abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62474234
Na het tervergeefs afstruinen van het internet heb ik besloten het hier te vragen.

Ik ben op zoek naar de Lacie Setup Assistant en mogelijke drivers voor een Lacie (Neil Poulton) 500GB (externe) harde schijf, aangezien de schijf is geformateerd zijn deze verloren gegaan.

Kan iemand met een harde schijf van Lacie deze misschien kopieëren en uploaden, of ergens een link vandaan toveren die ik over het hoofd heb gezien?
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:44:06 #2
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_62474357
Ik neem aan dat het een USB-2 schijf is? Dan zou Windows het toch ook zo moeten herkennen? Wat is precies het probleem dat je hoopt op te lossen met die assistant?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_62474483
Hij herkent hem en geeft hem ook aan bij apparaatbeheer, maar verder word hij niet weergegeven in de explorer en ook niet bij schijfbeheer.

Ik wou 't gewoon proberen, heb jij een andere oplossing?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 23:54:12 #4
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_62474607
Ik denk dan dat die schijf niet (goed) geformatteerd is. Je zou, als je er geen data meer van wilt redden, Microsofts handleiding kunnen volgen, of deze wat uitgebreidere handleiding.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_62475079
Ik zou 't wel willen, maar hij staat niet bij schijfbeheer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')