abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 30 november 1999 @ 16:34:00 #1
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_225996
Die enorme berg mensen die elke nominatie weer bij de poort staan, wie zijn dat?
Allemaal familie? Lijkt me wat veel! Medewerkers van VOO? Dagjesmensen? Toeristen? Journalisten? Of zijn ze gewoon ingehuurd?
(Je kunt tegenwoordig voor begrafenisen ook al mensen huren om mee te huilen dus waarom niet?)
Staan er toevallig ook nog FOKkers bij (je weet het nooit) dan let ik volgende keer even goed op?!
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_225997
Ik denk zelf ook dagjesmensen, familie en mensen die daar in de buurt wonen. Je kunt een bezoekje bij het BB-huis al wel aanmerken als een dagje uit wat dat betreft. Ga er met een frietkraam staan en je bent binnen :-)). Valt me mee dat er al geen bustochten heen gaan hihi.
Wellicht gaan wij er ook een keer heen op donderdagavond.
Geluk zit in jezelf, dus laat al dat materiaal maar eens los!
pi_225998
Het is gewoon een bedevaartsoord geworden.
Daar ga je dan met je 'afsluiten van de buitenwereld'. Het is dus gewoon weer de zoveelste bevestiging van het feit dat het dus gewoon niet mogelijk is om de groep af te sluiten. Ten eerste bemoeit de organisatie zich veel te veel overal mee, ik geloof dat die intercom de hele dag open staat( Wat is nog het nut van de dagboekkamer.)
Nu kun je zelfs al op een houtblok in de tuin gaan staan zwaaien naar de familie leden die je eigenlijk niet zou mogen kunnen zien. Bovendien kunnen ze precies het nieuws van de afgelopen week eventjes doorbrieven.

Nou veronica, wat voelen ze zich toch Remi!!!

xsijoe

  dinsdag 30 november 1999 @ 20:25:00 #4
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_225999
Ik denk ook familie en vrienden enzo.
Misschien een hoop types uit Almere, zoveel is daar normaal ook niet te doen op donderdag. En het zou ook best kunnen dat de plattelandsvrouwen er tripjes naar organiseren, wie weet.
Niets is zeker, en zelfs dat niet.

  dinsdag 30 november 1999 @ 20:29:00 #5
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_226000
quote:
op 11-30-1999 om 08:25 PM schreef Fokke het volgende:
Ik denk ook familie en vrienden enzo.
Misschien een hoop types uit Almere, zoveel is daar normaal ook niet te doen op donderdag. .

Wanneer wel dan?

hihihiho

Casey

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')