abonnement Unibet Coolblue
pi_62455142
Freddy is top. Geniaal.
live life
pi_62457097
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 00:19 schreef childintime het volgende:
WTH is "een pauze van tazan"? Bedoelt'ie een pose, een paarse of wat...?
een plaatje denk ik
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:52:51 #56
159428 M_13
Dial M for M_13
pi_62462630
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 21:53 schreef Rian. het volgende:
Een compter!

http://link.marktplaats.nl/199046450

Die prijs ook

wij hooren het wel alvast bedank
600 euro geboden
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:58:33 #57
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_62462762
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:16 schreef LasTeR het volgende:

[..]

h.alleenstaand ¤ 600,00 16-10-08, 22:12


Ik denk dat meneer Alleenstaand blij is dat het geen Ebay is
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:00:19 #58
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
  Redactie Frontpage vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:20:10 #59
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_62463353
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:52 schreef M_13 het volgende:

[..]

600 euro geboden
Voor een P4-2,4
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:23:44 #60
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_62464880
ik heb even een mailtje gestuurd over deze PRACHT camera waar hij 375,- voor wil hebben. Ik heb in een e-mailtje 325,- geboden, wat nog veel te veel is voor dat ding. Eens kijken hoe overtuigd hij is van zijn eigen prijzen, iedereen met een beetje intelligentie zou dit ding meteen wegdoen voor 325,-

http://link.marktplaats.nl/199769281

te koop

een mooie digital camera van het tcm 237525 3x\super zoom 6.0 megapixels 2,5 inchlcdmonitor met alles er erbij cd rom tasje boekjes oplader er zit een kaartje in van 512mb


Geachte heer Zwinkels,

Ik ben een fervent verzamelaar van digitale camera's, nu zag ik op marktplaats.nl een camera staan die u verkoopt voor 375,-. Dit is voor mij een beetje teveel.

ik bied u maximaal 325,-.

Graag hoor ik of u accoord gaat.

Is het mogelijk de camera op te halen?

Mvg R Janssen
Conformists will be cast away by the tide of history
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:34:40 #61
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_62465109
mijn god...

welke delen heb je nou wel en welke niet, Freddy?

te koop

een vidoeband van westenwind ik heb alleen 2 deel niet deel 1 heb ik wil deel 3 ik heb ook en deel4 heb ik ook het liefste in een keer weg samen voor 20,00 euro kan zu ook per stuks kopen dan korst zijn 5,00 euro per stuks


:s ?

Volgens mij heeft hij deel 1, 3 en 4. Per stuk : 5 euro
koop je ze samen dan kost het 20 euro

uhmm??

http://link.marktplaats.nl/197423772
Conformists will be cast away by the tide of history
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:44:45 #62
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_62465310
en dit gaat echt alle absurditeit te boven!

http://link.marktplaats.nl/197845734

te koop

een mooie videospeler van het merk sharp het model no vc-a103qm bk serial 632887


een smerige, stoffige, VHS-banden videospeler. 175 EURO!!!
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_62465434
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:16 schreef LasTeR het volgende:

[..]

h.alleenstaand ¤ 600,00 16-10-08, 22:12


Dat was ik

http://link.marktplaats.nl/199046450
quote:
haal maar op het is voor u wilt u bellen als u het op haalt
dan weet ik het
6 minuten later
quote:
u ken het ophallen wilt u wel even bellen
3 uur later
quote:
meneer als dit echt zo is dan mag u belen vanavond of even msn stuuren de computers is van u u mag het op hallen staat klaar bedankt gr a.nijholt
당신을 사랑합니다
pi_62465470
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 15:58 schreef Murloc het volgende:

[..]

Ik denk dat meneer Alleenstaand blij is dat het geen Ebay is
당신을 사랑합니다
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:57:49 #65
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_62465597
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 17:50 schreef Microtechs het volgende:

[..]

Dat was ik

http://link.marktplaats.nl/199046450
[..]

6 minuten later
[..]

3 uur later
[..]


hahah

even opbellen, weet je zeker dat 'ie echt is. Kan me sowieso niet voorstellen dat iemand van hier zoveel moeite doet en zoveel advertenties plaatst
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_62465770
Ik bied weer aan met kudt_pauper (nadat ik m'n bod (van h.alleenstaand) in heb getrokken)
quote:
ja is goed u kunt dinsdag op hallen dan staat het klaar
voor u alvast bedankt
당신을 사랑합니다
pi_62466348
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:14 schreef roburt het volgende:
ja die zijn er nog
die apen en de olijfolie
NEEEEEE
hoe kan hij een olifant nog steeds aanzien voor olijfolie????
Striving to be more than average.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:48:54 #68
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_62469486
whaha!! HAHAHHAHA mailtje terug van onze Freddy:

hallo rick

ik zacht dat jy 325,00 euro woow beide voor de digtaal camera
als ik hem op moet sturen dan komt er 6,20 euro erbij
dan ben jy kwijt 331,20 euro daar zitten de verzendkosten erbij
ik moet pas iets op als ik het geld binnen heb op mijn rekeningnummer
en waar kom jy vandaan
ik hoop dat jy met de prijs ennes bent
ik hoop dat ik iets van jouw hoor

vast bedankt ervoor''

groetjes van freddy zwinkels


Verzendkosten!! 325 euro voor iets dat in de winkel misschien 100 euro kost! en dan wilt 'ie verzendkosten hebben !
Conformists will be cast away by the tide of history
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:55:27 #69
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_62469656
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:48 schreef Liquidist het volgende:
whaha!! HAHAHHAHA mailtje terug van onze Freddy:

hallo rick

ik zacht dat jy 325,00 euro woow beide voor de digtaal camera
als ik hem op moet sturen dan komt er 6,20 euro erbij
dan ben jy kwijt 331,20 euro daar zitten de verzendkosten erbij
ik moet pas iets op als ik het geld binnen heb op mijn rekeningnummer
en waar kom jy vandaan
ik hoop dat jy met de prijs ennes bent
ik hoop dat ik iets van jouw hoor

vast bedankt ervoor''

groetjes van freddy zwinkels


Verzendkosten!! 325 euro voor iets dat in de winkel misschien 100 euro kost! en dan wilt 'ie verzendkosten hebben !
Die gast kan ook niet echt rekenen of wel?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:01:54 #70
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_62469811
eens kijken of ik de verzendkosten eraf kan snoepen, van dit pareltje van een camera, dat bij Freddy slechts 200 euro duurder is dan in de winkel

Hallo Freddy,

bedankt voor je snelle reactie. Ik vind het nogal saillant dat je 6,20 verzendkosten vraagt. Ik geef je 325,- zonder verzendkosten. Meer kan ik echt niet bieden. Ga je accoord?

Mvg

R Janssen
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_62470448
Staat mij iets van bij dat er een bepaalde wet is, die het bindend maakt, als jullie beide accoord gaan je hem het geld moet betalen en hij moet leveren of iets in die richting. Maar ach bij Freddy maakt dat niet uit.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_62470492
Marktplaats is down .. leuk topic ga ik volgen. btw kutnederlands van die freddy
pi_62470654
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:24 schreef rene90 het volgende:
Staat mij iets van bij dat er een bepaalde wet is, die het bindend maakt, als jullie beide accoord gaan je hem het geld moet betalen en hij moet leveren of iets in die richting. Maar ach bij Freddy maakt dat niet uit.
Nee want als jij een aanbieding doet dat eigenlijk niet serieus bedoeld was en ik ga eropin dan is er geen akkoord tenzij het gaat om een aanbieding die ik niet van nep/grap kan onderscheiden

dacht ik
당신을 사랑합니다
pi_62470667
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 20:55 schreef LasTeR het volgende:

[..]

Die gast kan ook niet echt rekenen of wel?
Dat doet ie dan wel weer goed

Wat zie jij voor fout dan?
pi_62470750
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:33 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Dat doet ie dan wel weer goed

Wat zie jij voor fout dan?
Ja ik tel ook al drie keer. Dacht nog bij mezelf. Ben ik nou zo krom; toch pas 1 pilsje op. Freddy pwnt hem gewoon met zijn algebra-techniek.
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:40:00 #76
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_62470869
hallo rick

ik ga akkoort
maak het geld maar over naar mijn rekeningnummer
mijn rekeningnummer is 4948581
stuur jy gevens maar op
dan weten ik waar ik het naar toe toe stuur

vaste bedankt ervoor

groetjes van freddy zwinkels


Waarop ik heb gereageerd met :

Hallo Freddy,

Ik had het geld bijna overgeschreven..

maar nu zie ik bijna dezelfde camera op de site van dixons en dynabyte voor slechts 145,- . Hoe kan het dat jij 325 euro vraagt voor een camera die nieuw nog niet de helft kost?

Ik bied dan ook 130 euro. Anders kan ik hem ook nieuw kopen.

mvg
R Janssen
Conformists will be cast away by the tide of history
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:45:04 #77
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_62471010
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:33 schreef EvilWasp het volgende:

[..]

Dat doet ie dan wel weer goed

Wat zie jij voor fout dan?
Beetje scheel, krijg je van biertjes.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:50:04 #78
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_62471192
en tot slot :

hallo rick

dan kopen jy die tocht
mijn heb jy er niet meer
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_62471362
freddy tvptje
pi_62471423
hahahah wat een topic tvp
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:58:01 #81
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_62471432
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:50 schreef Liquidist het volgende:
jy
Lambiekje?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_62471831
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 21:50 schreef Liquidist het volgende:
en tot slot :

hallo rick

dan kopen jy die tocht
mijn heb jy er niet meer

jezus mijn goddddddddd
ohgod.
Striving to be more than average.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 22:51:38 #83
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_62472973
tvp
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_62475592
Enter toets kapot? Wat een ongelooflijk warrig verhaal:
http://link.marktplaats.nl/199952918

ik ben john dekker geboren te pumerent
op 8-12-1979 document nummer
in2d78c69

weet eigelijk niet waar ik beginnen moet want het over me hele leven dat ik heb mee gemaakt waarom ik dit heb opgeslagen en wil rappoteren is omdat ik god vader heb ontmoet en tis een vader om trots op te zijn maar om even trug tegaan zie tijd datum kan niet goed onthouden en vergeet alles heel snel niet dat ik Achtelijk ben zeker niet ook dat heb nooit van mezelf gehouden en nu echt hounu zoveel van mezelf echt ongelofelijk niet te bevatten ben in pumerent geboren hebben we in een flat gewoont met me ouders toen naar utrecht dat is wat ik kan herineren utrecht had ik het echt naar me zin ook op school was toch fantasties ook al zij me moeder dat ik het daar ook niet naar me zin heb gehad zie een ander weet het altijd beter nietom me ma ik hou echt van haar ieder doet zo tegen mij en het geeft alemaal niet maar utrecht we hadden daar een stomery vond het als kind leuk werk wou later ook wel een stomery dat dacht iktoen me ouders moesten altijd keihard werken en vele uren maken zie me zelf nog staan int ketel huis met handen in de buzen vond het daar echt super van me 4de jaar ongeveer dat we daar kwamen wonen me zus tweeling zus we waren altijd bruten aan het spelen ik maakte me altijd druk om me zus jah halo alemaal enge mannen daar en jongens weet zeker me zus weet dat niet meer maar geeft ook niet toch toen de tijd we hadden het niet slecht vond utrecht ondanks de stress die me ouders niet wisten wat ik had toch super en je moet weten hou zoveel van me vader en moeder echt en ook van me zus net zoveel en school ging redelijk voor me ouders leek het redelijk ik zelf had het echt daar naar me zin daar maar goed!!!alles heeft een reden anders had ik vader niet ontmoet!!!ik was daar een jaar of 8,9 we gingen verhuizen naar friesland toen de verhuis wagen kwam heb toen echt gehuild als je als kindje en bsefte alles dat ik alle vriendjes mensen kenissen achter liet en dat ik hun niet meer trug zou zien zoveel pijn int hartje dat je dat besef voor je tiende jaar ongelofelijk toch me tweeling zus huilde niet geeft niet ik hou net zoveel van haar echt wel liefe meid echt waar in utrecht hadden we nix te klagen helemaal nix te klagen kregen bijna ales wat we hebben wouden toen we gingen verhuizen naar friesland we kwamen in de SCHOKKERHOF te wonen schokkerhof 16 weet de poscode zo niet deze computer is te traag voor op het internet jammer genoeg herstellen in het nieuwe huis op de schokkerhof toen we daar aan kwamen kwam er een jongetje aan lopen en ben toen ongeveer 6jaar met hem omgegaan hij naam is gosse hij hielp mee verhuizen vond hem echt aardig dacht als het zo snel gaat hier met vriendjes we gingen dagelijks met elkaar om door hem benk aan het eerste sigaretje begonnen niet dat ik iemand de schuld il geven nee ieder doet dat zelf en ieder word verleid zo ist gewoon schokkerhof ouders gingen uit elkaar zat op christelijke school he niemand mocht de eerste dag op die school heb gejankt in de klas en werd gelijk uit gelachen ik weet niet meer welke groep het was 3 denk dat was me eerste dag bij mevrouw koopmans dat weet ik nog wel die juf vond het echt erg voor mij toch stoote ik haar van me af terwijl ik nooit zo ben geweest!!! johan vriso school christelijke onderwijs elke dag ging ik met dike tegen zin naar school ik was bang om naar school te gaan zit je op lagere school op school ik zij waar het opstond bij andre jongens bij hoogste groep zo benk toen der tijd naar de groote toe gaan nu denk ik zal er demonen in die kindren hebben gezeten dat ik zo ben geweest op school???ik was dood ongelijk en miste utrecht verschrikkelijk heb gehuild dat ik trug wou naar utrecht en dat ik pappa trug wou was een jaar of 10 toen wat is dat erg je pappa te missen als het zo rot gaat met je kinder tijd ik weet niet meer tot hoe ik was op die school me zus had het wel goed zolang ik er op heb gezeten en daar ging mij om van me zus af blijfen ben altijd door het vuur gaan terwijl zij het niet weet en wist geeft niet!!! ik ging eraf naar franeker de bolder lom school maar basis school heb daar maar 1jaar op gezeten maar had alle tijd van harlingen wel op willen zitten heb daar zown vette tijd gehad he niemand was meer of minder onder de jongens daar echt tegek heb iwa daar leren kennen nu dikke mafkees maar vind het erg weetje aan de drugs alco godeloosheid tis zown goeie jongen he en dat geld voor vele maties die ik heb gekent en ook de meiden vind echt erg toen na dat jaar waar ik met veel plezier ben geweest was mooiste schooltijd van friesland op naar de hogere school de delta directeur heete doodkorte toen ik daar heen moest dacht ik weer trug aan de lagere school die christelijke vanaf toen dacht ik dat ik gek werd eerste dag op hoogere school was weer net zo bang als toen en werd onzeker ben je ongeveer 14jaar dacht echt wil hier weg kan toch nix kan toch niet leren omdat ze me dat zo goed in hebben geprint op christelijke school zal je zeggen kindren zijn harder dan volwassenen mensen onder elkaar omdat kindren niet beseffen waar ze mee bezig zijn heb me eerste blow gehad daar dat aleen geen hard drugs of wat dan ook ik wou daar ook niet zijn vloog me steeds aan en die jeugt daar deden me steeds pijn ze lachte me uit was toen aan het gymen de eerste keer eerste week dat ik op die school zat met gym iedereen duchen en toen dacht ik wil niet duchen ik moest duchen werd natuurlijk door alle jongens uit gelachen gym leraar kon het niet schelen voor mij wat ik voelde sinds dien was ik ontspoort wou dood hield niet meer van mezelf ging mezelf vervloeken mezelf slaan me piemel slaan ik wou echt dood niemand hield toch van mij niemand begreep mij me moeder niet me oom niet niemand moest naar de kerk ben ik ook gepest als kind en tis alemaal echt gebeurt dit waarom zou ik liegen hier over kwam niet meer daar denk 2 jaar buiten geweest spijbelen liegen bij ma zij dat ik was geweest op school ze kon me niet kontroleren ze werkte kei hard voor ons liefe mamma ze was aleen staand en ik was dwars ma heeft heel zware tijd gehad weetje dat ik nix over me vader kan vertellen ik weet nix ik weet dat hij heel veel van ons houd dat weet ik zeker en dat hij ons heeft gemist ook en toch ik hou en karin ook zij ook houd houd heel veel van pappa jah ik weet wel dat pappa aleen maar hard werkte en nog aleen maar werken en werken en werken zelf ben geen werker wil genieten van het leven daarom leef je hier op deze aarde basis grond echt dit is de hemel liefe mensen toen ik 15 was wou ik wel geld verdiennen dat buiten zijn savonds vonk eigelijk ook nix tuurlijk heb ook verschillende groepen gekent ouderen jongeren ale maal ruige jongens die steelde aan de drugs zaten alemaal meegemaakt ook toen ik zat liever aleen en zat vaak aleen op kamertje alsk buiten was was ik bij hun tuurlijk heb ook wel gedacht wat stoer alemaal keek er ook wel is tegen op jah zo ist gewoon je bent kind en zoekt naar toch andre kindren ook al zijn ze dan slecht zeg maar voor me moeder toen mocht niet met ze omgaan want ze hebben slechte invloed op je zulke elke keer ruzie thuis alsk thuis kwam omdat ik bij hun was geweest ze waren te oud en toch zat ik veel op me kamer en was veel aleen maar als ik buiten op straat was was ik bij hun vind straat mensen he eecht liefe mensen echt waar tis aleen verdriet dat iemand zo naar de tiefus is vind echt zielig voor iedereen die zo leeft 16jaar kwam bij jeugt werk garantie plan terecht wou dacht ik verdiende toen 600 per maand hoefte geen huur te betalen mocht alles zelf houden van me ma echt lief vond ik ook ontweetend sloop jeje eigen kind eigelijk mee me ma weet wist dat echt niet liefe mensen wil me moeder niet de grond in trappen of fam maar me ouders zijn echt top ouders eerlijk waar voor mij zijn vader en moeder uitverkoren geweest moeten ze echt blij mee zijn maar toch verdiende geld maar toch geld maakte mij toch niet gelukkig had wel een brommer kunnen kopen een honda mt vol kuip weet nog weet niet meer elke dag het werk elke morgen en kei hard werken heete toen westergo bedrijfen sociale werkplaats voor het eerst dat ik daar kwam te werken had ik het wel naar me zin nix aan de hand toch had ik het wel eens over god over jesus weet ik zeker toen leerde ik arjan kennen heel aardig wel bijdehand hij zij waar het op sloeg maar op zown manier dat het je geen pijn deed vond hem aardig alles vertelde hele zo wat wis niet beter was 16jaar dan ben je kind jah toch op me 16 trok ik me voor het eerst op wc hij bleef maar klein ook toenk het probeerde te trekken 2jaar daar gewerkt en wou meer geld verdiennen dus betekent ander werk zoeken afschijt nemen van je ploeg weetje wat het is als je ergens uit een ploeg weggaat kun je nooit en te nimmer treug ik wist dat niet beseffte dat echt niet vond het hele ploegje toen te gek kon met iedereen goed op schieten ben eerlijke jongen maar jah ik dacht aan aleen maar meer geld wou dat zo graag toen naar de havens toen ik daar kwam hele andre soort volk vet ruig veel erger dan een sociaal werkplaats eerste 2 weken was ik lichamelijk helemaal stuk gesloopt omdat ik me niet wou laten kennen alles geven wat in je zit heb dat altijd me hele leven maar toch kreeg kontakt en ze acepteerde mij hoe ik was in het begin omdat ze zagen wil wel werken deze jongen maar toen ging ik gelofen nog meer dan toen en dat gevoel werd aleen maar sterker en ik snapte er zelf helemaal nix van ik begon anders te kijken naar lichaam taal en zag dingen zoals hoorns op het hooft begon toen echt te denken dat ik gek was jah op school verstootengepest nooit begrepen worden moeder die je niet snapt of begrijpt geloofde me nooit wat ik vertelde op het laast was het niet meer wat ik wou daar in de havens werd belachelijk gemaakt omdat ik geloof en volgens mij liet ik dat ook merken was robbie waren fruit aan het laden of lossen dat ik zij bid is naar jesus dat hij antwoorden ga naar alkmaar naar de satans kerk heb er niet op gereageert 2jaar mischien daar gewerkt weet niet was zo had wel computer les gehad op hogere school maar snapte er nooit wat van en internet kon ik echt niet toen ik zo was ook niet op 22 jaar had ik een computer met internet weet niet eens hoe ik eraan kwam maar toen op tmf weet nog daar zat ik wat rond te zien had nergens verstand van en ook nog niet sex gehad echte sex had ik niet gehad nog wel geprobeert maar kwam niet omhoog bij geen 1 vriendin niet 1 jah tot ik praate met dat meisje op internet was gelijk heel diep gesprek tooske elisabeth ras heet ze was ze net 16 geworden ik was 22 en vond het een beetje eng omdat ze jong was maar de gesprekken en gevoelens die we deelden over het internet waren zou cloos dat ik haar echt wou ontmoeten hoe zij ook leeft en heeft geleeft zij komt bij mijn vader vandaan de vader van jesus christus hoe ik dat weet omdat haar moeder ten eerste geloofde aleen al geloofen is voldoende voor vader achter af besefte ik alles ook dat pas dat me piemel omhoog ging toen ze haar broekje uit had dat was voor het eerst voor mij en dacht nog chit wat issie klein en toch ohhhh wouw echt waar zij is de ware voor mij achteraf denk ik ook vet groot kruis toen gemaakt toenk voor het eerst vader echt voelde ook toen liet ik mij gaan door vader in mij te laten gaan vader kon toen goed door mij heen werken maar heb het kruis niet helemaal afgemaakt waarom weet ik nog steeds niet het engeltje in haar heeft het engeltje in mij toen zekerzz aangeraakt we waren echt 1 wat is dat heerlijk om 1 te zijn met je engeltje die bij jou hoort en ik wist toen nix van engeltjes kun je nagaan hoe lucifer ieder blind maakt want ik wel elke dag bijna bij spider hells angels maar toch besefte ik niet dat er ook engeltjes van jesus christus zijn en waren toen ik samen met toos ging wonen was ik eindelijk clean mocht niet meer drinken of wat dan ook ze was echt zo zorg zaam he dat is wat ik toen echt nodig had ze wist het niet van mij dat ik gebruikte heb haar nooit voor gestelt aan die oude kringen wou haar over al buiten laten omdat ik dacht gevaarlijke wereld en niemand is te vertrouwen ik heb genoeg gezien ook meiden die hun benen open wouden doen maar kreeg hem nooit omhoog en achteraf dank u vader dat ik anders ben dan een ander dat ik echte liefde heb gevoeld bij toos zo als het hoort te zijn engel bij engel was ontslagen bij oude baas jelle norder omdat ik niet goed genoeg meer was heb in de relatie met toos ook stemmen int hooft gehad ben ook bezeten geweest door demonen was toen zo dat oom en tante uit africa hier waren en toen zagen ze dat ik bezeten was ze hebben dagen van tevoren gebeden voor mij en toen op die dag in de midden van de week me stief broertje was er ook bij die wou weg lopen weet zelf niet goed meer was zelf niet bij geest echt weet wel dat ik vocht omdat ik gezonde jongen wil zijn en niet ongelukkig ze legten hun handen een centimeter of 5 boven me buik midden rif ik lag op de grond en wou opstaan nix lukte lag aan de grond vast wou slaan bewegen ales me ogen draaiden rond nee was niet best toen ik verlost werd voelde me moeder en oom en tante voelde die demoon door de kamer gaan naar buiten en ik was eindelijk verlost berlikum eerste huisje met toos eerste hondje heete rocky hij was vals maar vond hem een schat tuurlijk heb hem ook op zijn flikker gegeven hij deed me wel echt wel is pijn lach nu wel om die herineringen maar tis ernstige zaak alemaal dit want ben nu voor 2de keer trug op sociaal werkplaats waar het niet goed meer klikt omdat ik weg ben geweest iedereen is verandert in de paar jaartjes ik kom weer van uit de boten heb dus beetje dunk toch hard werken daar zo dacht ik en hun denken ook zo wij hebben hier ook hard gewerkt zo ist gewoon sociaal werkplaats of niet jah ik praat hun nu weer de hemel maar zal je zeggen heb een kut leven gehad daar maar toch kwam thuis bij toos toen en was de dag vergeten alle elende van die dag wat ze me ook flikten hoe ze mij behandelt hebben wil je niet weten doet er ook niet meer toe vader echt waar wil het vergeten arjan heeft me zoveel haat gevoelens gegeven en mij gek gemaakt over lullen tis ongelofelijk ben blij dat ik toos nooit echt iets heb aangedaan en in me hart heb ik dit nooit alemaal gewilt was lucifer dat ik zulke groffe fouten zou maken in me leven dat ik me vader nooit meer in de ogen had kunnen kijken ben blij dat vader mij vor dat altijd heeft behoed heb echte moor gevoelens gehad ben nu zo blij dat vader me toch tegen hield en me andre gedachtes in me hooft heeft gedaan en weet dat dat zo zwaar is voor vader he want ik wou ook niet luisteren omdat ik aleen heb gevoel kenden van je eigen wil ben vader echt dank baar wil en zal nooit bij hem vandaan ook al zou me engel dood wezen he er is ook nog een geest de heilige geest maar hoe dat zit weet ik niet maar toch uniek het lichaam bedoelk ook met voort planting met sperma tis wel zaad heilig zaad maar tis uit vocht en dat dat dan een lichaam vormt ongelofelijk knap daar kan geen technologie tegen op ik las even terug over hondje samen wonen met toos rocky moest ingeslapen worden omdat hij vals was toen kregen we nog een hondje die een maand niet had kunnen eten en die in die flat achter gelaten was en ook niet buiten kwam en in de kou zat in de winter tyro heete die hond daar zat de engel van jesus christus in tegen over gestelde als rocky krijg nu ook van boven door dat tyro doodongelukkig is ik wou dat ik hem nooit weg had gedaan maar was toen zo be invloed baar door mensen omdat het net uit was echt heb vet spijt van dat ik tyro heb weg gedaan echt waar zoveel spijt he liefe tyro zijn alebij jack russels geweest ook in goed en kwaad waarom ik het moest meemaken weet ik niet wist ik toen niet vind het nu echt rot kloote voor tyro dat hij ons zo mist daar word ik echt boos om wat heb ik tyro pijn gedaan om hem weg te doen dat is het ergste wat zown hondje mee moet maken ze vertrouwen jou dan helemaal en zijn aan je gehecht en wat doe ik weer doe hem weg omdat bij die mensenvoor maar 2,3 maandjes in huis was en me over haalde helemaal gek ik jesus nu word ik echt boos op hun zo is de mens beinvloed baar wat een fouten maak ik toch denk nu jonge jonge jonge als ik nu zou weten waar die zijn zou ik hem stelen trug stelen ben ik eerlijk in maar ik weet niet waar dat liefe tyro is dank zij hun ben ik tyro kwijt geraakt was hhet laaste wat ik had uit me relatie toenk samen nog woonde zelfs laaste wat je heb aan herineringen pakken mensen van je af als je niet sterk genoeg meer bent en weet u ben nu 28 en besef het nu pas en danis het vrijdag 10 oktober 2008 nu besef ik het pas niet best echt waar doet zoveel pijn he ik ben zo om dan ook aan vader eerlijk antwoord te krijgen over tyro en vader is eerlijk en geeft me aanwijzingen dat tyro dood niet gelukkig is en dat hij ons mist en er is geen dieren hemel dus zal hem en niet 1 dier meer terug zien kei harde fijten!!!!!!!!!!!!tis nu bijna 2jaar uit en nog denk ik elke dag en minuut aan haar heb nu een nummer op staan niet te stoppen rocks appa zuen mensen die blowen en drugs drank gebruiken zijn niet echt gelukkig maar die reppers zingen en hebben gelijk over deze maatschappy ze zingen de waarheid elke repper ondanks dat die gene drugs gebruik ik vind het jammer dat ze mijn vader nooit hebben kunnen ontmoeten kwa zoveel verschilende gelofen in deze wereld ieder word in de tang genomen door lucifer eerlijk waar jesus christus is de eerste geloof in deze wereld ik weet dat die gene het er niet mee eens zal wezen en zijn om dat hun al hun hele leven en opgegroeit zijn door hun ouders met dat geloof alah boedah ik weet niet hoeveel gelofen er zijn maar meer dan 10 tis verschrikkelijk toch zo heeft LUCIFER JUDAS SATAN de grootste en meest opgeleide engel van toen der tijd van jesus VADER lucifer was de grootste engel van god de machtigste over de engelen noet boven VADER god de alerhoogste die deze wereld heeft gemaakt!!! ik hoor alle reppers over het leven ik wou dat ale criminele opstonden en dat ze beseffen dat dit de hemel is en dat alles wat UITSTOOT GASSEN niet kwa stront van mens of dier maar van fabrieken en dat ze de 2 de kamer op ruimen en dat ze bidden en vechten voor het goede welk geloof ze ook hebben elke god gaat over liefde inmers sta op op en vecht tegen de machten van lucifer en dat ze het geld afschaffen fabrieken dicht scholen weg dit is de HEMEL dus je moet genieten van het leven spelen kindren moeten kindren zijn en dat de arme landen even veel krijgt ook de aarmste die niet eens water of voetsel hebben wou dat elke zware jongen die toch in zijn god gelooft en wil strijden voor gerechtigheid en liefde voor de mens als iemand bezeten zou wezen en wil niet bij vader komen bij god bij jesus maakt niet uit dan maar uitroeien als er demoon in die persoon zithij krijgt een kans om te bidden met die persoon die dan bij hem is als die gene niet wil dan is het kiezen welk geloof hij wil als die gene niet 1 geloof wil betekent dat dat die gene ge woon van lucifer is en moet worden gedood zo is de realitijd van nu dit is onze basis grond en lucifer moet afgelopen zijn om ons naar de hell te helpen zo gaat deze wereld in brand dat is wat lucifer wil als je over leden bent treed je uit je lichaam en je geest je ziel je engel zal branden dank zij LUCIFER criminele moeten op staan en beseffen maakt niet uit welk geloof je KIEST elke GOD is uit op liefde elke god voor mij is JESUS CHRISTUS ZIJN VADER MIJN VADER MIJN GOD VAN DE LIEFDE america 1 van de machtigste als hun zouden willen is het 1 knop indrukken en 3kwart wereld is pleite en dan zit ik hier maar op me kamer en geen opleiding niet nooit kunnen leren alle informatie komt van boven en vader zegt OOK het maakt niet uit welke god de mens kiest elke god is op liefde uit mensen hebben mij nooit gelooft maar weet vader wil jesus christus vader wil dat de mens man opstaat en te gen het kwaad gaat vechten strijden tis geen gein tis serieuze toestand in deze wereld geld school fabrieken industrie haat demonen lucifers mensen alles wil dat vader beeindigt word en olie macht hebbers alles gaat om dat deze wereld de hemel is om te genieten dus om kind te zijn van vader welke god dan ook ik ben hier door mischien in gevaar gekomen maar weet wat er ook met me gebeurt it hou van iedereen ook van de hells angels als ze zich bekeren en maakt niet uit naar welke god mijn vader heeft hen net zo lief hun hebben ook een hart en tis aleen maar ver driet groot willen zijn maar het geld voor ieder die over leden is ook voor hells angels overleden ze krijgen een kans als ze dat willen en bekeren vader zal ieder sparen wat ze ook hebben gedaan JESUS CHRISTUS is aan het kruis juist voor hun echt waar vader wil dat elk land van reppers criminele op gaan staan en gaan vechten voor gerechtigheid en vreede dat elk land zijn deel nniemand meer of minder aan speel goed eten water weet alemaal niet ben niet zo heel slim kan niet goed leren weet haast nix over het wereldse leven heb ook geblowd en gedronken maar dat was aleen maar verdriet wat is hard ik geloof in eerste liefde ok al zou ze niet terug komen ik weet dat dat aleen maar door lucifer komt omdat hij mij en niemand het geluk gunt ik doe dit niet om haar terug te krijgen want ook zij heeft een eigen keus en ik wil dat zij echtgelukkig is zekerzz en hoop dat zij bij haar engel is die bij haar hoort ook al mis ik haar elke dag ik weet geen hech of steg hoe ik de mensen kan berijken echt heb daar zown moeite mee heb en moet alles altijd aleen doen ben echt moe ieder die ik heb gekent nooit hebben ze mij gelooft nooit iemand als ik zeg dit is onze hemel onze basis grond noiemand gelooft als iedere man helpt om deze wereld op te knappen he dat scholen industrie geld macht hebbers land bezitters gewoon alles wat van lucifer is weg is he komt er een soort zuurstof in in deze wereld dat iedereen van MIJN vader gegunt naar de mens dat iedereen echt iedereen zich gelukkig zal voelen maar weet wel tuurlijk het duurt even maar moet je zien hoe lucifer deze wereld aan uit laat gassen en rook heeft gesloopt aan alles maar tis nog niet telaat vader heeft ieder lief echt een nieuwe start voor de mens voor ieder op nieuw beginnen gezinnen hele famielies bij elkaar laten wonen ook geen vlieg tuigen meer famielies wonen bij elkaar heb je alemaal niet meer nodig en kwa eten wat we nu tis alemaal gif alemaal besproeid om alles zolang mogelijk vers te houden daar komen de kankers van weg ongelofelijk maar tis echt waar beton is ook kanker verwekkend ongelofelijk maar waar maar jah niemand gelooft mij echt waar mensen zien mij als debiel omdat ik niet goed kon leren en kan leren en omdat ik veel stil ben!!! ik denk te minste nah over het leven en aan onze kindren jullie kindren stel er komt een oorlog vreede stel en je geeft je leven denk je dat vader je niet belonen zal met een nieuw leven tuurlijk tis voor vreede en liefde niet te vergeten je geeft je leven voor liefde en tis aleen voor de man bedoelt niet voor de vrouw die hoeft te vechten aleen de man vecht voor vreede en hun woorden boos hoor als ze dit lezen hells angels terwijl IK en VADER hun echt lief heb komt door de demonen en lucifer die in hun hooft werkt en hun boos maakt echt waar kwam vroeger in de chop bij hun en heb lang gedacht om bij hun tegaan omdat ze aardig zijn en ook goeie dingen doen maar het zijn ook kei harde lui alst moet LUCIFER is kei hard maar zal je zeggen he als je overleden bent ook al ben je hells angel of een gewoon mens geweest als je overleden bent dan gaat de engel uit jou maar als je niet gelofig bent geweest dan zal je tegen worden gehouden nu he!!! door LUCIFER zelf en je kan wel een nieuw leven krijgen van lucifer maar dan moet je MOORDEN mensen BEDONDEREN PIJ NIGEN DIEREN LEED aan doen dan mag je leven en de wereld SLOPEN en denk maar niet dat het een pretje is om BEZETEN te zijn ik ben het ook geweest was een hell en dan ben je op aarde tot zover dit bericht groetjes en god zegen sjonie


Dat was het alweer, verder viel er blijkbaar niet veel te vertellen
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:49:18 #85
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_62475777
tl;dr
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:50:51 #86
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_62475805
http://link.marktplaats.nl/200850685



ik weet nog steeds niet wat er aan de hand is ,
vanaf 5ocktober zondag ,
je heb ruzie met je moeder en heb nog steeds er niets over
gezegt ik begrijp het niet wat er aan de hand is ,
je zwijgt in alle talen die smsjes die ik stuur geef je
geen antwoord op,
ik begin te geloven na alles wat je tegen mijn gezegt heb
het een grote leugen is,ik zou een andere huis zoeken
en je zou bij mij intrekken omdat je zei dat je heel veel van
mij houd, al die plannen wat wij gemaakt hebben was voor jou een leugen,
en voor mij onbegrijpelijk,
zondag 5 ockt om 2 uur hebben wij nog met elkaar gebeld,
en je zei nog dat je van mij houd maar om kwart voor vier belde
je ex vriend mij op om te zeggen dat je weer terug was bij hem,
het was net of ik een klap in mijn gezicht kreeg want ben er behoorlijk van
geschrokken ,na alles wat wij gedaan hebben die vrijdag om gauw
weg te gaan bij hem ,je heb zelfs je vader gebeld om je op te halen,
dat heeft hij ook gedaan en is uit utrecht naar je toe gekomen,
alle zakken die je bij je had ook de beertjes hebben we meegenomen ,
op zaterdag 4 ocktober zijn wij nog wezen wandelen in het bos,
en hebben goeie afspraken gemaakt en je zei nog of ik wilde
opschieten met een andere huis te zoeken ,want je hield van me
want je hield het niet uit bij je moeder ik zag dit wel ,
maar WAAROM heb je mij dan niet gebeld die zondag ik had je,
op gehaald en dan had je bij mij een tijdje kunnen wonen,
tot we een andere woning kreeg zo lang duurde het toch niet
maar nee je moest weer terug naar die !!!!!!!!!!! geen worden voor,
en nu ben je weer bij hem ,je weet toch wat voor een leven je
daar heb hij doet het alleen voor die paar centen die je per maand krijg,
hij houd niet van je dat heb jij mij altijd verteld, en dat hij een hekel
heeft aan vrouwen begrijp je het dan niet waar het hem om te doen is,
je zegt dat hij je al een keer in mekaar heeft geslagen wat doe je daar dan
je heb mij veel pijn gedaan al die maanden over liefde en samen wonen,
gesproken, maar zoals ik je belooft heb zal ik nog een tijd op je wachten
want ik heb veel van je gehouden en ik dacht jij ook van mij.
ik hoop dat je tot bezinning komt anders is het voor jou te laat
want ik moet verder met mijn leven en zoek na een tijd wel een andere
vrouw .ik zal je met de tijd wel vergeten het gaat je goed
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_62475816
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 00:39 schreef DarkMinded het volgende:
Enter toets kapot? Wat een ongelooflijk warrig verhaal:
http://link.marktplaats.nl/199952918

[sub]ik ben john dekker geboren te pumerent
op 8-12-1979 document nummer
in2d78c69

-knip-
Zo, sjonie heeft echt nog nooit van interpunctie gehoord Denkt zeker dat marktplaats dat automatisch doet of zo
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62475841
En wat storten mensen toch vaak hun hart (op een warrige manier) uit op marktplaats Daar heb je toch vrienden voor? Ik word er een beetje verdrietig van.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62475902
Inderdaad, ik ben nu in de rubriek mijn verhaal... aan het lezen, ellende genoeg.
pi_62476087
quote:
hoi met henk ik heb een brandstof outo te koop
.....

MET henk...

Amsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 01:06:56 #91
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_62476124
Dan moet je " Contacten en Berichten > Gemiste kennismakingen" bekijken, dat is vol met liefde!
quote:
Jij had een rode broek en een geel jasje.
En je had o.a. ook druiven in je winkelwagentje.
Ik stond achter je bij de kassa.
Jij ging daarna naar je fiets, ik gelijk met jou na mijn auto.

Ik durfde je niet aan te spreken.
Zou je graag nog eens ontmoeten.

Groetjes R.
bron
quote:
Ik kwam je omstreeks april 2008 tegen in de albert hein in vinkhuizen ik een vrouw met halflang blond haar kwameen donker getinte man bij de broodafdeleing tegen we hadden oogcontact ik liep naar de vleesafdeling waar jij ook stond bij het afrekenen zwaaide je nog naar me.
Zo'n ontmoeting moet wel een heel diepe indruk maken, een half jaar later nog steeds elke dag dromen van what might have been bron

of de gedichten...
quote:

in voor of tegenspoed
ik hoop, het gaat jou bijzonder goed
al duurt het nog maar heel even
je bent nu al een vriend voor het leven

misschien sta jij daar niet zo bij stil
maar dat is wat ik wel graag wil
ik loop dit dus stilletjes te hopen
want echt, vriendschap kun echt niet kopen

wat jij mij al hebt gegeven
daar kan een mens voor leven
jij bent voor mij al zo bijzonder
het zoveelste wereldwonder

voor jou heb ik al veel bewondering
bent voor mij de zon met z'n schittering
dit geeft iedereen toch levenskracht
dat is wat je van een VRIEND verwacht
http://link.marktplaats.nl/197253265
quote:
heelijk met jou op het strand
zo fijn met jou hand in hand
liggen samen heerlijk weg te dromen
naast de woeilige waterstromen
deed toen m'n ogen open
en zag jij was weggelopen
maar ineens zag ik jou
gewoon een geweldige vrouw
eerlijk en goed van vertrouwen
zo'n iemand wil iedereen wel van houden.
nu ga ik weer vrolijk door het leven
dankzij de aandacht die jij mij hebt gegeven
het is wat ik nooit had verwacht
ja, dit geeft de mens levenskracht

veel liefs toegewenst
Je weet wel wie.
http://link.marktplaats.nl/196136267
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_62476504
Ik had een schoonzus die me dat soort gedichten via mail verstuurde compleet met blinkende engeltjes, hartjes, puppies en sparkley's God wat ben ik blij dat ze zijn gescheiden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62476753
Leuke familie, zeker mensen die de hele dag niks beters te doen hebben?
  † In Memoriam † zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:32:35 #94
128220 Peter6000
pi_62481459
Nieuwe Freddy`s


t-shirt van met frans bauer erop

te koop

een mooie t-shirt van frans bauer live in ahoy 2001 voor een echt fan van frans bauer

¤ 65,-




headsete kan op alleen mobieltelfoons van het merk plantron

te koop

een mooie headsete kan op alleen mobieltelfoons van het merk plantronics kleur grijs en zilver

¤ 85,-

pi_62481499
Ik hoorde laatst van iemand die zijn marktplaats zooi niet aan de straatstenen kwijt kon dat het bij hem altijd hielp als hij de prijzen belachelijk hoog maakte omdat er altijd mensen zijn die denken "heel duur = heel goed", misschien heeft hij zijn t-shirt al jaren te koop gehad voor 6,50
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62481588
een shirtje van Frânske voor 65 euro .. Toch een koopje lijkt me
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 12:57:50 #97
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62481838
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 12:32 schreef Peter6000 het volgende:
Nieuwe Freddy`s


t-shirt van met frans bauer erop

te koop

een mooie t-shirt van frans bauer live in ahoy 2001 voor een echt fan van frans bauer

¤ 65,-

[ afbeelding ]


headsete kan op alleen mobieltelfoons van het merk plantron

te koop

een mooie headsete kan op alleen mobieltelfoons van het merk plantronics kleur grijs en zilver

¤ 85,-

[ afbeelding ]
je wil toch zeker niet iets in je oor doen wat Freddy misschien ook in zn oor heeft gehad? Misschien heeft zn vriendje een half uur ervoor zn oor nog volgekwakt


Daarnaast, hoe komt hij aan al die teringzooi joh..?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_62481894
hahaha, geniaal

tvp
That's what happens when you play catch without arms
pi_62482643
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 12:57 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

je wil toch zeker niet iets in je oor doen wat Freddy misschien ook in zn oor heeft gehad? Misschien heeft zn vriendje een half uur ervoor zn oor nog volgekwakt


Daarnaast, hoe komt hij aan al die teringzooi joh..?
hij heeft ook vrouwenkleding...
당신을 사랑합니다
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 14:07:00 #100
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_62483085
85 euro voor die headset

Dat shirt
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_62483935
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 12:57 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

je wil toch zeker niet iets in je oor doen wat Freddy misschien ook in zn oor heeft gehad? Misschien heeft zn vriendje een half uur ervoor zn oor nog volgekwakt
Hahaha ja.
Striving to be more than average.
pi_62485062
Het zal toch niet zijn dat ie ook daadwerkelijk spulletjes verkoopt die freddy?
pi_62485590
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 15:54 schreef princemm het volgende:
Het zal toch niet zijn dat ie ook daadwerkelijk spulletjes verkoopt die freddy?
Ik denk inderdaad dat hij ze enkel aanbiedt.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_62490675
quote:
Op zaterdag 18 oktober 2008 16:25 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad dat hij ze enkel aanbiedt.
Ik denk t ook. Iedereen heeft het over hem, daar zal hij wel op kicken
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')