abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 november 1999 @ 22:40:00 #1
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_225628
En nu blijkt hoe vies en geniepig ze eigenlijk zijn......heel misselijk!!

Van de BB-site:

Ruud en Willem lijken uit elkaar te groeien. Het gebeurt steeds vaker dat Ruud samen met Bart in de tuin staat te voetballen. Dit terwijl Willem tot nu toe zijn voetbalmaatje was. Door de nieuwe weekopdracht zijn Bart en Ruud helemaal vaak bij elkaar. Feit is nu eenmaal dat de twee echte ‘buiten-mensen’ zijn. Dit in tegenstelling tot Willem. “Ik ben wat dat betreft een koukleumer. Ik vind schaatsen ook hartstikke leuk, maar het liefste voor de buis.” Bovendien kunnen Ruud en Bart hun hart goed ophalen aan de nieuwe weekopdracht.


Maar ook de opmerkingen van Willem aan het adres van Ruud toen deze het afgelopen weekeinde op de hot chair zat, kunnen hier alles mee te maken hebben. Uitspraken als: "Je schuwt de confrontatie, je bent een zacht eitje, en je bent eigenlijk best wel beïnvloedbaar", vielen bij Ruud toch enigszins in het verkeerde keelgat. In ieder geval groeit de oudste van het huis steeds meer naar de jongste toe. Het is nu afwachten of de weekopdracht Ruud en Bart nog dichter bij elkaar zal brengen of dat de vriendschap tussen Willem en Ruud alsnog standhoudt.

pi_225629
Ehhh , en wat heeft Veronica nu gemanipuleerd in dat stukje van jou ?

Ze manipuleren zat , maar in wat jij schrijft zie ik het niet zo ........

edit : ahh , je bedoeld dat dit stukje zelf de manipulatie is , ik dacht ff aan wat ze in het huis zelf deden ...... ok

  maandag 29 november 1999 @ 22:59:00 #3
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_225630
Dit stukje is toch stemming-makerij!! Maar gelukkig laat jij perfect zien dat het werkt.......

Ook namens Hummie: THNX!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door smallsister (Datum 29 November 1999).]

  Redactie Frontpage maandag 29 november 1999 @ 22:59:00 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_225631
Ik was van mening dat ze al 75 dagen manipuleren, met om te beginnen de 'live' uitzending
  maandag 29 november 1999 @ 23:50:00 #5
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_225632
Mjah .. Small ..
Na 75 dagen beginnen over manipulatie ..
Is als na 4 jaar twee borsten bij je vrouw te ontdekken ..
Wel op blijven letten he .. niet alleen maar savons tussen 21.00 en 23.00 om de 3 sec op refresh drukken om maar als eerste Nico af te zeiken .. je stagneert ...

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')