abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 november 2008 @ 09:03:29 #101
63722 z80
I fink you freaky
pi_62900628
even voor de duidelijkheid.
in Duitsland (in Nederland wettelijk ook maar wordt dit niet gehandhaafd) dien je je aan te passen aan de weersomstandigheden.
kort door de bocht betekend dit dat je je snelheid aanpast bij slecht weer,
licht voert bij minder zicht en banden die geschikt zijn voor de weersomstandigheden.
dus in de winter banden die hier geschikt voor zijn, dit mogen echte winterbanden zijn,
maar ook 4 seizoenen banden (met sneeuw merkteken) zijn toegestaan.
het maakt hierbij niet uit of je in Duitsland woont of alleen maar op bezoek bent.
maar zolang er geen sneeuw ligt heb je voor een bezoekje aan Duitsland geen winterbanden nodig.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  maandag 3 november 2008 @ 11:07:57 #102
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_62902876
Volgens BOVAG-man Van Lindert:
“Sinds mei 2006 is het bijvoorbeeld in Duitsland verplicht om in winterse omstandigheden een zogenoemde winteruitrusting te hebben. Dat geldt niet alleen voor Duitsers maar ook voor bijvoorbeeld Nederlanders. Ook als er geen sprake is van een ongeval kan de politie bij een controle een boete opleggen van twintig euro als de auto niet voldoende is toegerust voor het winterse verkeer. Als er sprake is van het hinderen van het andere verkeer door onvoldoende wintervoorzieningen kan de boete oplopen naar veertig euro. Bij een ongeval kan het niet hebben van winterbanden leiden tot (mede-) aansprakelijkheid of zelfs schuld in strafrechtelijke zin. In een aantal andere Europese landen zoals bijvoorbeeld Frankrijk en Oostenrijk geldt de kwestie over aansprakelijkheid ook.”

Wel verplicht dus, niet alleen bij ongevallen.
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 november 2008 @ 11:17:47 #103
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62903136
Denk eraan dat hieronder ook dingen als 'onvoldoende zicht' vallen, d.w.z. als je je auto niet genoeg ijsvrij of sneeuwvrij hebt gemaakt, kun je ook een boete krijgen.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_62903293
@MRtorture, klopt, maar alleen als je je niet voldoende hebt aangepast, zoals correct door z80 verwoord. Als er geen sneeuw ligt, of niet niet ijzelt, kun je prima met zomerbanden rijden. Als er sneeuw ligt, maar de weg is goed vrij en niet glad, kun je prima op zomerbanden rijden. Alleen die 2 a 3 dagen per jaar dat we winterse omstandigheden hebben moet je dan thuis kunnen blijven.

Volgens de meeste tests ben je met zomerbanden beter af als het regent of droog is. Bij sneeuw en ijzel ben je met winterbanden beter af. Dus als je kiest voor winterbanden ben je ongeveer 95% van de tijd op pad met banden die minder goed presteren.

Vorig jaar heb ik geen winterbanden gehad. Dit jaar moet ik wel. Ik ga op wintersport met kerst en met banden van 245 breed kun je echt niet rijden in de sneeuw.
pi_62923419
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:15 schreef z80 het volgende:
voor diegene die zich afvragen waarom de huizen in Duitsland zo goedkoop zijn:
http://www.duitslandweb.n(...)tse-huizenmarkt.html
Bedankt voor de link, dat was wel inzichtelijk voor mij.
Mooie edelsteenkralen, zoetwaterparels, zilver en swarovski bij Kralenkwarts * Armande.net
pi_62948700
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:44 schreef knep het volgende:

[..]

Leuke stad Aachen .
Ja, inderdaad. Ik was er de afgelopen 2 dagen om huizen te kijken (heb een optie lopen en toch alweer iets misschien beters gezien) en heb me goed vermaakt. Mensen zijn veel vriendelijker dan in de Randstad. Ook wel erg veel correcter (iedereen bleef wachten voor een rood voetgangerslicht?! ).
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 5 november 2008 @ 08:47:38 #107
63722 z80
I fink you freaky
pi_62960777
quote:
Op dinsdag 4 november 2008 22:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Ik was er de afgelopen 2 dagen om huizen te kijken (heb een optie lopen en toch alweer iets misschien beters gezien) en heb me goed vermaakt. Mensen zijn veel vriendelijker dan in de Randstad. Ook wel erg veel correcter (iedereen bleef wachten voor een rood voetgangerslicht?! ).
als je wachten voor een rood verkeerlicht al correct vind dan kun je je lol nog op.
hier neemt men alles serieus, dus kijk uit met wat je zegt.
in Nederland is het normaal/kijkt niemand raar, als je iets zegt met een dubbele betekenis.
in Duitsland kan dat voor wat problemen zorgen.
ook hecht men hier nog waarde aan de titel (de heer, mevrouw, doctor) en wil men graag met u worden aangesproken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_62961060
quote:
Op woensdag 5 november 2008 08:47 schreef z80 het volgende:

[..]

als je wachten voor een rood verkeerlicht al correct vind dan kun je je lol nog op.
hier neemt men alles serieus, dus kijk uit met wat je zegt.
in Nederland is het normaal/kijkt niemand raar, als je iets zegt met een dubbele betekenis.
in Duitsland kan dat voor wat problemen zorgen.
ook hecht men hier nog waarde aan de titel (de heer, mevrouw, doctor) en wil men graag met u worden aangesproken.
Dat laatste weet ik inderdaad en dat doe ik ook (in mijn krakkemikkerige Duits). En dat Duitsers geen een ander gevoel voor humor hebben, dat had ik inderdaad ook al door. Maar dat zal toch zo dicht bij de Nederlandse grens niet opeens drastisch anders zijn?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 5 november 2008 @ 10:02:30 #109
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_62962357
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:03 schreef El_Matador het volgende:
Maar dat zal toch zo dicht bij de Nederlandse grens niet opeens drastisch anders zijn?
Oh jawel
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  woensdag 5 november 2008 @ 10:16:58 #110
63722 z80
I fink you freaky
pi_62962720
ik woon nog een 7 KM over de grens.
met een gemixte bevolking (Nederlanders/Duitsers) en zelfs hier hebben de Duitsers geen humor.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_63002567
We hebben een papier gekregen van de bank waarop we moeten invullen wat voor grote bedragen (boven de 12.500 euro) we hebben ontvangen en/of betaald. Dat papier heet zahlungen im aussenwirtschaftverkehr. Iemand daar ervaring mee?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 6 november 2008 @ 22:17:11 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63014918
Geen idee. Klinkt als een check op grote transacties
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63025787
Maar daar krijg je in Nederland toch ook geen vragen over (het geld is vanuit D naar NL gegaan en na een week weer terug). Rare regels hebben ze hier soms toch. Als je het papier ook ziet, dan ziet het er erg onbetrouwbaar uit (een gestencilled vodje).
  vrijdag 7 november 2008 @ 13:34:28 #114
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63029081
Ik heb er ook nog nooit van gehoord, siemi. Waarom vraag je het niet eens na bij de bank, wat ze bedoelen en waarvoor het is?
Je hebt het toch wel van de bank zelf gekregen hé? Of lag het gestencillede vodje opeens op je deurmat?
... ♥ ik mis je ♥
pi_63042443
Het kwam van citbank. Mijn vrouw is al bij citibank geweest en die hebben het inderdaad verstuurd. Ze gaven ook aan dat het verplicht is in te vullen en wordt gebruikt voor de statistieken van de betalingsbalans. We hebben er inmiddels wat opgezet en op de post gedaan. Blijft raar.
  vrijdag 7 november 2008 @ 22:41:44 #116
63722 z80
I fink you freaky
pi_63043007
indien je met wat grotere bedragen hebt lopen schuiven (en zeker over de grens)
dan dien de bank een onderzoek in te stellen of dit een verdachte transactie is.
ik weet niet wat de onder grens is waarbij dit moet, of dat het ook gebeurt als je een redelijk bedrag in korte tijd heen en weer boekt.
maar dat moet via google wel te vinden zijn.(zoeken op controle verdachte transacties)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 november 2008 @ 17:23:46 #117
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63133899
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63179660
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Over talencursussen gesproken

Het had ook een Franse reclamespot kunnen zijn!
 FR
pi_63324223
Welke fokkers wonen er in Krefeld? Viersen? Koln? Of Dusseldorf?
pi_63348690
Ik niet, ik woon nu tijdelijk aan de andere kant van Duitsland. Voor mijn stage hier heb ik forum.fok.nl gemaakt, ben benieuwd wat jullie er van vinden.

[ Bericht 21% gewijzigd door static op 19-11-2008 16:52:12 ]
Bekijk hier de website die ik heb gemaakt tijdens m'n stage: http://www.vorpommern.de/nederlands.html
pi_63349050
Nog 6 daagjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 november 2008 @ 16:42:24 #122
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63349327
Gaat er eindelijk wat gebeuren, ijsmeis?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63349341
Dan gaan we tekenen .
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 19 november 2008 @ 16:43:57 #124
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_63349373
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
Dan gaan we tekenen .
Spannend!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 november 2008 @ 16:45:11 #125
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63349412
Gaaf
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 19 november 2008 @ 16:50:17 #126
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_63349567
quote:
Op woensdag 5 november 2008 09:03 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat laatste weet ik inderdaad en dat doe ik ook (in mijn krakkemikkerige Duits). En dat Duitsers geen een ander gevoel voor humor hebben, dat had ik inderdaad ook al door. Maar dat zal toch zo dicht bij de Nederlandse grens niet opeens drastisch anders zijn?
Sterker nog, ik denk dat hoe verder je van de Nederlandse grens gaat hoe beter het wordt. Ik heb een tijd in Berlijn gestudeerd en stage gelopen en met mijn profs en stagebegeleiders had ik altijd erg informeel en persoonlijk contact zonder "ge-Sie" (wel eerst even vragen natuurlijk). Tevens loopt men daar door rood licht, maar inderdaad minder dan in Amsterdam. Düsseldorf daarentegen vind ik veel stijver en daar merkte ik echt dat het volk daar weer heel anders is. Verder heb ik niet veel ervaring met steden in het westen maar in Berlin en Brandenburg kon ik me uitstekend aarden.
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 17:23 schreef Rewimo het volgende:
Over talencursussen gesproken


Haha geweldig .

Btw iemand nog een tip voor een goede Duitse cabaretier, die kan ik toevalligerwijs ook écht niet vinden .
Levenswerk: Berlijn Blog.
pi_63349752
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:34 schreef ijsmeis het volgende:
Nog 6 daagjes.
Voor wat
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:20 schreef Tijnooo het volgende:
Ik niet, ik woon nu tijdelijk aan de andere kant van Duitsland. Voor mijn stage hier heb ik deze website gemaakt, ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Ik vind hem mooi en overzichtelijk navigatie werkt prima. Alleen die digg.com knopjes zijn een beetje overdreven voor dit soort websites vind ik verder moest ik ook een tijdje zoeken naar de contact (colofon) pagina tot ik erachter kwam dat deze net onder de gele ding (geen idee wat het voorstelt) zat... Verder is het beter om dus ook een link naar de colofon te zetten onder aan de pagina. De broncode is trouwens ook niet zo netjes , oh en de home pagina rendert niet goed in IE6 (sorry maar op me stage gebruiken ze nog IE6 )
pi_63349817
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:43 schreef ijsmeis het volgende:
Dan gaan we tekenen .
Dat dus Wouser .
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 november 2008 @ 16:59:37 #129
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63349869
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:56 schreef Wouser het volgende:
Ik vind hem mooi en overzichtelijk navigatie werkt prima. Alleen die digg.com knopjes zijn een beetje overdreven voor dit soort websites vind ik verder moest ik ook een tijdje zoeken naar de contact (colofon) pagina tot ik erachter kwam dat deze net onder de gele ding (geen idee wat het voorstelt) zat... Verder is het beter om dus ook een link naar de colofon te zetten onder aan de pagina. De broncode is trouwens ook niet zo netjes , oh en de home pagina rendert niet goed in IE6 (sorry maar op me stage gebruiken ze nog IE6 )
Ja, ga effe serieus reageren op die spammert Haal je de link even weg uit je quote? Anders is statics moeite voor niks
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63351466
Heel goed Ijsmeis. Dus alles helemaal rond met de banken?
pi_63352000
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:07 schreef siemi het volgende:
Heel goed Ijsmeis. Dus alles helemaal rond met de banken?
Yes .
  woensdag 19 november 2008 @ 19:32:33 #132
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63353743
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:33 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Yes .
Tof zeg! Veel plezier met de spanning en voorpret.
... ♥ ik mis je ♥
  woensdag 19 november 2008 @ 21:52:59 #133
63722 z80
I fink you freaky
pi_63358350
en wanneer gaat bij jou het graven/bauwen beginnen ijsmeis?
en een ijsmeis die nu even ontdooit is
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_63358667
Geen idee! .

Daar moeten we het nog over hebben met de aannemer. Maar die is wel op de hoogte (want die heeft het grondstuk niet naast ons, maar dáárnaast gekocht), dus dat zal wel binnenkort zijn.
pi_63406018
quote:
Op woensdag 19 november 2008 16:50 schreef Leinonlein het volgende:


Btw iemand nog een tip voor een goede Duitse cabaretier, die kan ik toevalligerwijs ook écht niet vinden .
Hape Kerkeling, hij bewijst dat Duitsers toch humor hebben Hij is ontzettend populair zijn boek waarin hij zijn reis naar Santiago beschrijft heeft maanden op 1 gestaan.
Ik droom al jaren van een samenwerking tussen hem en Paul de Leeuw, Hape spreekt vloeiend Nederlands.
Het kan zijn dat het nu een beetje stil rond om hem want hij heeft een jaartje TV pauze, maar er is vast genoeg van hem te vinden.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 21 november 2008 @ 15:18:11 #136
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_63406130
Stadt Goch heeft tegenwoordig ook een webcam!
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:23:43 #137
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63406267
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:15 schreef Sporti het volgende:

[..]

Hape Kerkeling, hij bewijst dat Duitsers toch humor hebben Hij is ontzettend populair zijn boek waarin hij zijn reis naar Santiago beschrijft heeft maanden op 1 gestaan.
Ik droom al jaren van een samenwerking tussen hem en Paul de Leeuw, Hape spreekt vloeiend Nederlands.
Het kan zijn dat het nu een beetje stil rond om hem want hij heeft een jaartje TV pauze, maar er is vast genoeg van hem te vinden.
Even een lijstje gekopieerd:

Gerhard Polt heeft een rustig opgebouwde, maar dodelijke humor, en dat in een sausje met Beierse tongval.

De klassieke cabaretier van Duitsland is Dieter Hildebrandt, die ook wel als het democratische geweten van Duitsland geldt.

Konrad Beikircher
Duikt diep in de psyche van de Rheinländer en wordt niet moe om uit te leggen, dat het Rheinland toch eigenlijk wel het middelpunt van de wereld is.

Matthias Deutschmann
Bittere satire op de geschiedenis van Duitsland, "geen wonder met mijn achternaam", zegt hij zelf.

Hanns Dieter Hüsch, "das schwarze Schaf vom Niederrhein", bekritiseert menigmaal de rol van de katholieke kerk.

Mathias Richling
Snelspreker uit Schwaben, oftewel de deelstaat Baden-Württemberg.



Verder natuurlijk Otto en Stefan Raab. Bron: http://www.duits.de/lexikon/abc/humor.php
... ♥ ik mis je ♥
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:24:27 #138
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63406296
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:18 schreef qltel het volgende:
Stadt Goch heeft tegenwoordig ook een webcam!
Pokke weer daar !
... ♥ ik mis je ♥
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 21 november 2008 @ 15:29:34 #139
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_63406475
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:24 schreef phluphy het volgende:

[..]

Pokke weer daar !
Ik begrijp dat jij in je bikini buiten ligt?
  vrijdag 21 november 2008 @ 15:33:38 #140
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63406615
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:29 schreef qltel het volgende:

Ik begrijp dat jij in je bikini buiten ligt?
Haha nee hoor, het pokkeweer bezoekt ook onze omgeving.
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 november 2008 @ 16:33:34 #141
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63408427
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:18 schreef qltel het volgende:
Stadt Goch heeft tegenwoordig ook een webcam!
Ze zijn de kerstboom aan het neerzetten Hopelijk waait ie niet om
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63409504
Hij staat nog .
pi_63409720
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 15:23 schreef phluphy het volgende:

[..]

Even een lijstje gekopieerd:

Gerhard Polt heeft een rustig opgebouwde, maar dodelijke humor, en dat in een sausje met Beierse tongval.

De klassieke cabaretier van Duitsland is Dieter Hildebrandt, die ook wel als het democratische geweten van Duitsland geldt.

Konrad Beikircher
Duikt diep in de psyche van de Rheinländer en wordt niet moe om uit te leggen, dat het Rheinland toch eigenlijk wel het middelpunt van de wereld is.

Matthias Deutschmann
Bittere satire op de geschiedenis van Duitsland, "geen wonder met mijn achternaam", zegt hij zelf.

Hanns Dieter Hüsch, "das schwarze Schaf vom Niederrhein", bekritiseert menigmaal de rol van de katholieke kerk.

Mathias Richling
Snelspreker uit Schwaben, oftewel de deelstaat Baden-Württemberg.



Verder natuurlijk Otto en Stefan Raab. Bron: http://www.duits.de/lexikon/abc/humor.php
Grappig lijstje de een is nog stoffiger dan de ander en bovendien, qua dialect, nauwelijks te verstaan, de enige waar ik zo af toe nog weleens om moet grinnken is Stefan Raab. Maar ja smaken verschillen
  vrijdag 21 november 2008 @ 17:35:55 #144
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63409975
Ik geloof dat ik als puber nog wel eens om Otto kon lachen, waar mijn vader toen wat materiaal van had.

Vertaling / strekking van het betreffende stukje:
"Mijn vrouw moest naar een gekostumeerd bal, maar wist niet hoe ze zich moest verkleden. Ik antwoordde: ga toch als landkaart, de rivieren heb je al" (waarmee hij op haar spataderen doelde).
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 21 november 2008 @ 18:21:52 #145
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63410861
Mijn moeder msn't net of het hier sneeuwt "Want er wordt in heel DLD sneeuw verwacht en de winterbanden moeten op de auto". 't Is hier bijzonder droog
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 21 november 2008 @ 20:40:31 #146
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_63414464
In Doetinchem vandaag wat natte sneeuw gehad maar goed, wel de winterreifen ondergebonden natuurlijk
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_63415384
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 17:23 schreef Sporti het volgende:

[..]

Grappig lijstje de een is nog stoffiger dan de ander en bovendien, qua dialect, nauwelijks te verstaan, de enige waar ik zo af toe nog weleens om moet grinnken is Stefan Raab. Maar ja smaken verschillen
Schlag den Raab.

En verder mis ik nog Harald Schmidt in het rijtje.
  vrijdag 21 november 2008 @ 21:12:17 #148
63722 z80
I fink you freaky
pi_63415486
ik ben net thuis.
en er ligt een heel klein beetje sneeuw op het raam achter.
aan de voorkant is geen sneeuw te zien.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_63417980
Rond een uurtje of 8 tijdens een aardige sneeuwbui uit de kaufland naar buiten gekomen. De auto was gewoon helemaal wit. Mijn dochter helemaal door het dolle heen :-)
pi_63419065
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 21:09 schreef Igen het volgende:

[..]

Schlag den Raab.

En verder mis ik nog Harald Schmidt in het rijtje.
Inderdaad samen met Oliver Pocher,
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')