pi_3586587
registreer om deze reclame te verbergen
Ok, ik heb dit topic Dames kicken op "the wrong guy?" ff tot me genomen, en volgens mij zit der wel een grote kern van waarheid in .

Dat je geen nice guy ("me! me!") moet zijn ok, maar hoe zouden wij NG's dat moeten bewerkstelligen? Kan iemand ons ff op weg helpen? .

Dus, hoe te reageren op verschillende typen gedrag van vrouwen, hoe moet je houding zijn tegenover ze , je uitstraling ...

Voor de NG's hier: http://www.fastseduction.com/cgi-bin/search.cgi?action=retrieve&grp=1&mn=97707721381047&site=pug :|

Hmm crap..."How to be the Wrong Guy" moet de titel zijn natuurlijk

Weekdeals (728x90)
  zaterdag 23 maart 2002 @ 10:42:47 #2
22447 mousy
the mouse is in da house
pi_3586769
Ik zou zeggen wees gewoon jezelf. Je karakter kan je niet veranderen.
En ik zeg altijd maar zo op ieder potje past een dekseltje.
En zelf heb k enige ervaring met een niet mr nice, k kan zeggen zeer vermoeiend en doe mij dan maar een lieverd.
Elke dag strijd is zeker geen fun.
  zaterdag 23 maart 2002 @ 10:49:41 #3
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_3586804
mousy heefd gelijk op ieder potje past een deksels blijf gewono aardig er komt van zelf wel is een leuk meisje maar goed dat is mijn mening
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_3586911
ik hou het erop dat je gewoon lekker moet kunnen lullen... en een ruggegraat moet hebben..
  zaterdag 23 maart 2002 @ 11:12:29 #5
22614 kikkerlikker
aloha welcome to don ho
pi_3586927
okee maar je gaat je vrindin toch niet af en toe in mekaar rammen in de hoop dat ze bji je blijft der zijn zat vrouwen die wel een vent willen die aardig is maar goed dat is mij mening
L00k 4d m3, dr1n1dy, A'm in 31337 hix0r. a 0wn j00! A g0d r3wd on ill j00r box0rs
pi_3586938
ik ben gewoon lief voor mij vriendin.. ik hoef echt niet "the wrong guy" uit te hangen..
pi_3587129
Mijn advies is in elk geval NOOIT bij de eerste ontmoeting te aardig gaan gedragen, dan zien ze je als 'broertje'.
Het is beter om wat minder over jezelf te vertellen en wat meer over hun te vragen dan om je kwetsbaar op te stellen.

Verder moet je gewoon niet teveel prijsgeven de eerste ontmoetingen, laat haar er maar naar vragen.

pi_3587420
zoek gewoon een dik wijf op of een meid wat vroeger of nog steeds veel acne had dat superveel getreiterd is..
Wedden dat ze je meer waardeerd als lieve jongen?
  zaterdag 23 maart 2002 @ 12:30:41 #9
2365 Frenkie
BIST DEPPERD!!??
pi_3587431
wat een grappig topic dit.. je bent zoals je bent en juist toneelspelen gaat tegen je werken...

en vrouwen vallen niet op the wrong guys, maar op the bad guys....

Ik weet het beter
niemand begrijpt me
ik weet het beter
en het spijt me
  zaterdag 23 maart 2002 @ 12:33:55 #10
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_3587453
Ik ben wel the Wrong Guy.. maar op een verkeerde manier denk ik...
  zaterdag 23 maart 2002 @ 12:34:25 #11
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_3587458
Begin eens met iedereen te heftig te pesten? En dan iemand op zn bek slaan, en dan ook nog effe wat vandalisme...
DAn ben je wel de wrong guy...

Denk alleen niet dat het echt werkt, is ook zo gemaakt dan.

Op de hoogte blijven van het laatste Apple nieuws? En nieuwe dingen leren met workshops? http://www.icreatemagazine.nl Heb je toevallig ook nog honger? Recepten, blogs en meer op Foodies Magazine
pi_3587534
He joh geloof toch niet alles wat "ze" zeggen en schrijven. Als je alles moet geloven zal je als vrouw nooit mister perfect ontmoeten en genoegen nemen met mister good enough, niet dat je hem dan begrijpt, want vrouwen komen toch van venus en mannen van mars? Wordt je wel gelukkig van het zit op de bank en het zapt. Misschien ken je deze uitspraken wel, het zijn allemaal boeken die veel vrouwen kopen en nog geloven ook. Vindt je het gek dat niemand meer gelooft in een fijne relatie. Uiteindelijk ben jij degene die een relatie aangaat en je hebt zelf de controle om er wat van te maken. wanneer je gaat hechten aan dit soort onzin waarin wordt gestelt dat mannen en vrouwen elkaar niet kunnen begrijpen, nee dan zal het je ook nooit lukken. Bedenk uiteindelijk zijn we allemaal mensen
  zaterdag 23 maart 2002 @ 15:38:40 #13
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_3588611
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 12:46 schreef leave het volgende:
He joh geloof toch niet alles wat "ze" zeggen en schrijven. Als je alles moet geloven zal je als vrouw nooit mister perfect ontmoeten en genoegen nemen met mister good enough, niet dat je hem dan begrijpt, want vrouwen komen toch van venus en mannen van mars? Wordt je wel gelukkig van het zit op de bank en het zapt. Misschien ken je deze uitspraken wel, het zijn allemaal boeken die veel vrouwen kopen en nog geloven ook. Vindt je het gek dat niemand meer gelooft in een fijne relatie. Uiteindelijk ben jij degene die een relatie aangaat en je hebt zelf de controle om er wat van te maken. wanneer je gaat hechten aan dit soort onzin waarin wordt gestelt dat mannen en vrouwen elkaar niet kunnen begrijpen, nee dan zal het je ook nooit lukken. Bedenk uiteindelijk zijn we allemaal mensen
Oh leave... Ik heb een echte vrouw gespot op Fok!
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  zaterdag 23 maart 2002 @ 15:42:35 #14
20255 Mimic
Out of Control?!
pi_3588641
prachtig verhaal leave
smile :D
  zaterdag 23 maart 2002 @ 15:49:16 #15
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_3588691
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 09:53 schreef BBMSwift het volgende:
Ok, ik heb dit topic Dames kicken op "the wrong guy?" ff tot me genomen, en volgens mij zit der wel een grote kern van waarheid in .

Dat je geen nice guy ("me! me!") moet zijn ok, maar hoe zouden wij NG's dat moeten bewerkstelligen? Kan iemand ons ff op weg helpen? .

Dus, hoe te reageren op verschillende typen gedrag van vrouwen, hoe moet je houding zijn tegenover ze , je uitstraling ...

Voor de NG's hier: http://www.fastseduction.com/cgi-bin/search.cgi?action=retrieve&grp=1&mn=97707721381047&site=pug :|

Een "wrong guy" kun je niet worden of leren, zo wordt je geboren
pi_3589393
Nice Guy is niet Weak guy

Iedereen die zit te jammeren ik ben zo verdomde aardig bedoeld ik ben zwak. En ja ik kan me voorstellen dat men (zowel vrouw als man) daar op kan afknappen. Maar op aardig zijn?? welnee..
Dr is een verschil tussen aardig en zwak, net als dr een verschil is tussen slecht en sterk.

pi_3589562
Alles went....
Zelfs een Vent..
pi_3589786
Ik denk niet dat vrouwen op The Wrong Guy vallen...hooguit op The Bad Guy.
(Al val ik zelf altijd op de verkeerde vrouwen ).

Maar ik vond dat leave een hele reeks zinnige opmerkingen maakte, waar ik niet zoveel aan toe te voegen heb.
Als je een absolute slappeling bent die alles maar voor lief neemt en zich alles laat welgevallen, dan maak je jezelf er inderdaad niet aantrekkelijker op. Maar als je je als onuitstaanbare hufter voordoet, is dat misschien ook wat teveel van het 'goede'.
De gulden middenweg zou neerkomen op: stevig in je schoenen staan, incasseren en uitdelen. Je moet vooral geen drama in drie bedrijven opvoeren om haar voor je te winnen, dat lost niets op.

Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  zaterdag 23 maart 2002 @ 19:30:11 #19
22944 Breetai
....Relax....
pi_3590870
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 09:53 schreef BBMSwift het volgende:

Wees gewoon eerlijk, want de waarheid komt harder aan dan wat je kan verzinnen.
quote:

Nog het gedeelte over mirroren niet gelezen. Binnen 2 seconden heb je net zo'n klotehouding als zij.
http://www.angelfire.com/nd/danscorpio/union.html
Leer een beetje insinctief te reageren zou ik zo zeggen.
bye, bye intern dialoog.
quote:
.
  zondag 24 maart 2002 @ 19:28:07 #20
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_3599221
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 12:46 schreef leave het volgende:
Wordt je wel gelukkig van het zit op de bank en het zapt. Misschien ken je deze uitspraken wel, het zijn allemaal boeken die veel vrouwen kopen en nog geloven ook.
Hahaha cool! Jij hebt ze ook! Dan mis je nog "Alle mannen willen maar 1 ding" en "Zij houdt van hem, hij ook" en, mijn favoriet: "Kan ik hem nog ruilen?"

De dag dat iedereen denkt zoals Yvonne Kroonenberg, zou geprezen moeten worden .

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  zondag 24 maart 2002 @ 21:06:45 #21
25458 Wieke
BloW The MinD
pi_3600590
Je valt op iemand zoals die is.
En als een meisje/vrouw op een Wrong Guy valt, tja nou ja dan moet ze dat doen.
Zelf zou ik nou niet echt ingesteld zijn om alleen maar de Wrong Guys te kijken.
Ik vind iemand leuk als die gewoon normaal aardig tegen je is en niet elke dag de strijd met je probeerd aan te gaan.
Dat is alleen maar vermoeiend
A friend might well be reckoned the masterpiece of nature
pi_3600738
ik zeg niks
we are.. slaves to the rave
  zondag 24 maart 2002 @ 22:39:05 #23
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_3602090
quote:
Op zaterdag 23 maart 2002 10:42 schreef mousy het volgende:
En ik zeg altijd maar zo op ieder potje past een dekseltje.
Dat is wel zo cliche, er zijn ook potjes waarop geen dekseltje past, heus waar!.

[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh! op 24-03-2002 22:44]

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_3613258
Jah, stel je voor dat er gewoon een grote deuk in dat dekseltje zit, dan kan je die er nooit opdraaien.
Maar anywayz, misschien is het idd wel een goed idee om iets botter te zijn, ofzo.
The uproar of one hand clapping.
pi_3613280
Wrong Guy, Bad Guy... vrouwen vallen op een mysterieuze man.

[Dit bericht is gewijzigd door Passione op 25-03-2002 20:08]

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')