abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_225858
Goedemorgen allemaal,

Dag 76

De dagstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!!

Screenshot v/d dag
13.30 Bart, Maurice en Karin drinken koffie in de keuken.

Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopent. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 11-30-1999 om 07:52 AM schreef Hunter het volgende:
7.45 u
Ik heb wel beeld hoor, alleen het verkeerde: ik heb nog geen moment het vuur gezien.

Man met witte trui is inderdaad Willem. Hij is nu koffie aan het zetten. Aan zijn ochtend-hoofd te zien kan hij het goed gebruiken.

Hij trekt vervolgens nog een extra jas aan en gaat weer naar buiten. Koud zeker.



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225859
Willem zit nog steeds buiten het kampvuur wakker te houden. Verder lijkt iedereen te slapen en heerst er rust in huize BB.

9.01 nog steeds niets te zien en te beleven. Ben benieuwd wat deze dag geven gaat.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225860
Het zonnetje schijnt al lekker de woonkamer in maar ik zie nog steeds niemand op, wel zie ik de kipjes al lekker acharrelen.

9.56 Ruud is uit bed en heeft zijn gele jas aangetrokken en is nu buiten om Willem af te lossen. Ik meende me te herrineren dat het volgens schema zo is dat ze dan samen nog een uurtje zitten.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225861
9. 50 uur Nu zie ik Willem zich weer aankleden om vervolgens naar buiten te gaan. Ik denk dat hij nu Willem weer aflost. Waar is zijn wachtmaatje Bart.

Het schema wat ze hebben gekozen is niet zo handig. Het beste is een schema wat uit gaat van 4 uur op en 8 uur af. Dat is een bij de scheepvaart beproefd schema wat zijn dienst heeft bewezen.

Een 4 uur's schema ziet er zo uit: 12 - 4 / 4 - 8 / 8 - 12

[Dit bericht is gewijzigd door PINOK (Datum 30 November 1999).]

  dinsdag 30 november 1999 @ 10:07:00 #5
483 sdb
Pluk de dag
pi_225862
Ik zit een beetje te suffen achter de pc, maar ving net - geloof ik - op dat over 1 minuutje bij Koffietijd Anouk komt. Wilde geen heel topic openen. Deze wordt toch wel goed gelezen.
Life is a moment in space


pi_225863
Sdb wakker worden Anouk was inderdaad in koffietijd

Verder is het nog steeds rust ondanks de zon schijnt in almere hebben ze denk ik geen zin om op te staan, maar we blijven kijken en opletten.

10.25 Willem en Ruud trappen een balletje in de tuin. Ruud heeft zijn mooie zwarte muts op en beide hebben de jas aan, het zal koud zijn neem ik aan, ikzelf zou het niet weten op het moment.

10.41 Willem gaat water opzetten en zet de over aan, waarschijnlijk voor het brood.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225864
Goedemorgen lieve kijkbuis kindertjes

De enige die te zien is is nog steeds Willem, op stream 1 +2. Het water is aan het koken, en ik vermoed dat hij koffie of thee maakt.

Stream 3 en 4 laten de bankstellen zien. Het is wederom erg rustig. Maar het ziet er wel opgeruimt uit. De cadeautjes zijn weg.

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_225865
we weten dat veronica meekijkt ,dus daarom hier nog een ergenisje over de live beelden
WAAROM GEEN 24UUR EEN CAMERA OP HET VUUR ?
lege kamer en bankstellen kennen we nou wel een keer.
pi_225866
Gtotep, ik durf het bijna niet meer te zeggen want ben bang dat ze over me heen vallen, maar ik doe het toch , die opmerking past perfect thuis bij Commentaar op de streams Topic. Misschien kun je hem daar even neerzetten?..bedankt!

Karin , Maurice en Bart zijn aan het onbijten. Karin is nog niet aangekleed, verder zijn Willem en Ruud buiten

B: "In Bosnie hadden we vaak nachtdienst van 19.00 tot 7.00, we hadden wachtlopen daar hebben we wel eens zo vreselijk gelachen"

Karin ruimt de tafel af en gaat zich wassen en aankleden.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 30 november 1999 @ 11:59:00 #10
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_225867
11.34
huiskamerstream(3)

Bart, Mauwrice en Karin zitten aan de keukentafel.Mauwrice zegt dat hij tot 06.00 niet heeft geslapen.Hoor ook Willem, maar kan hem vanuit deze stream niet zien.(huiskamercamera gericht op de keuken)
Zie nu de benen van Willem en Bart die naar rechts kijkt als Willem spreekt, dus ik neem aan dat ook Willem aan de tafel zit.Hoor alleen enkele losse woorden van Willem (Thailand,), maar kan het gesprek niet volgen vanwege het vervormde geluid .

stream2:

De 4 bovengenoemde personen zit inderdaad aan tafel.Willem zegt :"ze is ook maar 13".
Karin vraagt een boterham aan Bart.

11.42 Willem staat op en roept vanuit de keuken iets naar Ruud, die antwoord vanuit de tuin.

stream3:

Hoor Karin even schaterlachen.

11.48 Ruud komt binnen, ziet er behoorlijk "veromfraaid" uit, opgerolde broekspijpen, blote voeten, dikke zwarte trui, en een punk kapsel (waarschijnlijk veroorzaakt door het dragen van de wintermuts)

Aan het bergje kleren te zien, wat uit de doucheruimte komt (deurtje open, deurtje dicht, en hup weer een kledingstuk) gaat Ruud douchen.

Karin heeft het over de kapper.Bart heeft het over een knipactie, van 19.00 tot 07.00,hij was daar samen met 2 vrienden, het gaat over een tondeuse met opzetstukken, een persoon was uiteindelijk aan de beurt,geluid valt weg

Bart heeft de hik.


pi_225868
Karin ruimt te tafel eerst op. Bart heeft het rode petje van Ruud op en gaat even buiten kijken.

Zo te zien hebben ze een "tentje" gebouwd over het vuur heen dat het water doet weghouden en de wind het vuur niet zal doven.

Het is Bart zijn beurt om het vuur in de gaten te houden.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225869

Het hoort niet hier, maar jullie kunnen het misschien beoordelen. Heeft het niet weergeven van beelden van het kampvuur soms te maken met de reclame die er op die zak staat waar ze een scherm mee gemaakt hebben.
pi_225870
PINOK zie antwoord op Topic "commentaar/vragen bij livestreamverslagen. http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002516.html
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 30 november 1999 @ 12:18:00 #14
691 luciano
ondertitelloos
pi_225871

Nogmaals even off-topic , daar de zoekmachine k*t wekt .
Waar kan ik iets vinden over de "frequentiezoeker" , radio , zender , ontvanger , die in de tuin zou zijn gegooid ?
Na 50 minuten zoeken ben ik het wel zat !
Géén reakties over off-topic , weet ik ook wel , maar alleen wáár graag , Oliebol?
pi_225872
Luciano zie antwoord Topic "commentaar op de livestreams" http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002516.html

Maurice en karin zijn aangekleed. Maurice strikt zijn schoenen vast en Karin heeft warm water opgezet.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225873
Bart en Maurice zitten aan tafel en Maurice is weer aan het knutselen geslagen. Karin lijkt bezig te zijn met de was en het zetten van een kop koffie.

13.02 Karin brengt de was naar buiten en gaat het in de nepmieliedroogtrommel doen.

Maurice is naar de DBK en Karin vraagt of hij ook wil vragen wanneer de kadootjes opgehaald worden.

Ze hebben het over luxe dingen. Karin is met het nepmielerolding bezig.

K: "had je nu gevraagd over de kadootjes"

M: "ooh je bedoelde je eigen kadootjes, ik dacht de kadootjes in de voorraadkamer"

K: "nee die niet, wat heb ik daarmee te maken ik bedoel onze eigen kadootjes"

M: "Vorige week heb ik echt alles met waterverf gedaan maar dit is toch echt wat beter, het blijft beter zitten"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225874
Stem vraagt of Maurice even naar de DBK wil komen en hij zegt "ja hoor".

13.13 hij is weer terug maar ik weet niet precies wat hij gedaan heeft. Karin zegt in ieder geval "nou ja je kan nog ergens anders een keertje vragen"

K: "het is heel guur weer vindt ik"

M: "ja inderdaad het is niet lekker"

Karin bekijkt het kunstwerk van Maurice en vindt het mooi. Bart is ook weer binnen en zit aan de eethoek.

13.29 Karin heeft pannetjes water opstaan en is de was nog steeds aan het doen. Zo te zien heel wat emmertjes.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225875
Ik hoor iemand koffiemalen maar er klopt iets niet volgens mij, want niemand zie ik staan voor de koffiemaler. of Karin is iets buiten het beeld aan het doen want die is nog steeds immers met de was bezig.

13.43 nu zie ik dat ze aan het malen is maar ik hoor andere geluiden, duidelijk verhaal dus, het geluid is er eerder dan de beelden

Willem loopt ook door de kamer en gaat naar de toilet.

Bart laat aan Karin een zakmes zien die hij heeft, er zit alles in die je zoal nodig hebt.

Ruud is er ook uit en gaat naar de toilet.

K: "komen jullie koffie drinken? ik heb het al ingeschonken" Karin, Maurice en Bart zitten nu aan tafel.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225876
B + M + K hebben het over fietsen en Maurice verteld over een mountainbike die hij heeft of heeft gehad.

B: "hoe krijg je het voor elkaar als die priegeldingetjes" zegt Bart tegen Maurice.

Bart houdt het vuur telkens in de gaten en gaat af en toe even naar buiten om er hout op te gooien.

Bart is wat aan het rommelen bij het aanrecht met zijn pietemientjepet op.

14.28 er gaat een vliegtuigje over, ze gaan even naar buiten kijken.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 30 november 1999 @ 14:37:00 #20
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_225877
14.16

Karin staat in de keuken.Bart (met petje van Ruud )en Maurice zitten aan de keukentafel.

14.24 Karin heeft deeg gemaakt (wit brood deeg) voor de pizza.Bart staat nu ook in de keuken, Karin vond dat ze "wat teveel had gemaakt", maar Bart vind van niet.Maurice is het met Karin eens, vanaf zijn stoelpositie.

pi_225878
Karin heeft een lap stof voor zich en knipt er een stuk uit.

Bart komt met de zaag binnen laat aan Maurice zien dat de tandjes kapot zijn, dat is de zaag om het openhaard houd wat in stukjes te zagen.

M: "ik denk dat de spanning van de zaag te hoog is Bart, heb je hem eral uitgehaald?"

B: "nee niet echt moet ik dat even doen"

K: "waar lijkt dit op", vraagt ze aan de Maurice en Bart.

14.39 Maurice haalt de zaag uit elkaar.

M: "kijk er is wat uitgevallen, heb je niets laten vallen Bart?"

B: "nee niet dat ik weet, ik zal even buiten kijken"

De zaag is weer gemaakt en kan dus weer gebruikt worden. Maurice heeft er twee moertjes in vastgedraaid zodat hij er niet uit kan schieten als je gaat zagen. Maurice gaat verder met het scheuren van zijn vliegtuigje.

B: "we hebben er heel veel hout mee gezaagd dus dat zal zeker de zaag geen goed hebben gedaan".

M: "je kunt ook een plakbandje gebruiken en die erover heenplakken, als dan de zaag erweer uit zou gaan heb je niet gelijk je handen open"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225879
Op de achtergrond hoor ik Bart zagen, zeker een voorraadje hout voor de vuurkorf.

Karin en Maurice knutselen door en praten af en toe met elkaar.

M: "hier moet nog een kaartje bij eigenlijk"

Karin snijdt brood en maakt een boterham voor iedereen. Als beleg neemt ze kaas.

Maurice zegt tegen Karin iets over het feit als ze eruit moeten, een soort afspraak dat ze dan thuis even bellen, ik kan het moeilijk volgen want er wordt zacht gefluisterd. Het klonk wat aan de bezorgde kant.

K: "Bartje een boterham", roept Karin.

Karin heeft voor hun drietjes een eitje gebakken met twee boterhammen. "Bart nu binnen komen want het wordt koud" roept Karin opnieuw. Hij geeft gehoor aan haar roepen en zit nu het brood op te eten.

15.17
M: "Mijn haar is zo lang je kunt er bijna op skieen"

B: "wees blij dat je geen roos hebt dan zou het helemaal vreselijk zijn" zegt Bart gekscherend.

Verder is het rustig en niet zoveel te zien, Maurice gaat naar buiten en helpt Bart met het hout.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 30 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 30 november 1999 @ 16:06:00 #23
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_225880
15.50

Karin zit in de keuken, plots springt ze op en rent naar het raam (hard geluid van een overvliegend vliegtuig)Bart komt even binnen en Karin zegt dat hij uit moet kijken (>?)
Hij gaat weer naar buiten en geeft als antwoord :'neen".Karin gaat weer aan de tafel zitten en hervat haar gefrutsel met een draad.Hoor op de achtergond stemmen van oa, Bart, maar op geen enkele stream is momenteel de vuurkorf te zien, en dus ook geen live beelden van de tuin.

En de monoloog van Karin (die alleen zit levert ook geen nieuwe text op


  dinsdag 30 november 1999 @ 16:29:00 #24
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_225881
16.07

Willem is wakker en loopt in een wit t-shirt naar de keuken.Karin vraagt of hij een kopje thee wil.Karin verteld hem dat het buiten guur is.Maurice is binnen en zegt "hey slaapkop",Willem mompelt iets onverstaanbaars, en Karin zegt, "ach Willem, zo erg is het helemaal niet, je bent gewoon jaloers".
Karin is druk bezig in de keuken (met oa: de oven)

Karin gilt plots :"Hey woon jij hier ook?"
vreemde stem zegt :"ja".

Willem zit nu bij de oven.
Karin roept iets als:"ik ben toch te oud voor jou"(maar tegen wie?)
hoor nu Ruud ook.
Karin vraagt of er iemand wat fruit wil (appel/banaan/manderijn,de laatste)

Ruud zegt :"het is koud"
Karin:"ik heb dat ding al op z'n allerhoogst , eet de hele dag al warme dingen, maar hetblijft koud"," de enige die nu nog in bed ligt, daar heb ik het cadeautje al van af".
Karin vraagt of Willem een beetje is uitgerust, hij zegt dat hij liever nog even was blijven liggen.
Willem vraagt of ze vanmorgen uit hun bed zijn gehaald,Maurice verteld Willem dat hij erg lang heeft liggen draaien in bed.
Karin zegt dat Maurice zijn trui ontzettend stinkt, en dat de lucht ook in z'n haar zit.Willem zegt "ik heb vanmorgen gedouched"
Maurice zegt dat hij de trui lekker aanhoud.
Karin vraagt of Bart ook thee wil, en zegt dat de cadeautjes vrijdag moeten worden ingeleverd, maar het mag ook eerder, gelooft ze.
Maurice zegt dat Willem "er niet uitziet", Willem kijkt Maurice ff aan en zegt "waarom ga je niet ff lekker bij het vuur zitten"
Maurice verteld een verhaal over een vriend die strijkers uitelkaar heeft gehaald en door een steekvlam z'n wenkbrauwen kwijt was.Willem zegt dat je wenkbrauwen heel langzaam aangroeien.


16.26 krijg helaas nu een foutmelding van realplayer en deze stopt ermee.


------------------
Als je vrij wilt ademen , moet je ervoor zorgen dat er niemand op je nek zit

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 30 November 1999).]

  dinsdag 30 november 1999 @ 16:54:00 #25
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_225882
16.38

hoor muziek, eigenlijk alleen de basdreun.
Karin wil met haar oor tegen de deur gaan luisteren.
De dreunende bas is vrij irritant.
Volgende nummer begint, iets nederlandstaligs, Karin begint mee te galmen, Koos Alberts, ik verscheurde je foto.
Iedereen begint een minuutje mee te galmen.
Maurice Zegt op kinderlijke toon :"wij hebben gewoon geen feestje, verdomme"

STEM.BB>bewoners, kan de deur van de DBK even dicht?

Volgende nummer begint:tol hanse?
(of het BB lied)
Deur is inmiddels dicht.
Bart heeft het over de uitzending en dat er veel mensen lopen.
De bewoners worden een beetje uitgelaten
Ze zingen af en toe een regeltje mee van Big-City.
Willem roept:"Anouk was dat".

16.49

Maurice vraagt wat ze vanavond gaan eten aan , Willem. Die antwoord:"ik denk pizza".

16.54

Bart komt binnen .Willem vraagt of je het buiten goed kan horen.Bart :"ja, de muziek wel alleen het verdere geluid niet".

Karin heeft het over een doordringende geur,Willem zegt dat hij nix aan het bakken is, maar dat "ze"misschien wel willen ruilen voor een vissie.

Karin roept:"hey, dat lusten wij ook wel hoor"
Willem zegt dat het lijkt alsof ze heel dichtbij zitten, binnen de omheining.

Karin vind het ijskoud, Willem vind dat ze bij de open haard moet gaan zitten.


------------------
Als je vrij wilt ademen , moet je ervoor zorgen dat er niemand op je nek zit

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 30 November 1999).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')