abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 06:10:35 #1
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_62632063
quote:
Geen tijd na aanval met dartpijl
Politie stuurt mishandelde Goudse weg
telegraaf.nl

GOUDA - De Goudse politie heeft een 34-jarige vrouw, die woensdag in de wijk Oosterwei door een Marokkaanse jongen een dartpijl naar zich gegooid kreeg, doodleuk gevraagd een paar dagen later maar terug te komen. De pijl kwam in haar gezicht terecht, net onder haar oog.

De jongens van tussen de acht en twaalf jaar oud bedreigden de vrouw, Coriena, woensdagmiddag op de Gedenklaan toen ze daar folders bezorgde. "Ik bukte net om de kranten in mijn bolderkar goed te leggen toen een ventje van een jaar of elf een dartpijl naar mijn oog gooide. Ik was helemaal in paniek", vertelt Coriena.

Ze is dezelfde middag nog naar het politiebureau gegaan om aangifte te doen, maar werd doodleuk gevraagd zaterdagmorgen om half tien terug te komen.

Buren

Buren van het slachtoffer reageerden woest op de lakse reactie van de politie en eisten dat de aangifte zo snel mogelijk werd opgenomen. "We zijn 's avonds alsnog bij haar thuis geweest om haar verhaal aan te horen", zegt politiewoordvoerder Chris van Egmond, die in eerste instantie niets over de aangifte kon vinden. "Dat komt omdat het nog niet in de computer is verwerkt. Dat gaan we vrijdag doen. Nee, we hebben nog geen dader aangehouden, de zaak is in onderzoek. Dat is alles wat ik weet."

Slachtoffer Coriena voelt zich niet meer veilig op straat. "Als ik onze hond uitlaat, word ik uitgescholden en als we de politie bellen, zeggen ze dat ze niets kunnen doen omdat die knapen nog geen twaalf jaar oud zijn. Ze gooien eieren, tomaten en stenen tegen onze ruiten en lopen over auto's."
Bron

De burgemeesters van 'Marokkanen-gemeenten' vergaderen dat het een lieve lust is. Ondertussen terroriseren grote groepen jongetjes de straten van Nederland.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 01-11-2008 02:36:17 ]
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 06:14:01 #2
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_62632084
Zo'n jongeren moeten gewoon aangepakt worden. Als er eens goede voorbeelden gesteld worden dan bedenken ze zich wel voordat ze zoiets doen. Desnoods moet je de ouders mee straffen.

Het is te gek voor woorden dat de politie kinderen van 16 niet eens in toom kan houden omdat het gezag ontbreekt.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_62632095
Gouda is dan ook een kutstad.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_62632121
Gouda
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 06:25:33 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_62632127
het loopt helemaal uit de hand, maar gelukkig hebben we de korpschef nog. en de burgemeester... laffe stinkhonden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_62632134
Grappig, dit stond ook al in het eerdere artikel, maar nu is het ineens een apart item.

Ik ben overigens benieuwd hoelang het gezeik daar aanhoudt.
pi_62632188
belachelijk, zijn ze gewoon te bang ofzo?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_62632190
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 06:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
belachelijk, zijn ze gewoon te bang ofzo?
Het is blijkbaar geen prioriteit.
pi_62632257
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 06:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
belachelijk, zijn ze gewoon te bang ofzo?
Waarschijnlijk waren onze vrienden in het blauw van mening dat het belangrijker zou zijn meer geld op zou leveren om ergens van achter een boom te gaan laseren.
pi_62632277
En het dan raar vinden dat lui als Wilders veel stemmen krijgen .
pi_62632431
quote:
Slachtoffer Coriena voelt zich niet meer veilig op straat. "Als ik onze hond uitlaat, word ik uitgescholden en als we de politie bellen, zeggen ze dat ze niets kunnen doen omdat die knapen nog geen twaalf jaar oud zijn. Ze gooien eieren, tomaten en stenen tegen onze ruiten en lopen over auto's."
Heel normaal in Gouda blijkbaar...
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_62632482
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 06:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
belachelijk, zijn ze gewoon te bang ofzo?
Nee, eerst moet Raymond van Barneveld aangifte doen van een gestolen dartpijl. Daarna gaan ze in hun overvolle agenda kijken of ze medio augustus 2009 ruimte hebben om de dartpijl te gaan zoeken. De jaarcijfers van 2008 zullen laten zien dat het aantal aangiftes van geweldpleging gedaald is. Door een niet anonieme tip van genoemde slachtoffer vinden ze de dartpijl en zullen de jaarcijfers van 2009 aangeven dat het diefstalcijfer drastisch gedaald is.

Kortom,
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_62632553
-edit- troll

[ Bericht 94% gewijzigd door paddy op 24-10-2008 12:34:53 ]
pi_62632685
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 07:53 schreef sgeitgeit het volgende:
Wat een overdreven gedoe zeg, het zijn maar incidenten van baldadige knapen.
Dat soort dingen roepen we al jaren, met als resultaat dat de knapen op oudere leeftijd dezelfde baldadigheid houden en zich er vaak nog in verder ontwikkelen ook.

Ik zeg: Nederlands paspoort innemen en uitzetten.
So we just called him Fred too
  Forum Admin vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:17:13 #15
232445 crew  Specularium
pi_62632699
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 07:53 schreef sgeitgeit het volgende:
Wat een overdreven gedoe zeg, het zijn maar incidenten van baldadige knapen. Kaasjes doen het ook en nog wel veel vaker en ze hebben veel meer last van terroriserende verslaafden.

In Gouda is echt niets aan de hand en ook willen ze nog steeds wat miljoenen steun voor kut-marokkaantjes bestrijding die er niet is.
Ben jij de korpschef van Gouda?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 08:22:14 #16
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_62632746
De enige aandelen die tijdens de kredietcrisis omhoog schieten: Picwick!

Koop ze nu!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:02:57 #17
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_62633282
En als je zelf een keer ingrijpt dmv geweld (dat is toch de enige taal die ze spreken) ben jij weer de dader en kunnen die kankerkinderen weer doorgaan met etteren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Forum Admin vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:09:01 #18
232445 crew  Specularium
pi_62633393
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:02 schreef fathank het volgende:
En als je zelf een keer ingrijpt dmv geweld (dat is toch de enige taal die ze spreken) ben jij weer de dader en kunnen die kankerkinderen weer doorgaan met etteren.
Het is erger, als je er iets van zegt ben je een racist.
Gelukkig is dat stadium nu bijna voorbij.
pi_62633726
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 06:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
belachelijk, zijn ze gewoon te bang ofzo?
En dan mag je ook niet voor eigen rechter spelen he Als ik op het politiebureau word weggestuurd los ik 't zelf wel op, tsjonge, wat zou ik woedend zijn zeg.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_62634316
Volgens mij komt het wel vaker voor, dat je verzocht wordt om bijvoorbeeld op een werkdag tijdens kantooruren terug te komen om dan een aangifte te doen.

Zou deze mevrouw zich veiliger hebben gevoeld als er wel aangifte was gedaan ? Dat stukje papier kan het verschil toch ook niet maken ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 09:54:54 #21
3185 Adelante
To let it go now
pi_62634365
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En dan mag je ook niet voor eigen rechter spelen he Als ik op het politiebureau word weggestuurd los ik 't zelf wel op, tsjonge, wat zou ik woedend zijn zeg.
Dat eigen rechter spelen levert je geen zak op: ten eerste word jij wel vervolgd voor mishandeling van een minderjarige en ten tweede kun je waarschijnlijk verhuizen, want als je er eentje aanpakt heb je de volgende dag de hele familie en waarschijnlijk alle terrorblagen uit de wijk in je tuin staan.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 10:54:32 #22
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_62635828
Hulde voor onze blauwe vrienden in Gouda

Stelletje watjes dat het zijn. Maar o wee als je ergens 3km te hard rijdt, dan zijn ze er als de kippen bij. Helden dat het zijn

Pak gvd dat tuig eens aan, en doe eens waarvoor je betaald wordt
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
pi_62635831
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:54 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dat eigen rechter spelen levert je geen zak op: ten eerste word jij wel vervolgd voor mishandeling van een minderjarige en ten tweede kun je waarschijnlijk verhuizen, want als je er eentje aanpakt heb je de volgende dag de hele familie en waarschijnlijk alle terrorblagen uit de wijk in je tuin staan.
Gewoon een oorvijg geven. Dat mag van de politiek.
En je mag je natuurlijk ten alle tijden verdedigen ook al is de koter nog maar 11 jaar oud.

Daarnaast. Die koters gaan echt geen aangifte doen. Die worden immers ook gevraagd om later terug te komen.
pi_62636036
Wat me wel opvalt is dat het de kleinere steden zijn die vaker in het nieuws zijn met dit soort criminaliteit.
Of valt het in steden als Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht minder op?
uit in Rotterdam? www.uitrotterdam.nl
pi_62636677
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 11:03 schreef Vinboy het volgende:
Wat me wel opvalt is dat het de kleinere steden zijn die vaker in het nieuws zijn met dit soort criminaliteit.
Of valt het in steden als Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht minder op?
Nee hoor, want als ik NWS moet geloven is dit al de derde vrouw die in Gouda geraakt word door een dart! En ook de derde keer dat de politie weigert om het slachtoffer te helpen. Dat gebeurd niet in de grote steden, daarin is Gouda gewoon echt uniek.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')