abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_62415636
zie ook:
Het speelgoedtopic, deel 1
Het speelgoedtopic, deel 2
Het speelgoedtopic, deel 3
Het speelgoedtopic, deel 4

en Meimeltje had 2 leuke klappers aan 't eind van het vorige deel, o.a.:
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:38 schreef Meimeltje het volgende:
Ff ontopic dan maar
Dit keukentje staat op zolder klaar voor kyllian's 2e verjaardag:
de andere zit verstopt in haar signature...!!

nog wat uitleg over dat mooie keukentje:
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:47 schreef Meimeltje het volgende:
Hij is van 'Janod' en staat op verschillende sites.
Wij hebben hm hier besteld:
http://www.speelgoedconcurrent.nl/product/view/id/502
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:19:11 #2
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62416354
De prijs valt ook best mee vind ik! Leuk!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_62417694
Die keuken is ook erg leuk! En gefeliciteerd.

Voor Sinterklaas heb ik al bijna alles. Ik moet alleen nog naar de ikea. Ze hebben daar van die leuke kastjes waar je de laatjes uit kunt halen. Die laatjes ga ik versieren met Anna's behang en schilderen. Het is zo leuk om cadeautjes te kopen. Ben blij dat ik voor nichtje ook in mag slaan.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62425990
Leuk is dat he Yppy die cadeautjes kopen. Bij alles wat ik koop zie ik al dat blije gezichtje voor me En dan lekker kijken hoe ze ermee gaan spelen/ontdekken
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:52:49 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_62428669
Ruben heeft al een hele tijd geleden een trein met ballen gekregen van Berts oom en tante. Die ballen kunnen door de trein heen rollen Erg leuk om te zien hoe hij dan kijkt tot de ballen komen en ze daan probeert te pakken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2008 @ 11:23:44 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_62429431
Ik heb nog maar 2 dingen voor Sinterklaas maar ik weet ooke cht niet wat ik aan moet schaffen, vooral voor René vind ik het erg moeilijk. Ze krijgt iig een wekker
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_62431410
Sinterklaas, nee nog niet mee bezig. Eerst maar eens zorgen dat ik de cadeautjes voor Maud d'r verjaardag bij elkaar krijg. Babypop en toebehoren.

Sinterklaas, voor Fleur in elk geval een boek over het lichaam en hoe alles werkt. En verder ga ik eerst speelgoed opruimen en dan pas eens kijken of/ en wat we nog kunnen gebruiken. Ben geloof ik meer van de boeken en gezelschapsspelletjes. Die doen het altijd goed. Al die frutsel spelen ze toch niet mee ben ik inmiddels achter.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:36:22 #8
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62432798
Ik vraag me soms af of Sasha wel genoeg speelgoed heeft.
Of anders gezegd, het juiste spul.
Hij vermaakt zich prima met de blokkenkar en een ballentafel (krijgertje) en de onderzettertjes.
Oh, en ook een mobiele telefoon en een bal met herrie en geluid die uit zichzelf rolt, maar ik vraag me steeds af of ik er niet ook andere dingen bij moeten om te stimuleren ofzo.
Lastig zeg, want ik wil hem ook niet gek maken met van alles.
***
pi_62433154
oh BE, je hebt nog tijd zat om je huis vol speelgoed te krijgen hoor! zo lang mogelijk uitstellen zou ik zeggen.
pi_62433229
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef bixister het volgende:
oh BE, je hebt nog tijd zat om je huis vol speelgoed te krijgen hoor! zo lang mogelijk uitstellen zou ik zeggen.
probeer maar zo lang mogelijk uit te stellen. Ik word zo af en toe echt gek van alle 'rotzooi'. Ga nu dus ook echt bakken maken met spullen die tijdelijk naar zolder verdwijnen en als ze daar over 3 maanden nog staan, zonder vraag....dan zijn ze gewoon weg!!
pi_62433263
ik doe ze niet zomaar weg, ze vinden het heerlijk om af en toe weer eens dingen van zolder te mogen halen, en spelen er dan weer mee of het nieuw is.
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2008 @ 13:58:35 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_62433457
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:51 schreef bixister het volgende:
ik doe ze niet zomaar weg, ze vinden het heerlijk om af en toe weer eens dingen van zolder te mogen halen, en spelen er dan weer mee of het nieuw is.
zo doen wij het ook, zelfs babyspeelgoed met muziek is dan weer een week leuk.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:09:36 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62433771
Ok, dan blijf ik maar braaf op mijn handjes zitten.
Voorlopig vermaakt hij zich trouwens nog het best met het (lege) blik van het kattevoer en een pannedeksel die hij uit de la vist.
***
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:16:10 #14
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_62433990
BE je zou anders eens FisherPrice Little People kunnen proberen? Dat is vaak wel leuk.
Komt ook vaak in setjes rond een bepaald thema en kun je zo uitgebreid/duur maken als je zelf wilt. Gewoon een (klein) setje per keer neer zetten, dan kan ie die ontdekken en mee aanklooien/op kluiven. Onze oppas heeft echt verschrikkelijk veel FP-LP maar daar spelen dan ook écht alle kinderen mee van 1 tot zelfs een jaar of 6 oud!

Maar wat de rest ook al zegt... Ladingen speelgoed verzamelen zich op miraculeuze wijze vanzelf in je huis..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:19:01 #15
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62434081
Misschien iets van een vormenstoof BE? Ik snap je gevoel wel want ik heb het ook gehad, zo tegen de 9 maanden-1 jaar aan wist ik echt even niet wat ik 'm nu kon geven en achteraf hád hij op dat moment ook niet veel speelgoed die voor die leeftijd echt geschikt waren. Met zijn verjaardag is dat ruimschoots ingehaald toen hoor . En moet je nu de bende speelgoed voor één mannetje eens komen bekijken!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:23:48 #16
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62434222
Met L-P wordt hier weer nauwelijks gespeeld, duplo daarintegen is een grote hit! En ook een stoffen kegelspel was toen al erg leuk, zo leuk om alles met een bal proberen om te kegelen!
Ik wil wat meer gezelschapsspelletjes hebben, voor zijn verjaardag krijgt hij iig 'krokrodil met kiespijn' en dat olifantje wat vlinders blaast is ook erg leuk, maar ik wil er dus wat bij. Memory vind Tobias (nog) niet echt leuk, nog tips voor een 3-jarige?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:29:52 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62434409
LP vind ik idd ook wel heel leuk, en hij geloof ik ook, het vliegtuig van zijn nichtje was iig erg leuk.

Wat me een klein beetje tegen houdt is dat hij 'bijna' jarig is. Dat bijna slaat natuurlijk nergens op, maar ik heb zoiets van als ik nu spul voor hem koop, wat moet ik dan over 2 maanden vragen zeg maar.
Maar goed, 1 dingetje maakt natuurlijk niks uit.
En ik geef graag geld uit.

Oh, en een vormenstoof vind ik idd ook heel leuk.
Gek genoeg heb ik dan zoiets van 'ja, maar die hebben mijn ouders ook' maar dat is natuurlijk onzin. Die staat niet voor niks daar.
***
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 oktober 2008 @ 14:34:56 #18
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62434531
Aquaplay, BE

Daar kan ie jaren zoet mee zijn In de zomer lekker met water erin, en nu gewoon lekker klooien en kluiven op de bootjes

En dit was ook een succes op zijn eerste verjaardag:

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 17:07:46 #19
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62438677
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
LP vind ik idd ook wel heel leuk, en hij geloof ik ook, het vliegtuig van zijn nichtje was iig erg leuk.

Wat me een klein beetje tegen houdt is dat hij 'bijna' jarig is. Dat bijna slaat natuurlijk nergens op, maar ik heb zoiets van als ik nu spul voor hem koop, wat moet ik dan over 2 maanden vragen zeg maar.
Maar goed, 1 dingetje maakt natuurlijk niks uit.

En ik geef graag geld uit.

Oh, en een vormenstoof vind ik idd ook heel leuk.
Gek genoeg heb ik dan zoiets van 'ja, maar die hebben mijn ouders ook' maar dat is natuurlijk onzin. Die staat niet voor niks daar.
Dat was mijn probleem toen ook en Sinterklaas er zo vlak achteraan, maar echt dat ene ding of die 2 dingetjes maken echt niet uit hoor! Lekker uitgeven
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:41:40 #20
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62447079
BE, wat hier niet lang voor zijn 1e verjaardag een hit was, was het bord van de v-techwalker. Die hadden we boven staat tot hij loopneigingen zou krijgen, het bord was zeker eerder bruikbaar. Misschien heb je zoiets al boven staan?

Sinterklaas, het wordt nog wat! Misschien een winkelwagentje, of toch een keukentje, of een teletubbiehuis? Dat laatste vind hij op het kdv super!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:29:07 #21
15869 gr8w8
Better by design.
pi_62481411
roos is nu bijna 1. En ze gaat helemaal wild met een eendje op wielen, die een beetje tokkelt. Maar ik zoek nu nog tips, althans, de oma's en opa's enzo zoeken nog tips voor haar eerste verjaardag. Knuffels heeft ze zat. Boekjes zijn altijd welkom, ikheb ma de tip gegeven alle oude Pinkeltjes en Wipneus en Pims eens op de snorren. Enige balen met die oude boeken: verkeerde spelling...

Maar ik ben wel benieuwd wat bij jullie eenjarige nu echt hét speelgoed is. Kan ik die tips mooi doorgeven. We gaan zelf zo'n wheelybug kopen. Maar minder grote uitgaven zijn ook meer dan welkom. Na de eend, vindt Roos de stapelblokjes ook erg leuk en laat ze een vtech beer met geluid liggen. Zelf herrie maken is veel leuker!
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_62488277
Het allerpopulairste speelgoed bestaat hier uit een loopwagentje (achter lopen of op zitten), pop met bedje (bedje is heel goedkoop bij Ikea en van blank hout dus leuk zelf te pimpen met verf en beddengoed! Ze gaat er ook graag zelf in zitten ), vormenstoofschildpad, stapeltorentje, plastic boerderijbeestjes en boekjes, boekjes en boekjes... Vooral de kartonnen boeken met foto's van beesten zijn populair want lekker herkenbaar.

Andere leuke dingen om te vragen zijn plastic theeserviesje, duplo, kleertjes, spaarpot, bestekje, pluche kegelspel, balletje.

Linde is nu trouwens bijna 15 maanden.
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:25:00 #23
15869 gr8w8
Better by design.
pi_62502984
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 18:26 schreef Stiemie het volgende:
Het allerpopulairste speelgoed bestaat hier uit een loopwagentje (achter lopen of op zitten), pop met bedje (bedje is heel goedkoop bij Ikea en van blank hout dus leuk zelf te pimpen met verf en beddengoed! Ze gaat er ook graag zelf in zitten ), vormenstoofschildpad, stapeltorentje, plastic boerderijbeestjes en boekjes, boekjes en boekjes... Vooral de kartonnen boeken met foto's van beesten zijn populair want lekker herkenbaar.

Andere leuke dingen om te vragen zijn plastic theeserviesje, duplo, kleertjes, spaarpot, bestekje, pluche kegelspel, balletje.

Linde is nu trouwens bijna 15 maanden.
Loopwagentje wordt nu zeker deie Wheelybug. Stoofje en stapelblokjes is ze nu ook dol mee inderdaad, maar dat bedje is wel een leuke tip. Dat begint nu te komen natuurlijk. Bovendien gaan we over een kleine maand verhuizen en dus ook klussen, kan die mooi meteen meegeschilderd worden. Kegelspel heeftz e ook, maar daar doet ze niks bijzonders mee, gewoon als knuffels. De tas waar ze in zitten vindt ze een stuk interessanter, daar gaat alles in en uit en in en uit en in en uit.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_62505006
*check* poppenbedje voor 5 dec.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_62516410
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 20:38 schreef Meimeltje het volgende:
Ff ontopic dan maar
Dit keukentje staat op zolder klaar voor kyllian's 2e verjaardag:
[ afbeelding ]

Meimeltje wat een leuke keuken voor Kyllian
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')