abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_225826
http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/voorpagina.html

Telegraaflezers kunnen gratis
adverteren in speciale
Big Brother-krant
door Marcel Frost - AMSTERDAM, dinsdag


Telegraaflezers kunnen de laatste vier bewoners van Big Brother een hart onder de riem steken via een gratis Speurder-advertentie in een speciale krant.

De Telegraaf zal op 16 december, twee weken voor het einde van het programma, als eerste en als enige de deelnemers van nieuws voorzien. De krant wordt dan eenmalig in het huis in Almere bezorgd.

Wie wil meedoen, kan een boodschap van maximaal veertig woorden doorbellen via telefoonnummer 0900-23.52.000 (een gulden per minuut), of faxen naar 020-58.580.30.

E-mail kan worden verzonden naar bewonersbig-brother.nl, of stuur een briefje naar De Telegraaf, ter attentie van Big Brother Speurders, postbus 376, 1000 EB Amsterdam. De ruimte is beperkt en alleen de meest originele boodschappen worden geplaatst. De sluitingsdatum is maandag 6 december.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  dinsdag 30 november 1999 @ 08:29:00 #2
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_225827
Oh ja!
Krijgen ze een krant, is het nog de Telegraaf ook!
Dat staat bijna gelijk aan een roddelblad.
Is er al een officiele afgevaardigde van FOK! om een boodschapje te schrijven?
Misschien kunnen we Doordevil zo gek krijgen alsjeblieft????
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 30 november 1999 @ 10:03:00 #3
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_225828
Wil je de portomonai van die jongen niet te zwaar belasten, 1gulden p.m. hoor!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_225829
Deze actie is verleden week maandag al aan het bedrijfsleven aangeboden. In deze speciale krant kunnen de grote vaste adverteerders van de telegraaf voor veel geld hun boodschap kwijt. Bij mijn beste weten is het zo dat de bewoners er de leukste boodschap uit kunnen kiezen en de winnaar krijgt een prijs(SONY).

Het is eigenlijk gewoon weer een belronde.

[Dit bericht is gewijzigd door PINOK (Datum 30 November 1999).]

  dinsdag 30 november 1999 @ 10:20:00 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_225830
een fax of een briefje sturen kost toch niet zoveel of zouden de bellers voorgetrokken worden?

voor de rest gewoon onzin imho

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_225831

Re,

80% van de reakties betaat uit de gewone telefoonbellers. Het is de vergelijkbare verhouding die we ook terug vinden bij de stemming na een nominatieronde.

pi_225832
'T kan ook per e-mail:

"E-mail kan worden verzonden naar bewoners@big-brother.nl, of stuur een briefje naar De Telegraaf, ter attentie van Big Brother Speurders, postbus 376, 1000 EB Amsterdam. De ruimte is beperkt en alleen de meest originele boodschappen worden geplaatst. De sluitingsdatum is maandag 6 december."
(Bron telegraaf website)

pi_225833
Het lijkt de voorpagina van de Elsevier wel; alles wordt gratis !!!. Geef uw gratis boodschap aan de bewoners door op ons 0900 nummer voor slechts 1 gulden per minuut. Ik zie het voor me; Een bandje van 4 minuten waarna je na de piep je 40 woorden mag inspreken. En dan mag je je nog gelukkig prijzen als je geen knullig muziekja moet gaan aanhoren omdat 'al onze medewerkers in gesprek zijn'. Dat de Telegraaf commerciëel is, daar heb ik niks op tegen, dat is vertrouwd gedrag. Alleen dat er zoveel mensen dom genoeg zijn om te bellen, daar heb ik het toch vaak moeilijk mee.
pi_225834
Het zal met bellen naar de Telegraaf wel hetzelfde gaan als met bellen naar Veronica.
Stemmen op een bewoner duurt minimaal twee en een halve minuut (als je inmiddels weet wat je moet doen, dus de eerste keer bellen duurt langer! )....a een gulden per minuut....

per beller dus minimaal een knaak... daar kan ik ook wel een krantje mee maken!

En dan ook nog de Telegraaf! Baal je wel als bewoner! )

greetz

net niet te oud
  dinsdag 30 november 1999 @ 12:24:00 #10
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_225835
Heb ik het goed dat dit een speciale krant is, zonder nieuws?
------------------
Groetjes,
Jane

[Dit bericht is gewijzigd door Jane (Datum 30 November 1999).]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 30 november 1999 @ 14:48:00 #11
798 voyeur
bemoeit zich
pi_225836
quote:
op 11-30-1999 om 12:24 PM schreef Jane het volgende:
Heb ik het goed dat dit een speciale krant is, zonder nieuws?

Ja en nee. De Telegraaf is altijd zo.

Here we are now, entertain us.
  dinsdag 30 november 1999 @ 14:53:00 #12
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_225837
quote:
op 11-30-1999 om 02:48 PM schreef voyeur het volgende: Ja en nee. De Telegraaf is altijd zo.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_225838
quote:
op 11-30-1999 om 10:03 AM schreef Jumparound het volgende:
Wil je de portomonai van die jongen niet te zwaar belasten, 1gulden p.m. hoor!

Doordevil moet het dan maar faxen!!

Ik ben online
  dinsdag 30 november 1999 @ 15:38:00 #14
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_225839
Ik heb vanmiddag in de topic over het verband tussen BB en het boek 1984 van G. Orwell, aangegeven wat in 1984 met kranten en boeken werd gedaan.

Ik kijk dus reikhalzend uit naar die krant, want het is duidelijk dat hier bijzondere dingen mee gaan gebeuren!


  dinsdag 30 november 1999 @ 15:43:00 #15
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_225840
quote:
op 11-30-1999 om 02:48 PM schreef voyeur het volgende:
Ja en nee. De Telegraaf is altijd zo.


1-0 voor jou, Voyeur!

Ik had eigenlijk moeten vragen of het dezelfde krant is die wij in de winkel kunnen kopen.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_225841

De hele actie verschijnt in een aparte bijlage. Dat is het gedeelte wat de bewoners te zien krijgen.

  dinsdag 30 november 1999 @ 17:44:00 #17
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_225842
quote:
op 11-30-1999 om 03:44 PM schreef PINOK het volgende:

De hele actie verschijnt in een aparte bijlage. Dat is het gedeelte wat de bewoners te zien krijgen.


Dank je wel Pinok, dat is wat ik wilde weten.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_225843
http://home.multiweb.nl/~lenior/bigmother/
quote:

Big-Brother krant bij telegraaf

(15-12-'99 - 7:45) Lezers van de telegraaf hebben massaal gereageerd op de oproep om de bewoners in Almere een hart onder de riem te steken. De talloze reactie's zijn morgen terug te vinden in een speciale bijlage van de ochtenkrant 'De Telegraaf'. Ook staat er een gedetailleerde plattegrond van het huis en andere interessante BB informatie. De gehele krant wordt ook aan de bewoners bezorgd, met het verschil dat één reportage wordt vervangen in een advertentie. Dat verhaal mogen de bewoners pas lezen na 31 december als BB afgelopen is.


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_225844
quote:
op 12-15-1999 om 08:57 PM schreef Hunter het volgende:
met het verschil dat één reportage wordt vervangen in een advertentie. Dat verhaal mogen de bewoners pas lezen na 31 december als BB afgelopen is.

whahahaaaaaaa , ja dat stuk gaat zeker over de manipulaties van veronica !!!

pi_225845
Zelfde verhaal staat ook op de telegraaf-site, met als enige verschil dat daar als datum (dat de BB-ers dat ene artikel mogen lezen) 30 december wordt genoemd. Iemand een idee waarover dat artikel gaat?

http://krant.telegraaf.nl/krant/vandaag/teksten/bin.bigbrother.html


------------------
Klik hier voor mijn Big Brother Nieuws & Stripjes site

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 15 December 1999).]

pi_225846
Big Mother neemt het niet zo nauw met de bronvermeldingen. Ook hebben ze weer een bijzonder onfrisse roddel over Karin.

Bedankt voor de aanvulling Kozz!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_225847
Hé...., m'n oude hoofd (van voor de operatie)
pi_225848
quote:
op 12-15-1999 om 09:12 PM schreef Hunter het volgende:
Big Mother neemt het niet zo nauw met de bronvermeldingen. Ook hebben ze weer een bijzonder onfrisse roddel over Karin.

Bedankt voor de aanvulling Kozz!


Wat is de roddel???

pi_225849
Het verschil met de krant die de bewoners krijgen en die we morgen uit de kiosk kunnen healen: Dat de bewoners er al op de 30ste uit kunnen, en niet de 31ste !
Blijft zich verbazen
pi_225850
Welk wereldnieuwszal de meeste indruk maken op de bewoners?

a)Tolpoorten ook bij Utrecht
b)Uitlatingen Syrië schokken Israël
c)Van Nistelrooy zet Ajax voor schut
d)Mazelenepidemie eist derde leven
e)Julie Andrews eist schadevergoeding
f)Hoge aanslag erfgenamen na 2001
g)Heerenveen levert topprestatie
h)Monsterplaneet ontdekt
i)Nazi-jager verdedigt rol Rode Kruis in WO II
j)Furby houdt ouders uit slaap
k)Bertine Secretaresse van het jaar 1999
l)Krajicek houdt slag om arm
m)DNA-proeven op koningshart
n)Grote bedrijven tegen ziekenfonds


Wedden dat het c is?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')