precies wat ik dacht.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:25 schreef DuTank het volgende:
Lijkt me wel he. Ben geen economisch afgestudeerde, maar dat lijkt me logisch.
Het risico bij nu kopen is dat de kroon verder daalt, het risico bij later kopen, is dat de kroon zich herstelt. Ik zou er in elk geval niet teveel kopen, want ik las laatst dat je ze momenteel niet kunt terugwisselen tegen euro's.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:28 schreef locutus51 het volgende:
Het lijkt mij ook, maar misschien dat anderen eventuele risico's en/of nadelen zien ....
In dit geval gaat het volgens mij over de Kronen alvast kopen, omdat hij een hotel moet gaan betalen. Ik neem aan dat daar al afspraken over gemaakt waren en het niet opeens duurder isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:45 schreef Bose het volgende:
Vergeet niet dat de spullen in IJsland ook duurder zijn geworden door de inflatie. Die mensen hebben er zelf ook heel veel last van dat ze met hun spaargeld opeens minder kunnen kopen!
De handel in deze valuta is stilgelegd.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:06 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik had ruim een week een koersgrafiek open staan als tabblad, en die is sinds 9 oktober niet meer veranderd! Oftewel: is het ding nu kunstmatig aan de euro gekoppeld om verdere daling te voorkomen? Want in het daal-tempo tot 8 dagen geleden had je nu een huis kunnen kopen voor 100 euro daar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |