abonnement Unibet Coolblue
  PR/Manusje van alles woensdag 15 oktober 2008 @ 20:48:46 #1
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_62415251
Vannacht vindt alweer het vierde en laatste debat plaats in de strijd om een plek in het Witte Huis. Vannacht debatteren Barack Obama en John McCain in Hempstead, New York. Vanavond zal het debat draaien om de economie. Je kan het debat vanavond live volgen op Nederland 1, het begint om 02:50 uur. Maar als je ook graag wilt discusieren zit je vannacht goed hier op FOK!. We praten vannacht namelijk weer live mee in dit topic.

Vannacht houdt Kirsten Verdel ons constant op de hoogte van het laatste nieuws. Kirsten Verdel (1978) is bestuurskundige, politica en journaliste. Verdel is werkzaam als stafmedewerkster voor Barack Obama, in het campagneteam van de Democratische Partij.

Ze is de eerste buitenlander ooit die direct op het landelijk hoofdkantoor van de DNC werkzaam is tijdens de presidentsverkiezingen. De eerste maanden werkte Verdel in de Research Department, waar ze zich bezig hield met rapid response, opposition research en de debatvoorbereiding van Obama.

Vorige week is ze aan de slag gegaan in de Political Department, waar gewerkt wordt aan de ontwikkeling en uitvoering van de campagnestrategie voor de laatste zes weken van de campagne.

Kirsten volgt samen met 90 andere medewerkers het debat op de voet. Ze stuurt tijdens het debat persberichten, reacties en feitenchecks de deur uit. Kirsten zal ons in dit topic op de hoogte houden van alle ontwikkelingen rondom het debat.

Lees hier een special met een vraaggesprek met Kirsten.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_62415305
TT foutje

Dat wordt nachtbraken
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_62415748
TVP
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:08:44 #4
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_62416004
Posting in a legendary thread.
Spannend (lees het morgen dus pas )
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_62416064
tvp
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:12:48 #6
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62416150
hai
AFC AJAX
pi_62416893
Wordt het ook gestreamd, voor mensen die geen tv hebben?
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_62416986
McCain says of debate: The Ayers-Obama tie "will come up this time" (CNN).
Handig, zo'n waarschuwing vooraf.


Er komt een stream op cnn.com en op nos.nl.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 21:40:25 #10
20979 darktower
www.twitter.com/locuta
pi_62416993
Ja, bijvoorbeeld op www.cnn.com/live
Auteur van de boeken "Van Rotterdam naar het Witte Huis" (Obama) en "Project Homerus" (DSB)
pi_62417205
heb de andere debatten niet live gezien, deze misschien wel. Zend een radioprogramma het debat ook uit eigenlijk? TV is toch een heel ander medium en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het dan overkomt. Ik kan de TV aanzetten en dan aan de andere kant van de kamer gaan zitten, maar dat is ook zoiets..
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_62417351
Radio 1 volgens mij niet.

Het wordt volgens mij een debat waarin beide kandidaten zitten. Wel jammer voor Obama.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 22:20:34 #13
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62418344
Het is live bij de NOS te zien denk ik. Vorige debatten wel iig.
2000 light years from home
pi_62418393
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:52 schreef Toad het volgende:
Radio 1 volgens mij niet.

Het wordt volgens mij een debat waarin beide kandidaten zitten. Wel jammer voor Obama.
Ik kan wel vinden dat ze het de vorige keer wel deden, maar nu niet volgens mij.
Voor wie een stream wil met zo af en toe nederlands commentaar: Journaal24 doet dat hier vind je de link die automatisch afspeelt.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
pi_62418510
tvp
Calm down, please!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 oktober 2008 @ 22:45:31 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62419209
het weblog van Kirsten http://blogger.xs4all.nl/locuta
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62419403
Ik denk dat ik het toch maar ga volgen vannacht. McCain MOET nu iets doen. Daarom hoop ik op een beetje vuurwerk...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 15 oktober 2008 @ 22:52:31 #18
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62419426
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 22:51 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat ik het toch maar ga volgen vannacht. McCain MOET nu iets doen. Daarom hoop ik op een beetje vuurwerk...
ja ik ga er denk ik ook maar voor opstaan
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62419636
Ik ga weer kijken.
pi_62420129
Ik ga maar eens kijken.
Heb morgen vrij dus nu kan het.
pi_62420212
Tvp en wekker is weer gezet.

Hopelijk wordt het nu eindelijk wel een keer vuurwerk. McCain moet scoren, en Obama kan McCain zo'n beetje de definitieve genadeklap geven en zorgen dat hij nog meer uitloopt in de peilingen.

Al zegt dat nog niks, er zullen vast veel Amerikanen zijn die op het laatste moment toch nog gaan twijfelen en voor een veilige keuze gaan en dus meer behoudend gaan stemmen ipv op mogelijk de eerste zwarte president van Amerika die voorstander is van 'a big change'.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_62421339
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 23:17 schreef Tomatenboer het volgende:
Tvp en wekker is weer gezet.

Hopelijk wordt het nu eindelijk wel een keer vuurwerk. McCain moet scoren, en Obama kan McCain zo'n beetje de definitieve genadeklap geven en zorgen dat hij nog meer uitloopt in de peilingen.

Al zegt dat nog niks, er zullen vast veel Amerikanen zijn die op het laatste moment toch nog gaan twijfelen en voor een veilige keuze gaan en dus meer behoudend gaan stemmen ipv op mogelijk de eerste zwarte president van Amerika die voorstander is van 'a big change'.
McCain zal gaan aanvallen over Obama zijn vriendjes en hoe verkeerd die in het verleden wel niet waren, of dat zo een goed idee is weet ik nog niet.
Patrick. ( My hero http://maddox.xmission.com/ )
Microsoft Technical Support Engineer
Microsoft Product Support Services
Microsoft Nederland :+31 (0)20 5001500
pi_62421580
Voorbeschouwen nu in The Situation Room.
pi_62421584
ik zit toch nog te hopen op een woedeuitbarsting van McCain.
Obama kan hem makkelijk zover krijgen met een gevatte opmerking.

maar dan zal je altijd mensen hebben die het Obama kwalijk nemen dat hij McCain gePOWned heeft.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_62422231
ik zou graag zien dat mccain het eens had over zijn positieve dingen ipv obama's negatieve...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')