heeft staan, komt uit de premier league en de onderhandelingen duurden best lang.

    Dus ik gok op Lovre, Sankoh en Granqvist.
    En als Gracia er één in heeft staan is dat geen grote ramp.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62709629
    quote:
    De mentor sart zijn leerling in Euroborg

    GRONINGEN - Ze groeiden samen op in Lagos en wonnen olympisch zilver met Nigeria. Zaterdag stonden Ajilore en Adeleye voor het eerst tegenover elkaar.

    Voor even is de speler die hem zo goed mogelijk probeert te helpen in de rol van sarrende collega gekropen. Ach, Ayodele Adeleye kan het best hebben. Met Sparta heeft hij zojuist kansloos verloren (3-0) van het FC Groningen van zijn mentor Oluwafemi Ajilore. Die herinnert hem er fijntjes aan dat hij dat natuurlijk al lang had voorspeld.

    ‘I told him we would kick Sparta’s ass’, zegt Ajilore met vrolijk dansende pretoogjes. Adeleye laat de pesterijen gelaten over zich heenkomen. ‘Oluwafemi is nog altijd mijn aanvoerder, ook al speelt hij bij een andere ploeg. En hij heeft gelijk, Groningen was vanavond veel beter. Hij mag dat zeggen.’

    Zo lang hij zich kan heugen luistert Adeleye (19) al naar de adviezen van zijn vier jaar oudere landgenoot Ajilore, die zaterdag voor het eerst van zijn leven zijn tegenstander was op het voetbalveld.

    Beiden zijn geboren in Lagos, de commerciële hoofdstad van Nigeria met het explosief stijgende inwonertal. Als voetballer werden ze opgeleid door de Taribo West Academy, vernoemd naar de verdediger met de in groene strikjes verpakte dreadlocks. In de eredivisie trachten ze hun grenzen te verleggen.

    Ajilore: ‘In Lagos gingen we samen joggen. Dat noemden we roadwork. Ik wist dat we die extra arbeid moesten verrichten om beter te worden. Daar heb ik Dele vaak aan herinnerd.’

    Adeleye: ‘In Lagos keek iedereen al tegen Oluwafemi op. Hij motiveerde ons, zei dat we moesten luisteren naar de coach en hij had als aanvoerder een natuurlijk gezag. Ik beschouw hem nu nog altijd meer als broer dan als vriend of collega.’

    Adeleye maakte in februari 2007 zijn debuut voor Sparta. Hij is een stoere, uit de kluiten gewassen centrumverdediger die goede ingrepen iets te vaak afwisselt met momenten van gemakzucht.

    ‘Ik merk wel dat ik vooruitgang boek’, zegt hij. Om met een lach te vervolgen: ‘Vroeger schopte ik alleen tegenstanders, nu denk ik wat meer na over het spel.’

    Ajilore kwam deze zomer over van het Deense FC Mydtjylland. Als controlerende middenvelder is hij in de ploeg van coach Ron Jans de speler die gaten dicht en een hoofdzakelijk controlerende rol heeft. Tegen Sparta was zijn spel ronduit sober. ‘Over een tijdje hoop ik iets dominanter aanwezig te zijn’, zegt hij.

    Met een transferbedrag van 3,3 miljoen euro was Ajilore deze zomer de duurste aankoop uit de clubgeschiedenis. Enerzijds vervulde dat hem met trots, anderzijds met de druk om nog beter te presteren dan al van hem werd verwacht.

    Hij is soms verbaasd als mensen in de binnenstad hem al herkennen. Dan wordt hij aangeklampt en herinnerd aan zijn rode kaart tegen Heracles, eerder dit seizoen. Maar als blijkt dat de fans dan geruststellend laten weten dat ze die straf overdreven vonden, is hij blij en opgelucht.

    ‘Vrienden van mij vertelden dat ik de duurste clubaankoop was, dat wist ik zelf niet. Ik kende Groningen eerst niet, dus ben ik op het internet naar informatie gaan zoeken. Ajax kende ik natuurlijk wel van mijn landgenoten Kanu, Finidi, Oliseh en Babangida.

    ‘Ik heb voor Groningen gekozen, omdat zij zo’n enorm geloof in mij hadden. Ze hadden me al vaak bekeken, zonder dat ik het wist, en gaven me het gevoel dat ze er speciaal voor mij waren. Toen dacht ik: ik moet daar naartoe om te presteren, prijzen te winnen en FC Groningen gelukkig te maken.’

    Dan met een lach, terwijl hij wijst naar de vele groen en de witte tinten in het stadion: ‘En ze spelen natuurlijk in de kleuren van de Super Eagles.’

    Bij de Super Eagles, de bijnaam van de Nigeriaanse voetbalploeg, zullen Ajilore en Adeleye elkaar binnenkort opnieuw ontmoeten voor een vriendschappelijk duel met Colombia.

    Beiden koesteren de wens straks tijdens het WK van 2010 te excelleren voor de nationale ploeg. Ze zagen afgelopen zomer in Peking al een droom in vervulling gaan, toen ze met de olympische selectie van Nigeria tot de finale van het voetbaltoernooi reikten.

    Ajilore: ‘In de hallen van de Taribo West Academy hingen foto’s van West en de andere spelers die in 1996 in Atlanta olympisch kampioen werden. Als jochie had ik het verlangen eens zo goed te worden als zij.

    ‘Dat toernooi in Atlanta had een enorme impact in Nigeria omdat we in de halve finale Brazilië versloegen, en in de finale Argentinië. Iedereen was vervuld van geluk, mensen renden juichend over straat. Ik denk dat ieder jongetje dat die taferelen zag de wens koesterde ooit zo te worden bejubeld.’

    Nu wilde het toeval dat Nigeria en Argentinië elkaar een aantal maanden geleden opnieuw troffen in de olympische voetbalfinale in Peking. Deze keer bleef succes echter uit, al koesteren Adeleye en Ajilore hun zilveren plak.

    Adeleye: ‘Misschien waren we wat vermoeid in Peking omdat we een lange voorbereiding hadden met een trainingskamp in Portugal en oefenwedstrijden in Zuid-Korea. Maar ik denk met veel vreugde terug aan die hele reis, het grapjes maken met elkaar en de winst van het zilver. Dat goud uitbleef, maakt de droom niet minder mooi.’

    Ajilore: ‘Mijn medaille staat ingelijst in mijn woonkamer. Als ik thuiskom en die medaille zie, dan beleef ik die wedstrijd opnieuw. Dan ben ik trots, ga ik lachen en kijk ik vooruit naar iets anders dat mooi kan zijn, misschien wel iets met FC Groningen.’

    Volkskrant
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62711606
    Zul je zien dat Granqvist en Andersson beide een clausule van 5 mil hebben en in de winter al weg zijn...

    Pfff.. ik moet er niet aan denken
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 27 oktober 2008 @ 10:48:48 #185
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62712227
    wel mooi dat lovre in hetzelfde interview aangeeft dat de club maar met ze om tafel moet en dat wat hem betreft -bij juiste beloning waarschijnlijk- die clausule eruit kan. Volgens hem gaat er namelijk iets unieks gebeuren dit seizoen in groningen. Wat een vertrouwen.
      maandag 27 oktober 2008 @ 11:38:48 #186
    176916 Karrs
    2007-2017
    pi_62713640
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 10:48 schreef Prosac het volgende:
    wel mooi dat lovre in hetzelfde interview aangeeft dat de club maar met ze om tafel moet en dat wat hem betreft -bij juiste beloning waarschijnlijk- die clausule eruit kan. Volgens hem gaat er namelijk iets unieks gebeuren dit seizoen in groningen. Wat een vertrouwen.
    Mooi he.

    En als hij dat zegt, dan kan het goed zijn dat anderen ook een soortgelijk idee hebben - wat weer zijn invloed kan hebben over of ze weg gaan of willen blijven.
    Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
    pi_62714099
    Wel goed dat Berg altijd meeloopt en hoopt een een foutje of een afvallende bal. Hij blijft op zijn kansjes loeren. Ook hier was hij er weer als de kippen bij. En dan zie je weer dat hij ook gewoon behoorlijk snel is.



    Geen mooi doelpunt, maar hij telt wel..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62714193
    Vooral goed van de scheids dat hij niet voor een pingel floot maar eerst het voordeel afwachtte.
    pi_62714380
    Dat ook inderdaad.
    Alleen heeft Adeleye wel de "mazzel" dat hij er nu niet met rood vanaf moet.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62714430
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 12:05 schreef venomsnake het volgende:
    Dat ook inderdaad.
    Alleen heeft Adeleye wel de "mazzel" dat hij er nu niet met rood vanaf moet.
    Jol vond het een gele kaart geen rode
    En dat is een kenner
      maandag 27 oktober 2008 @ 12:09:00 #191
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62714467
    ik was er in het stadion nog over eens dat sparta daar best nog rood had mogen hebben. Maar vond de uitleg van Jol ook wel plausibel gisteravond. De doelkans was immers niet ontnomen.
    pi_62714476
    Zelfs Jol ziet het wel eens verkeerd.
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 12:09 schreef Prosac het volgende:
    ik was er in het stadion nog over eens dat sparta daar best nog rood had mogen hebben. Maar vond de uitleg van Jol ook wel plausibel gisteravond. De doelkans was immers niet ontnomen.
    Ik bedoelde meer meer dat als Berg daar niet heen was gelopen had Adeleye rood gekregen en was de bal op de stip gegaan.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62714521
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 12:09 schreef Prosac het volgende:
    ik was er in het stadion nog over eens dat sparta daar best nog rood had mogen hebben. Maar vond de uitleg van Jol ook wel plausibel gisteravond. De doelkans was immers niet ontnomen.
    Ik vond zijn uitleg tot op zekere hoogte plausibel.
    Als hij een pingel had gegeven had hij ook rood moeten geven want op dat moment wordt wel de scoringskans ontnomen.
    Nu hij doorlaat spelen komt er inderdaad de situatie dat er nog een scoringskans is en had hij hem geel kunnen geven.
    Dus in mijn optiek : Pingel + rood of Doorspelen + eventueel geel.
      maandag 27 oktober 2008 @ 12:11:42 #194
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62714543
    dat klopt. Maar inderdaad goed het voordeel afgewacht.
    pi_62716403
    pompidom..


    voetbal is stom!
    pi_62717503
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 11:55 schreef venomsnake het volgende:
    Wel goed dat Berg altijd meeloopt en hoopt een een foutje of een afvallende bal. Hij blijft op zijn kansjes loeren. Ook hier was hij er weer als de kippen bij. En dan zie je weer dat hij ook gewoon behoorlijk snel is.

    [ afbeelding ]

    Geen mooi doelpunt, maar hij telt wel..

    hahah die keeper ook!
    2 keer uitglijden in 1 seconde!
    pi_62717750
    Ah, Dolle .

    De Sport tot Twee
    Hele uitzending over de FC
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 27 oktober 2008 @ 14:20:11 #198
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_62718303
    Hopen dat Babos niet speelt tegen ons. Laat die Baart maar keepen.
    pi_62718448
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 13:53 schreef achterop23 het volgende:

    [..]

    hahah die keeper ook!
    2 keer uitglijden in 1 seconde!
    Hij steekt ook nog zijn hand omhoog richting de scheids.. Waarvoor is mij een raadsel.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 27 oktober 2008 @ 14:30:36 #200
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62718661
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 14:25 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Hij steekt ook nog zijn hand omhoog richting de scheids.. Waarvoor is mij een raadsel.
    Spelbederf van het veld.
      maandag 27 oktober 2008 @ 14:32:27 #201
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62718714
    Slijngard slentert daar ook alsof hij nog voor Groningen speelt.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      maandag 27 oktober 2008 @ 14:34:06 #202
    18642 detulp050
    Oud Reviewer
    pi_62718765
    De keeper werd min of meer geraakt door een teamgenoot. Misschien vond hij dat niet kunnen?
    pi_62718852
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 14:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Slijngard slentert daar ook alsof hij nog voor Groningen speelt.


    Eeeeey man, rustig aan toch.. Jeweetz
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 27 oktober 2008 @ 14:37:18 #204
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62718860
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 14:32 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Slijngard slentert daar ook alsof hij nog voor Groningen speelt.
    Kun je nagaan hoe slecht sparta was als hij nog een van de beteren op het veld bleek.
    pi_62719194
    Sparta heeft hem toch gehuurd van Ajax?
    Want volgens mij vroegen ze destijds 2 miljoen euro voor hem. Waanzinnig bedrag natuurlijk.

    [ Bericht 4% gewijzigd door venomsnake op 27-10-2008 15:04:04 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62719225
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 14:25 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Hij steekt ook nog zijn hand omhoog richting de scheids.. Waarvoor is mij een raadsel.
    Hij appelleert voor een strafschop
    pi_62725726
    quote:
    Martini Ziekenhuis heeft eigen skybox

    GRONINGEN - Skyboxen zijn in de stad Groningen niet alleen meer voorbehouden aan voetbaltempel de Euroborg.

    Ook het Martini Ziekenhuis in de stad Groningen heeft sinds maandagmiddag officieel een skybox in gebruik genomen. Voor zover bekend is het ziekenhuis het enige in Nederland met een eigen skybox. Daar zijn onder meer alle wedstrijden van FC Groningen live te volgen. De skybox oogt, hoe kan het ook anders, ietwat groen.

    FC Groningen-voetballers Sepp de Rover en Berry Powel openden de skybox door een voetbal door een papieren deur te trappen. De skybox is een gulle gift van zowel de FC als de gemeente.

    Bekijk de beelden

    RTVNOORD
    quote:
    Xander blijft 'nachtblinde' Sepp de Roover trouw

    GRONINGEN - De 7-jarige Xander van Trigt uit Rotterdam kon zijn grote idool Sepp de Roover elke week zien spelen bij Sparta Rotterdam. Maar toen de speler plots Rotterdam verruilde voor Groningen, had Xander het nakijken.

    De superfan zat echter niet bij de pakken neer en reisde zijn idool gewoon achterna. En dus komt hij nu vaak met zijn moeder naar Groningen om de sympathieke Belg te zien spelen. Ook afgelopen zaterdag was hij van de partij, toen zijn eigen club Sparta in de Euroborg speelde.

    In één van de skyboxen in het stadion juichte Xander even niet voor Sparta, maar voor het Groningen van zijn held. Sepp de Roover werd in de 61e minuut van de wedstrijd gewisseld. Xander weet als geen ander waarom. 'Sepp is nachtblind en daarom gaat ie er uit', zo verklaart de fervente supporter.

    Bekijk de beelden

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 27 oktober 2008 @ 18:29:04 #208
    36815 Silenus
    Frikandel of kroket?
    pi_62725976
    Haha, mooi verhaal over zo'n jonge fan.

    Ik hoorde ooit zo'n verhaal over Rasmus Lindgren, het buurjongetje van het gastgezin waar hij in z'n eerste Ajaxtijd woonde ofzo, die kwam ook altijd speciaal voor hem. Jaar of zes, en altijd in het stadion zat ie op zn knietjes te slaan met beide handen en te roepen "Ras-mus! Ras-mus! Ras-mus! Ras-mus!". Gewoon 90 minuten lang, totdat ie helemaal gesloopt was en alle mensen om hem heen vonden het net zo irritant worden als grappig.

    Die was ook ten einde raad toen jullie 'm huurden, geen idee of hij nog steeds elke wedstrijd zo zit nu hij weer terug is.
    Gourmetten of steengrillen?
    pi_62726499
    Hehe, je zal er maar naast zitten.

    Wel mooi dat die moeder van Xander gewoon de tijd neemt om elke 2 week naar Groningen op en neer te reizen om zijn held te bekijken.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 27 oktober 2008 @ 18:45:46 #210
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62726694
    Hahaha, wat een top mama zeg.

    Of mama is vrijgezel en wil Sepp thuis.
    pi_62727227
    Mama en Xander waren net op TV Noord, ik moest wel lachen hoor, zo serieus: "Ja maar Sepp is nachtblind die wordt er uitgehaald als het avond/donker is"

    En hij gaf Sepp snelmonopoly, want hijs bijna jarig
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_62735254
    John van Loen houdt van FC Groningen..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 27 oktober 2008 @ 22:38:14 #213
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62735470
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 19:01 schreef clauwheee het volgende:
    Mama en Xander waren net op TV Noord, ik moest wel lachen hoor, zo serieus: "Ja maar Sepp is nachtblind die wordt er uitgehaald als het avond/donker is"

    En hij gaf Sepp snelmonopoly, want hijs bijna jarig
    Ik heb het net ook gezien
      maandag 27 oktober 2008 @ 22:38:30 #214
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62735485
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 22:33 schreef venomsnake het volgende:
    John van Loen houdt van FC Groningen..
    Groningen niet van Van Loen...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      maandag 27 oktober 2008 @ 22:39:40 #215
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62735532
    quote:
    Op maandag 27 oktober 2008 22:38 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Groningen niet van Van Loen...
    De man die altijd zweet.
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 10:31:30 #216
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62743927
    van gessel in dvhn vandaag.
    - geen gebroken botten, nog wel onduidelijk wat het dan is.
    -vond het een overtreding, maar geen kaart, voetbal is immers een contactsport.
    - niet blij met andersson, maar stelde het telefoontje van petter wel op prijs.

    Zoiets..
    pi_62747275
    quote:
    Voetballer van het Jaar: Granqvist en Dembélé gedeeld aan kop

    Andreas Granqvist (foto) en Moussa Dembélé delen het koploperschap in Sportweeks Voetballer van het Jaar-klassement. Tot vorige week duldden de verdediger van FC Groningen en de aanvaller van AZ het gezelschap van Eljero Elia, maar de vleugelspeler van FC Twente zakte naar de gedeelde derde positie door zijn 6 tegen Vitesse.

    Granqvist liet tot dusver in elke wedstrijd een 7 noteren, Dembélé miste de laatste twee duels vanwege een blessure en komt nog maar net in aanmerking voor opname in de tabellen.

    AZ’s herrijzenis blijkt uit de opmars van Niklas Moisander (zevende) en Mounir El Hamdaoui (negende). Verliezer van de week is NAC’er Matthew Amoah, die niet alleen zijn scorende serie zag worden doorbroken tegen FC Utrecht (0-0), maar ook werd beoordeeld met een 5. De Ghanees daalde van de derde naar de negende plaats.

    Sportweek
    quote:
    Andersson biedt Van Gessel excuses aan

    Sparta Rotterdam-verdediger Sander van Gessel raakte afgelopen zaterdag in het competitieduel met FC Groningen (3-0 verlies) geblesseerd aan zijn schouder.

    Van Gessel moest na een harde schouderduw van FC Groningen-speler Petter Andersson het veld verlaten, waarbij het leek of hij zijn sleutelbeen had gebroken. Twee weken geleden nog maakte Van Gessel na een rugblessure zijn debuut voor Sparta in het duel met FC Utrecht.

    "Hij heeft zijn excuses aan mij aangeboden," aldus van Gessel, die zijn voetballoopbaan bij de club uit de Martinistad begon, in een reactie tegenover Dagblad van het Noorden. "Dat hij dat heeft gedaan vind ik heel netjes van hem."


    Goal
    quote:
    JANS LANGSTZITTENDE COACH FC GRONINGEN

    Ron Jans is de langstzittende coach in de historie van FC Groningen geworden. De vijftigjarige trainer stond maandag precies zes jaar aan het roer van de noorderlingen en verbrak daarmee het record van Theo Verlangen. Laatstgenoemde had van 1 juli 1977 tot 30 juni 1983 vijf jaar en 364 dagen de leiding.

    Hans Westerhof is de nummer drie op de lijst. Hij was tussen 1 juli 1988 en 30 juni 1992 drie jaar en 365 dagen coach van de Groningers.

    Sport1
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62748343
    Echt mooi nieuws.

    Binnekort maar eens een clubkaart gaan ophalen zodat ik me clubbie bij uitwedstrijden kan supporten.




    *Is een geassimileerde Feyenoorder..

    En, nee, geen mooi weer supporter
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 12:58:19 #219
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62748472
    Hoezo geen Feyenoorder meer?
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62748547
    Woon nu al 8 jaar in de provincie, daarvoor (tijdens mijn basisschool jaren) in Zuid-H gewoond.
    Nu ik op 500m van de Euroborg woon speelt het FC gevoel al helemaal op

    Feyenoord is al jaren niet meer de club waarmee ik mij kan identificeren, grotendeels ook een onsympathiek team.
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:03:21 #221
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62748629
    Gewoon een ouderwetse overloper dus Als de FC nu 15 had gestaan, had je dan hetzelfde gevoel gehad?
    pi_62748959
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 13:03 schreef Grulez het volgende:
    Gewoon een ouderwetse overloper dus Als de FC nu 15 had gestaan, had je dan hetzelfde gevoel gehad?
    Like I said, geen mooi weer supporter.

    Volg de FC al vanaf dat ik in de provincie ben gaan wonen.
    Daarvoor (lees: tot mij 12de) altijd standaard voor t clubje van pappie geweest.

    Maar nu ik in Groningen stad woon is t nog mooier. Jammer genoeg zijn die seizoenskaarten zo lastig te krijgen.
    pi_62749053
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 10:31 schreef Prosac het volgende:
    van gessel in dvhn vandaag.
    -vond het een overtreding, maar geen kaart, voetbal is immers een contactsport.
    Nou Scorpie, kom d'r maar in..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62749525
    quote:
    Stenman en Ajilore vraagtekens

    Het is nog onzeker of Fredrik Stenman en Oluwafemi Ajilore morgenavond in Nijmegen in actie kunnen komen. De Zweed verdediger heeft last van de lies en de Nigeriaanse middenvelder kampt met klachten aan de bovenrug. Koen van de Laak is terug bij de selectie.

    In de laatste training voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen Sparta viel Gibril Sankoh geblesseerd uit. Hij bleek een dag later gewoon inzetbaar. De kwetsuren van Stenman en Ajilore oogden serieuzer, hoewel woensdag pas definitief zal blijken of het duo inzetbaar is in de uitwedstrijd tegen NEC. “We zullen binnen de technische staf nog bekijken wie we er eventueel nog bij gaan halen,” aldus FC-trainer Jans die sinds vandaag de langst zittende hoofdtrainer van FC Groningen is en het record (6 jaar) van Theo Verlangen met één dag brak. “Het was niet het plan om veel te wijzigen in de opstellen, maar zo zie je weer eens hoe de waan van de dag is en we mogelijk toch dingen moeten veranderen. Misschien worden we in de breedte van de selectie getest, maar het is zeker niet zo dat ik daar wakker van lig.”

    Speelminuten
    Evgeniy Levchenko en Tom Hiariej zijn er nog altijd niet bij. Zij hebben allebei te kampen met bovenbeenblessures. Martijn Meerdink traint na zijn enkeloperatie wel weer met de groep, maar heeft zelfs nog geen minuut in de Beloften gespeeld. “Gisteravond heeft Paul Matthijs een halve wedstrijd gespeeld met de Beloften. Jeroen Veldmate en Shkodran Metaj speelden een hele wedstrijd.”
    Van de bankzitters van afgelopen zaterdag kwamen Ondrej Svejdik, Gonzalo Garcia en Brian van Loo niet in actie in het duel met Jong NEC dat in een 1-1 gelijkspel eindigde.

    Tegenstander
    Jans ziet aan NEC dat het goed draait, net als aan het einde van vorig seizoen. Maar ook ziet hij een verschil. “Toen speelden ze met spelers als Lens en Holman erg mooi voetbal. Nu staan er andere types, als Bouaouzan en Saidi. Dat zijn geen spelers met dezelfde ‘brille’, maar wel hele handige en snelle jongens.”
    Ron Jans blikte vooruit op het duel met NEC. “We weten nog niet precies hoe zij zullen spelen. Ik vind Mario Been een tactisch sterke trainer en het is nog even afwachten of hij met spelers gaat rouleren. Uit de opstelling van Jong NEC van gisteravond viel een beetje af te leiden, maar lang niet alles. Ook is het nog de vraag of doelman Babos kan keepen. Anders hebben ze in Rein Baart een alternatief.”

    FC Groningen
    Nou, Metaj maar op de plek van Stenman, en Holla op de plek van Femi lijkt me..
    Andersson op de plek van Lev.

    Ik vond Femi sterk spelen tegen Sparta..

    [ Bericht 1% gewijzigd door venomsnake op 28-10-2008 13:39:46 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62750552
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 13:18 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Nou Scorpie, kom d'r maar in..
    Doe maar niet.
    pi_62750819
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 13:14 schreef CylonNL het volgende:

    [..]

    Like I said, geen mooi weer supporter.

    Volg de FC al vanaf dat ik in de provincie ben gaan wonen.
    Daarvoor (lees: tot mij 12de) altijd standaard voor t clubje van pappie geweest.

    Maar nu ik in Groningen stad woon is t nog mooier. Jammer genoeg zijn die seizoenskaarten zo lastig te krijgen.
    Maakt geen reet uit toch? Ben zelf supportert sinds m'n pa me mee nam naar de Europacup wedstrijden tegen oa het Atletico van Futre. Ook als zgn mooiweersupporter begonnen.
    pi_62751235
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 14:54:08 #228
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62752045
    volgde zelf de fc al uit puur chauvinisme. Nog in de tijd dat je bij de NOS alleen beelden zag als je bij de top meedraaide of tegen de traditionele top 3 moest.
    Mijn eerste bezoekje was in het oosterpark tegen excelsior. Zitten op zuid. Wat een dramatische partij voetbal, maar ik was direct verliefd.
    pi_62752337
    quote:
    Fredrik Stenman niet inzetbaar tegen NEC

    GRONINGEN - Fredrik Stenman speelt woensdag niet mee in de uitwedstrijd van FC Groningen tegen NEC. Stenman verliet voortijdig de afsluitende training met liesklachten. Hij wordt vervangen door Mathias Cahais.

    Verder is het nog onzeker of Femi in actie komt. Ook hij liet het laatste gedeelte van de training aan zich voorbij gaan. De Nigeriaan liep een rugblessure op. Koen van de Laak trainde na een kuitblessure wel weer volop mee.

    De vermoedelijke opstelling:
    In het doel Luciano. De verdedigers zijn De Roover, Sankoh, Granqvist en Cahais. Het middenveld bestaat uit Van de Laak, Femi, Lovre en Holla. Berg en Andersson zijn de beide spitsen.

    RTVNOORD
    Ah, Cahais weer eens in de basis volgens TV Noord.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:04:48 #230
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62752429
    Hmm, de ietwat trage Cahais tegenover de snelle Ntibazonkiza...
    Ik weet het zo net nog niet, wellicht is Metaj een slimmere zet. En Femi is eindelijk een beetje op stoom en wil ik er heel graag bij hebben tegen NEC.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62752445
    HOERAA!!

    (en nu maar hopen dat hij het niet verprutst...)
    pi_62752501
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 15:05 schreef Ephemera het volgende:
    HOERAA!!

    (en nu maar hopen dat hij het niet verprutst...)
    Hij heeft geen stoere lange haren meer hé..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62752955
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 15:06 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Hij heeft geen stoere lange haren meer hé..
    Nee, dat is wat jammer inderdaad. Maar desalniettemin ..
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 15:33:27 #234
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_62753391
    Femi heeft dus last van rugklachten. Ik hoop dat die woensdag gewoon speelt want vond hem zaterdag goed spelen.
    pi_62753399
    quote:
    Maatschappelijke activiteiten FC Groningen

    n de 204de nieuwsbrief namens directie en management blikt algemeen directeur Hans Nijland terug op de thuiswedstrijd tegen Sparta Rotterdam en kijkt hij vooruit naar de komende twee uitduels. Daarnaast belicht hij de maatschappelijke activiteiten waarbij FC Groningen betrokken is.

    “We hebben afgelopen zaterdag weer eens een avondwedstrijd gespeeld en dat was met de 3-0 overwinning op Sparta Rotterdam succesvol te noemen. Het was een sfeervolle avond in een uitverkocht huis. Indrukwekkend was de één minuut stilte voorafgaande aan het duel ter nagedachtenis aan de overleden Ab Gritter. De familie van de voormalige speler van FC Groningen was in het stadion aanwezig en heeft de avond ten zeerste gewaardeerd. Een punt van aandacht voor ons is het LED Boardingsysteem. Dat bleef functioneren tijdens de minuut stilte en dat is niet gepast. In de toekomst zullen wij dit anders gaan doen.”

    Sander van Gessel
    “Sneu was zaterdagavond het geblesseerd uitvallen van Sander van Gessel, na een harde ongelukkige botsing. Zoals bekend heeft Sander jaren bij FC Groningen gespeeld en in die jaren heeft hij zich een uitstekende prof getoond en een prettig persoon om mee te werken. Hij had, eveneens na een blessure, net zijn rentree gemaakt bij Sparta en dan is het bijzonder spijtig voor hem dat hij uitgerekend in Euroborg voortijdig het veld moest verlaten. Wij wensen hem een snel herstel toe.”

    “In de week voorafgaande aan de wedstrijd hadden wij bezoekers aan Euroborg er nadrukkelijk op gewezen dat er in het weekeinde sprake zou zijn van verkeershinder in verband met wegwerkzaamheden ter hoogte van het Julianaplein. Het is prettig te constateren dat onze aanbevelingen en adviezen goed ter harte zijn genomen, want grote problemen zijn uitgebleven.”

    Interessante week
    “Het belooft een interessante week te worden met twee zware uitwedstrijden. Morgenavond (woensdag – red.) spelen we in Nijmegen tegen NEC en zaterdagavond wacht in Breda NAC als tegenstander, dat eveneens verrassend hoog op de ranglijst staat. In Breda zullen we gevolgd worden door meer dan tweehonderd fans, maar de kaartverkoop loopt nog en we hopen op de steun van een grote supportersschare.”

    “Wat de kaartverkoop betreft, kijken we ook alvast even over de twee uitwedstrijden heen. Voor het thuisduel met FC Volendam, op zondag 9 november, zijn al losse kaarten te koop. Volendam heeft namelijk aangegeven geen gebruik te maken van het flexibele gedeelte van het gastenvak. Hierdoor kunnen wij nu al kaarten aanbieden voor de vakken OO en PP. Meer informatie hierover vindt u in het menu ‘kaartverkoop’ op deze website.”

    Maatschappelijke activiteiten
    “Ondanks het drukke voetbalprogramma hebben we in deze periode ook de nodige maatschappelijke activiteiten. Gistermiddag (maandag – red.) was de opening van de Skybox op de vijfde verdieping van het Martini Ziekenhuis. Een prima bijeenkomst met vertegenwoordigers van FC Groningen, de gemeente Groningen en de KNVB. Ook onze Junior Club was aanwezig.”

    “Wij hechten grote waarde aan onze maatschappelijke rol. Zo gaan we volgende week maandag met de gehele selectie en begeleidende staf naar Ameland, onze maatschappelijke partner, in het kader van het project Scoren voor Gezondheid. We bezoeken scholen en hebben diverse activiteiten op het Waddeneiland. Het project duurt daarna twintig weken en de thema’s die behandeld worden, hebben betrekking op een gezond leefpatroon voor de jeugd. We zullen op Ameland gevolgd worden door NOS Studio Sport en mogelijk sluit ook een cameraploeg van RTL aan.”

    Clinic
    “Morgenmiddag (woensdag – red.) heeft de FC Groningen Junior Club een clinic bij VV Potetos in samenwerking met Skills 4All. Kinderen vanaf 7 jaar, die een leuke voetbalmiddag willen hebben, kunnen zich online aanmelden via het websitegedeelte van de Junior Club, te vinden in het menu bovenin de balk. Ook niet-leden van de Junior Club zijn voor deze gelegenheid uitgenodigd. De middag begint om 14.00 uur.”

    Investeringsfonds
    “In het weekeinde van 22 en 23 november wordt er een uitstapje georganiseerd voor de deelnemers aan het Investeringsfonds. De iets meer dan tachtig participanten bezoeken Barcelona en zijn onder meer aanwezig bij de Spaanse competitiewedstrijd FC Barcelona – Getafe. Het gezelschap zal begeleid worden door Ronald Koeman, die tevens een tactische voorbespreking aangaande de wedstrijd zal houden. Het is goed voor de contacten van met name de commerciële afdeling om met de investeerders eens in een andere sfeer en omgeving te vertoeven. We zullen in Barcelona ook iets meer bekend gaan maken over een aantal beleidszaken van de club.”

    “Met de mededeling dat er morgenochtend (woensdag – red.) een Clubontbijt is voor de leden van de ABN AMRO Businesscorner en vrijdagmiddag weer een traditionele maandelijkse borrel voor de leden van de Hattrick’s Club en ABN Amro Businesscorner, besluiten we deze nieuwsbrief.”

    Nieuwsbrief FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62758483


    Hoorde ik daar de naam Matthijs?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 18:36:00 #237
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62758735
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 18:25 schreef venomsnake het volgende:


    Hoorde ik daar de naam Matthijs?
    90+3 0-1 Matthijs

    pi_62762038
    quote:
    tussen 1 juli 1988 en 30 juni 1992 drie jaar en 365 dagen
    Dat is toch 4 jaar?
    pi_62762107
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 20:13 schreef Tommeke het volgende:

    [..]

    Dat is toch 4 jaar?
    Dacht ik ook al.. vast een schrikkeljaar
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62767670


    Ik eis een vooronderzoek, MINSTENS 8 WEDSTRIJDEN!!!!!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:44:47 #241
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62767718
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 22:43 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]

    Ik eis een vooronderzoek, MINSTENS 8 WEDSTRIJDEN!!!!!
    Geweldige foto .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      dinsdag 28 oktober 2008 @ 22:47:06 #242
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62767793
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 20:13 schreef Tommeke het volgende:

    [..]

    Dat is toch 4 jaar?
    Wanneer je over 4 jaren spreekt heb je het over 1461 dagen. Westerhof zal dus 1460 dagen trainer zijn geweest...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62768287
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 22:47 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Wanneer je over 4 jaren spreekt heb je het over 1461 dagen. Westerhof zal dus 1460 dagen trainer zijn geweest...
    Ohja, je hebt natuurlijk het fenomeen schrikkeljaar
    Toch grappig.
    pi_62769366
    Iemand nog tips over waar morgen in de stad voetbal te gaan kijken?
      woensdag 29 oktober 2008 @ 00:07:48 #245
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62769909
    quote:
    Op dinsdag 28 oktober 2008 23:42 schreef Ofresca het volgende:
    Iemand nog tips over waar morgen in de stad voetbal te gaan kijken?
    Ik zit in de Kachel morgen
    pi_62770572
    Er staat morgen een stuk over Veldmate in de VI:
    "Henk Veldmate stille kracht van koploper FC Groningen"
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62787876
    Femi weer opgeroepen voor het nationale elftal van Nigeria..
    quote:
    Selectie Nigeria:

    Doel: Vincent Enyeama (Hapeol Tel Aviv/Israel), Dele Aiyenugba (Bnei-Yehuda/Israel), Austin Ejide (Bastia).

    Verdediging: Joseph Yobo (Everton), Dele Adeleye (Sparta), Taye Taiwo (Olympique Marseille), Danny Shittu (Bolton), Chidi Odiah (CSKA Moskou), Yusuf Mohammed (Al Hilal/Sudan), Elderson Echiejile (Rennes).

    Middenvelders: Sani Kaita (Monaco), Christian Obodo (Udinese), Oluwafemi Ajilore (FC Groningen), Seyi Olofinjana (Stoke City), Kalu Uche (Almeria).

    Aanvallers: Ikechukwu Uche (Getafe), Obinna Nsofor (Inter), Yakubu Aiyegbeni (Everton), Osaze Odemwingie (Lokomotiv Moskou), Joseph Akpala (Club Brugge), Chinedu Ogbuke-Obasi (Hoffenheim), Solomon Okoronkwo (Saturn), Nwankwo Kanu (Portsmouth)
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62788707
    Ben benieuwd hoe jullie tegen zo'n stugge tegenstander gaan presteren, succes.
    pi_62788734
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 18:19 schreef Blawh het volgende:
    Ben benieuwd hoe jullie tegen zo'n stugge tegenstander gaan presteren, succes.
    Ik verwacht een zeer lastig potje, ook omdat waarschijnlijk Femi en Stenman niet spelen..
    Jullie ook succes vanavond trouwens.. Dit Ajax is te kloppen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 29 oktober 2008 @ 18:22:20 #250
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62788765
    Oja 0-0
    pi_62789630
    Nou ik ga zo es naar de kroeg, ben weer benieuwd.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_62790181
    O god.. Jans begint met Matthijs in de basis..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 29 oktober 2008 @ 19:27:40 #253
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62790331
    Zucht...

    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62790517
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62790572
    Ik hoop dan maar op een snelle wissel...

    Baal als een malle dat ik dadelijk weer moet werken, kan halve eerste helft "zien" via teletekst en dan vliegen naar Bologna nightstop...
    Altijd als FCG moet spelen ben ik weg.

    Ik word nog eens een teletekstsupporter
      woensdag 29 oktober 2008 @ 19:36:00 #256
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62790578
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 19:33 schreef venomsnake het volgende:
    [ afbeelding ]
    Als zelfs Groby het niet meer ziet zitten... .

    LET'S GO PAULTJE, LET'S GO!

    Paultje doet gewoon een Addo'tje vanavond.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 29 oktober 2008 @ 19:37:02 #258
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62790620
    RETURN OF THE LEGEND!!!



    Opdat hij vanavond de winnende mag maken...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 19:39:42 #259
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_62790711
    Typisch Jans weer om 'Good old' Matthijs er weer in te zetten.
    Verdomme.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 19:42:34 #260
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62790803
    Volgens geruchten twijfelde Jans tussen zn schoonmoeder en Matthijs.
    pi_62790920
    Wie had er in de plaats van Matthijs gemoeten dan? Ik maak me veel meer zorgen over Svejdik als linksback.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 19:46:31 #262
    231801 Sef
    Karnemelk
    pi_62790922
    Volgens de geruchten was dit was ook de moeilijkste beslissing die hij ooit had moeten maken.
    pi_62791003
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 19:46 schreef TvhN het volgende:
    Wie had er in de plaats van Matthijs gemoeten dan?
    4-4-2 spelen, en dan VD Laak erin.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 29 oktober 2008 @ 19:49:35 #264
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62791019
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 19:46 schreef TvhN het volgende:
    Wie had er in de plaats van Matthijs gemoeten dan? Ik maak me veel meer zorgen over Svejdik als linksback.
    Cahais, Metaj,...., maar idd weinig keus.

    edit. of idd Van der Laak.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 19:51:14 #265
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62791089
    Een fitte Van de Laak moet ALTIJD spelen.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62791150
    En nu maar hopen dat het middenveld niet overlopen gaat worden, maar vrees het ergste..

    Maar laat ik positief blijven: Andersson gaat vlammen, 1-2
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62794242
    Haalt Jans Andersson eraf
    Ipv dat ie die zwabber van een Matthijs eruit haalt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 29 oktober 2008 @ 21:30:04 #268
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62794461
    Ja dat zeiden we ook net. Jans is weer in zn verkeerde modus.
    pi_62794981
    Tjonge jonge.. Ook nog rood voor Granqvist, en een pingel tegen

    Wat een kutwedstrijd..
    Matthijs is D-R-A-M-A
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 29 oktober 2008 @ 21:45:35 #270
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62795148
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62795262
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 29 oktober 2008 @ 21:48:14 #272
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62795290
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 21:42 schreef venomsnake het volgende:
    Tjonge jonge.. Ook nog rood voor Granqvist, en een pingel tegen

    Wat een kutwedstrijd..
    Matthijs is D-R-A-M-A
    Dat lijkt me nogal een understatement. Dat weet toch iedereen al. Ik dacht dat Jans toch wel wat leermomenten had gehad.
    pi_62795547
    Garcia
    Luciano pakt een punt

    Maar wat een kutwedstrijd, en wat een kutwissels..
    Eerst Andersson eruit halen ipv Matthijs, daarna Holla eruit ipv Matthijs.

    Zeer domme rode kaart van Granqvist..
    Man man, onnodig allemaal..

    Blij met een puntje.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 29 oktober 2008 @ 22:02:48 #274
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62795933
    Tjonge jonge. Weer 10 jaar ouder.

    Ik had trouwens het idee dat Braamhaar de overtreding voor de rode kaart de verkeerde kant opgaf.

    Ik ben wel blij dat Garcia de gelijkmaker maakte. Hopelijk krijgt hij nu ook wat meer krediet van het Groningen publiek.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      woensdag 29 oktober 2008 @ 22:03:33 #275
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62795954
    Man, man, man. Ik wil eigenlijk van alles kapot gooien, het is dat Paul Matthijs hier niet staat want anders gooide ik hem kapot. Die man speelde weer zover onder het niveau van dit Groningen. Zijn onnodige overtredingen omdat hij snelheid mist, zijn slechte dekken waardoor Granqvist geel krijgt, zijn kutpasses achter de man.
    En ook weer zo'n klotekaart voor hands, wat natuurlijk nooit had mogen gebeuren.
    Mooi dat Garcia zo invalt, goed voor zijn vertrouwen die goal en fijn dat we nog een punt halen.
    Matthijs hou de eer aan jezelf alsteblieft en hang je sloffen aan de wilgen.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_62796023
    Beide ploegen waren niet echt in vorm vandaag. Voor NEC zijn het natuurlijk ook loodzware weken. Het duurde even voordat NEC doorhad dat Groningen ook niet in beste doen was. Uiteindelijk denk ik toch terecht gelijkspel en daar kan ik in deze periode wel mee leven.

    Groetjes uit Groningen
    Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
    pi_62796156
    Die wissel van Andersson snapte ik echt HE-LE-MAAL niets van.

    En die vriendjespolitiek ten opzichte van Matthijs moet echt eens afgelopen zijn, schandalig.
    De man komt gewoon tekort..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 29 oktober 2008 @ 22:20:32 #278
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_62796577
    Andersson was redelijk onzichtbaar en vond dat van de Laak goed inviel. Verder had natuurlijk de wissel Garcia - Holla (wat Matthijs had moeten zijn) veel eerder plaats moeten vinden.
    Jans durfde het blijkbaar met 11 man niet aan, maar met een 2-1 achterstand en 10 man wel.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
      woensdag 29 oktober 2008 @ 22:23:23 #279
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_62796691
    Laten we maar hopen dat Femi zaterdag weer fit is. Of zou Matthijs zich in de basis hebben gespeeld vanavond?
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_62797064
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef The_Verve het volgende:
    . Of zou Matthijs zich in de basis hebben gespeeld vanavond?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62798324
    Dubbel gevoel.. we hadden dit kunnen winnen als ze Wisgerhof niet zo laten lopen en die poep Matthijs eens wat fatsoenlijk speelde... aan de andere kant zéér blij met die goal van Garcia en dus een punt. Dan maar 3 punten tegen NAC Zonder Granqvist jammer genoeg.. geen kans dat die rode kaart kan niet geseponeerd worden heh?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      woensdag 29 oktober 2008 @ 23:11:05 #282
    200994 Kriegel
    Ik ben overrated
    pi_62798356
    quote:
    Op woensdag 29 oktober 2008 22:23 schreef The_Verve het volgende:
    Laten we maar hopen dat Femi zaterdag weer fit is. Of zou Matthijs zich in de basis hebben gespeeld vanavond?
    Ja, bij Veendam.
    Maximaal 4 regels
    Maximaal 250 tekens
    (te kort? neem een abonnement)
    pi_62800871
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 30 oktober 2008 @ 01:30:32 #284
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62801014
    Wat een ontploffing in de Kachel.. waar je de eerste helft eindigt met de conclusie dat je gewoonweg de 0-1 slecht hebt uitgespeeld, sta je na de geniale goal van Garcia met een biertje te grinniken "dat een echte kampioen zo de punten meejat."
    pi_62801295
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 01:30 schreef Prosac het volgende:
    Wat een ontploffing in de Kachel.. waar je de eerste helft eindigt met de conclusie dat je gewoonweg de 0-1 slecht hebt uitgespeeld, sta je na de geniale goal van Garcia met een biertje te grinniken "dat een echte kampioen zo de punten meejat."


    In het kwadraat.
    - AFCA -
    pi_62802807
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62802819
    Hoe zat het trouwens met de uitzending? We hebben eredivisie live via kpn digitenne maar volgens mijn huisgenoten konden ze niet kijken (ikzelf was helaas niet thuis) het had op kanaal 5 moeten zijn van eredivisie live maar er zijn maar 2 kanalen. Hoe zit dat precies?
    pi_62802856
    Het is uitgezonden op kanaal 3.
    Met Ziggo heb je 4 kanalen van eredivisielive, met digitenne maar 2.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62803100
    ow ok dan is het duidelijk, toch raar dat iets waar je extra voor betaalt dan toch je cluppie niet uitzend en hoe doen ze dat bij de kachel en cheers enzo dan als ik vragen mag?

    edit: als bijvoorbeeld groningen op 5 uitgezonden zou worden
    pi_62805624
    In neem aan dat men daar ook een abbo via Ziggo heeft..
    Ik wist trouwens niet eens dat er 5 kanalen waren, ik vraag me af bij welke aanbieder je die tot je beschikking hebt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 30 oktober 2008 @ 11:09:37 #291
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62805683
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 02:11 schreef EdAtTheBar het volgende:

    [..]



    In het kwadraat.
    schijnbaar heb je het niet geheel goed gelezen.
    pi_62805714
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 11:07 schreef venomsnake het volgende:
    In neem aan dat men daar ook een abbo via Ziggo heeft..
    Ik wist trouwens niet eens dat er 5 kanalen waren, ik vraag me af bij welke aanbieder je die tot je beschikking hebt.
    Tele2 had een 5e kanaal gisteren heb ik begrepen.
    pi_62807495
    Vaag dat de ene aanbieder je 2 kanalen geeft, de ander 4 en weer een ander 5..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_62807977


    Heerlijke goal
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_62808714
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 12:37 schreef Kerol het volgende:


    Heerlijke goal
    Ja die zat er lekker in! Had m'n schoonouders over de vloer. Moesten wat langs brengen, niet officieel op visite, dus ben lekker achter m'n pc blijven zitten om de wedstrijd te kijken. Kon een JAAAAAAAAA niet onderdrukken en daarna nog wat semi-geschreeuw met in m'n achterhoofd dat ze dit beneden ook konden horen.
    pi_62808750
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 13:03 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    Ja die zat er lekker in! Had m'n schoonouders over de vloer. Moesten wat langs brengen, niet officieel op visite, dus ben lekker achter m'n pc blijven zitten om de wedstrijd te kijken. Kon een JAAAAAAAAA niet onderdrukken en daarna nog wat semi-geschreeuw met in m'n achterhoofd dat ze dit beneden ook konden horen.
    Die denken nu dus dat je porno zat te kijken...
      donderdag 30 oktober 2008 @ 13:07:29 #297
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_62808831
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 13:04 schreef MaxPower het volgende:

    [..]

    Die denken nu dus dat je porno zat te kijken...
    hehhe, zo komen die oerkreten bij mn overbuur ook altijd over.
    pi_62808973
    quote:
    Op donderdag 30 oktober 2008 13:04 schreef MaxPower het volgende:

    [..]

    Die denken nu dus dat je porno zat te kijken...


    Haha.
    pi_62809268
    Nou ik ben benieuwd wat groningen zaterdag gaat doen, anthony zeurling is er iig niet bij, wat een rasmongool al wat meer bekend over de blessures van femi, en stenman? En hoelang gaat het eigenlijk nog duren met lev? wordt moeilijke pot zaterdag maar ik heb er toch wel vertrouwen in. 0-2 gok ik. Come on FC!!!

    edit: het herstel van de blessures bij femi en stenman bedoel ik dus
      donderdag 30 oktober 2008 @ 13:41:54 #300
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_62809821
    Ik denk dat NEC gewoon iets te vroeg kwam voor Femi en Stenman. Die zullen er zat. wel weer bij zijn vermoed ik.
    Lev was ook weer bijna inzetbaar
    pi_62809966
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')