abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:34:02 #26
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_62655081
Jongens succes met kaarten bestellen!!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:41:46 #27
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_62655304
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:30 schreef Felixa het volgende:

[..]

Da's vanaf volgend jaar, dan wordt het eventim.nl
Nouja fuck it, lees net dat Mojo een onderdeel is geworden van clear channel (=livenation) en wil daar eigenlijk niet aan mee financieren...lastig, aangezien ze min of meer een monopolie hebben op alle grote concerten en artiesten.
pi_62655507
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:41 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Nouja fuck it, lees net dat Mojo een onderdeel is geworden van clear channel (=livenation) en wil daar eigenlijk niet aan mee financieren...lastig, aangezien ze min of meer een monopolie hebben op alle grote concerten en artiesten.
Clear Channel heeft Mojo al jaren geleden ingelijfd.
Volgens mij al bijna 10 jaar geleden.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_62655529
TVP'tje. Heb al de hele dag een raar gevoel in m'n maag ivm morgenvroeg... Word een lange nacht op deze manier!
pi_62655578
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:41 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Nouja fuck it, lees net dat Mojo een onderdeel is geworden van clear channel (=livenation) en wil daar eigenlijk niet aan mee financieren...lastig, aangezien ze min of meer een monopolie hebben op alle grote concerten en artiesten.
fuckin hippie, weer zo'n clear channel huilie, dan kan je wel stoppen met naar muziek luisteren en concerten gaan, want ook al verkoopt mojo hun kaarten via Eventim dan blijft Mojo onderdeel van Clear Channel, dus gaat je geld daar alsnog heen, alleen nu met extra omweggetje.

En volgens mij is het al jaren dat Mojo bij Clear Channel hoort. En is opzicht niet slecht, hoe denk je dat Mojo als zelfstandig bureau in een klein landje als dit anders zoveel grote artiesten had kunnen aantrekken?

Maar goed, grote boze bedrijven nemen de wereld over enzo

Edit: ff opgezocht, Mojo is al in 2001 ingelijfd door Clear Channel

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2008 22:53:52 (toevoeging) ]
pi_62655753
Zo.... Vorige week dus flink gebaald van AC/DC. Nu eens kijken of het morgen wél lukt met Metallica...
Ik heb in ieder geval al een account...
Assumption is the mother of all fuckups.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:56:08 #33
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_62655785
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:50 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

fuckin hippie, weer zo'n clear channel huilie, dan kan je wel stoppen met naar muziek luisteren en concerten gaan, want ook al verkoopt mojo hun kaarten via Eventim dan blijft Mojo onderdeel van Clear Channel, dus gaat je geld daar alsnog heen, alleen nu met extra omweggetje.

En volgens mij is het al jaren dat Mojo bij Clear Channel hoort. En is opzicht niet slecht, hoe denk je dat Mojo als zelfstandig bureau in een klein landje als dit anders zoveel grote artiesten had kunnen aantrekken?

Maar goed, grote boze bedrijven nemen de wereld over enzo
Wat een lulkoek, net alsof voor de overname van Clear Channel geen grote muziekbands naar Nederland kwamen....We betalen er nu alleen meer voor.

En waarom zou ik stoppen met het algemeen naar concerten gaan en naar muziek luisteren ?Aan het gros van mijn muziekcollectie heb ik geen cent voor neergelegd. Ik ben trouwens geen hippie, maar vind het wel kut om een bedrijf te financieren dat op zijn beurt het bush regime mede in stand houdt.

En kruip eens onder je steen vandaan, de huidige ellende hebben we inderdaad grotendeels te danken aan dit soort bedrijven ja
pi_62655899
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:56 schreef rood_verzet het volgende:

[..]

Wat een lulkoek, net alsof voor de overname van Clear Channel geen grote muziekbands naar Nederland kwamen....We betalen er nu alleen meer voor.

En waarom zou ik stoppen met het algemeen naar concerten gaan en naar muziek luisteren ?Aan het gros van mijn muziekcollectie heb ik geen cent voor neergelegd. Ik ben trouwens geen hippie, maar vind het wel kut om een bedrijf te financieren dat op zijn beurt het bush regime mede in stand houdt.

En kruip eens onder je steen vandaan, de huidige ellende hebben we inderdaad grotendeels te danken aan dit soort bedrijven ja
Verkoop al je aardse bezittingen en ga lekker in een of andere commune wonen dan. Overal stijgen ticketprijzen, niet alleen hier hoor.

En als klein ticketbedrijf hadden ze gewoon echt niet zelfstandig verder gekund hoor.
Zonder evenveel van die grote bedrijven had jij nu niet achter een PC'tje met internet gezeten maar nog steeds luizen van je mede-hippies zitten plukken in de bush-bush

(haha hij zei bush)
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:09:22 #35
133012 rood_verzet
The needs of the many
pi_62656155
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 22:59 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Verkoop al je aardse bezittingen en ga lekker in een of andere commune wonen dan. Overal stijgen ticketprijzen, niet alleen hier hoor.

En als klein ticketbedrijf hadden ze gewoon echt niet zelfstandig verder gekund hoor.
Zonder evenveel van die grote bedrijven had jij nu niet achter een PC'tje met internet gezeten maar nog steeds luizen van je mede-hippies zitten plukken in de bush-bush

(haha hij zei bush)
Tja niet mijn probleem dat je niet in de gaten hebt dat je gewoon keihard te veel betaalt voor iets doodnormaal als een concert. En internet en de pc zijn geen uitvindingen van 'grote bedrijven', maar oorspronkelijk van defensie die pas veel later vrijgegeven zijn voor consumenten
pi_62656390
heh wtf ik voer een bericht in en dan gebeurt er niks, 2e keer fok

Even voor de duidelijkheid;
Als ik dus om 10.00 opsta en gelijk kaartjes koop bij live-event.nl, krijg ik zeker de staanplaatsen(rang1?) voor 64 euro?
pi_62656887
Je kunt kiezen, zo was het bij mij ook toen ik kaarten voor Hamburg (gelukt, 2) kocht. Ik was er gewoon om 9 uur en toen ging het prima... op naar HAMBURG
pi_62657098
trouwens nu een werkend linkje op de ticketmaster homepage
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:48:08 #39
168141 Gertdh
Platvloers hedonist
pi_62658247
TVP!

Laten we hopen dat het een succes word morgen.
Iemand nog tips ?
Freedom of speech is words that they will bend
pi_62658721
Open drie browsers morgen. En veel op F5 duwen.

De kaartjes voor Hamburg, Koln, Oberhausen, Antwerpen, Rotterdam en Stockholm zijn binnen.
Stop rockin' the boat.
pi_62658806
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 01:19 schreef bassieVL het volgende:
Open drie browsers morgen. En veel op F5 duwen.

De kaartjes voor Hamburg, Koln, Oberhausen, Antwerpen, Rotterdam en Stockholm zijn binnen.
Nee
Ik hoorde juist dat je, als je in de wachtrij staat, niet op F5 moet drukken!
Maar goed, mijn bron heeft geen kaartjes voor ACDC, dus ik weet niet hoe goed dat advies is
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62658853
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 01:25 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nee
Ik hoorde juist dat je, als je in de wachtrij staat, niet op F5 moet drukken!
Maar goed, mijn bron heeft geen kaartjes voor ACDC, dus ik weet niet hoe goed dat advies is
Oeps. als je in de wachtrij staat moet je inderdaad niet op F5 drukken.
Stop rockin' the boat.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 02:49:09 #43
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_62659690
Ik heb geen idee hoe het werkt net even een account aangemaakt ik ga het maar gewoon proberen
pi_62660119
Nog maar 4 uur te gaan .
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 08:03:54 #45
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62660277
Ik hoop dat het jullie lukt.
Na het debacle van de AC/DC kaarten verleden week hoop ik echt dat het nu beter gaat!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 08:04:40 #46
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_62660279
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 01:25 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Nee
Ik hoorde juist dat je, als je in de wachtrij staat, niet op F5 moet drukken!
Maar goed, mijn bron heeft geen kaartjes voor ACDC, dus ik weet niet hoe goed dat advies is
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_62660364
Ik hoor hier niemand over de fanclub van Metallica zoals vorige week bij AC/DC. Hebben jullie dat gemist ? Via de fanclub kon je vanaf 23/10 - 17.00 uur tot 24/10 - 17.00 uur 4 kaartjes p.p. kopen, dus het was geen enkel probleem om aan Metallica-kaarten voor Ahoy the komen. Kost je wel $60, dus zo'n ¤10-12 per kaartje extra, maar daarmee wel de ellende van de voorverkoop via Ticketmaster afgekocht.
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 09:09:26 #48
262 Re
Kiss & Swallow
pi_62660553
er zijn nu al teveel gebruikers online
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_62660581
Maar je kan je niet voor de Metclub registreren zonder creditcard. Zou het gister ook doen, hopende dat het met paypal zou kunnen, maar helaas.

Zit er nu al klaar voor, hoop dat het lukt. Zal toch niet zó'n storm lopen als met AC/DC?
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_62660586
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 09:09 schreef Re het volgende:
er zijn nu al teveel gebruikers online
Hoe weet je dat? Kan nog gewoon op de site e.d komen hoor
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')