abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_225623
Karin vond het niet leuk dat Sabine haar als achterbaks had bestempeld,
maar de inzichten van Sabine waren natuurlijk confonterend waar.

Voorbeeld:
citaat Karin: ”Bart zegt gisteravond nog: waarom heb je mij nou genomineerd?
Ik heb jou genomineerd omdat ik eh anders Ruud ging nomineren en ik heb het er met Anouk over gehad, en ik dacht: Anouk die nomineert Ruud,
straks dan staat Ruud er tegenover, snap je ??”
Dezelfde Karin nomineerde Ruud de vorige keer omdat die toch niet zou worden weggestemd.
Toch kiest ze deze keer voor Bart. Hypocriete argumentatie or what?
Niemand valt hierover, ook niet op dit forum.
Karin is zo ongelofelijk “middle of the road”, (erg geliefd bij nominatiebellers, zie wegstemmen van o.a. Sabine of Cyrille ) maar speelt zij niet juist
het meest toneel ?
Ze verwijt Ruud zijn camerabewustzijn o.a. met pet van Ruud in dagboekkamer en legt dit vervolgens sussend uit om confrontatie met zichzelf te voorkomen.
Let maar eens goed op haar lichaamstaal en mimiek, zul je zien wat ik bedoel.
Sabine zag dit impulsief onmiddellijk.

Natuurlijk manipuleert Veronica, (this is tievie men) maar blunders als het laten wegstemmen van Sabine hadden ze moeten voorkomen.
Je haalt een Alexis toch ook niet uit Dynasty, (dit voor de historici onder ons)
a bitch is needed for every soap.
Dus Veronica, zorg dat ze Bart nog even niet wegstemmen, of manipuleer hem zo dat hij eerder vertrekt, zodat Sabine zijn plaats weer even kan innemen; zijn ze weer evenver van elkaar verwijderd, maar dan kan Bart haar wellicht in de dagboekamer even komen opvrolijken: “het is zo oneerlijk, ik hier, jij daar.”
Prachtig voor de kijkcijfers.

pi_225624
quote:
op 11-29-1999 om 10:08 PM schreef vista het volgende:
Ze verwijt Ruud zijn camerabewustzijn o.a. met pet van Ruud in dagboekkamer en legt dit vervolgens sussend uit om confrontatie met zichzelf te voorkomen.

Ik denk dat Karin Ruud uit de tent wilde lokken met deze opmerking, echter Ruud bleek niet tegen kritiek te kunnen. Logisch dat Karin vervolgens de ontstane wrevel probeerde te sussen, het voorval is te onbenullig om uit te monden in een ruzie.

quote:
Natuurlijk manipuleert Veronica, (this is tievie men) maar blunders als het laten wegstemmen van Sabine hadden ze moeten voorkomen.

Tja, als Sabine de overgrote meerderheid van haar mede-BB-ers en het Nederlandse volk tegen haar in het harnas jaagt, dan valt er voor VOO weinig tegenop te manipuleren...

quote:
Sabine zag dit impulsief onmiddellijk.

Sabine had niet eens door dat ze weleens genomineerd kon worden. Die meid had geen plaat voor d'r kop, maar een drie meter dikke betonnen muur!!
pi_225625
Sabine durfde tenminste andere te confronteren. Dat ze hier te snel mee was lag niet aan haar maar aan het spel waar de meeste andere mee bezig waren. (nog niet te veel van zichzelf laten zien, dus op de vlakte blijven.

Sabina blijft mijn held!!!!

leef! want je bent wie je bent

  Redactie Frontpage maandag 29 november 1999 @ 23:02:00 #4
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_225626
Tara vond karien ook al achterbaks, dat schreef haar dochter destijds. Zou ze er van geleerd hebben? Ik vind Karin wel vervelend, toen met de foto van Bart en ook toen Anouk een verhaal probeerde te vertellen.

Maar wat was de vraag eigenlijk ook weer?

pi_225627
quote:
op 11-29-1999 om 10:08 PM schreef vista het volgende:

Natuurlijk manipuleert Veronica, (this is tievie men) maar blunders als het laten wegstemmen van Sabine hadden ze moeten voorkomen.
Je haalt een Alexis toch ook niet uit Dynasty, (dit voor de historici onder ons)
a bitch is needed for every soap.


Vista, dit heb je echt heel goed gezegd. Voo heeft hier denk ik ook wel spijt van, ze hebben zich gewoon laten overdonderen en hebben deze fout later proberen recht te breien met Mona,Anouk en Cyrille (zonder succes overigens). Als dit niet was gebeurd dan had het een totaal ander programma geworden, maar ja dat zullen we nooit weten.
Feit is wel dat Sabine er niet slecht vanaf is gekomen. Dat ze een bitch was is het Nl publiek snel vergeten Je ziet er overal en ze is de populairste van allemaal.

Greetz Tina

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')