abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:54:02 #276
28208 BP2
Nothin' like BP2
pi_62685575
Tegen beter weten in, onderstaande maar gestuurd naar ticKUTservice. Ik was er zo ziek van. Gelukkig ben ik daarin niet de enige en dat is dan nog een schrale troost.


Gefeliciteerd!

Jullie hebben net 3 uur van mijn leven verneukt met die site van jullie.

Ik zie alleen maar blauwe wachtbalken. Als ze klaar zijn krijg ik dit: "Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid." Onderdeel van het bestelproces??? Waarom werkt mijn internet bankieren dat het zelfde beveiligingsniveau vereist (of misschien nog wel hoger) dan WEL gewoon met standaard browser instellingen? Je zal maar huismoeder zijn en toevallig fan van Metallica of een andere band... Ik verwacht dan ook dat de Ahoy straks vol staat met IT-ers.

Waarop ik vervolgens wel verder kan, maar dan weer de melding krijg: "Er zijn op dit moment teveel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens." Dat blijft daar staan en dat veranderd niet. na heel veel klikken is het me 1 keer gelukt om het scherm: "kies rang en bestel kaarten" te benaderen. Ik klik op bestellen, de site hangt en ik krijg doodleuk weer een nieuwe wachtbalk.

En als klap op de vuurpijl hebben jullie de verkoop ook nog eerder open gegooid als aangekondigd. Dat is geen eerlijke manier van verkopen.

Ik wil overigens wel nog even opmerken dat ik van Mojo niet snap dat ze alleen digitaal kaarten aanbieden. Dus van die blaam zijn jullie dan nog gezuiverd.

Verder wil ik nog even zeggen dat ik het walgelijk vind dat een bedrijf dat zich professioneel voordoet, op zo'n amateuristische wijze met de achterliggende technologie omgaat. Maar goed, ik lees net dat alles uitverkocht is dus ik kan weer op marktplaats gaan struinen naar kaarten van een paar honderd euro. Want die mensen hebben het altijd wel voor elkaar.

Verder een slechte dag toe gewenst.
POTJES EN PANNETJES DIE BADEN GAAN, HEFFEN EEN VROLIJK LIEDJE AAN!
pi_62685630
quote:
En als klap op de vuurpijl hebben jullie de verkoop ook nog eerder open gegooid als aangekondigd. Dat is geen eerlijke manier van verkopen.
Het begon toch gewoon om 10 uur of heb ik dat nou?
pi_62685711
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:56 schreef Empathologica het volgende:

[..]

Het begon toch gewoon om 10 uur of heb ik dat nou?
Inderdaad, als je voor 10 uur op de bestelsite kwam, dan stond er vermeld dat de tickets pas om 10 uur werden vrijgegeven.
pi_62685733
Het begon echt niet te vroeg!
pi_62685785
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:54 schreef BP2 het volgende:
Tegen beter weten in, onderstaande maar gestuurd naar ticKUTservice. Ik was er zo ziek van. Gelukkig ben ik daarin niet de enige en dat is dan nog een schrale troost.


Gefeliciteerd!

Jullie hebben net 3 uur van mijn leven verneukt met die site van jullie.

Ik zie alleen maar blauwe wachtbalken. Als ze klaar zijn krijg ik dit: "Enkele browser- of systeeminstellingen conflicteren met de beveiligingsmaatregelen die onderdeel zijn van het bestelproces. Bezoekers kunnen ervoor kiezen het beveiligingsniveau iets aan te passen, waardoor het bestelproces wellicht kan worden voortgezet en de boeking kan worden voltooid." Onderdeel van het bestelproces??? Waarom werkt mijn internet bankieren dat het zelfde beveiligingsniveau vereist (of misschien nog wel hoger) dan WEL gewoon met standaard browser instellingen? Je zal maar huismoeder zijn en toevallig fan van Metallica of een andere band... Ik verwacht dan ook dat de Ahoy straks vol staat met IT-ers.

Waarop ik vervolgens wel verder kan, maar dan weer de melding krijg: "Er zijn op dit moment teveel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens." Dat blijft daar staan en dat veranderd niet. na heel veel klikken is het me 1 keer gelukt om het scherm: "kies rang en bestel kaarten" te benaderen. Ik klik op bestellen, de site hangt en ik krijg doodleuk weer een nieuwe wachtbalk.

En als klap op de vuurpijl hebben jullie de verkoop ook nog eerder open gegooid als aangekondigd. Dat is geen eerlijke manier van verkopen.

Ik wil overigens wel nog even opmerken dat ik van Mojo niet snap dat ze alleen digitaal kaarten aanbieden. Dus van die blaam zijn jullie dan nog gezuiverd.

Verder wil ik nog even zeggen dat ik het walgelijk vind dat een bedrijf dat zich professioneel voordoet, op zo'n amateuristische wijze met de achterliggende technologie omgaat. Maar goed, ik lees net dat alles uitverkocht is dus ik kan weer op marktplaats gaan struinen naar kaarten van een paar honderd euro. Want die mensen hebben het altijd wel voor elkaar.
Verder een slechte dag toe gewenst.



Ik snap niet dat iemand veel geld gaat betalen aan woekeraars. Zo houd je die woekerhandel zelf in stand.
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:04:15 #281
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_62685812
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:02 schreef kriele het volgende:

[..]

Ik snap niet dat iemand veel geld gaat betalen aan woekeraars.
Waarschijnlijk zou zo iemand erg graag naar het concert willen.
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:09:49 #282
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62685933
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:02 schreef kriele het volgende:

[..]

Ik snap niet dat iemand veel geld gaat betalen aan woekeraars. Zo houd je die woekerhandel zelf in stand.
ik denk dat de opmerking gemaakt is zodat nog eens duidelijk wordt dat er ondanks deze antizwarthandel maatregelen er toch een veelvoud van kaartjes zwart worden aangeboden.

en wil je succes hebben met een brief sluit dan normaal af, degene die de brief te lezen krijgt zal er ook weinig aan kunnen doen dus wordt gelijk in de prullenbak gedeponeerd.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:09:50 #283
28208 BP2
Nothin' like BP2
pi_62685934
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:02 schreef kriele het volgende:

[..]

Ik snap niet dat iemand veel geld gaat betalen aan woekeraars. Zo houd je die woekerhandel zelf in stand.
Nee, dat ga ik natuurlijk ook niet doen. Was alleen maar om aan te geven hoe verschrikkelijk slecht het is dat die kaarten voor honderden euro's doorverkocht worden op marktplaats en dat wij als liefhebbers daar heel veel geld voor moeten neerleggen.
POTJES EN PANNETJES DIE BADEN GAAN, HEFFEN EEN VROLIJK LIEDJE AAN!
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:12:50 #284
28208 BP2
Nothin' like BP2
pi_62686003
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:09 schreef Re het volgende:

[..]

ik denk dat de opmerking gemaakt is zodat nog eens duidelijk wordt dat er ondanks deze antizwarthandel maatregelen er toch een veelvoud van kaartjes zwart worden aangeboden.

en wil je succes hebben met een brief sluit dan normaal af, degene die de brief te lezen krijgt zal er ook weinig aan kunnen doen dus wordt gelijk in de prullenbak gedeponeerd.
Joh...

Ik was er gewoon ff doodziek van. Ik snap ook wel dat dat niet handig is.
POTJES EN PANNETJES DIE BADEN GAAN, HEFFEN EEN VROLIJK LIEDJE AAN!
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:13:43 #285
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_62686021
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 02:41 schreef Downer het volgende:

[..]

Inderdaad

Ik nog 2 extra op vak Ae, nou heeft geloof ik iedereen die mee wil wel kaarten

Steeds ander account aangemaakt, met andere naam, maar zelfde adres, nou maar hopen dat het goed gaat
soms controleren ze dit wel. hoop voor je dat het goed gaat. Kun je niet het adres van ouders/buren/ooms en tantes opgeven?
pi_62686158
Of via ander rek. nummer bestalen!
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:23:32 #287
28208 BP2
Nothin' like BP2
pi_62686224
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:59 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Inderdaad, als je voor 10 uur op de bestelsite kwam, dan stond er vermeld dat de tickets pas om 10 uur werden vrijgegeven.
hmmmm Misschien wel. Ik was om 9 uur ingelogd op ticketservice en daar stond toen ipv "tickets kopen", "meer info". Rond half tien ofzo wederom ingelogd en toen stond er wel "tickets kopen" dus ik ging er vanuit dat ze eerder vrij waren gegeven. Misschien heeft dat te maken met het rammelen van die website. Zal wel niet goed gekeken hebben, overkomt me vaker
POTJES EN PANNETJES DIE BADEN GAAN, HEFFEN EEN VROLIJK LIEDJE AAN!
pi_62686268
Ik heb er vanaf uur of 8 achter gezeten en er stond inderdaad tickets kopen, maar op de volgende pagina stond dan; 'blabla om 10 uur vrijgegeven blabla'. Dus pas vanaf 10 uur waren ze daadwerkelijk vrij gegeven.
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:26:05 #289
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62686281
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:13 schreef AgeEll het volgende:

[..]

soms controleren ze dit wel. hoop voor je dat het goed gaat. Kun je niet het adres van ouders/buren/ooms en tantes opgeven?
ze controleren op log in, IP en betaalgegevens...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_62686374
ik heb mn frustraties ook maar ergens opgeschreven. Het helpt deze keer alleen niet om mn boosheid van me af te schrijven
pi_62686391
En wat zou dan doorslaggevend zijn om de kaarten niet uit te leveren?
pi_62686469
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:26 schreef Re het volgende:

[..]

ze controleren op log in, IP en betaalgegevens...
Met een beetje pech kan dat bij mij ook nog misgaan... Heb 2x1 kaartje besteld met dezelfde account, IP, betaalgegevens, adres en noem maar op.
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:33:01 #293
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_62686486
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:32 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Met een beetje pech kan dat bij mij ook nog misgaan... Heb 2x1 kaartje besteld met dezelfde account, IP, betaalgegevens, adres en noem maar op.
Er werd vermeldt dat je max 2 kaarten per persoon mocht bestellen.
2x1 is toch 2?

Niks aan de hand hoor
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:34:04 #294
28208 BP2
Nothin' like BP2
pi_62686519
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:25 schreef Empathologica het volgende:
Ik heb er vanaf uur of 8 achter gezeten en er stond inderdaad tickets kopen, maar op de volgende pagina stond dan; 'blabla om 10 uur vrijgegeven blabla'. Dus pas vanaf 10 uur waren ze daadwerkelijk vrij gegeven.
Dat verklaard een hoop
POTJES EN PANNETJES DIE BADEN GAAN, HEFFEN EEN VROLIJK LIEDJE AAN!
pi_62686520
Ik heb gisteren vanaf 1 computer 2x2 kaarten besteld, met wel 2x een andere account.
Heb ook meteen de e-tickets gehad dus ik denk niet dat het IP-adres een doorslaggevend criterium geweest is. Volgens mij eerder creditcard en adres.

Dit staat er ook bij:
quote:
Als u de ticketlimiet overschrijdt, behouden wij het recht om de extra boeking(en) te annuleren. Daar horen ook twee of meer boekingen op dezelfde naam, hetzelfde adres of credit card nummer bij.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_62686527
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:33 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

Er werd vermeldt dat je max 2 kaarten per persoon mocht bestellen.
2x1 is toch 2?

Niks aan de hand hoor
Toch maak ik me stiekem een beetje zorgen. Haal pas opgelucht adem als de kaartjes binnen zijn.
  zondag 26 oktober 2008 @ 13:35:12 #297
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_62686544
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:26 schreef Re het volgende:

[..]

ze controleren op log in, IP en betaalgegevens...
Dan is Downer de sjaak denk ik.

Al die debiele maatregelen. Het helpt toch niet.

Vind trouwens wel dat Metallica een xtra concertje mag geven. Hoeveel man past er in de Ahoy, 10.000 ofzo. Das toch veel te klein. Volgens mij kwam DM hier op 1 binnen. Dan weet je toch dat je een aardige fan-base hier hebt, als ze dat al niet wisten. Ik snap dat ze een kleine-zaal-tour doen, maar doe dan wat extra concerten zoals ze wel in Parijs en Kopenhagen doen.
pi_62686575
Hier heb ik alleen hetzelfde IP adres gebruikt. Twee verschillende accounts en NAW, betaalgegevens
pi_62686605
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:34 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Toch maak ik me stiekem een beetje zorgen. Haal pas opgelucht adem als de kaartjes binnen zijn.
Volgens mij annuleren ze die dubbele bestellingen binnen een paar uur. Dus bij jou zit het wel goed hoor!!
Maar ik kan me voorstellen dat je pas opgelucht bent als je ze in je handen kunt vasthouden! Daarom heb ik ook voor e-tickets gekozen.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_62687124
ik kreeg net een mail van iemand die ze aan mij voor 200 euro tesaam wil verkopen (zitplaatsen)


zal ik het doen? Of begin ik gek te worden
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')