klopt dat heb ik ook gelezen.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:38 schreef Diablo_GT het volgende:
Bij de 3 serie zijn ook de draagarmen een kwaaltje. Rij over oneffen wegen en luister goed of je gerammel hoort, opzich zou dit je niet tegen moeten houden bij de koop maar het is wel prijzig bij de reparatie. Ik meen iets van 225 euro per draagarm, ex uurloon.
Voor de rest natuurlijk of het dealeronderhouden is of niet en de algemene indruk, iniedergeval succes met de koop.
niet echt waar want daar hoor je enkel de negatieve verhalen. Dus dan heb ik nog geen vergelijking in hoeverre deze problemen ook daadwerkelijk voorkomen bij de gemiddelde e46quote:
Ik denk dat de eigenaar een normaal rijstijl aanhoud als een potentieel koper meerijd, daarom zou ik je adviseren om gelijk zelf te rijden het liefst met een koude motor, dan weet je gelijk of de motor inhoud of normaal stationair draait enz.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:43 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
klopt dat heb ik ook gelezen.
Als ik ga kijken laat ik de verkoper sowieso eerst stukje rijden, dan kom je al meteen veel te weten over zijn rijstijl.
Dealer onderhouden zijn ze zowat allemaal.
Steek je kop in het zand, lees je vooral niet in, en koop er maar snel eentje.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 11:50 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
niet echt waar want daar hoor je enkel de negatieve verhalen. Dus dan heb ik nog geen vergelijking in hoeverre deze problemen ook daadwerkelijk voorkomen bij de gemiddelde e46
en met PS2 sloffen bedoel je?....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:17 schreef Hyperdude het volgende:
Volgens mij zijn alle puntjes wel langs gekomen. Belangrijker is dat je een goed exemplaar zoekt/koopt.
E36 325 weggedaan, 275K kms, altijd prima bak geweest. Mijn E46 330i uit 2001 heeft nu ook al 195K op de teller staan; grootste onderdelenkosten blijven de PS2 sloffen; ¤800-900 per 4.
Michelin Pilot Sport 2 banden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:03 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
en met PS2 sloffen bedoel je?....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |