abonnement Unibet Coolblue
pi_62578778
Galliani: We've signed Beckham Wednesday 22 October, 2008

--------------------------------------------------------------------------------

Milan Vice-President Adriano Galliani has announced the signature of David Beckham in the New Year.

Recently there were suggestions that Beckham could train with the Rossoneri at the end of the MLS season to keep himself in shape for England duty.

But as the Rossoneri prepared to leave for Holland to face Heerenveen in the UEFA Cup, Galliani announced that Milan will secure Beckham's signature and add the ex-Manchester United midfielder to their squad for the second half of the season.

"Beckham wants to train and play for Milan," Galliani told the Corriere della Sera.

"We want him and he will arrive in January for the rest of the season.

"It's not just a shop window deal - it's a great deal. He will be available to Carlo Ancelotti for Serie A and the UEFA Cup.

"Football today is about full stadiums and sponsors and superstars like Beckham fill them up. With him, Kaka and Ronaldinho, it will be a dream team."

The deal would be a loan agreement and the 33-year-old would then return to Los Angeles Galaxy.

The news still isn't official but it seems that Beckham could wear the Rossoneri shirt at last.


Pfff, na Ronaldinho straks ook nog Beckham naar Milan ... Ik blijf erbij dat dergelijke spelers niet echt passen bij Milan. Milan heeft geen (pseudo)-vedetten en marketingidolen nodig, maar ja de wet vh geld is natuurlijk belangrijk geworden ih voetbal.
pi_62578837
Milan della nuova real madrid
pi_62578877
Ik snap natuurlijk wel dat Milan , door het missen van de CL, nieuwe inkomsten moet aanboren en de shirtverkoop van Ronaldinho en Beckham zal alvast al aardig wat geld opleveren wellicht.
Sportief zie ik het nut er niet van in.
pi_62579041
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
Milan della nuova real madrid
Dat dacht ik nou ook gelijk
pi_62579128
De site van Milan maakt er wel melding van, of ze spreken het tegen
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_62579296
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/7683877.stm
quote:
David Beckham has agreed to move to AC Milan on loan in January, the Italian club has told BBC Sport.

The England midfielder, 33, plays for Los Angeles Galaxy, whose Major League Soccer season ends this weekend.

Speaking on Wednesday morning, Milan vice-president Adriano Galliani said: "Beckham has chosen Milan. He'll stay here in Milan on loan for a few months.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_62579366
Half jaartje op huur vanaf januari it seems.... de sponsoren zijn al aan het smullen in Milano!
pi_62579929
Denk wat korter dan een half jaar, zodat hij weer meekan met de Galaxy deze zomer.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_62580421
Een held. Bij een kutclub. Noes!
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_62581538
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:19 schreef WeebI het volgende:
Een held. Bij een kutclub. Noes!
je bedoelt het omgekeerd wellicht.
pi_62581967
quote:
Beckham op huurbasis naar AC Milan
MILAAN - David Beckham speelt vanaf januari op huurbasis voor AC Milan. Trainer Carlo Ancelotti en technische baas Adriano Galliani hebben dit woensdag gezegd voor vertrek naar Nederland, waar de ploeg donderdag speelt tegen SC Heerenveen.
,,Ik ben er zeker van dat hij komt. Hij zal een paar maanden op huurbasis bij Milan blijven. We spreken hierover met zijn agent'', aldus Galliani op het vliegveld van Milaan. ,,Hij zal voor een paar maanden komen en dan weer weg gaan. Beckham heeft gekozen voor Milaan. Ons team is zeer competitief, maar Beckham geeft ons nog meer opties.''
Cause nobody likes rock anymore!
pi_62582062
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 13:58 schreef BramKVO het volgende:

[..]

je bedoelt het omgekeerd wellicht.
Een kutclub bij een held? Onwaarschijnlijk.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_62582315
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 12:24 schreef BramKVO het volgende:
Sportief zie ik het nut er niet van in.
volgens mij kan hij nog prima mee met de top
pi_62582709
Ik maak er even een centraal David Beckham topic van. Dit omdat na David Beckham naar de VS er nooit een deel 2 is geopend.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62582746
rare move. blijkbaar heeft ie even genoeg van Hollywood.
pi_62582794
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
rare move. blijkbaar heeft ie even genoeg van Hollywood.
Ik denk dat Victoria nieuwe schoenen nodig heeft.
  woensdag 22 oktober 2008 @ 14:44:13 #17
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62582842
lol
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62582882
Beckham zal in mijn ogen maar weinig toevoegen aan AC Milan. Die zal daar waarschijnlijk alleen maar de bank warmhouden en op mogen draven tegen de kleinere tegenstanders. Bij Real zag je al dat hij eigenlijk niet meer mee kon op het laatste seizoenshelft na dan. Maar een echte topspeler is het in mijn ogen nooit geweest.
Wil hij nog ergens van waarde zijn moet hij maar weer in Engeland gaan voetballen bij Manchester City ofzo.
pi_62582962
Leuk voor hem. Niet heel nuttig voor Milan verder.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  woensdag 22 oktober 2008 @ 15:06:15 #20
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_62583487
Leuk rijtje clubs dan toch. Manchester United, Real Madrid en AC Milan.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_62583681
Tsja, veel vedette bij Milan maar nog steeds draait het daar voor geen drol.
Hij wilde waarschijnlijk gewoon erg graag op de tribune van het Abe Lenstra stadion zitten.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_62584949
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 14:45 schreef MrSASO het volgende:

Wil hij nog ergens van waarde zijn moet hij maar weer in Engeland gaan voetballen bij Manchester City ofzo.
Als Beckham ooit bij City gaat voetballen, koop ik die club over van die sjeiks.

Oftewel: dat doet ie nooit.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62585033
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Als Beckham ooit bij City gaat voetballen, koop ik die club over van die sjeiks.

Oftewel: dat doet ie nooit.
Als zijn management het voor het product Beckham aantrekkelijk vindt om voor City te voetballen, dan doet Beckham dat. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de positionering van het product Beckham in de Arabische markt. Zo'n beetje de enige markt die hij nog niet bediend heeft.
pi_62585307
quote:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:58 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Als zijn management het voor het product Beckham aantrekkelijk vindt om voor City te voetballen, dan doet Beckham dat. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de positionering van het product Beckham in de Arabische markt. Zo'n beetje de enige markt die hij nog niet bediend heeft.
Precies
pi_62823895
quote:
AC Milan: Beckham vanaf 7 januari in Milaan

AC Milan meldt op zijn website dat David Beckham vanaf 7 januari aansluit bij de selectie van de club uit Milaan. De Engelse speler wordt gehuurd van Los Angeles City. Advocaten van Beckham rondden de overeenkomst donderdag in Milaan af met vicevoorzitter Adriano Galliano.

De Amerikaanse competitie ligt van januari tot april stil. De middenvelder wil daarom zijn conditie op peil houden bij de Italiaanse grootmacht. Vorig seizoen verbleef hij tijdens de wintermaanden bij Arsenal. Volgens Italiaanse media zou Beckham niet gelukkig zijn in de Verenigde Staten en is het huurcontract een voorbode van een definitieve overgang.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')