abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 30 november 1999 @ 09:17:00 #1
716 bary
2 B or not 2 B
pi_225907
Het is toch wel weer triest gesteld met de weekopdrachten. Leven we tegenwoordig niet in een meer milieu bewuste wereld. BB vond het schijnbaar nodig om minimaal 3 bomen volledig nutteloos op te laten branden.

Dan de weekopdracht van volgende week. Volgende week zullen zij nl. een BB-puzzel (foto van hun zelf) van 1000 stukjes maken.
Na het commercieele succes van de BB-CD, BB-boduursel is het nu de bedoeling dat deze levenloze hobbie een nieuw leven wordt ingeblazen.

pi_225908

Ook ik heb wat over een puzzel gehoort. Alleen betreft het zeker geen puzzel van 1000 stukjes maar zal het vele malen groter zijn. De puzzel is natuurlijk ook in de winkel te koop. Het geheel zou een onderdeel van de deal met Bart Smit zijn.
pi_225909
Ik weet niet of jullie het gisteren ook is opgevallen, maar die verpakte dozen waren wel heel erg opvallend in beeld, en 3 keer raden waar ze het pakpapier vandaan hadden....
Juist, weer die Bart Smit........
En dat heet geen sluikreklame te zijn......
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_225910

Nee Sakure,

Dat heet IN PROGRAM BRANDING, en komt al jaren in vele TV programma's voor.

.

  dinsdag 30 november 1999 @ 09:57:00 #5
716 bary
2 B or not 2 B
pi_225911
Of het nu 1000, 2000 of meer stukkies zijn dat maakt me eigenlijk geen flikker uit, het gaat me om het principe.

Ik moet wel zeggen dat de rooie draad opdrachten een stuk leuker zijn dan de "moment opname"-opdrachten. Een opdracht waar de bewoners besluitn om ook 's nachts door te gaan (om het maar te kunnen halen, bv. het fietsen)heeft gewoon meer

pi_225912
Het ging om een puzzel van 12.000 stukjes zoals een aantal weken geleden in de Volkskrant stond.
Ik heb het even nagevraagd bij een aantal vrienden van me (ja, ik heb dus vrienden die het "leuk" vinden om te puzzelen... Pretty sick I'd say!! )en zij menen dat het een heidens karwei is en dat je na een uur puzzelen door alle stukjes de puzzel niet meer ziet zeg maar.... (vrije verbastering van het spreekwoord: door de bomen het bos niet meer zien )
Ik wens de deelnemers dan ook veel sterkte met deze opdracht.
  dinsdag 30 november 1999 @ 11:19:00 #7
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_225913
Mogguh allen

Toch kan deze nieuwe weekopdracht (met kampvuur) best leuke dingen opleveren, er gebeurd natuurlijk fysiek heel weinig maar wat wel interessant is , is dat ze op bepaalde tijden met z'n tweeen op wacht gaan zitten. Ben erg benieuwd wat dat voor gesprekken gaat opleveren Denk aan de combinatie Willem en Maurice enzo

Ik kijk nu al uit naar de streamverslagen

  dinsdag 30 november 1999 @ 13:07:00 #8
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_225914
Kwootje van Bep:

quote:

...wel interessant is , is dat ze op bepaalde tijden met z'n tweeën op wacht gaan zitten.

Helemaal waar! Ik heb sinds de Zeeverkenners in vele vuren gestaard, afwisselend als filosoof, versierder, echte vriend, maar altijd leidden de dansende vlammen tot prachtige conversaties. Keep da fire burning!

Bemint eer ge bezint
  dinsdag 30 november 1999 @ 13:22:00 #9
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_225915
Puzzelen? Dat lukt de bewoners nooit!
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')