abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_225381
Op de officiële BB-site stond het onderstaande bericht:

Bezoekers van de Big Brother-site mogen de
goedheiligman een handje helpen bij het uitzoeken van een persoonlijk boek. Op 5 december staat de Big Brother-bewoners namelijk een grote verrassing te wachten. Ze krijgen die dag alle vijf een boek van
Sinterklaas. Die boeken zijn gewilde cadeautjes, want bijna al het leesvoer in het huis is op. Per bewoner is er de keuze uit vijf verschillende boeken. Meedoen? Kijk
dan op de homepage van deze site en klik op de button 'Sinterklaas'.

Helaas kan ik alleen de non-flash site van de BB site bekijken. Hier staat echter niet uit welke boeken er gekozen kan worden. Weet iemand welke boeken dit zijn? En uiteraard, hebben wij hier nog betere tips voor toepasselijke boeken voor de bewoners?


pi_225382

Het is een grote door BRUNA ondersteunde reclame actie. Zie ook http://www.bruna.nl/main/index.php3 waar je ook dezelfde keuze kan maken als op de officiële site. Met andere woorden weer commercie.

-

pi_225383
Hoi,
Om te reageren op de boekverkiezing voor sinterklaas kun je ook gaan naar www.bruna.nl Daar kun je jouw kueze aangeven per bewoner (voor zover ik heb begrepen worden de boeken ook door bruna geschonken en verstuurd)
pi_225384
Willem: Kookschrift van een kookgek - Joop Braakhekke *
Veelbesproken – Mart Smeets
Zaterdag – Youp van ‘t Hek
Andermans Veren – Diversen
Klaverjassen in Barcelona – Frits Barend

Ruud: Top 500 – Diversen
Uitgeverij Guggenheimer – Herman Brusselmans
Erotische massage
Bijbel van de Tour de France – Jean Nelissen *
Zeg het met knuffels – K. Keating

Bart: Guiness Book of Records – Diversen
Kroegspellen – Diversen
Dodenmantra – Eliot Pattison *
Bierencyclopedie – Diversen
Alles over Paddo’s – Arno Adelaar

Maurice: Een eeuw in beeld – Diversen
Blow baby Blow – Frans Kotterer
Wetten van de winnaars - Bodo Schaefer
Alle auto’s 1999 – Diversen *
De Cock en een deal met de duivel – Baantjer

Karin: Het veilige huis – Nicci French
Als vrouwen wijs waren – Marianne Fredriksson *
Metamorfoseboek – Jan des Bouvrie
Harten in Atlantis – Stephen King
Wie zonder zonde is – Elizabeth George

Dat is de lijst, de meeste titels zeggen mij niets, maar vond Andermans Veren voor Willem wel een geestige.
Andere boeken voor ze bedenken, ik zou het zo snel niet weten.

(het * geeft de publiekskeuze tot nu toe aan.)

[Dit bericht is gewijzigd door Venus (Datum 29 November 1999).]

pi_225385
Hoezo Sinterklaas. Het is een Bruna kampanje.
Naast de reclame-inkomsten is nu een nieuwe geldbron aangeboord door Endemol. Eerst Grolsch's met z'n twee liter flessen in het BB huis en waarna in de studio Anouk's Heineken schaamteloos werd verwisseld voor een Grolsch fles, en nu Bruna. Wie volgt?
Is de Ruyter ook al sponsor? De Ruyter's chocoladehagelslag is vaak in beeld op de ontbijttafel.
pi_225386

Jullie maken van iets wat al jaren een gebruik is in vele programmaas, iets bijzonders. Producten in een programmaas verwerken heet IN PROGRAM BRANDING en er zijn diverse onafhankelijke bedrijven, die zich daar mee bezig houden. IP, het reclameverkoop bureau van de HMG groep heeft daar zelfs een speciale afdeling voor.

-

pi_225387
Het valt me tegen dat nog niemand had gesignaleerd dat de vorige weekopdracht is gesponsored door Bart Smit. Dat pakpapier is dagenlang duidelijk in beeld geweest.
  maandag 29 november 1999 @ 15:03:00 #8
910 Barbie
Graduated Fool
pi_225388
En dat Albert Heijn ook mee doet! De meeste boodschappen komen daar vandaan.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')