abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 03:18:26 #1
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_62450862


Hoe te posten in dit topic
Simpel! Zet de titel van de zojuist gekeken film neer, al dan niet bold plus IMDb-linkje. Vervolgens een mooie filmposter of frappant screenshot (geen gele kikkers of Moviemeterplaatjes!) en daaronder een verhaaltje wat je nou zo gaaf of niet gaaf aan de film vond. Let op: controversiële meningen worden ten zeerste gewaardeerd! Ter afsluiting geef je de film nog de waardering in of sterren of een cijfer van 1 tot en met 10. Of je doet toch iets heel anders, dat mag ook.

Meningen en vragen over het plot dienen gemarkeerd te worden met de spoiler-tag zo dat je voor andere de film niet verpest, als men ooit besluit de film nog eens te kijken .

Dat we elkaar mogen aansteken tot het kijken van elkaars filmkeuze

Vorige topics:
CXXXIII | CXXXII | CXXXI
CXXX | CXXIX | CXXVIII | CXXVII | CXXVI | CXXV | CXXIV | CXXIII | CXXII | CXXI
CXX | CXVIX | CXVIII | CXVII | CXVI | CXV | CXIV | CXIII | CXII | CXI
CX | CIX | CVIII | CVII | CVI | CV | CIV | CIII | CII | CI
C | XCIX | XCVIII | XCVII | XCVI | XCV | XCIV | XCIII | XCII | XCI
XC | LXXXIX | LXXXVIII | LXXXVII | LXXXVI | LXXXV | LXXXIV | LXXXIII | LXXXII | LXXXI
LXXX | LXXIX | LXXVIII | LXXVII | LXXVI | LXXV | LXXIV | LXXIII | LXXII | LXXI
LXX | LXIX | LXVIII | LXVII | LXVI | LXV | LXIV | LXIII | LXII | LXI
LX | LIX | LVIII | LVII | LVI | LV | LIV | LIII | LII | LI
L | IL | XLVIII | XLVII | XLVI | XLV | XLIV | XLIII | XLII | XLI
XL | XXXIX | XXXVIII | XXXVII | XXXVI | XXXV | XXXIV | XXXIII | XXXII | XXXI
XXX | XXIX | XXVIII | XXVII | XXVI | XXV | XXIV | XXIII | XXII | XXI
XX | XIX | XVIII | XVII | XVI | XV | XIV | XIII | XII | XI
X | IX | VIII | VII | VI | V | IV | III | II | I

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 03:21:35 #2
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62450866


Actie komedie uit nieuw zeeland met relatief onbekende acteurs maar wel een sterk verhaal en leuke sketches .

Absolute aanrader.

Daarnaast deze gezien:



Hoog chick flick gehalte maar kijkt (samen ofzo) wel lekker weg
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_62450868
shawshank redemption

beste film die ik tot nu toe gezien heb.
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 03:22:30 #4
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62450871
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 03:21 schreef Dutch_Nelson het volgende:
shawshank redemption

beste film die ik tot nu toe gezien heb.
Toppertje hoor
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 03:40:24 #5
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62450917
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 03:49:13 #6
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62450930
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 03:40 schreef Biogarde het volgende:
The Pirates Who Don't Do Anything




Bagger
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 03:50:31 #7
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62450933
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 03:49 schreef Superfast het volgende:

[..]

Bagger
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 03:54:50 #8
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_62450939
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 03:50 schreef Biogarde het volgende:

[..]


Serieus hoor .
Heb hem van de week gekeken maar het verhaal was (zo mogelijk) nog slapper dan meet the spartans en ook imdb zijn ze niet echt enthousiast met een 4.0 uit 10 rating
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 04:32:50 #9
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_62450974
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 03:54 schreef Superfast het volgende:

[..]

Serieus hoor .
Heb hem van de week gekeken maar het verhaal was (zo mogelijk) nog slapper dan meet the spartans en ook imdb zijn ze niet echt enthousiast met een 4.0 uit 10 rating
Het gaat toch een beetje om je eigen ervaring. En hoe ga je zo'n film in. Bedoel, het was geen topper, maar kon soms best lachen

Maar goed, zal me in het vervolg aan jouw en IMDB's rating houden.
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
pi_62451352


Was wel een interessante film
pi_62451423
Vorige week No Country For Old Men nog eens gekeken op dvd, ik blijf 't een überfilm vinden. Dat hele sfeertje gewoon

Van 't weekend naar The Bank Job geweest, ook geen verkeerde film. Weinig slappe momenten, ik bleef geboeid

En de Kill Bill films van 't weekend achter elkaar gezien, zonder moeite kunnen blijven zitten.


Productief weekendje weer
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_62451487
Mongol. Een mooie film, en dan bedoel ik het landschap wat voorkomt in de film. Verder viel ik op sommige momenten bijna in slaap, maar dat kan ook wel aan mij liggen. Vanmiddag ga ik The Visitor kijkn.
pi_62451937
gister the butterfly effect(L)
pi_62453320
Max Payne (John Moore 2008)
Mark Wahlberg komt wederom weg met een acteerrol. Zo wil ik het graag noemen. Voor mij staat sinds het begin der tijden al vast dat die knaap totáál niet kan acteren. Enkel het boze/verdrietige gezicht waarbij hij ALTIJD dezelfde frons trekt, is hier en daar wel op z'n plaats. Zo ook in Payne.
Het is niet zijn falen waardoor deze film niet goed is. Dat heeft toch echt met het script te maken en de incoherente stijltrucs. Max Payne is een allegaartje van stijloefeningen. Daardoor komt de sfeer niet lekker over en ga je je als kijker irriteren aan de domme fouten/tekortkomingen van het script. Missertje.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:47:34 #15
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_62456045
Little Miss Sunshine



IMDB
MovieMeter

Hele vreemde personages, veroordeelt tot elkaar. Een echte roadmovie.
Veel ongemakkelijke en genante situaties. Film blijft tot het einde boeien.

Bij de tweede keer kijken geef ik pas een cijfer, dan zie ik pas het verschil tussen goed en fantastisch!
pi_62456421


Ben sinds eergisteren begonnen met het kijken van de serie Heroes, serie bevalt me behoorlijk goed. Beter dan X-files omdat het een lang verhaal is wat lekker te volgen is en niet iedere keer een aflevering apart die opgebouwd moet worden steeds opnieuw.

Enige wat ik niet helemaal zo okey vind dat is dat het af en toe erg korte scenes zijn van de personages die beschreven worden. Dan wil ik meer weten over hoe het afloopt bij het verloop van een personage en wordt er weer geswitched naar een ander personage en zo wisselt het steeds van personage naar personage. Dan wordt het wel steeds hervat de verhaallijn van een karakter gelukkig maar soms mag het dan wel wat langer duren maar dan komt dat waarschijnlijk omdat er zoveel in gebeurt in die serie ook.

Alsnog een van de betere series die ik gezien heb. Soms moeilijk om te stoppen met kijken ook. Hopelijk gaan ze nog lang door met schrijven van de serie en zakt de serie niet in elkaar.
Genieten is toegestaan!!!
pi_62465114
Tideland: zeer gedurfd en Jeff Bridges die een lijk speelt is zelfs als lijk nog cool .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:22:54 #18
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_62468879
Gisteren in de sneak:

Nights in Rodanthe
Een gescheiden vrouw (Diane Lane) die gaat oppassen op het pension van haar beste vriendin. Tijdens haar verblijf daar komt er één gast: Richard Gere...
Hoe het verhaal zich zal ontvouwen kun je vanaf het moment dat Gere z`n intreden in de film doet al uitrekenen. En daar hoef je helemaal geen wiskundige voor te zijn.
Dat is opzich allemaal niet zo`n probleem, een voorspelbare romantische film op z`n tijd is niet zo erg. Maar dan moet het niet zo worden uitgevoerd zoals hier. Ontzettend traag, veel te lang gerekt (de film duurt maar 90 minuten maar het voelt eerder aan als 2,5 uur) en veel te klef. Vooral de laatste acte is te belachelijk voor woorden.
Niet veel aandacht meer aan besteden en maar snel vergeten

IMDB Cijfer: 5,6/10
Mijn Cijfer: 5,0/10
pi_62468957
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:01 schreef Topspin het volgende:
[ afbeelding ]

Ben sinds eergisteren begonnen met het kijken van de serie Heroes, serie bevalt me behoorlijk goed. Beter dan X-files omdat het een lang verhaal is wat lekker te volgen is en niet iedere keer een aflevering apart die opgebouwd moet worden steeds opnieuw.

Enige wat ik niet helemaal zo okey vind dat is dat het af en toe erg korte scenes zijn van de personages die beschreven worden. Dan wil ik meer weten over hoe het afloopt bij het verloop van een personage en wordt er weer geswitched naar een ander personage en zo wisselt het steeds van personage naar personage. Dan wordt het wel steeds hervat de verhaallijn van een karakter gelukkig maar soms mag het dan wel wat langer duren maar dan komt dat waarschijnlijk omdat er zoveel in gebeurt in die serie ook.

Alsnog een van de betere series die ik gezien heb. Soms moeilijk om te stoppen met kijken ook. Hopelijk gaan ze nog lang door met schrijven van de serie en zakt de serie niet in elkaar.
Je hebt de topic titel niet gelezen?
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
pi_62468966


Precies net afgekeken.. Wat een film zeg

1 van de betere horrors, ik geef um een 8.

Verhaaltje:
Terwijl een extreem-rechtse presidentskandidaat doordringt naar de tweede ronde van de verkiezingen,
verschuilt een groep jonge, gewapende bankrovers zich in een herberg diep in het bos. Het gebied is
een oude mijnomgeving en de uitbaters van de herberg blijken neo-Nazi kannibalen...

Reviews:
http://www.horror.nl/reviews/review.php?titel=Frontiere(s)&id=1290
Als exploderende hoofden, gruwelijke martelingen, verminkingen, dood en verderf en ontleden van lichamen niet jou smaak is, dan zou ik Frontiere(s) maar links laten liggen!!

http://www.cuttingedge.be/movies/reviews/57282
Frontière(s) is brutaal, meedogenloos, gemeen, vuil, pijnlijk, en als we er nog een compliment tegenaan mogen smijten, krankzinnig.

Linkjes:

http://www.imdb.com/title/tt0814685/
http://www.moviemeter.nl/film/43031
Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:28:16 #21
41006 Flitspaal
De achtervolger
pi_62469010
Die Drei Räuber

Aardige tekenfilm in het kader van Cinekid on Tour.
Wel typisch een kinderfilm met een weesmeisje, drie boze rovers die niet zo boos zijn en een stoute weeshuisdirectrice.

7,2
pi_62469062
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:26 schreef GieJay het volgende:

[..]

Je hebt de topic titel niet gelezen?
Jawel maar de serie Heroes kun je vergelijken met een film Alleen duurt die film 40 keer 40 minuten.

Daarbij vaker dat er een serie wordt aangekaart hier. Er loopt geen topic met " Welke serie heb je pas gezien" daarom hier En ik ga ook niet iedere keer aankaarten als ik een deel gezien heb van heroes dus niet zo mierenneuken jij
Genieten is toegestaan!!!
pi_62469316
Er loopt wel een Heroes-topic.

Gaarne dit topic vrijwaren van dergelijke despotische invloeden.

Om niet geheel vervelend te zijn zal ik besluiten met de melding dat ik gisteren C'era una volta il West heb herzien. Geheel op aanraden van Falco met een zak chips en het geluid lekker hard. Zelf had ik nog wat La Trappe dubbels toegevoegd. De film liet niet meer zo'n indruk achter als hij de eerste keer deed. Een wijs man zei ooit dat je boeken moet lezen die net boven je niveau liggen. Dat zal dan ook voor films opgaan.
pi_62472447

What Happens in Vegas
Leuke film met Ashton Kutcher.
Hier zit hij bij vlagen qua humor weer op zijn that 70's show niveau.
Iets wat alleen maar goed is natuurlijk. Het plot is verder grappig bedacht mocht een beetje magertjes.
film kijkt toch lekker weg ook al weet je al lang en breed hoe het gaat eindigen daarom een 6.9
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_62473714
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:26 schreef GieJay het volgende:
[ afbeelding ]

Precies net afgekeken.. Wat een film zeg

1 van de betere horrors, ik geef um een 8.

Verhaaltje:
Terwijl een extreem-rechtse presidentskandidaat doordringt naar de tweede ronde van de verkiezingen,
verschuilt een groep jonge, gewapende bankrovers zich in een herberg diep in het bos. Het gebied is
een oude mijnomgeving en de uitbaters van de herberg blijken neo-Nazi kannibalen...

Reviews:
http://www.horror.nl/reviews/review.php?titel=Frontiere(s)&id=1290
Als exploderende hoofden, gruwelijke martelingen, verminkingen, dood en verderf en ontleden van lichamen niet jou smaak is, dan zou ik Frontiere(s) maar links laten liggen!!

http://www.cuttingedge.be/movies/reviews/57282
Frontière(s) is brutaal, meedogenloos, gemeen, vuil, pijnlijk, en als we er nog een compliment tegenaan mogen smijten, krankzinnig.

Linkjes:

http://www.imdb.com/title/tt0814685/
http://www.moviemeter.nl/film/43031
Die ga ik zeker een keer kijken!

Gisteren overigens The Midnight Meat Train en zojuist Batman: The Dark Knight gekeken. De eerste vond ik wel aardig maar meer ook niet. The Dark Knight vond ik erg goed.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')