abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 30 november 1999 @ 08:23:00 #1
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_225887
Heb een paar daagjes geleden vernomen dat de goedheiligman ook het BB-huis zal aandoen, ken de dienstdoende Zwarte Piet, vandaar...
Ben zelfs zelf ook nog gevraagd om 4 December als Zwarte Piet mee te gaan, maar heb dat toch maar afgewezen.
Is de Sint geen invloed van buitenaf?
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_225888
Maar Satan! Heb ik net een topic met een veelzeggende titel geopend kom jij vervolgens met dit hot news! Dan quote ik mezelf maar even, dan kan die andere topic weer dicht:

quote:
op 11-30-1999 om 05:49 AM schreef Hunter het volgende:
Zal de goede Sint nog wel komen?

Er was de kijkers toch nog iets leuk rond de Sinterklaas beloofd? Ik weet niet of ze de echte Sinterklaas kunnen krijgen (die is van de publieken), maar dat zou wel leuk zijn. Die heeft trouwens een afspraak met Paul de Leeuw, geloof ik.

Wie kruipt er in de huid van de hulp-Sint en van Zwarte Piet? Ik gok nog steeds op een voetballer of en caberettier.



4 december dus. Heb je nog meer details?


[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 30 November 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 30 november 1999 @ 08:32:00 #3
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_225889
Kan ook nog even mededelen dat de Sinterklaas inderdaad "de echte" zal zijn. Oftewel, dezelfde die we ook op televisie hebben zien binnenkomen.
En helaas, mijn vriend de Zwarte Piet is geen bekende Nederlander, al zou hij dat wel graag zijn...
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_225890
Of is het toch de 'verrassing' van donderdag?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_225891
quote:
op 12-02-1999 om 09:44 PM schreef Hunter het volgende:
Of is het toch de 'verrassing' van donderdag?

Op de radio (Evers staat op) hadden ze het vanochtend over Marco Borsato die vanavond gaat optreden in het BB-huis...... Nog een minuuut of 20 en dan zullen we 't zien

pi_225892
Ik zelf ben een volleert zwarte Piet (boudewijn geen commentaar) en ik denk toch wel dat ik interesse zou tonen als ik het big-brotherhuis in zou mogen dus er zouden zeker wel mensen toe in staat zijn, en aangezien de bewoners alles 'te gek' vinden:
Waarom niet??

...omdat het contakt met de buitenwereld is dat zou ik wel als een reden willen zien maar aangezien Veronica (VOO voor nerds) zelfs een haagse **** erin wil stoppen waarom geen Sinterklaas deze is er immers toch om kinderharten te vullen met blijdschap dus waarom zou hij stilletjes Ruud zijn huisje voorbijgaan................

Zwart-Wit.....Wit-Zwart
  donderdag 2 december 1999 @ 23:16:00 #7
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_225893
Ik ga niet, want ik vier dan zelf al Sinterklaas, en dat vinnik veeeel leuker dan het BB-huis in mogen(!) verkleed als Zwarte Piet.

BB wordt stom!

Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_225894
Ik denk dat als je jezelf als zwarte Piet verkleed makkelijk bij de bewoners binnenkomt.

Randon medewerkers denken hooguit: Hé Pieten op het dak. Nou ja het is december.

  vrijdag 3 december 1999 @ 18:54:00 #9
228 Big Brother
is watching too
pi_225895
Wllem is naar de dagboekkamer geroepen.
Er is via hem aan alle bewoners gevraagd
om morgen Sinterklaas te vieren ipv zondag vanwege de tijd voor de montage.
De bewoners moeten na het eten hun kado's inleveren en de gedichten afmaken.
De bewoners hebben niet zoveel problemen met de eerdere komst van de Sint.

Sint komt dus morgen.

pi_225896
Vol verwachting klopt ons hart! Vanmiddag of vanavond?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_225897
haha Hunter.
Dat er een sint komt staat voor mij vast en voor iedereen eigenlijk denk ik.
Kijken wie ze zo gek krijgen om dat pak aan te trekken ....misschien Martin wel...
  zaterdag 4 december 1999 @ 11:11:00 #12
548 Bonzai
ik ben zo mezelf
pi_225898
Als ze vandaag sinterklaas vieren wordt dat dan zondag uitgezonden of ook al vanavond?

Ik moet vanavond werken en ik vind het zonde om dit grote feest te moeten missen

pi_225899
quote:
op 12-04-1999 om 11:11 AM schreef Bonzai het volgende:
Als ze vandaag sinterklaas vieren wordt dat dan zondag uitgezonden of ook al vanavond?

Ik moet vanavond werken en ik vind het zonde om dit grote feest te moeten missen


lijkt mij zondag, want wat is er nu leuker om op 5 december een BB aflevering met sinterklaas erin te hebben.

en die arme overwerkte editors hebben natuurijk ook tijd nodig om het geheel smaakvol te monteren. Leuk sinterklaas kapoentje muziekje eronder, intelligente Voice Over..

op de streamverslagen kunnen we al lezen hoe het vandaag gaat lopen en dan mogen we het morgen op tv zien . Tenminste, ik mag hopen dat ze daar lekker veel tijd voor inruimen, dan het normale kwartiertje wat er anders over is na alle herhalingen.


  zaterdag 4 december 1999 @ 12:24:00 #14
272 R@b
No-nonsens
pi_225900
Misschien kunnen ze paul de Leeuw verkleed als Maatje Sinterklaas laten gaan . Gisteren gezien bij paul de leeuw ?? Lekker grof maar ja of Paul voor zo een geintje in zal zijn . Lijkt me ook niet goed voor het ego van Ruud als hij dit nu al ziet op het moment dat hij nog in het huis zit. De echte Sint was ook bij Paul maar het lijkt me sterk dat ze die inhuren alhoewel dat wel het echtste zou zijn (maar ja wat is echt, en al helemaal bij BB ??)

Overigens staat Maatje Sinterklaas op mijn homepage .Zie de nieuwe mp3 topic


Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 4 december 1999 @ 12:39:00 #15
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_225901
Ik heb m bekeken kort maar grof en krachtig ja Ik had t op tv gemist dus thanx!
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_225902
Big Bro, wat zei je contact: wordt het inderdaad half 8 ?
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zaterdag 4 december 1999 @ 20:13:00 #17
228 Big Brother
is watching too
pi_225903
19.50

Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht.

Sinterklaas is gearriveerd.
Sint had voor alle bewoners een praatje, behalve voor Ruud, want Ruud was naar de wc.
Tegen Bart vroeg hij Sabine mistte. Karin zei dat dat hij naast haar mocht liggen en Bart was wel tevreden met zijn surrogaat Sabine.
Met Willem had hij het over voetbal. Of die Heerenveen mistte. Hij vroeg hoe het met Ajax ging. De bewoners wisten te vertellen dat Ajax bovenaan staat!!!!!!!!!!!!!
Het was jammer dat Ruud naar de wc was want anders konden ze het over NAC hebben. De Sint zei dat hij fan van Barcalona was en Van Gaal goed kende.

19.57 Dag Sinterklaasje dag dag dag.

Sinterklaas is weer vertrokken.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 04 December 1999).]

pi_225904
quote:
op 11-30-1999 om 08:23 AM schreef sataN het volgende:
Heb een paar daagjes geleden vernomen dat de goedheiligman ook het BB-huis zal aandoen, ken de dienstdoende Zwarte Piet, vandaar...
Ben zelfs zelf ook nog gevraagd om 4 December als Zwarte Piet mee te gaan, maar heb dat toch maar afgewezen.
Is de Sint geen invloed van buitenaf?


leuk verzonnen !

pi_225905
quote:
op 12-04-1999 om 08:13 PM schreef Big Brother het volgende:
19.50

Sinterklaasje kom maar binnen met je knecht.

Sinterklaas is gearriveerd.
Sint had voor alle bewoners een praatje, behalve voor Ruud, want Ruud was naar de wc.
Tegen Bart vroeg hij Sabine mistte. Karin zei dat dat hij naast haar mocht liggen en Bart was wel tevreden met zijn surrogaat Sabine.
Met Willem had hij het over voetbal. Of die Heerenveen mistte. Hij vroeg hoe het met Ajax ging. De bewoners wisten te vertellen dat Ajax bovenaan staat!!!!!!!!!!!!!
Het was jammer dat Ruud naar de wc was want anders konden ze het over NAC hebben. De Sint zei dat hij fan van Barcalona was en Van Gaal goed kende.

19.57 Dag Sinterklaasje dag dag dag.

Sinterklaas is weer vertrokken.


Ik heb dit helaas nog niet gezien, maar zoals ik dit stukje interpreteer lijkt het alsof Ruud de sint was...meer mensen dat vermoeden?

pi_225906
Lees de avond streams maar een na, het was inderdaad ruud.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')