abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_226002
Goedeavond allemaal,

Dag 76

De avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!!

Screenshot v/d dag
13.30 Bart, Maurice en Karin drinken koffie in de keuken.

Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopent. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 11-30-1999 om 05:13 PM schreef Quenda het volgende:
17.05

Maurice en Karin fantaseren over een etentje(personeelsfeest) van de BB crew .
Karin:"je kent ze eigenlijk helemaal niet, alleen de stemmen".
Wat denk je dat je ruikt Maurice?"kipsate , mijmert Maurice, hmmm".
Ruud is er nu ook weer, en Maurice zegt:"we mochten toch praten met de camera?"
Karin >< Ruud :"ik drink de hele dag al thee omdat het hier zo koud is (19 graden)
Karin:"ik dacht dat Willem Vreten < aan het maken was, ik ruik hamburgers.

StemBB>Ruud, je moet je zender omdoen.

Karin:"je mag de mijne wel hebben Ruud.

stream valt weg



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226003
Karin is in de DBK geweest er was iets met de zenders zegt ze.

Verder zijn Willem en Bart aan het kibbelen met elkaar.

Willem is bezig met het eten en zoals Michail al zei gaan ze Pizza eten.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226004
Karin roept Bart en zegt dat ze net uit de DBK is gekomen met een mededeling.

K: "we hadden alle dekbedden moeten wassen en de ovetrekken van de bank, dat verteld karin, dat hadden ze in de DBK gezegd".

W: "dat doen we niet hoor, ik slaap liever onder een vies bed"

B: "moeten we echt gaan discusseren over de dekbedden?"

Karin ligt in de deuk, het was een grapje om te kijken hoe er gereageert zou worden.

Alle 4 Streams staan nu op testbeeld.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226005
Al 15 minuten staan alle streams op testbeeld.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 30 november 1999 @ 18:17:00 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_226006
grrrr.... heb ik weer even tijd krijgen we dit

op stream 1 zien we een moderne impressie van Mondriaan van wit naar vies geel naar cyaan dooelopend in helder groen via paars naar rood doorlopend blauw.. een klein toefje zwart maakt het beeld perfect

en terwijl ik dit tik zie ik ruud aan een milkshake lurken van Mac Donalds en weer op testbeeld

en we zijn weer online
1814

De bewoners hebben dus bezoek gehad van Mac.. ze zitten in de woonkamer op de banken de tafel vol met zooi
K: zo snel als jullie kunnen vreten is niet normaal
bewoners zijn uitgelaten vrolijk
DBK: hebben jullie nog behoefte aan meer
B: 2 big macs en een quarterpounder
M: niet serieus nemen hoor Arjan
arjan: dat is dan genoteerd
K: je eet het wel allemaal op hoor BartK: ik lust wel een ijsje
iedereen
ja ja ja
Arjan lacherig: das dan genoteerd
K:ik heb meer dan genoeg, jemig
Bart gaat naar buiten en checkt vuur
W is verbaast wat Bart allemaal eet... dat kun je je toch niet voorstellen???

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_226007
De streams doen het weer en ze zitten in de woonkamer met elkaar wat te drinken en hebben dus Mc Donalds eten gekregen, vele hamburgers, patat em Milkshake's

R: "godverdiekie joh he morgen is het al 1 december"

Ik zie dat Ruud een Mc Donaldbeker heeft.


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226008
Potverdorie. Weg met de back to Basics....

Ze kunnen gewoon lekker onbeperkt bestellen van de Mac Donnalds...

18:21 En de stem vraagt notabene of ze nog meer willen ! Sunday ijsjes worden er besteld !
18:22 bart kijkt buiten even naar het vuur. maurice geeft te kennen dat hij de mac eigenlijk helemaal niets vind. Hij gaat Liever naar de Burger King, maar vind het eigenlijk allebei niets ! Ruud vind het niet vullen. (dat klopt, na twee uur heb je weer honger) en karin zegt dat ze geen verschil merkt tussen Burger King en Mac. Willem de kok zegt dat ie een keer snacken bij de mac geweldig vind. iets wat hij bewust ongeveer 1 keer per maand doet !

18:29 De Pizza wordt tot morgen bewaard. Ook de Cola die nog over is.. (zonder prik dan neem ik aan). De rest van de maaltijd wordt opgeruimd.

18:31 Er is goed zicht op de vuurkorf. Ruud zaagt even een stukje hout voor erin. de mannen (maurice uitgezonderd) overleggen welk hout er gezaagd dient te worden en hoeveel.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 30 November 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_226009
Ze liggen onderuit gezakt in de stoelen en bank. Bart is alweer bij het kampvuur en kijkt of er hout op moet.

R: "tis lekker geweest godverdiekie"

18.28 Maurice en Karin ruimen alles op en ze wachten op het ijs.

M: "die nuggetdingen vondt ik wel lekker"

W: "harstikke goed even zo een oppepper tussendoor"

W: "Denk je dat dat nu een pretje is om zo buiten te zitten."

K: "het is door en door koud, ik zal een fleeche trui willen hebben".

W: "lekkere junkfood hebben we gehad verder is het buiten enorm kut"

W: "goh het is echt weer voor de kachel aan te doen hoor"

Maurice is bezig met de bal van Ruud, die wordt weer geplakt maar dit keer laten ze het over aan Maurice.

K: "die bak is zo warm die is nauwelijk aan te pakken"

Karin gaat met een stoel voor de kachel zitten in de woonkamer, Willem heeft hem aangestoken. Ze heeft een dikke witte wintertrui aan en heeft het zo te zien erg koud.

18.39 Maurice plakt stukjes stof op de bal, de bal kun je nu goed zien en is inderdaad erg versleten.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 30 november 1999 @ 18:34:00 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_226010
1825
het is koud want Rud loopt in zijn jas
Karin is de Mactroep aan het opruimen (gooed staaltje branding)
M: ik hou niet zo van saus, meestal neem ik een patatje zonder
W: patatje met mayo of pindasaus
M: ja pindasaus vind ik wel lekker
Willem boert er op los : ik zit helemaal vol
R: ik ook
GW
Bart zingt buiten.. bezig met zagen
W: dan hebben we morgen pizza met cola
W: we hebben die vijes ook nog, kunnen we daarop gooien
K; op de barbq?
W: tis bij de kachel lekkerder
r: heb ie het ook koud willem

M: eet jij veel patat
R: zindag tijdens studio sport voor 8 piek patat frikandellen en dan huppakee

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_226011
Willem is met naald en draad bezig voor het kadootje, Maurice en Karin zitten bij de kachel.

K: "ik moet met Bart vannacht wacht houden"

M: "en ik met Ruud en dan Willem weer met Bart"

Ruud haalt de gitaar op en neemt hem mee naar buiten om bij het vuur wat te spelen.

De beelden en geluid zijn weer goed en scherp.

K: "Ik vraag me af of ze dat soort dingen gepland hebben of niet, dat moet haast wel."

M: "Is ook niet belangrijk denk ik het zal op een initiatief zijn van iemand van de regie die op dit moment er is."

K: "Ik ben twee keer in de DBK geweest voor die hoezen en ze hebben ook niets door laten schemeren."

Ruud hoor je op de achtergrond gitaar spelen en binnen neurien karin en Willem mee.

W: "als ik eruit kom lekker even op school koffie drinken en kijken"

K: "is daar goede vervanging?"

W: "ik heb met hun gesproken en ik weet het niet maar dat zal wel."

K: "Ze wisten dat dit stond te gebeuren en ze vonden het hartstikke leuk, ik heb samen met mijn collega een noodrooster opgestart mocht het zo zijn dat ik inderdaad het huis inging. Elke klas zijn kleine groepjes van 17 man en dan puur de horeca."

Ze praten over scheiding en alleen zijn in het algemeen. K: "schoonzusje had dat ook en het is zo in een automatisme en dan zo raar als hij er niet meer is."

W: "ik droom er wel vaak over en dan is het zo levensecht, Ze moet dingen op de rij zetten en de tijd hebben dat kan op deze manier goed nu ik hier zit."
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226012
Willem is nog aan het borduren met zijn beer die er leuk uit ziet. Verder zit Karin lekker tegen de kachel aan.

19.40 Karin roept naar Maurice, Bart en Ruud en zegt dat de Bigmac en de cheeseburger er is, tevens is het ijs aangekomen dat zitten ze dus nu op te peuzelen.

19.54 ze hebben het op en het heeft zichtbaar lekker gesmaakt.

Maurice komt terug uit de DBK en zegt dat de gedichten vandaag of morgen ingeleverd moeten worden zodat ze alles in één keer hebben.

K: "jamaar ik moet nog wel wat dichten hoor, het is nog niet helemaal klaar"

Ruud ruimt de troep weer op. Karin zegt: "ik moet er echt niet aan denken zeg nu nog wat te eten ik zit vol"

De kachel brandt binnen en ze zitten wat na te praten en bij te komen. Bart is alweer buiten en legt wat hout op het vuur, dat is te zien op stream 3 die staat eindelijk gericht op de tuin.
-----------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226013
karin zit met de benen op de kachel en heeft inmiddels de dikke trui uit getrokken.

Willem is nog steeds met zijn beer bezig en Ruud zit nog in gele jas op de bank.

Maurice vraagt aan Karin waar zij alle kadootjes heeft staan zodat hij daar ook zijn pakjes bij wil voegen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226014
Nou nou ze worden verwend hoor want ze krijgen ook nog een krat met bier voor de kou , ze hebben grolsch beugels.

Maurice en Bart zitten in de keuken en de rest in de woonkamer.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 30 november 1999 @ 20:33:00 #14
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_226015
Dit loopt ernstig uit de hand.
Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_226016
De Stem roept wat , maar ik weet niet wat. Bart is aan het kaarten in de keuken en de rest hangt wat in de bank.

K: "hoelaat is het?"

B: "half negen"

K: "zo vroeg, ik dacht ik ga zo naar bed"

Karin en Willem hebben het weer over de scheiding en Willem geeft aan dat het de laatste maanden een pure zakelijke relatie is en dat het zo moeilijk is om alles te scheiden. Hij vindt haar een topmeid.

Karin vraagt Ruud of hij haar nek wil masseren en doet de trui uit. Ruud wil dat wel en haalt zijn massageolie.

K: "waar blijft hij nou" vraagt ze tegen Willem.

R: "hij wast zijn handen even zie ik"

Ruud gaat achter Karin zitten die op een stoel zit en hij begint met een massage beurt. R: "je kunt beter aan tafel gaan zitten weet je dat, dan kun je je hoofd ontspannen"

Ze gaan naar het tafeltje dat bij de vissen staat en Karin legt daar haar hoofd ontspannen neer.

R: "je bent wel gespannen joh he, is wel echt nodig hoor"

K: "ik voel het ja, ik voel dat je mijn spieren te pakken hebt"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226017
Maurice is naar buiten om het vuur aan te houden, na al die biertjes mogen ze wel uitkijken dat ze het niet vergeten

Ruudis klaar met Karin en ze was er aan toe zei Ruud.

K: "harstikke bedankt lekker"

Ruud trekt zijn jas ook aan en gaat ook naar buiten om Maurice gezelschap te houden.

Mensen ik laat het er voor vandaag bij van deze kant, het is genoeg geweest. Tot morgen allemaal !
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 30 november 1999 @ 23:05:00 #17
910 Barbie
Graduated Fool
pi_226018
Bart zit in zijn eentje aan de eettafel te knutselen. Hij is gesprek met Willem over beren. Alle 4 de streams geven het zelfde beeld. Ruud, Maurice en Karin zijn nergens te zien.

Bart zingt "stil in mij" en Willem drentelt wat rond, zit nu in een laatje en Bart zegt: zing voor mij, spook.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 30 november 1999 @ 23:16:00 #18
910 Barbie
Graduated Fool
pi_226019
Hahaha, had al minstens 5 minuten een onbeweeglijk beeld en stilte, snapte er niets van. Dacht dat Bart doodstil zat te knutselen, maar mijn pc was vastgelopen.

Nu heb ik weer beeld en in 1 keer is de tafel leeg, niemand te zien of te horen.

Oh, daar is Willem weer en ik hoor Bartje ook weer. Ze zingen samen Nooit meer alleen van Doe Maar. Willem loopt nog steeds te rommelen in een kasteje. Bart zingt nu INXS -never tear us apart. En hij knutselt driftig door.

Echt veel geouwehoerd wordt er niet tussen die 2. Van de rest nog steeds geen spoor.

Willem loopt nu naar de tafel en het lijkt erop dat Bart Santana probeert te zingen (3 seconden....jammer).

Bart moet van 3 tot 6 wacht houden. Willem vraagt of ie gewoon op blijft. Bart zegt Ja, want gisteren kon ik ook niet slapen. Willem klaagt dat ie vanaf 6 uur niet meer heeft kunnen slapen. Hij staat nu bij het aanrechtblad.


23.27

Bart vraagt wat Willem aan het doen is. Aan het spelen. Doe jij dat nooit? Nee, zegt Bart, ik heb het kind in mij jaren geleden al over boord gegooid (leuk geantwoord Bart, aangezien Willem zei dat je zo kinds kon zijn, ).

23.28
Bart laat een boer.

23.29
En een hik.

23.30
Het getik wat ik steeds hoorde is eindelijk opgehouden, weet nog steeds niet wat het was. Willem loopt alweer (zucht) in dat ene laatje te rommelen, wat zit daar toch in?????

23.32
Shit, het getik begint weer. Het lijkt erop dat het van Willem vandaan komt, aangezien hij bij het aanrecht/fornuis staat.

Bart zingt The Doors...L.A. Woman.

Ik schei er mee uit, dit gaat helemaal nergens over.

Truste!

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 30 november 1999 @ 23:51:00 #19
1234 HiZ
Istanbullu
pi_226020
4 kanalen testbeeld, ze hebben zeker nu Canal+ gekregen of zo
pi_226021
Nog steeds 4 maal testbeeld!!
  woensdag 1 december 1999 @ 01:14:00 #21
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_226022
00.59

4 kleurige streams
Als ik lang genoeg blijf staren zie ik op de 2 rechter streams achter de kleurige regenboog, rook omhoogkringelen


  woensdag 1 december 1999 @ 01:15:00 #22
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_226023
00.59

4 kleurige streams
Als ik lang genoeg blijf staren zie ik op de 2 rechter streams achter de kleurige regenboog, rook omhoogkringelen


  woensdag 1 december 1999 @ 01:30:00 #23
1255 davinci
SuperGrover to the rescue
pi_226024
1:30-> Balkjes..Balkjes..Balkjes..Balkjes..Balkjes..Balkjes..Balkjes..

Dit is onze eigen psychologische test.

"Ik laat u een aantal vormen zien en u vertelt mij wat u er in ziet.."

[Dit bericht is gewijzigd door davinci (Datum 01 December 1999).]

Is het een vogel? Is het een vliegtuig?
NEE! het is SUPERGROVER!!!
  woensdag 1 december 1999 @ 02:08:00 #24
1255 davinci
SuperGrover to the rescue
pi_226025
2:00 -> balker de balk

Het leven van een BB-addict gaat echt niet over rozen

2:20 ze bekijken het maar... trusten..

NEXT!

[Dit bericht is gewijzigd door davinci (Datum 01 December 1999).]

Is het een vogel? Is het een vliegtuig?
NEE! het is SUPERGROVER!!!
  woensdag 1 december 1999 @ 02:30:00 #25
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_226026
*snif*, balkvirus heeft toegeslagen.
No Streams
  woensdag 1 december 1999 @ 04:31:00 #26
1234 HiZ
Istanbullu
pi_226027
4 streams met testbeeld. Volgens mij heeft Veronica ons verzoek om niet de hele tijd een lege kamer en keukentafel te laten zien niet helemaal goed begrepen
pi_226028
7.13 u nog steeds testbeeld

Gisteren alleen beelden van binnen
Vandaag alleen testbeeld

Het begint er nu toch sterk op te lijken dat we deze week helemaal geen nachtbeelden van het vuur zullen krijgen, en dat de internet-kijkers expres van de interessante beelden wordt weggehouden. 24/7? Internet-kijkersbedrog!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  woensdag 1 december 1999 @ 07:40:00 #28
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_226029
quote:
op 12-01-1999 om 07:21 AM schreef Hunter het volgende: (...)Het begint er nu toch sterk op te lijken dat we deze week helemaal geen nachtbeelden van het vuur zullen krijgen(...)Internet-kijkersbedrog!
Beuh. Er zal wel weer iets "spectaculairs" gebeurd zijn waarvan de Römer mafia de TV primeur wil hebben. In dat geval zijn er vanavond na achten weer streams.

Mijn vermoedens, in volgorde van waarschijnlijkheid:


  • Het vuur is uit
  • Het BB huis is afgebrand
  • Willem heeft een boek van 312 pagina's dik geschreven over hoe leuk hij Bart vindt en is dit de hele dag al aan het voorlezen(Dit zal de uitzending niet halen)
  • Maurice loopt de hele dag alle camera's af om de groeten te doen aan Petra(Dit zal de uitzending niet halen, de regiseurs die deze beelden hebben gezien zullen op misterieuze wijze verdwijnen of verongelukken)

Excuses voor deze topicvervuiling, maar bij gebrek aan streams leek het me wel aardig om een beetje te speculeren.


Haalt gelijk bij rechter.
pi_226030
Deze Topic is gesloten, de dagstreams zijn weer aangemaakt, iedereen bedankt namens de niet streamkijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002535.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')