abonnement Unibet Coolblue
pi_62443354
Dag lieve mensen,

Ik ben hier al in geen tijden meer geweest, maar nu zijn jullie mijn laatste hoop; voel je maar vereerd!
Het probleem: Er moet verhuisd worden vanuit de ene uithoek (Middelburg) naar de andere uithoek (Maastricht). Nu was het plan om een aanhangwagen te huren, maar nee, dat gaat niet, want al die bedrijven hebben zo'n fijne regel dat je 'm op dezelfde locatie moet terugbrengen. En "even" op en neer is niet echt makkelijk ofzo.
Heeft iemand een goed plan hiervoor? Misschien in eenzelfde soort situatie gezeten? Is er stiekem een bedrijf die het tòch toe laat om de aanhangwagen ergens anders af te leveren?
Zo'n busje huren kan trouwens ook wel, maar dat kost zoveel meer, en eigenlijk moet het morgen al gebeuren (ja, kwam er een beetje te laat achter enzo), en die stomme bedrijven willen je dat weer niet via internet laten reserveren, alleen via de telefoon, en natuurlijk zijn ze gewoon vanaf half 7 al dicht enzo :-)
Dus! Willen jullie hulp bieden aan een dame in nood?

Kusje!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 20:25:33 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_62443407
Noem een datum en misschien komt er hier wel iemand langs die dan toevallig in de gelegenheid is om wat dingen mee te nemen
pi_62443436
Morgen dus helaas al
pi_62443483
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:23 schreef Fhm het volgende:
Dag lieve mensen,

Zo'n busje huren kan trouwens ook wel, maar dat kost zoveel meer, en eigenlijk moet het morgen al gebeuren

Kusje!
hoi,
busje konden we iig wel 2 dagen huren..
succes
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
  donderdag 16 oktober 2008 @ 20:29:02 #5
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_62443490
dat wordt dan wat lastig.

Zoek iemand in Maastricht die de aanhangwagen kan terugbrengen

Zet vanavond nog een advertentie op marktplaats en een topic op fok
pi_62443493
Ga je alles in 1 ritje meenemen? Anders drop je de aanhangwagen terug op je een-na-laatste ritje.
Een busje enkele reis huren kost ook aanzienlijk meer dan terugbrengen.
censuur :O
pi_62443588
Ik wou wel graag alles in 1 keer mee nemen. Mijn eigen autootje heeft geen trekhaak, dus mijn broer komt speciaal daarvoor, en ik wil het 'm eigenlijk niet aandoen twee keer die afstand te rijden :-)
pi_62443598
Geen familie ofzo in middelburg die met je mee kan/wil rijden met de aanhanger erachter?

Kan het trouwens bij Boels ook niet?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_62443678
Edit: hoor net dat die bezet is sorrie...
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_62443684
Nope, ook Boels niet. Raar he? Ik meen me toch echt te herinneren dat we vroeger wel eens ergens een aanhangwagen haalden en ergens anders weer dumpten, maargoed.. Dat kan best veranderd zijn
Verder geen familie in Middelburg nee.. Ik studeerde daar.
pi_62443765
Kan je niet van die boedelbakken bij het ene tankstation huren en bij de andere afleveren?

EDIT: kan niet zie ik net op hun site
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62443935
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:32 schreef Fhm het volgende:
Ik wou wel graag alles in 1 keer mee nemen. Mijn eigen autootje heeft geen trekhaak, dus mijn broer komt speciaal daarvoor, en ik wil het 'm eigenlijk niet aandoen twee keer die afstand te rijden :-)
Als je broer ook in maastricht woont, waarom pikt die dan niet een kar op in Maastricht, en komt leeg jouw kant op?
pi_62443968
Flauw he? Boedelbak niet, Bo-rent niet, Gamma/Karwei niet..
Dank je trouwens Ladylike! Maar mijn broer moet toch vanuit het noorden komen, dus dat lukte sowieso niet..
pi_62447461
Geen andere slimme ideeen?
Iemand verder nog een idee of je voor zo'n grotere bestelbus een ander rijbewijs nodig hebt? Of kan het wel gewoon met een B?

Nog een kusje als aanmoediging dan
pi_62449828
Ik snap sowieso niet hoe je denkt een complete inboedel te verhuizen met een personenauto en aanhanger of je moet nu heel erg klein wonen.

Vwb benodigd rijbewijs: Er zijn bakwagens die je met rijbewijs B mag rijden, het verhuurbedrijf weet dat ook. Vraag het daar eens.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:08:02 #16
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_62452260
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:43 schreef vannelle het volgende:
Ik snap sowieso niet hoe je denkt een complete inboedel te verhuizen met een personenauto en aanhanger of je moet nu heel erg klein wonen.
Als student had ik 2 busjes + 2 grote aanhangwagens vol ...
censuur :O
pi_62453190
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:57 schreef Fhm het volgende:
Geen andere slimme ideeen?
Iemand verder nog een idee of je voor zo'n grotere bestelbus een ander rijbewijs nodig hebt? Of kan het wel gewoon met een B?

Nog een kusje als aanmoediging dan
Als het eigenwicht plus laadvermogen onder de 3500 kilo blijft mag het met B inderdaad.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 09:53:16 #18
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_62453286
Ik denk dat het enige wat je kunt doen is, je broer een aanhanger uit zijn omgeving mee te laten nemen. Dan moet'ie wel leeg naar jou rijden en hem weer leeg mee terug nemen. Zou je dan niet qua prijs hetzelfde uitkomen als dat je een busje huurt voor 1 dag?
pi_62453497
Toen mijn broer ging verhuizen, hadden we een grote aanhanger, en 2 ford mondeo stations mee. Toen moesten we 2 keer heen en weer.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62454815
Zo'n busje is ook vet duur, de eerste 100 km is vrij en daarboven mag je nog es 17 cent/km betalen... Ook ff iets om rekening mee te houden.
pi_62464433
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 09:53 schreef childintime het volgende:
Ik denk dat het enige wat je kunt doen is, je broer een aanhanger uit zijn omgeving mee te laten nemen. Dan moet'ie wel leeg naar jou rijden en hem weer leeg mee terug nemen. Zou je dan niet qua prijs hetzelfde uitkomen als dat je een busje huurt voor 1 dag?
Precies. Opgelost toch. Dat leeg heen en weer rijden is ook de moeite niet. En een aanhanger kost geloof ik voor een grote 50 euro per dag, daarvoor heb je echt geen busje.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:33:52 #22
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_62467725
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:00 schreef Repeat het volgende:

[..]

Precies. Opgelost toch. Dat leeg heen en weer rijden is ook de moeite niet. En een aanhanger kost geloof ik voor een grote 50 euro per dag, daarvoor heb je echt geen busje.
hier heb je een busje voot 60 euro per dag, en je moet gewoon volgetankt weer terug (dus ongeacht hoevel km je ermee rijdt)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')