abonnement Unibet Coolblue
pi_225770
Geachte regie,

bij deze verzoek ik u deze week gedurende de nacht één van de streams op de vuurkorf gericht te houden. We weten dat dit een geringe moeite voor u moet zijn, aangezien we al wekenlang 's-nachts beelden van de tuin te zien hebben gekregen.

In ruil voor de beelden zullen wij u behulpzaam zijn bij het controleren of de weekopdracht wel naar behoren wordt uitgevoerd.

Bij voorbaat dank,

Hunter

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_225771
Goed idee, Hunter !
Kijken of, hoe, en wààr ze reageren, ben benieuwd !
pi_225772
Hey Voo, for what it's worth: ik steun Hunter van ganser harte.
Net nu we de tuin kunnen dromen en er eindelijk 's nachts wat gebeurt...
Redactie, denk mee: we zijn al lang de onbetaalde medewerkers van dit project. De helft van jullie team zit rustig thuis te kijken hoe wij hier BB in de gaten houden.

Is er nieuws; no problemo zie je hier als eerste. Scheelt mooi op de beeldbankredacteuren niet...
Dus doe iets terug voor al die nijverige zielen. Zet de camera's in de tuin aan en plz zet de camera's in de slpkmr's weer aan.

Was getekend: voyeur, namens velen.

Here we are now, entertain us.
pi_225773
Een vluchtige schatting leert dat de drie bovenstaande posters al meer dan 1750 Fok post's hebben. Pak 'm beet zo'n kleine 600 honderd per persoon !?
Dat is het hoogste gemiddelde ooit bereikt in een topic op Fok. Dus ondanks de ..maar... drie reacies, toch verbluffend representatief lijkt me wel. Kortom dienstdoende regisseur zet die tuimcamera nu even aan.
Here we are now, entertain us.
pi_225774
Hunter, je bent inderdaad een mooie Linkmiegel.
Was ik net van plan de streams de streams te laten ( aangezien we naar een stilstaand beeld volgens mij zitten te kijken. )
en om daarom iets spannenders te gaan volgen.
Voyeur en Moor. Wie van beide wordt hier een beetje overmoe(dig).Voor jullie voorlopig geen vuurkorf.

Maar toen ik jou topic zag schoot ik wel even in de lach.
Groetjes

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_225775
Hoi Elie,
Leuk dat je ook nog (of al weer) wakker bent. Hunter en ik doen onderdehand ons best de streams te verslaan. Daar gebeurt alleen zo weinig dat we klagen bij de regie. Moor heeft last van zijn maandelijkse Moordingen. Heeft ie om de week.
Help je even de nightstreams te verslaan. Kan ik met een gerust hart naar bed!

Here we are now, entertain us.
pi_225776
Zie Voyeur dat is waarschijnlijk de reden dat ik me helemaal niet met dit soort dingen zou moeten bemoeien.
( die Moordingen maken me toch wel een beetje nerveus )
Nee zonder gekheid, zou wel wat zijn als wij als een stel gekken naar een stilstaand beeld zouden zitten te kijken.
BB lacht zich rot.
Maar ik heb niks te klagen over de streams hoor.
Ze maken me zelfs een beetje lui.
Hoef ik niet steeds met mijn oor in de geluidsbox te kruipen.
Dus ga vooral door met de goede dingen waar jullie mee bezig zijn. Ik volg ze wel
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_225777
Nee, we spelen niet op de persoon, Voyeur, beslist niet ....
pi_225778
Is ook niet nodig hoor Moor.
Beide lees ik met plezier.
Sterker nog ik lees terug.
Groetjes
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_225779
Ssh Moor, besteeds je energie liever aan andere dingen. Trouwens: ik wil dit hier graag even on topic houden. Ik verwacht hier nog wat steunbetuigingen van andere trouwe Watchers.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_225780
Sorry Hunter.
Je hebt gelijk, ze moeten ook een camera op de vuurkorf richten.
Trouwens ik zag volgens mij net Ruud richting slaapkamer gaan.
Het is daar ook zo donker.
Mijn welgemeende excuses.
Ik moet gewoon lachend lezen en niet leuteren.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  dinsdag 30 november 1999 @ 12:11:00 #12
1201 tina
Fok!Member
pi_225781
Waar is de poster met de naam Big Brother eigenlijk gebleven?? Hij had altijd leuke inside info.
Greetz Tina

pi_225782
Hunter mijn steunbetuiging heb je ...ik ben benieuwd of ze reageren. Dat er zo weinig gebeurd heeft ook te maken denk ik met het feit dat de groep steeds kleiner zal worden . Maar we wachten af.

Camera op de vuurkorf kan in elk geval wel, is mooi voor een screenshot v/d dag

Tina inderdaad, zeer verdacht dat Big Brother er een tijd niet is geweest..HAHA..misschien heeft die wel ontslag gekregen bij VOO

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225783
Zo een stream met vuurkorf maakt het wel lekker om te Fok!zinen . Lekker typen met een soort openhaardje op je scherm , ook lekker voor Oliebol als ze de hele tijd zit te verslaan. Maakt het toch wat "warmer".
pi_225784
HAHA..Guus ja dat lijkt me wel wat ook voor de koude handjes..oeps ooh nee zover kan het nog net niet gaan.

Trouwens ik dnek zelf dat ze vandaag stagaires hebben ofzo, haha, want het lijkt wel of ze een rondleiding krijgen in het BB huis over hoe kunnen we de camera's bedienen NOT dus

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 30 november 1999 @ 12:46:00 #16
1234 HiZ
Istanbullu
pi_225785
Ik heb zelfs twee verzoeken aan de redactie :

1. laat ons niet langer in ongerustheid zitten over het lot van de stoeptegels en de kippen. Ook zij zijn deel van Big Brother, we willen ze niet uit het oog verliezen.

2. laat iets minder over aan de stagiares, de kinderen verwarren Big Brother met een clip; iedere seconde even een nieuw shot, alleen vergeten ze wel dat hier het geluid WEL leidt onder het gespring :-(

pi_225786

Het moet zo langzamerhand duidelijk zijn dat er een goede reden voor VOO is om het kampvuur niet meer te laten zien. Ik zelf kan er maar twee bedenken. 1 De kamera's in de tuin zijn tijdelijk buiten werking. Ik denk hierbij aan het testen van de stroomvoorziening die gisteren heeft plaatsgevonden en wat we er wel van te zien krijgen is via een kamera uit het huis vandaan. 2 Er is op de zak waar het hout in heeft gezeten, reclame te zien. Ik ga voor optie nr. 1 Heeft iemand soms een andere sugestie??
pi_225787
PINOK,
suggestie 3.:
Er wordt de komende dagen druk geroddeld over en weer, daar bij dat vuur. VOO wil daar alleen DIE roddels uithalen, die haar bij de komende nominatie van pas komen, en andere 'bewaren voor later' - net zoals ze deden met Maurice's DBK interview van gisteren.
De andere roddels mogen wij internetters dan dus niet zien, anders kunnen we de VOO-profilering van bepaalde bewoners weer nuanceren...
pi_225788

Moor,

Een gedachte waar ik in mee kan gaan. Wat opvalt is dat de bekende wisselingen van streams sinds afgelopen nacht bijna niet plaats vinden. Het past in jouw gedachte, maar er kan natuurlijk ergens ook een storing zijn. We zullen vandaag bij de avonduitzending het antwoord wel te zien krijgen.

  dinsdag 30 november 1999 @ 13:44:00 #20
215 misterDre
Paint it black!
pi_225789
Om het posts gemiddelde nog wat verder op te schroeven "We willen ook geluid bij de tuinbeelden".
  dinsdag 30 november 1999 @ 17:22:00 #21
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_225790
quote:
op 11-30-1999 om 01:33 PM schreef Moor het volgende:
PINOK,
suggestie 3.:
Er wordt de komende dagen druk geroddeld over en weer, daar bij dat vuur. VOO wil daar alleen DIE roddels uithalen, die haar bij de komende nominatie van pas komen, en andere 'bewaren voor later' - net zoals ze deden met Maurice's DBK interview van gisteren.
De andere roddels mogen wij internetters dan dus niet zien, anders kunnen we de VOO-profilering van bepaalde bewoners weer nuanceren...

Moor, dit is dus Bingo, dit schreef ik ook in de avonduitzending van gisteren, Veronica gaat dit gebruiken om de stemmingmakerij te regisseren tot het eind aan toe. Dit is namelijk de perfecte manier om negatieve aspecten van en over iemand uit te lichten.
Ik zie de uitzendingen van komende week(en) dan ook met Argus-ogen tegemoet. Laten we hier op het forum scherp blijven en door deze vorm van pseudo-bedrog heenprikken.

Give us the cams on the fire, and don't worry, we are objective watchers

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 30 november 1999 @ 17:35:00 #22
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_225791
er is GEEN storing, aangezien er af en toe wel heel even overgeschakeld word naar de vuurkorf

Maar, optie 4, het vuur moet TE ZIEN zijn, en als wij 24 uur per dag direct contact hebben met de vuurkorf, de bewoners 50% hebben ingezet, er iets mis ZOU KUNNEN gaan, denk ik dat het bij flitsen van de tuin blijft.....

Opdat de weekopdracht uiteindelijk lukt


Overigens, ik hoef geen beeld uit de slaapkamers, maar GELUID zou erg prettig zijn, ik heb nu al dagen het gevoel dat "ik iets mis"....er zijn vaak 2 personen die zich terugtrekken, en tja, de eerlijkheid gebied me nu te zeggen dat ik bloednieuwsgierig ben naar de dingen die dan besproken worden.Geluid?Pleaze?

pi_225792
Hunter het lijkt erop dat je gebeden worden verhoord , stream 3 geeft telkens beelden van de tuin en met geluid
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225793
Er zijn nu dus wel beelden van de vuurpot,zeker weer beelden die v. wil bewaren voor de uitzending.
Kan het ook zijn dat,nu de slaapkamers niet meer gefilmd mogen worden (ik dacht dat ik het hier ergens las)ze nu voor een andere optie hebben gekozen,om zo toch s'nachts beelden te krijgen (meer materiaal).
Ik denk dat er niet alleen geroddeld wordt om het kampvuur heen,maar ook door degene die daar niet zitten.Zo heb je dus 2 roddelcircuits.
Well,we all shine on...

pi_225794
quote:
op 11-30-1999 om 08:25 PM schreef imagine het volgende:

Ik denk dat er niet alleen geroddeld wordt om het kampvuur heen,maar ook door degene die daar niet zitten.Zo heb je dus 2 roddelcircuits.


Waarschijnlijk is de plek waar geroddeld wordt, afhankelijk van de plaats waar Willem zich bevindt.

"Dr. Watson: I will represent the official police until their arrival." &lt;P&gt;
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')