abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_225499
Ik kwam tot de ontdekking dat er eigenlijk nog geen echte nominatie is geweest.
Degenen die er uit zijn gestemd:

-Martin, die kenden we nog niet echt. Eén verkeerd begrepen opmerking, en hij lag eruit

-Sabine, misschien zij wel. Die was echt irritant, en moest gewoon haar spullen pakken.

- Cyriel, nieuwkomer, en had de pech dat het Veronica-publiek haar verwijfde vrienden en vermannelijkte vriendinnen had gezien.

- En dan Anouk, de hele dag mimimimimimimiii.
Die vroeg er gewoon zelf om.

De anderen die vertrokken, hebben de eer gewoon aan zichzelf gehouden. Nu gaat het er wel om spannen. Het gaat beginnen, als je het mij vraagt.

  Moderator maandag 29 november 1999 @ 17:36:00 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_225500
Absoluut: Sabine was een onvervalste echte nominatie. Het is ook de eerste (en voor zover enige)keer dat mensen hier op het FOKforum beschaamd toegaven te hebben zitten huilen voor de televisie.

Hoewel het destijds om de scheiding van het lovecouple ging, wat extra dramatiek met zich meebracht, zijn de bewoners nu nog bekender (zowel voor ons als voor elkaar).

Dus ik voorspel de meest dramatische uitzending tot nu toe, een kijkrecord, en vele reclamespots van 30.000 gulden per halve minuut rond en tijdens de uitzending.


Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  FOK!fossiel maandag 29 november 1999 @ 19:45:00 #3
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_225501
Pff, ik denk dat bij de volgende nominatie Maurice weg gaat, en dat zou ik dus echt niet erg vinden

Maar idd, er is maar 1 echte nominatie geweest en dat was Sabine,.. Ennuh, heeft er echt iemand lopen janke? Ik vond het maar 1 zielig gedoetje daar, allemaal zo lieeeeeeeeeef en 'nep huilen' ..

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')