abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 29 november 1999 @ 19:28:00 #1
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_225546
wat gebeurde er nu aan het eind?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_225547
De badkuip kantelde waardoor de vuurkorf omviel! Maar gelukkig bleef deze branden, waardoor de weekopdracht toch niet mislukt is!

groetjes!

  maandag 29 november 1999 @ 19:32:00 #3
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_225548
Niets byzonders, door de ietwat wankele contructie viel het bad op de vuurkorf.
pi_225549
De korf viel om, waardoor het vuur uit de korf viel, maar ze konden het nog net op tijd corrigeren, waardoor de weekopdracht niet mislukt is.
Zie voor het hele verhaal de officiele BB site.
  maandag 29 november 1999 @ 19:34:00 #5
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_225550
ahha, ik ben weer helemaal bij gepraat.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_225551
Aan het eind knalde het bad op de vuurkorf

Maar goed de uitzending, die was wel oke, maar echt mensen wie kan me eens vertellen waarom Willem het ALTIJD over anderen heeft maar nooit overzichzelf en met anderen bedoel ik dus altijd Bart. Ik begin er zo van te balen van dat gedrag. Willem sorry jongen maar ik moet soms van je , ik gebruik die smiley niet vaak maar nu wel. Hij heeft echt een tekort aan iets. Natuurlijk weet ik dat VOO uit kan zenden wat zij willen laten zien maar Willem is nu al zolang bezig met het in de grondtrappen van Bart dat we het nu wel weten. Ik hoop dat a.s maandag dan ook bij de nominatie Willem zal zijn en om mij part Bart erbij want die wint toch wel, Bart is zichzelf en zal van hem winnen, iets waar Willempie zeer slecht tegen kan. Sorry dus beste Willemfans maar ik kan niet echt wat positiefs van hem zien.

Dan maurice, ik vindt hem toch wel wat hebben hoor, je hoort hem niet vaak maar als je hem hoort komt er echt wel wat zinnigs uit. Ik vondt hem vanavond goed en prima vragen stellen aan Ruud en dan in de opbouwende sfeer van kritiek. Mooie opmerking van hem: "ik voel me nu net Ruud, die laat zich ook altijd omlullen"

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  maandag 29 november 1999 @ 19:43:00 #7
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_225552
Ik nomineer de psych

Zoals Maurice al aangaf, maakt hij de bewoners onzeker.

pi_225553
Yes! goed idee. De psychhhh eruit. De manipulator. Het meest ergeniswekkende figuur tot nu toe met als goede tweede en derde rolf en daphne.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_225554
Ik vond dat ook een leuke opmerking van Maurice, hij legde eigenlijk gelijk een link met zichzelf. (over die opmerking waarover Oliebol schreef). Een paar dagen geleden praatte Willem wel over zichzelf, maar dat ging over het feit dat hij niet goed alleen kan zijn, en het klopt, dat Willem het verder nooit over zichzelf heeft. Willem laat daarmee zijn eigen zwakheden niet zien, zeker bang op zich kwetsbaar op te stellen. Maurice is steeds meer aan het woord. Wat anderen ook van hem vinden, wij mogen hem. Het viel ons ook op dat hij de leiding nam met het verdelen van de wacht bij de vuurkorf.
Worden eigenlijk 's-nachts ook de streams bijgehouden? Zoja, dan wordt dit interessanter, gezien het feit dat de bewoners nu 's-nachts de wacht moeten gaan houden bij de korf, twee aan twee. Wellicht levert dit interessante gesprekken op. Jammer trouwens dat V niet een uur per dat uitzendt. Maarja....we zijn nu eenmaal verslaafd :-))
Geluk zit in jezelf, dus laat al dat materiaal maar eens los!
pi_225555
quote:
op 11-29-1999 om 07:59 PM schreef Mental Twins het volgende:
Worden eigenlijk 's-nachts ook de streams bijgehouden?


Degene die s'nachts op is om welke reden dan ook en die de streams kunnen volgen en zin hebben verslaan de streams ook s'nachts, die komen te staan in de avond/nachtstreams, s'morgens wordt dan de dag weer aanngemaakt. (zie daarvoor de inleiding van de streams) Dus ik ben ook benieuwd of er s'nachts nog wat afgekletst wordt. We zullen het lezen in de avond/nachtstreams. , ik ben ook benieuwd Mental.


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 29 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_225556
quote:
op 11-29-1999 om 07:36 PM schreef oliebol2000 het volgende:

Dan maurice, ik vindt hem toch wel wat hebben hoor, je hoort hem niet vaak maar als je hem hoort komt er echt wel wat zinnigs uit. Ik vondt hem vanavond goed en prima vragen stellen aan Ruud en dan in de opbouwende sfeer van kritiek. Mooie opmerking van hem: "ik voel me nu net Ruud, die laat zich ook altijd omlullen"


Maurice heeft helemaal niets. Die opmerking: "ik voel me nu net Ruud" typeert hem. Hij is een meelopertje en heeft totaal geen eigen identiteit. Echt zo'n iemand die zich door jan en alleman laat 'omlullen'en imponeren. Je hoort hem inderdaad niet vaak. Gelukkig maar. En voor hem helemaal gelukkig, anders was hij al weer eerder genomineerd.Misschien dat zijn Petra hem nog iets kan leren?


leeg zijn diegenen die vol zijn van zichzelf


  maandag 29 november 1999 @ 20:28:00 #12
215 misterDre
Paint it black!
pi_225557
Wat die zieleknijper betreft hebben jullie gelijk, Ruud zit nog steeds in de put en heeft vandaag gezelschap gekregen van Maurice kunnen ze zich samen kut met kloten voelen echt een vakman die psych.

Voor Willem wil ik vandaag een lans breken deze zat eerst positief over Bart te praten en na een Goed zichtbare knip opeens negatief waardoor dit laatste blijft hangen geloof niet alles wat je ziet.

Wat de weekopdracht betreft: een leuke uitdaging maar ik ben bang dat de streamwachters nachts naar de keukentafel mogen kijken!

  maandag 29 november 1999 @ 21:22:00 #13
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_225558
Mijn indruk op de uitzending van vanavond is vooral dat Maurice ineens heel anders naar voren komt.
Is dit Veronica-manipulatie of zou hij zich anders zijn gaan gedragen? Bart maakte wel een opmerking dat M. lekker bezig was de laatste paar dagen, of iets dergelijks.

Verder viel het me op dat, op Bart na, geen van de heren enige kritiek op Karin durfde te geven in de chair-sessie. Mannelijke hoffelijkheid of zouden ze haar echt zo perfect vinden?

Ten slotte heb ik me verbaasd over de manier waarop VOO ons wil laten geloven dat Karin's hot-chair optreden een dag na dat van Ruud plaatsvond. Dat was toch op dezelfde avond, of ben ik nou gek?

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 29 november 1999 @ 21:28:00 #14
1087 Merisse
broddeltante
pi_225559
quote:
op 11-29-1999 om 07:36 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Ik begin er zo van te balen van dat gedrag. Willem sorry jongen maar ik moet soms van je , ik gebruik die smiley niet vaak maar nu wel. Hij heeft echt een tekort aan iets.

100% mee eens Oliebol en ik snap niet dat de rest van Nederland dat niet ziet getuige de Big Brother Live nieuwsbrief.
Ik ga niet meer kijken als Willem dreigt te winnen, ik erger me nu al groen en geel.


Van: BigBrotherLive Nieuwsbrief
De eindstrijd in het Big Brotherhuis om de 250.000 gulden zal zich tussen
Willem en Ruud afspelen. Willem krijgt momenteel 22 procent van de
stemmen, op de voet gevolgd door Ruud met 20 procent. Dat concludeert het
NIPO naar aanleiding van een enqu^te onder circa 1500 Nederlanders van
tien jaar en ouder.


You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  maandag 29 november 1999 @ 21:30:00 #15
904 L-X
The Lover X
pi_225560
Sjezus, kunnen jullie echt nergens anderz over praten? HET IS EEN TV PROGRAMMA, SO CHILL Ik begrijp echt helemaal nix van die BB onzin......eerlijk gezegd boeit het me ook geen flikker. Dus, ik ben kas, latuuuur
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
pi_225561
Oeps sorry...

[Dit bericht is gewijzigd door LukaZ (Datum 29 November 1999).]

I love cats...they taste just like chicken
pi_225562
quote:
op 11-29-1999 om 07:31 PM schreef Fannetje het volgende:
De badkuip kantelde waardoor de vuurkorf omviel! Maar gelukkig bleef deze branden, waardoor de weekopdracht toch niet mislukt is!

en dan willen ze ons nog doen geloven dat de weekopdracht in gevaar is. Die cliffhangers worden steeds beter!

I love cats...they taste just like chicken
  maandag 29 november 1999 @ 21:46:00 #18
1087 Merisse
broddeltante
pi_225563
quote:
op 11-29-1999 om 09:30 PM schreef L-X het volgende:
Sjezus, kunnen jullie echt nergens anderz over praten? HET IS EEN TV PROGRAMMA, SO CHILL Ik begrijp echt helemaal nix van die BB onzin......eerlijk gezegd boeit het me ook geen flikker. Dus, ik ben kas, latuuuur


Goedeavond,
U bevindt zich op het Big Brother forum. Mocht u tot de ontdekking komen dat dat niet de bedoeling was gelieve u dan naar de(nood)uitgang te begeven.


You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  maandag 29 november 1999 @ 21:53:00 #19
242 Pinball
Electric Monk
pi_225564
Ik ben wel onder de indruk van de weekopdracht. Volgens mij een gouden zet van V.!!!! Door de bewoners verplicht ploegendiensten te laten draaien krijg je alle gelegenheid voor roddel an achterklap.
De bijkomende vermoeidheid zal er voor zorgen dat het vuurtje zelfs zonder hout wel blijft branden.

Ik zie het al voor me, een uurtje ruud en willem, samen roddelen over bart, daarna een uurtje willem en karin: samen roddelen over ruud enz. enz.

Schat ik veronica te hoog in als ik denk dat dit opzet is?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 29 november 1999 @ 21:58:00 #20
521 ruby
Hell yeah!
pi_225565
Wat die psycholoog betreft, ik vind dat hij geen ontspannend geluid heeft en dat geldt ook voor die vrouwelijke psycholoog. De bewoners worden vaak wel op een kinderlijke manier behandeld (of is dat alleen als dit voor de tv-uitzending is bedoeld). Ze moeten zich zo verantwoorden als ze een bepaalde mening hebben over iets. Irritant dus.

De uitzending vanavond. Niet zo heel spannend. Weekopdracht is wel geinig. Willem mag van mijn part nog steeds z'n koffers pakken volgende week.

groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 29 november 1999 @ 22:02:00 #21
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_225566
quote:
op 11-29-1999 om 09:53 PM schreef Pinball het volgende:

Ik zie het al voor me, een uurtje ruud en willem, samen roddelen over bart, daarna een uurtje willem en karin: samen roddelen over ruud enz. enz.

Schat ik veronica te hoog in als ik denk dat dit opzet is?


Pinball, je neemt me de woorden uit de mond. Ik vroeg me hetzelfde af.
Heeft iemand ergens opgevangen of het idee van ploegendiensten (met z'n tweeën) van de bewoners zelf afkomstig was of is gesuggereerd door Veronica?

Anyway, het kan de komende week interessante taferelen opleveren.
Ik voorspel dat dit de week wordt waarin Willem door het Nederlandse publiek ontmaskerd wordt als stoker in het geheel (en dan heb ik het niet over het vuur).

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 29 november 1999 @ 22:06:00 #22
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_225567
quote:
op 11-29-1999 om 09:53 PM schreef Pinball het volgende:
"Elvis has left the building"


Heb ik een nominatieronde gemist?

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 29 november 1999 @ 22:10:00 #23
1464 ART
FOK!member
pi_225568
Jane, het was Ruud die de koppeldienst voorstelde. Hij had geen zin om in zijn eentje bij het vuur te zitten zitten.
Je analyse klopt volgens mij wel. Het lijkt me interessant, maar ik weet niet of ik zoveel gewillem kan verdragen.

Het is het Gesprek waar het om draait
  maandag 29 november 1999 @ 22:15:00 #24
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_225569
quote:
op 11-29-1999 om 10:10 PM schreef ART het volgende:
Het lijkt me interessant, maar ik weet niet of ik zoveel gewillem kan verdragen.


Het is even doorbijten, maar dan heb je ook wat!

Ik hoorde Ruud inderdaad wel iets zeggen over de aflossing, maar het was me niet helemaal duidelijk of hij dat ter plekke verzonnen had.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 29 november 1999 @ 22:28:00 #25
798 voyeur
bemoeit zich
pi_225570
Even terzijde: die stemmen en gesprekken die je hoort in de DBK en soms uit de speakers zijn leden van de redactie. Dus geen psychologen ! Gesprekken daarmee zijn nog nooit uitgezonden.
Die wat temerige stem is Hans meen ik. Overigens vinden de bewoners hem ondanks zijn vaak wat zeurderige toon wel aardig. Ze bespreken hun problemen soms liever met hem dan met de psych.

Overigens kon je wel zien dat Maurice zich niet met de constructie van de vuurplaats bemoeid had; wankel zooitje nu. Hij voelde zich zeker buitengesloten door de stoere jongens Ruud en Bart.

Here we are now, entertain us.
  Redactie Frontpage maandag 29 november 1999 @ 22:43:00 #26
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_225571
quote:
op 11-29-1999 om 09:53 PM schreef Pinball het volgende:
Door de bewoners verplicht ploegendiensten te laten draaien krijg je alle gelegenheid voor roddel an achterklap.


Ik snap niet dat ze gewoon meer drank voeren aan de bewoners. Dan krijg je vanzelf roddel en achterklap. Ze vragen er zelf om. Of zouden die 2 tweeliter flessen 'morgen' grolsh alleen bedoelt zijn als reclame. Ik ging er speciaal voor na de winkel, maar een zo'n twee literfles kost 18,95!!!! Dus toen maar een kratje heineken gekocht.

  maandag 29 november 1999 @ 23:11:00 #27
1201 tina
Fok!Member
pi_225572
Ik vond het vandaag wederom een aardige uitzending. Toch wel lekker dat die stoorzender Anouk er uit is (verder best een lief kind hoor, ze zit morgen trouwens in koffietijd). Verder ben ik het vandaag met alle reakties eens vooral Oliebol2000 haalt de woorden uit mijn mond (maar dat heb ik wel vaker met haar). Tja en L-X is denk ik dronken of verdwaald, ach kan gebeuren.

Viel het jullie trouwens op dat Maurice dacht dat de DBK niet uitgezonden zou worden, hij zei toch echt "nou dan ga ik de volgende keer maar eens de groetjes aan Petra doen" net of hij dacht dat dit niet uitgezonden zou worden. En Willem tja Willem in het begin in de DBK dacht ik nog: hij is wel aardig normaal vandaag ik ga hem vanaf nu maar eens positief bekijken...en net op het moment dat ik het dacht ging hij weer over anderen (Bart) lullen echt op zo'n manier en toen moest ik weer bijna . Valt het jullie op dat als hij over anderen praat hij ook altijd zijn ogen wegdraait en nooit iemand recht aankijkt, de camera in de DBK dus ook niet.

De weekopdracht kan leuk worden ik ben benieuwd.

Greetz Tina

  maandag 29 november 1999 @ 23:13:00 #28
1201 tina
Fok!Member
pi_225573
quote:
op 11-29-1999 om 09:28 PM schreef Merisse het volgende:
100% mee eens Oliebol en ik snap niet dat de rest van Nederland dat niet ziet getuige de Big Brother Live nieuwsbrief.
Ik ga niet meer kijken als Willem dreigt te winnen, ik erger me nu al groen en geel.


Van: BigBrotherLive Nieuwsbrief
De eindstrijd in het Big Brotherhuis om de 250.000 gulden zal zich tussen
Willem en Ruud afspelen. Willem krijgt momenteel 22 procent van de
stemmen, op de voet gevolgd door Ruud met 20 procent. Dat concludeert het
NIPO naar aanleiding van een enqu^te onder circa 1500 Nederlanders van
tien jaar en ouder.


Volgens mij is deze enquete erg oud en van de periode dat Willem nog wel populair was (toen hij kookles ging geven enzo).

Greetz Tina

  Redactie Frontpage maandag 29 november 1999 @ 23:20:00 #29
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_225574
quote:
op 11-29-1999 om 11:11 PM schreef tina het volgende:
Verder ben ik het vandaag met alle reakties eens vooral Oliebol2000 haalt de woorden uit mijn mond (maar dat heb ik wel vaker met haar


Wist helemaal niet dat Oliebol2000 een vrouw was

pi_225575
quote:
op 11-29-1999 om 10:43 PM schreef SunChaser het volgende:
Of zouden die 2 tweeliter flessen 'morgen' grolsh alleen bedoelt zijn als reclame. Ik ging er speciaal voor na de winkel, maar een zo'n twee literfles kost 18,95!!!! Dus toen maar een kratje heineken gekocht.

Of het nu reclame was of niet, jij bent ervoor naar de winkel gegaan...

En ik denk inderdaad ook dat Willem een stoker is... Hij is volgens mij gigantisch achterbaks...

Now, some of you people are probably not very religious, and one could hardly blame you.
pi_225576
Ik heb het niet kunnen zien, maar dank zij jullie weer helemaal bij
Van alles is weer waardeloos

  dinsdag 30 november 1999 @ 02:50:00 #32
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_225577
Hoe later op de avond, des te oplettender het volk:
Begin van de uitzending, Bart's ochtenderectie 'blurred' zoals Mariah Carey's boezem op de Israelische staatsteevee. Zag ik dat nu werkelijk goed, of heb ik een bril nodig? Jeez, zend het dan niet uit!
Ben te zaai voor een signature
  dinsdag 30 november 1999 @ 02:57:00 #33
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_225578
quote:
op 11-30-1999 om 02:50 AM schreef Roache het volgende:
Hoe later op de avond, des te oplettender het volk:
Begin van de uitzending, Bart's ochtenderectie 'blurred' zoals Mariah Carey's boezem op de Israelische staatsteevee. Zag ik dat nu werkelijk goed, of heb ik een bril nodig? Jeez, zend het dan niet uit!


Je hebt het goed gezien.
Ik begreep het ook niet helemaal, aangezien ze er een week geleden nog totaal geen moeite mee hadden om een zelfde soort shot uitgebreid in beeld te brengen.

Heeft VOO klachten gehad??? En, zo ja, trekken ze zich daar wat van aan dan?

Overigens vind ik het totaal niet nodig om dat soort dingen in beeld te brengen. Voegt werkelijk niets toe aan het programma!

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 30 november 1999 @ 03:04:00 #34
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_225579
quote:
op 11-30-1999 om 02:57 AM schreef Jane het volgende:
Overigens vind ik het totaal niet nodig om dat soort dingen in beeld te brengen. Voegt werkelijk niets toe aan het programma!



Meer dan mee eens beste Jane. Het doet zelfs af aan de nog bestaande geloofwaardigheid van het programma. Wat nou "geen privacy"? Optie een: zend het uit zoals het is.
Optie twee: zend het niet uit.
Ik geloof dat we in het rijtje van de honderd dagen, negen bewoners en back to basic nu ook de 'geen privacy' regel kunnen schrappen. Volgende stap: het wegpiepen van reclame-uitingen en/of krachttermen.
Ben te zaai voor een signature
  dinsdag 30 november 1999 @ 11:58:00 #35
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_225580
Willem praatte dan wel over Bart. Maar toen hij uit de DBK kwam, zij hij wel tegen Bart wat hij gezegd had. Dan is Willem toch helemaal niet achterbaks?

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  dinsdag 30 november 1999 @ 12:05:00 #36
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_225581
quote:
op 11-30-1999 om 11:58 AM schreef Kipman het volgende:
Willem praatte dan wel over Bart. Maar toen hij uit de DBK kwam, zij hij wel tegen Bart wat hij gezegd had. Dan is Willem toch helemaal niet achterbaks?


Het kan aan mij liggen, maar volgens mij zei hij het toch iets anders (positiever!) dan hoe hij het in de DBK had verteld.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 30 november 1999 @ 12:06:00 #37
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_225582
Oh.
Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
  dinsdag 30 november 1999 @ 13:48:00 #38
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_225583
quote:
op 11-29-1999 om 09:28 PM schreef Merisse het volgende:

Van: BigBrotherLive Nieuwsbrief
De eindstrijd in het Big Brotherhuis om de 250.000 gulden zal zich tussen
Willem en Ruud afspelen. Willem krijgt momenteel 22 procent van de
stemmen, op de voet gevolgd door Ruud met 20 procent. Dat concludeert het
NIPO naar aanleiding van een enqu^te onder circa 1500 Nederlanders van
tien jaar en ouder.

Correct me if I'm wrong, maar.....

Er zitten nu nog vijf bewoners in het huis. De honderd procent stemmen moeten dus door de vijf worden gedeeld. Als Willem en Ruud samen 42% krijgen dan blijft er nog 58% over voor de andere drie. 58/3=19,333 De andere bewoners zouden dus allemaal dik 19% moeten krijgen. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat een van de bewoners veel minder dan 19% krijgt want dan zou er meer voor de anderen over blijven en dan komen die juist weer boven de 20% en zouden die dus eigenlijk de meeste kans moeten hebben.

TOCH?

  dinsdag 30 november 1999 @ 13:55:00 #39
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_225584
Oke, dit doet hier niet ter zake en ik zoek even een ander plekje waar jullie (eventueel) hier op zouden kunnen reageren.

Laat zo wel weten waar dit dan heen gaat.

=> nieuw topic: 'Onzinnige Statistiek van V'

[Dit bericht is gewijzigd door Amoebe (Datum 30 November 1999).]

  dinsdag 30 november 1999 @ 17:13:00 #40
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_225585
Pinball slaat de spijker op z'n kop, en Veronica kan hierdoor, door heel secuur te monteren de juiste stemming kweken bij de kijkers, zodat ze het verloop tot het einde kunnen regisseren. Ben erg benieuwd wat deze weekopdracht aan irritaties oplevert onderling. Ik denk dat er nu meer trekjes van bewoners boven water komen die we nog nooit eerder gezien hebben. I keep Watching Them.......
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  dinsdag 30 november 1999 @ 19:07:00 #41
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_225586
Even over die NIPO ding,

akls ik het goed begrijp is dat gedaan onder WILLEKEURIGE nederlanders- zoals het een nette steekproef betaamt. Normaliter. Want: de meeste van die mensen zijnniet geinteresseerd genoeg om te bellen. Als ze een goede steekproef wilen doen, moeten ze mensen zoeken die al een keer gebeld hebben, of van plan zijn om te gaan bellen, en kijken wat die vinden. Ik vind het namelijk heel erg waarschijnlijk dat mensen die vaker kijken, een andere mening hebben over mensen (zie willem, als je hem soms ziet lijkt ie leuk, zie je hem vaak prik je daardoorheen en "haat" (lelijk woord, sorry) je hem) en meer geneigd zijn om te bellen.
Dit onderzoek kunnen we dus gerust naast ons neer leggen.
Echter niet de poll die Danny en kornuiten laatst op de mainpage hadden staan, als ik het me goed herriner ging daarin Willem zeer strak aan de leiding met iets van 37 % tegen minder dan 20 voor zijn naaste concurrent (correct me if I'm wrong, Danny). Helaas, W. staat dus nog steeds op winst.

Groetjes, Kees.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')