quote:
Op maandag 24 november 2008 23:52 schreef Mirel het volgende:Ben een beetje de draad kwijt. Waarom zou Miguel verbonden zijn met de skinner? En ik heb vergeten of Freebo nou dood is of niet. Wie was die vent die Dexter doodde op een regenachtige avond waarbij hij Miguel tegenkwam buiten het huisje? Was dat Freebo of?
[..]
Hoe? Ik weet dat hij dat jongetje doodde, die gozer op een bank, en Anton bijna. Wat hebben hun allemaal met Miguel te maken?
Miguel was op zoek naar Frebo, die hij verantwoordelijk hield voor de dood van zijn broer. De politie schoot niet goed op en waarschijnlijk kende hij "The Skinner" al. Deze persoon had geld aan Frebo geleend en had misschien net het juiste zetje nodig om wat marteltechnieken toe te passen op mensen rondom Frebo, in de hoop dat ze zouden vertelllen waar Frebo was.
Uiteindelijk is Frebo door Dexter vermoord, en dat weet Miguel ook, alleen ik denk dat hij "The Skinner" daar nooit over heeft ingelicht. Hij ruimde in de ogen van Miguel waarschijnlijk toch alleen maar meer tuig uit de weg.
Toen Miguel Dexter ontmoette is hij waarschijnlijk op het idee gekomen om ook Dexter te gebruiken om wat smerige zaakjes voor hem op te lossen.
Enfin, allemaal theorie en speculatie natuurlijk. We zullen het wel zien.