abonnement Unibet Coolblue
pi_63534294
^^ Ik vind het wel meevallen hoor, hangt helemaal van je wensen af.

Ik heb deze kast:

Inclusief inrichting kostte deze iets van 375 euro.
  woensdag 26 november 2008 @ 13:20:18 #277
62913 Blik
The one and Only!
pi_63534487
ligt natuurlijk ook aan mijn perceptie, ik vind 300 euro voor een relatief simpele kast al duur. Maar het moet haast wel ikea worden, want andere opties zijn nog duurder
pi_63540601
ja ik ben ook opzoek naar een kast maar zover ik weet heeft de ikea geen garderobekast van 3meter breed in het wit met 2 schuifdeuren .

zoiets moet ik hebben:


maar die is van de otto en voor 1200 euro met een paar planken en 2/3 stangetjes vind ik het net te duur
pi_63540900
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S49850706

? je kan verschillende maten selecteren
pi_63542472
de afmetingen zijn goed, maar die deuren niet =[. ik heb ze het liefst strak en hoogglans wit

dit is wel mooi maar weer niet groot genoeg =[
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S29843175

[ Bericht 61% gewijzigd door dnmfntsm op 26-11-2008 18:37:40 ]
pi_63542546
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:32 schreef dnmfntsm het volgende:
de afmetingen zijn goed, maar die deuren niet . ik heb ze het liefst strak en hoogglans wit
ja die zijn er niet in 3 meter nee
pi_63548197
Ik heb een leuke site gevonden! www.partsofsweden.com
Daar kun je bijvoorbeeld pootjes kopen voor onder je Ikea Sultan bed. Zoals bijvoorbeeld deze:



Of deurtjes voor je Besta kast. Of wat dacht je van een wijnrek voor in je Expeditkast?

Site is nog wel under construction dus een aantal dingetjes werken nog niet.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_63549474
Dat is inderdaad een leuke site!

Er zitten best wat producten tussen die binnen het IKEA assortiment zouden passen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 26 november 2008 @ 22:37:37 #284
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_63550083
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:21 schreef Bartjebart het volgende:
Dat is inderdaad een leuke site!

Er zitten best wat producten tussen die binnen het IKEA assortiment zouden passen
Van die typische producten dat je denkt: "Waarom voeren ze het zelf niet in!".

Vind vooral de wijninzet voor de Expedit wel tof. Als je een echte wijnliefhebber bent kun je een 4x4 vaks leuk combineren zo.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_63550563
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Van die typische producten dat je denkt: "Waarom voeren ze het zelf niet in!".

Vind vooral de wijninzet voor de Expedit wel tof. Als je een echte wijnliefhebber bent kun je een 4x4 vaks leuk combineren zo.
Ja inderdaad! Die is ook erg leuk! Net als de dvd-inzet voor BILLY
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_63550858
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:37 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Van die typische producten dat je denkt: "Waarom voeren ze het zelf niet in!".

Vind vooral de wijninzet voor de Expedit wel tof. Als je een echte wijnliefhebber bent kun je een 4x4 vaks leuk combineren zo.
Ja, die is echt tof!

Ze accepteren zeker alleen creditcard?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63551778
quote:
Op woensdag 26 november 2008 22:57 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, die is echt tof!

Ze accepteren zeker alleen creditcard?
Op dit moment zou ik er nog niet bestellen. Aangezien de site nog niet helemaal up-to-date is.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_63560045
quote:
Op woensdag 26 november 2008 23:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Op dit moment zou ik er nog niet bestellen. Aangezien de site nog niet helemaal up-to-date is.
Wees gerust, momenteel heb ik geen geld

Maar in een later stadium zou ik er zeker willen bestellen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_63563582
Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik dit in het juiste forum post, maar ik zit met het volgende.

Gisteravond heb ik een vloerkleed bij de Ikea in Breda gekocht. Nadat ik dit heb afgerekend en in de auto heb gelegd, ben ik nog ff gaan eten in het restaurant. Het kan niet anders dan dat ik daar mijn kassabon ben verloren...heb mijn portemonnaie nergens anders gehad.

Nu bleek bij thuiskomst het vloerkleed veel te klein te zijn. Dus ik dacht mooi, ff terugbrengen met de kassabon. Maar die kan ik nergens meer vinden. Ik heb wel het bedrag staan op een rekeningafschrift met de naam van de ikea en kan mijn legitmatiebewijs laten zien. Bestaat er een mogelijkheid dat ik mijn geld terugkan krijgen of waardebonnen daarvoor? Ik hoorde van de klantenservice telefoon dat ik maar moest hopen op coulance van de vestiging zelf..maar is er een kansje dat het goed komt? Ik heb het vloerkleed meteen weer in zijn orginele verpakking opgerold. Ik weet dat het stom is dat ik de kassabon ben verloren...maar niets is onmenselijk!

Kan iemand mij helpen...i am desperate!!

Groeten Bassie
pi_63579002
Als ik nou : "Nee, dat kan niet" , dan ga je het toch alsnog proberen? onder het mom van: Wie weet.
Volgens mij kan het wel, als je rekeningafchrift e.d. heb.
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_63640367
quote:
Op maandag 24 november 2008 16:47 schreef jarod.nl het volgende:
Ik zit erover te denken om een boxspring combinatie te kopen bij de IKEA. Daarbij zit ik te denken aan de volgende combinatie te denken:

2x IKEA ALEKULL matrasbodem 90x200 cm
2x IKEA HAMNO binnenveringsmatras 90x200 cm
1x IKEA TIMAN dekmatras 180x200 cm

Daarover heb ik nog twee vragen: Is er een mogelijkheid om de matrasbodems aan elkaar vast te zetten? Ik kan namelijk wel verbindingsstukken vinden voor binnenveringsbedden maar niet voor matrasbodems. Gerelateerd hieraan: Wat is het voornaamste verschil tussen de matrasbodems en de binnenveringsbedden? Is dat alleen dat een binnenveringsbed eigenlijk twee matrassen combineert (bonell + pocket) en er dus geen extra matras nodig is? Of zijn er ook nog andere verschillen?
Ben ik ook benieuwd naar... Binnenkort van plan om 140x200 boxspring oid aan te schaffen.
Klussen deel 1 en 2
  zondag 30 november 2008 @ 17:51:04 #292
62913 Blik
The one and Only!
pi_63647779
Ik wil die Lack-kast gebruiken om horizontaal op te hangen en als TV-meubel te gebruiken (LCD-TV aan de muur). Alleen past de DVD-speler net niet in de openingen De opening is 41 cm breed en de DVD-speler is 43 cm breed
pi_63648766
Ik ga morgen laminaat halen, heeft de IKEA 70 m2 op voorraad liggen??
pi_63649034
quote:
Op zondag 30 november 2008 18:37 schreef Freak187 het volgende:
Ik ga morgen laminaat halen, heeft de IKEA 70 m2 op voorraad liggen??
Dat kun je zelf op de site nakijken.

Welke vloer gaat het om?
Van de TUNDRA vloer in antiekbeits is bijvoorbeeld de voorraad in Hengelo op dit moment:
http://www.ikea.com/nl/nl(...)eamsStockAvailSearch
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_63649115
Haha vet. DAt wist ik helemaal niet. Ik wil inderdaad de Tundra hebben, maar ik ga het halen in Amsterdam. Daar hebben ze nog 156 stuks. Dat komt wel goed dus.
pi_63651422
Balen... Deze week (van 24 tm 29.11) was de Hemnes bedbank in de aanbieding van 299,00 voor 199,00 (zie achterin de catalogus).

3x Ben ik deze week (vanmiddag de laatste keer) langsgeweest en bleek het bed niet op voorraad. Volgens de site zou er gisteren een levering zijn, die is echter niet geweest. Vandaag dus wel, maar helaas, ik was te laat.
Geen van de keren ben ik geinformeerd of is mij een 'prijsgarantie coupon' of iets dergelijks aangeboden. Ik wist ook niet dat zoiets dergelijks bestond/bestaat.

Nu zit ik vanavond op Marktplaats te zoeken en wat wordt daar aangeboden???? Ja hoor, een 'prijsgarantie coupon'. Een paar slimmeriken dus die de coupons hebben opgehaald, zonder ook maar geinteresseerd te zijn in het bed. De coupons zijn voor de handel op Marktplaats.

Let wel, ik ben niet vies van handel of slimme mensen. Maar waarom is mij geen coupon aangeboden door Ikea? Hoe moet ik nu handelen, iemand die een tip heeft? Behalve de coupon via Marktplaats te kopen...
pi_63653843
quote:
Op zondag 30 november 2008 20:40 schreef Rolex18038 het volgende:
Balen... Deze week (van 24 tm 29.11) was de Hemnes bedbank in de aanbieding van 299,00 voor 199,00 (zie achterin de catalogus).

3x Ben ik deze week (vanmiddag de laatste keer) langsgeweest en bleek het bed niet op voorraad. Volgens de site zou er gisteren een levering zijn, die is echter niet geweest. Vandaag dus wel, maar helaas, ik was te laat.
Geen van de keren ben ik geinformeerd of is mij een 'prijsgarantie coupon' of iets dergelijks aangeboden. Ik wist ook niet dat zoiets dergelijks bestond/bestaat.

Nu zit ik vanavond op Marktplaats te zoeken en wat wordt daar aangeboden???? Ja hoor, een 'prijsgarantie coupon'. Een paar slimmeriken dus die de coupons hebben opgehaald, zonder ook maar geinteresseerd te zijn in het bed. De coupons zijn voor de handel op Marktplaats.

Let wel, ik ben niet vies van handel of slimme mensen. Maar waarom is mij geen coupon aangeboden door Ikea? Hoe moet ik nu handelen, iemand die een tip heeft? Behalve de coupon via Marktplaats te kopen...
Het kan een keuze van de winkel zijn om wel of niet prijsgarantieformulieren aan te bieden. De actie is in principe overal gecommuniceerd als OP=OP.

Hoe vervelend ik het ook voor je vind, maar in principe heb je geen poot om op te staan verder.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_63667730
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:13 schreef Blik het volgende:
Wat zijn garderobekasten trouwens ontzettend duur, zelfs bij de Ikea ben je al snel 600 euro of meer kwijt voor een garderobekast
vind ik ook. Ik heb uiteindelijk na meer dan 10 winkels en ikea bekeken te hebben kasten gekocht op www.neck.nl (neckermann), lijken heel erg op ikea kasten, maar wel in onze maat (240 breed) en bezorgkosten maar 30 euro, bij elkaar 410 euro kwijt en bij ikea zou ik meer dan 800 kwijt zijn. Heb er zelf wel wat extra planken in gemaakt, maar dat doe ik ook weleens voor de billy boekenkasten (is goedkoper dan planken kopen bij ikea zelf).
pi_63670267
Zo... net even langs de IKEA geweest en ik heb het Tundra klassiek gebeitst laminaat opgemaakt.

Daarna even door naar de klantenservice om 215 eurotjes contant terug te vragen omdat de IKEA in Delft goedkoper was met hetzelfde laminaat. Bedankt voor de tips mensen!!!!
pi_63671159
Jeej we gaan vanavond de Besta combi ophalen! En dan goed opletten dat we de goede dozen meenemen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')